Than_Junior Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 pedro, 3.000 RPM? To my mowimy o silnikach wysokoobrotowych? Ja w Primerze wrzucam nastepny bieg przy 1.500 - 2.000 RPM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ostatnio robiłem za kierowcę powożąc Clio 1.2 mojej dostojnej matuli z nią samą w roli pasażerki. Zmieniałem biegi przy 3.500 co dwukrotnie spotkało się z komentarzem "gdzie tak pędzisz?" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Ja uwazam ze cale szczescie, ze wreszcie pojawia sie diesel w Subaru, i tak jest spozniony o kilka lat - mam nadzieje ze bedzie podobnie chwalony jak ten 2,2 z Hondy - Zaraz zaczne mame namowiac na taka Impreze RD Jak dla mnie diesel do codziennego stania w miejskich korkach jest lepszy ale do zabawy sie wogule nie nadaje ani frajdy nie daje (poza przyspieszeniem na prostej). Zaleta diesla w Subaru jest taka ze bedzie wiecej uzywanych wolnosaacych subaru na rynku bo niemcy beda zmieniac i mysle ze ich ceny spadna :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Tak myślę, że zamiast diesla wolałbym zobaczyć w subaru konstrukcję z kompresorem i turbo, coś jak w nowym silniku 1.4 VW. Swoja droga rewelacyjna jednostka napedowa. TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie Która, bo chyba nie seryjna ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Tak myślę, że zamiast diesla wolałbym zobaczyć w subaru konstrukcję z kompresorem i turbo, coś jak w nowym silniku 1.4 VW. Swoja droga rewelacyjna jednostka napedowa. Zapodajcie jakimś linkiem :???: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 www.google.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 www.google.pl Lol jaka elokwentna... Długo nad tym myślałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Tak myślę, że zamiast diesla wolałbym zobaczyć w subaru konstrukcję z kompresorem i turbo, coś jak w nowym silniku 1.4 VW. Swoja droga rewelacyjna jednostka napedowa. TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie jak jezdzi nie wiem ale FWD wiec generalnie lipa :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Tak myślę, że zamiast diesla wolałbym zobaczyć w subaru konstrukcję z kompresorem i turbo, coś jak w nowym silniku 1.4 VW. Swoja droga rewelacyjna jednostka napedowa. TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie jak jezdzi nie wiem ale FWD wiec generalnie lipa :neutral: TT quatro też wychodziły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 TTka z 2.0t też ma turbo i kompresor i jeździ przyzwoicie Która, bo chyba nie seryjna ? Seryjna, seryjna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 jak jezdzi nie wiem ale FWD wiec generalnie lipa Fakt, z przeniesieniem trakcji z leksza lipa, ale generalnie wrażenia fajne. Jeździłem takowym właśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 ale nie 2.0T tylko 1.8T teraz quattro jest dostepne tylko z 3.2 V6 w pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 tak, 2.0T fwd a 3.2 quatrro. w 2.0 mogli też już quattro wsadzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 tak, 2.0T fwd a 3.2 quatrro. w 2.0 mogli też już quattro wsadzić quattro hmm... raczej haldex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Seryjna, seryjna No to coś Ci sie pomyliło, bo TT 2.0T nie ma kompresora tylko samo turbo. Lol jaka elokwentna... Długo nad tym myślałeś? Krótko - aż się dziwię, że sam tego nie wymyśliłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 No to coś Ci sie pomyliło, bo TT 2.0T nie ma kompresora tylko samo turbo. Z tego co wiem to ma zresztą nie będę się kłócił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Żeby nie było, że jestem gołosłowny: ze strony audi.pl: Dynamiczna, sportowa jazda Audi TT Coupé daje maksimum satysfakcji dzięki innowacyjnym silnikom połączonym z nowoczesnymi skrzyniami biegów. 2.0 TFSI Wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów, duża moc silnika, zrywność, niskie zużycie paliwa, wyjątkowo cicha praca, doskonałe przyspieszenie - to elementy charakterystyczne dla silnika 2.0 TFSI. Jednostki, w której Audi jako pierwszy producent samochodów na świecie połączyło technologię bezpośredniego wtrysku paliwa z turbodoładowaniem. Bezpośredni wtrysk paliwa FSI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk55XL Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 hmmm... też to właśnie sprawdzałem, w takim razie gość mi jakieś niekonkretne informacje sprzedał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Clio 1.2 mojej dostojnej matuli z nią samą w roli pasażerki. Zmieniałem biegi przy 3.500 co dwukrotnie spotkało się z komentarzem "gdzie tak pędzisz?" taaaa, a myślałem że tylko moja mama tak ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pedro Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 No to coś Ci sie pomyliło, bo TT 2.0T nie ma kompresora tylko samo turbo. Z tego co wiem to ma zresztą nie będę się kłócił. 2.0T ma "tylko" turbo. Silnik z kompresorem i turbo o pojemności 1.4 i mocy 170 koni (230nm momentu) montowany jest w VW Golfie. Jest też słabsza, 140 konna wersja tego samego silnika. http://www.volkswagen.pl/firma/technologia/86/ Ok - to kto mi takie combo (kompresor + turbo) zamontuje do mojego H6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 to kto mi takie combo (kompresor + turbo) zamontuje do mojego H6? Też mi się podoba... mogę przygarnąć do Yarka ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 22 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2007 Nareszcie !!! Jako fan dieseli myśle że z tym momentem obrotowym będzie można powalczyć z 3 litrówką przynajmniej do od 30 do 130 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark L.A. Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 Co Wam powiem ... to Wam powiem ... ale Wam powiem ... EJ22 robi takie piekne Wrrrrrr... jesli jakies SUBARU zrobi o takie ... kle...kle...kle... to sie wkurze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gr1zly Opublikowano 23 Stycznia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2007 wlasnie to jest ciekawa sprawa czy to ze to bedzie boxer bedzie mialo wplyw na dzwiek silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się