Skocz do zawartości

Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?


lewen

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zgodzę się. U mnie są stuki po lotosie na Zaspie. 2x się zdarzyło, odwagi czasu. unikam Lotosu

Nie jest to oczywiście sedno problemu

 

ach, no na tej jeden stacji mogą mieć cały czas kijowe paliwo :) To jednak nie znaczy że na wszystkich stacjach Lotosu takie mają. Znam jedną stację benzynową na której nawet jej właściciel nie tankuje : ] 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znam jedną stację benzynową na której nawet jej właściciel nie tankuje : ]

Chodziło mi o tą wymienioną przez Tinuviel.  ;-)

 

Na tym Lotosie przy parkingu tankowałem wiele razy, ale nic nie zauważyłem.

Nie było lepiej ani gorzej niż na innych stacjach.

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Znam jedną stację benzynową na której nawet jej właściciel nie tankuje : ]

Chodziło mi o tą wymienioną przez Tinuviel.  ;-)

 

Na tym Lotosie przy parkingu tankowałem wiele razy, ale nic nie zauważyłem.

Nie było lepiej ani gorzej niż na innych stacjach.

 

 

 

Nie, nie jest to Lotos:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robert  Bistuła

 

 

Przerobiłem wszystko .. Wciskania pedału na rozgrzanym silniku do końca gwałtownie, wciskanie płynne, etc etc ... Na  95 i na 98 octanach, na LPG ze stacji Orlen , Shel , BP, Satoil. Latanie po autostradzie z dużymi prędkościami na krótkich i długich odcinkach, i nic nie pomaga doraźnie na kilka dni jak reset przez ściągnięcie klemy przez kwadrans  ...

 

Powodzenia

 

PS . Dodam że mam w swoim pojeździe  dobrą instalację LPG firmy PRINS która wyposażona jest w lubryfikator . Założona była w niemieckim serwisie Subaru. Obecnie jest wyregulowana i po przeglądzie a zamulanie pozostało. 

Edytowane przez diamond
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie wpisuję tu info żeby nie zaśmiecać wątku w Pytaniach do Dyrekcji gdzie ostatnio najwiecej się działo:

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82282-fa%C5%82szywe-spalania-stukowe-w-20-na-wadliwe-ecu/page-14

Dziś musiałem zrobić pierwszy reset po miesiącu jazdy od aktualizacji softu. Nie, nie zamulił... korekty min. -1 max. +9 (bez zmian od początku). Nie zauważyłem żadnej zależności korekt od jazdy w mieście czy w trasie. Zużycie paliwa trudne do porównania (spory mróz).

Reset musiałem zrobić bo wywaliło dziś rano błąd P0130 (pierwsza lambda - uboga mieszanka). Co ciekawe działo sie tak rok temu i lambdę wymieniłem. Sekwencja podobna - bład wyskakuje po kilku km na zimnym silniku (chyba w momencie korekty składu mieszanki - przez moment jakby silnik chciał zgasnąć i wywala błąd). Mam jakieś swoje podejrzenia co do tej sytuacji, ale chciałbym Was zapytać czy nie mieliście podobnych przygód?

Edytowane przez Urbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy problemy opisywane w tym watku dotycza tez silnika 2.0i N/A FB20BHZBZE rocznik 2013? Bo niestety nikt nie pisze kodu silnika, ani rocznika, o ktorym mowi i robi sie groch z kapusta :/

Edytowane przez slony
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżeli szarpanie jest spowodowane przytkanymi wtryskami - może i tak. Lepsze jest profesjonalne czyszczenie lub wymiana. Ja próbowałem różnych specyfików - raczej bez zmian. Czy masz ten ostatni soft z grudnia? Mi pomógł (zero mulenia, zero resetów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano przerywał silnik i auto łapało kangurka podobnie jak ludzie na L gdy sie ucza jezdzic, szukac tutaj odpowiedzi czy temat jest od innych objaw, bo tak jak na 1 stronie pisal ktos zeby przepalic mocniej samochod, to u mnie sie to nie uda.

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Rozgrzałem, przewaliłem go do czerwonego pola i na ciepłym jest juz normalnie, ciekawe jak bedzie rano.

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano przerywał silnik i auto łapało kangurka podobnie jak ludzie na L gdy sie ucza jezdzic, szukac tutaj odpowiedzi czy temat jest od innych objaw, bo tak jak na 1 stronie pisal ktos zeby przepalic mocniej samochod, to u mnie sie to nie uda.

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

 

Rozgrzałem, przewaliłem go do czerwonego pola i na ciepłym jest juz normalnie, ciekawe jak bedzie rano.

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

Nie nie to nie to.

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale przepalilem go do odciecia kilka razy generalnie do czerwonego i ustalo na cieplym, teraz filtr wymienie i sie zobaczy

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

 

 

 

Z historii poprzedniego wlasciciela wychodzi na to ze filtr ma aktualnie 96 tys. km

 

Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez Hiszpanu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja powiem wam że ostatnio wypiąłem odmy zaślepiłem w dolocie tam gdzie zaworek pcv wchodził i jeszcze zaślepiłem zawór egr autko o niebo lepiej się zbiera po testuje trochę od razu mówię że po paru km zapalił się check engine od egr ale teraz myślę nad jakimś symulatorem. Wydaje mi się że odma może zakłócać prace silnika podając jak ktoś ma autko starsze opary oleju z powrotem w dolot zmienia skład mieszanki to samo z zaworem egr powrót spalin który też ma jakiś związek wg mnie z tym że występują jakieś stuki i cofa zapłon mi po tej operacji autko ciągnie lepiej ale nie mogę jeszcze przetestować na kompie muszę sobie baterie do lapka załatwić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prześledziłem cały wątek i powiem Wam że u mnie wygląda to trochę inaczej. Problem mulenia a raczej dławienia występuje przy niskich obrotach poniżej 1000 przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, redukcji z 2 na 1 itp. Na moment świeci (mrugnie) mi kontrolka kontroli trakcji i go dławi. Problem pojawił się po całkowitym padnięciu akumulatora. Włałem 98, zrestartowałem ECU i chcę wyczyścić przepustnicę. Zobaczymy co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odfiltrujmy. Wątek dotyczy zamulania między 2000 a 3000 obr/min. Bardzo charakterystyczny objaw. Po wciśnięciu gazu, samochód nie jedzie. Nie szarpie, nie gaśnie. Redukcja, gaz decha i poszedł.


Już kiedyś pisałem. Umycie przepływki w myjce ultradźwiękowej, Tylko z "głową", Dolewanie płynów "usprawniaczy" do wtrysków i dolotu, nie będę reklamował - Millers, Motul, są podobne. Przypominam, miałem duże problemy przy 60 kkm. Srebrna ma 130 000 km i chodzi jak burza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odfiltrujmy. Wątek dotyczy zamulania między 2000 a 3000 obr/min. Bardzo charakterystyczny objaw. Po wciśnięciu gazu, samochód nie jedzie. Nie szarpie, nie gaśnie. Redukcja, gaz decha i poszedł.

 

Już kiedyś pisałem. Umycie przepływki w myjce ultradźwiękowej, Tylko z "głową", Dolewanie płynów "usprawniaczy" do wtrysków i dolotu, nie będę reklamował - Millers, Motul, są podobne. Przypominam, miałem duże problemy przy 60 kkm. Srebrna ma 130 000 km i chodzi jak burza.

Czyszczenie wtryskiwaczy i itd można wykluczyć. Problem mają pojazdy lpg i pb. Jedyne rozwiązanie działające to złomowanie pojazdu, sprzedaż jako uszkodzone lub może wymiana silnika

 

Wysłane z mojego Honor 7.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...