Skocz do zawartości

slony

Nowy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Rybnik / Cieszyn
  • Auto
    Honda Accord CL7, Honda Jazz. BYŁY: Honda Civic EU7

Osiągnięcia slony

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Tak. Przebieg następujący :1. Problem zgłaszany w ASO 2. ASO diagnozuje problem i zgłasza do SIP ( z kopią książki gwarancyjnej ) 3. SIP kontaktuje się z SD w celu weryfikacji gwarancji 4. Jeżeli wszystko jest O.K. SIP daje znać do ASO ( = zielone światło na naprawę gwarancyjną ) 5. ASO rozlicza z SIP ( a SIP z SD - gwarancja SD jest gwarancją importera, nie fabryczną ). Pozdrowienia Dziękuję za odpowiedź, to było dla mnie ważne. Dopytam jeszcze czy wiadomo Dyrekcji o przypadkach jak opisana procedura działała w praktyce i czy punkty ASO Subaru o niej wiedzą?
  2. Nie patrzę aż tak ortodoksyjnie Jak będzie powrót z imprezy ze znajomymi, jakiś trip z kumplami itp. to musi tam ktoś 190cm umieć usiąść. To jak to jest, da się tam zmieścić wysokiego faceta czy tylko niskiego skośnookiego? Swoją drogą ktoś wie jak to jest w egzemplarzach Subaru ze Skandynawii? Moim zdaniem szwajcarska oszczędność i chęć zarobienia każdej złotówki, doprowadziła do wykluczenia z EU spec porządnie regulowane fotele i nie tylko :/ Bo John Smiths i każdy oversized musi umieć tam swoje amerykańskie cztery litery posadzić.
  3. Chcę zapytać użytkowników Forków XT w obu wersjach wyposażenia o kilka spraw. Skłaniam się ku wersji Comfort, ale jeszcze nie ma decyzji. Różnice wyposażenia jeśli się nie mylę to: - różne materiały obicia foteli - miększy podłokietnik w Platinium? - dostęp bezkluczykowy - inne audio i nawigacja w Platinium - okno dachowe Czy ekoskóra na fotelach w Comforcie rzeczywiście tak regularnie pęka i czy da się temu jakoś przeciwdziałać? Czy audio w Comforcie gra dużo gorzej niż to w Platinium? Mam 182cm i jak usiadłem w salonie na fotelu pasażera w wersji Platinium to głowę miałem w podsufitce, a ten fotel nie ma przez importera na Europę regulacji wysokości!!!! Czy może mi ktoś potwierdzić, że tam jest aż tak mało miejsca na wysokość czy ten salonowy model tylko tak miał? Czy tyłek na skórzanych fotelach w Platinium wylatuje bokiem na zakrętach? Bo to siedzisko ani długie, ani wyprofilowane :/ No i materiał z Comforta raczej lepiej trzyma? Jaka jest różnica w masie obu wersji wbita w dokumenty techniczne? Jak lakier i plastiki znoszą 100tys km? Czy odpryski lakieru zachodzą korozją? Czy w ogóle widać jakieś problemy z korozją na podwoziu i nadwoziu? Dzięki z góry za pomoc!
  4. Odświeżam stary temat i chcę zapytać użytkowników Forków XT w obu wersjach wyposażenia o kilka spraw. Skłaniam się ku wersji Comfort, ale jeszcze nie ma decyzji. Różnice wyposażenia jeśli się nie mylę to: - różne materiały obicia foteli - miększy podłokietnik w Platinium? - dostęp bezkluczykowy - inne audio i nawigacja w Platinium - okno dachowe Czy ekoskóra na fotelach w Comforcie rzeczywiście tak regularnie pęka i czy da się temu jakoś przeciwdziałać? Czy audio w Comforcie gra dużo gorzej niż to w Platinium? Mam 182cm i jak usiadłem w salonie na fotelu pasażera w wersji Platinium to głowę miałem w podsufitce, a ten fotel nie ma przez importera na Europę regulacji wysokości!!!! Czy może mi ktoś potwierdzić, że tam jest aż tak mało miejsca na wysokość czy ten salonowy model tylko tak miał? Czy tyłek na skórzanych fotelach w Platinium wylatuje bokiem na zakrętach? Bo to siedzisko ani długie, ani wyprofilowane :/ i materiał raczej lepiej trzyma. Jaka jest różnica w masie obu wersji wbita w dokumenty techniczne? Jak lakier i plastiki znoszą 100tys km? Czy odpryski lakieru zachodzą korozją? Czy w ogóle widać jakieś problemy z korozją na podwoziu i nadwoziu? Dzięki z góry za pomoc!
  5. Nie znalazłem na forum odpowiedzi Dyrekcji. Czy sprawa honorowania 5 letniej niemieckiej gwarancji w Polsce została wyjaśniona i jest respektowana? Jak wygląda procedura i kto jest płatnikiem?
  6. Ciezko sie polapac w tym watku niestety, w postach przewaznie nie ma informacji o tym jakiego silnika i rocznika dotyczy. Czy moglby ktos usystematyzowac, ktore objawy dotycza, ktorego typu silnika i rocznika? Szukam informacji o 2.0i N/A FB20BHZBZE rocznik 2013.
  7. Czy problemy opisywane w tym watku dotycza tez silnika 2.0i N/A FB20BHZBZE rocznik 2013? Bo niestety nikt nie pisze kodu silnika, ani rocznika, o ktorym mowi i robi sie groch z kapusta :/
  8. slony

    Forester MY2016

    Levorgiem GT-S się chyba odrobinę zrehabilitowali szału może nie ma ale co by nie powiedzieć postęp widać Chcialbym, zeby choc tyle samo zrobili przy poliftingowym Foresterze MY16 bo o niego w tym temacie chodzi. Zobaczymy co bedzie, oby byly pomyslne wiesci od Dyrekcji.
  9. slony

    Forester MY2016

    Dla mnie polityka Subaru rowniez jest niestety pozbawiona logiki,chyba,ze Szanowna Dyrekcja tez umie to jakos zgrabnie wytlumaczyc?? Przeciez mozna oczekiwac, ze w XXI-wiecznym aucie AD2016 za najmniej pewnie jakieś 125000 zł wspomniane fotochromatyczne lusterka, regulacja fotela pasazera i dluzsze(!) siedziska, automat 4 szyb, swiatelko w daszkach przeciwslonecznych, automatyczny przelacznik swiatel dlugich i nawiew dla pasazerow tylnej kanapy to zadne cuda! Ilez mozna jechac na legendzie AWD i dobrych benzynowych boxerach. Tylko tak dalej a wkrotce Dacia i Tata beda oferowaly wiecej komfortu Czego z tych udogodnien nie bedzie w MY16 na EU a co bedzie? Bo, ze pewnie wszystkie beda w USA i nawet Eyesight to mozna sie jakos spodziewac. Na koniec takie prywatne pytanie ode mnie, czy Dyrekcja sie nie wkurza, ze Subaru traktuje EU i swoich klientow tutaj jak zlo konieczne? Albo importer na EU jest taki malo skuteczny?
  10. slony

    LPG w Subaru

    Dzieki za odpowiedz. To co musze ustalic, to stopien skomplikowania regulacji luzow zaworowych w FB20, jego cena bo niektore zrodla szokuja wycenami no i czestotliwosc regulacji poza trwaloscia samej glowicy. Dobrze znam system Hondy z 2.0 VTEC K20 i on wymagal regulacji co przeglad 20kkm , za to nie sprawial w ogole wtedy problemow.
  11. slony

    LPG w Subaru

    Czyli w najnowszym Foresterze jest silnik 2.0i N/A FB20 znany z poprzedniej generacji? Wiadomo cos o gniazdach zaworowych i jak czesto regulacja luzow? Czy to dobrze dla LPG, ze jest AVCS? http://www.fhi.co.jp/english/contents/pdf_en_60853.pdf
  12. slony

    LPG w Subaru

    Tyle, ze ja szukam informacji o LPG do 2.0 N/A kod silnika FB20BHZBZE. Gwarancja sie konczy 03/2016.
  13. slony

    Sprawdzenie nr VIN

    Prosilbym o rozkodowanie: VIN JF1SJ5LA3DG024274 KOD SILNIKA FB20BHZBZE
  14. slony

    LPG w Subaru

    Czy silnik 2.0i N/A (FB20 ?) z Forestera IV SJ MY13 nadaje sie do gazu? Ma ktos w takim aucie instalacje albo slyszal opinie? Jakiego producenta instalacje zalozyc, zeby byla pewna i profesjonalnie wystrojona i u kogo? Jak wyglada sprawa z regulacja luzow zaworowych, czestotliwoscia i kosztami?
  15. Witam forumowiczow! Obecnie jezdze czwarta juz Honda Accord CL7 sedan, ale nadszedl czas na rodzine i mysle o Foresterze IV SJ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...