Skocz do zawartości

Hiszpanu

Użytkownik
  • Zawartość

    721
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Hiszpanu

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 25.05.1996

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska
  • Auto
    impreza gf4 ej22
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, stara motoryzacja.

Ostatnie wizyty

2171 wyświetleń profilu
  1. Hiszpanu

    EJ20G 97' Przewody Zapłonowe

    Jak nie chcesz oryginału bo drogi, to przecież są sklepy specjalizujące się w marce, po vinie, roczniku, silniku dobiorą bez problemu. Nie znam się na oznaczeniach motorów ale chyba jak jest to 2.0 z subaru z 97 to nie będzie problemu z doborem zamiennika od np. ngk, czy jestem w błędzie? Mam nietypowy silnik w GF bo farbryczne 2.2, kable oem 550zł, ngk 200zł, wszystko na miejscu.
  2. Hiszpanu

    Co robić? 360 tyś km a UPG i PISTON

    Już się umówiłem, czapki zostaną zdjęte i dalej będziemy decydować. Dzięki za odzew
  3. Hiszpanu

    Co robić? 360 tyś km a UPG i PISTON

    Autko zostaje, do UPG chce nowy rozrząd z pompą, i wszystko co jeszcze przy okazji można zrobić, to zostanie zrobione. Więc 2+ tyś. To raczej same części bez robocizny i głowic. Skoro wszyscy są za rozbieraniem i naprawą, to tak zrobię.
  4. Mam mały problem i nie wiem jak do niego podejść. Mam impreze 2.2 z oryginalnym przebiegiem 360 tyś km, samochód od kupna posiada pistona, kupiłem na wiosnę nie było go słychać. Autko rozgrzewałem, zmieniałem regularnie olej co 7 tyś km, sprawdzałem stan itd. Ponad trzy lata jeżdżę i stuka tylko na mrozach, cały czas tak samo. Ale po tych trzech latach szlag trafił UPG (najprawdopodobniej fabryczne). I teraz co robić... Opłaca się przy takim przebiegu robić UPG? Biorąc pod uwagę przebieg jak i to że silnik cierpi na piston slapa? Czy może z aktualnego silnika zrobić sobie stolik. A bawić się w podmiankę innego silnika? Z tym że to też loteria... Jak było by najrozsądniej, chyba bawić się w remont aktualnego motoru? Swoją drogą jaki jest koszt naprawy pistona w n/a? Ktoś to robił? Podobno duży... Ale nigdy nie słyszałem jaki. Od mechanika usłyszałem że do 4 cyl wpada momentami płyn, przez co chodzi raz na 4 raz na 3 cylindry, dodatkowo wywala płyn, jest duże ciśnienie, coś takiego.
  5. Hiszpanu

    Forek z USA - światła przeciwmgielne tył

    Najbezpieczniej dokupić i wpiąć gdzieś w zderzak uniwersalne przeciwmgielne. Bo jak chcesz usuwać odblaski i robić tam przeciwmgielne to dociekliwy diagnosta może Ci nie podbić przeglądu, jeśli się zorientuje. Mi za zrobienie w lewym świetle cofania, diagnosta nie chciał podbić przeglądu, mimo że wyglądało to dość ładnie, bo na biały klosz nalepiłem czerwona folię do lamp i wyglądało to prawie jak fabrycznie. Aktualnie przegląd pozyskuję temu, że moi diagności nie sprawdzają przeciwmgielnych. Autko mam inne ale też z usa i też bez fabrycznego przeciwmgielnego.
  6. Hiszpanu

    felgi subaru

    Możesz skorzystać z dostępnych kalkulatorów do felg, opon, kół na np. oponeo i obliczyć jak bardzo mogą się koła od siebie różnić, i może jeśli ma to sens to chociaż na oko pomierzyć w nadkolu. Jeśli o to Ci chodzi.
  7. Hiszpanu

    Pytanie o opony

    Jeśli są całoroczne, to pewnie będą miękkie bardziej w lato, temu żeby w zimie przy -20 nie były z kamienia (tak mi się wydaje). Nie wiem jak sprawdzałeś ciśnienie, ale jeśli na słońcu albo na ciepłych gumach (czyli jak sprawdzałeś na stacji) to możesz mieć też przekłamanie. Najlepiej robić to w cieniu na zimnych oponach. Jak kupowałeś opony w ASO to można ich też pytać o zdanie na ten temat, w końcu nowy sprzęt niech się oni tym martwią skoro masz 4x flaki na tych gumach.
  8. Hiszpanu

    Błąd P0141 pomoc w diagnozie

    Czyli stąd podejrzany nalot na świecach, dzięki
  9. Hiszpanu

    Błąd P0141 pomoc w diagnozie

    Mam taki błąd, na amerykańskich forach subaru jedni piszą coś o okablowaniu jakiegoś czujnika, inni o którymś czujniku. Według rozpiski którą ja mam odczytany błąd brzmi P0141 "Podgrzewacz czujnika O2 (Bank 1 Czujnik 2) - usterka" . Ktoś może pomóc o co chodzi? Czujnik O2 to sonda? Jeśli tak to która?
  10. Hiszpanu

    Pytanie o opony

    Rozmiar się zgadza z tym co zaleca subaru? Pytam bo nawet rozmiaru nie napisałeś tylko model opony.
  11. Czyli spokojnie mogę zrobić test co2 w otworze wlewowym do chłodnicy? Nie wystrzeli to? Miałem takie obawy... Stąd robiłem na zbiorniczku wyrównawczym, dlatego że przy strzelonym upg często bąbelkuje w zbiorniczku, więc test w tedy byłby chyba miarodajny. Nie wiem ja tak do tego podchodziłem, chociaż z tego co pamiętam nie mam nawet chyba redukcji takiej żeby do chłodnicy szczelnie pasowała, zobaczę później. Co do zaworów, ciężko na razie stwierdzić czy u mnie mogło stać się podobnie. Zacznę od tych świec póki co, korek zapasowy mam, zamienię, wykręcę świece i zobaczę. Dzięki @@@@@@@@@@@@ Zrobiłem test CO2 na chłodnicy, po 15 minut na rozgrzanym silniku, płyn nie zmienił barwy. Dodatkowo wciągnął sobie podczas wszystkich prób, odpalania silnika płyn ze zbiorniczka do chłodnicy, i można powiedzieć że wyrównał się poziom i w chłodnicy jest płyn pod korkiem. Wykręciłem świece zdjęcia poniżej, zamontowałem nowe świece i jedna widać że ma inny kolor, na odpalonym silniku wyciągnąłem na cewce pod "4" kabel i silnik nie zmienił kultury pracy, chodził cały czas tak samo. Z tego cylindra "4" też jest ta trefna świeca. Czyli dobrze rozumiem na 4 cylindrze nie mam prądu. I co teraz? Cewka do wymiany? Dodatkowo nie wiem czy tak ma być ale jak wyciągnąłem kabel, na odpalonym silniku to cewka szukała wszędzie prądu i waliło po wszystkim iskrami, na "3" działo się tak samo. Ja wiem że tam jest duży prąd, ale tak ma być? Bo nigdy czegoś takiego nie robiłem. Kable myślę że są dobre, na "4" wsadziłem stare dwa różne kable, które miałem jako zapasowe i dalej chodził tak samo, bez zmian.
  12. Smaruje po nim palcem. Teraz już nie mam żadnych wątpliwości...
  13. Hiszpanu

    Jakie tarcze i klocki do Legacy IV 2.0 165km Kombi

    Polecam w sumie wszystko z ATE, aktualnie mam 277mm gładkie tarcze z przodu, z klockiem ate z jakimś dodatkiem ceramiki, z tyłu bęben, wszystko nowe ATE na płynie sportowym motula i hamuje rewelacyjnie, pierwszy raz jeżdżę tak starym autem z tak dobrym hamulcem, a nie jest to w końcu jakiś GT albo STI... Bez absu z dobrze wyczutym skokiem pedału przed zablokowaniem kół, jeździ się idealnie, prędkości autostradowe wyhamowywuje w krótkiej chwili... Od siebie nie polecam TRW, szczęki z tyłu zjadło mi bardzo szybko w około sezon, klocki zwykłe takie uliczne są tragiczne. Miałem jeszcze tarcze brembo również 277mm gładkie, i te na ulicę również polecam, nie krzywią się od wody, bardzo długa żywotność. I dodam od siebie jeszcze, że nie ma sensu kupować jakiegoś bardzo budżetowego zestawu... Sam wcześniej testowałem TRW i inne wynalazki, i po przesiadce na ATE jest kolosalna różnica... A co dopiero z bardziej droższymi producentami...
  14. Właśnie mogłem Ciebie pytać o podpinanie pod kompa... elm327 i torque to zrozumiałem, elm327 interfejs, torgue apka. Ale "multigłaska" już nie rozumiem
  15. Masz na myśli diagnostykę komputerową? Jeśli tak, to nie zostało to w ten sposób sprawdzone, a autko idzie na serwis dopiero za tydzień. Niestety nie mam w okolicy nikogo kto mi to podepnie pod komputer, nie jest to takie proste do zrobienia, w samochodzie ze stanów, z innym silnikiem, nie występującym fabrycznie w tych modelach montowanych na EU. Przynajmniej ja mam takie doświadczenie, tak usłyszałem od kilku mechaników, możliwe że mnie tylko tym zbyli widząc stare auto i marne szanse szybkiego większego zarobku na nim. Przebicia cewka, ani kable nie mają, tyle na daną chwile mogłem sprawdzić sam. Check oczywiście jest, ale świeci się od dłuższego czasu, ktoś kiedyś odczytał jakiś błąd w jakimś systemie odparowywania par spalin... Kasowanie nie pomagało, błąd z czasem powracał. Czy są nowe błędy, na daną chwilę nie wiem.
×