Skocz do zawartości

Hiszpanu

Użytkownik
  • Zawartość

    728
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Hiszpanu

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 25.05.1996

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Małopolska
  • Auto
    impreza gf4 ej22
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, stara motoryzacja.

Ostatnie wizyty

2260 wyświetleń profilu
  1. Hiszpanu

    Co robić? 360 tyś km a UPG i PISTON

    Dla potomnych... Trochę to trwało, bo uszczelki pod głowicę trzeba było sprowadzać z Japonii, kompletnie żadne aso w promieniu 200km nie miało tego na miejscu, żadne sklepy w pl kompletnie nic... Same zamienniki dziwnych producentów, tylko to było dostępne (nr oem 11044AA542). Głowice zostały zdjęte, według mechanika na cylindrach są ślady honowania fabrycznego? Coś takiego mi mówił, wszystko co da się zobaczyć po zdjęciu głowicy wygląda jak z fabryki. Głowice jedynie musiały przejść standardowe operacje, czyli uszczelki, zawory ogarnąć itd. Z tym że koszty bez dziadowania zamkną się może w 5 tyś zł, ale 90% części które zostaną włożone, są oryginalne subaru. Dodatkowo chciałbym dopisać krótką historię, autko w 3 dni pokonało 1800 km, a dopiero w drodze powrotnej 60 km od domu, zaczęły się pierwsze objawy, dzielnie dowiózł mnie w środku nocy do domu, odczekał tydzień pod domem, dał radę jeszcze później normalnie dojechać do mechanika, a u mechanika na diagnozie dopiero zaczęło się piekło... Czyli chmura białego dymu za autem... Jednak stare auta mają to coś A i w ej22 w imprezie do demontażu głowic, nie trzeba wyjmować silnika. Cała operacja nawet została wykonana bez popuszczania poduszek.
  2. Hiszpanu

    GF pasy szelkowe H 4-pkt. 3" na fotelu z gt

    Ogólnie coś w ten deseń celuje, sparco, omp. Z jakiegoś w miarę pewnego źródła. Także powinno być oryginalne
  3. Hiszpanu

    Rękawice rajdowe..... jaki model ?

    Trochę w sumie chyba wyjaśnił.
  4. Hiszpanu

    GF pasy szelkowe H 4-pkt. 3" na fotelu z gt

    Otóż to mi nie zależy na czyjejś opinii montowania pasów, tylko chodziło mi o odpowiedzi na pytania które zadałem. Na komforcie mi nie zależy, raz na miesiąc autem będzie podróżować 4/5 osób stąd to pytanie o to czy da się tak ujechać. Myślę że jak się je zrzuci gdzieś pod dupę to koleżanki z pracy nie będą mieć mi tego za złe, najwyżej odsuną na bok albo je po prostu zdemontuję na ten czas.
  5. Hiszpanu

    GF pasy szelkowe H 4-pkt. 3" na fotelu z gt

    Odpowiem Ci cytując Ciebie. A pasy można zrzucić na fotele z tyłu, więc jazda po mieście jest możliwa.
  6. Chce zamontować pasy szelkowe w układzie H, 4 punktowe, 3". Pytanie mam takie czy takie coś spasuję do gf na fotelu seryjnym z GT? Czy może inny rodzaj pasów będzie lepiej pasować? Może ktoś się też odnieść do tego jak wygląda później jazda w 4/5 osób samochodem? Pasy będą tylko po stronie kierowcy. I jakie śruby oczkowe kupić? Z jakim gwintem? https://www.rallyshop.pl/index.php?p144895,pasy-omp-racing-4m
  7. Hiszpanu

    Rękawice rajdowe..... jaki model ?

    A na kierownice zamszowe są jakieś dedykowane rękawice? Albo może z jakiegoś materiału specjalnego trzeba szukać rękawic, żeby dobrze współgrały z zamszem?
  8. Hiszpanu

    EJ20G 97' Przewody Zapłonowe

    Jak nie chcesz oryginału bo drogi, to przecież są sklepy specjalizujące się w marce, po vinie, roczniku, silniku dobiorą bez problemu. Nie znam się na oznaczeniach motorów ale chyba jak jest to 2.0 z subaru z 97 to nie będzie problemu z doborem zamiennika od np. ngk, czy jestem w błędzie? Mam nietypowy silnik w GF bo farbryczne 2.2, kable oem 550zł, ngk 200zł, wszystko na miejscu.
  9. Hiszpanu

    Co robić? 360 tyś km a UPG i PISTON

    Już się umówiłem, czapki zostaną zdjęte i dalej będziemy decydować. Dzięki za odzew
  10. Hiszpanu

    Co robić? 360 tyś km a UPG i PISTON

    Autko zostaje, do UPG chce nowy rozrząd z pompą, i wszystko co jeszcze przy okazji można zrobić, to zostanie zrobione. Więc 2+ tyś. To raczej same części bez robocizny i głowic. Skoro wszyscy są za rozbieraniem i naprawą, to tak zrobię.
  11. Mam mały problem i nie wiem jak do niego podejść. Mam impreze 2.2 z oryginalnym przebiegiem 360 tyś km, samochód od kupna posiada pistona, kupiłem na wiosnę nie było go słychać. Autko rozgrzewałem, zmieniałem regularnie olej co 7 tyś km, sprawdzałem stan itd. Ponad trzy lata jeżdżę i stuka tylko na mrozach, cały czas tak samo. Ale po tych trzech latach szlag trafił UPG (najprawdopodobniej fabryczne). I teraz co robić... Opłaca się przy takim przebiegu robić UPG? Biorąc pod uwagę przebieg jak i to że silnik cierpi na piston slapa? Czy może z aktualnego silnika zrobić sobie stolik. A bawić się w podmiankę innego silnika? Z tym że to też loteria... Jak było by najrozsądniej, chyba bawić się w remont aktualnego motoru? Swoją drogą jaki jest koszt naprawy pistona w n/a? Ktoś to robił? Podobno duży... Ale nigdy nie słyszałem jaki. Od mechanika usłyszałem że do 4 cyl wpada momentami płyn, przez co chodzi raz na 4 raz na 3 cylindry, dodatkowo wywala płyn, jest duże ciśnienie, coś takiego.
  12. Hiszpanu

    Forek z USA - światła przeciwmgielne tył

    Najbezpieczniej dokupić i wpiąć gdzieś w zderzak uniwersalne przeciwmgielne. Bo jak chcesz usuwać odblaski i robić tam przeciwmgielne to dociekliwy diagnosta może Ci nie podbić przeglądu, jeśli się zorientuje. Mi za zrobienie w lewym świetle cofania, diagnosta nie chciał podbić przeglądu, mimo że wyglądało to dość ładnie, bo na biały klosz nalepiłem czerwona folię do lamp i wyglądało to prawie jak fabrycznie. Aktualnie przegląd pozyskuję temu, że moi diagności nie sprawdzają przeciwmgielnych. Autko mam inne ale też z usa i też bez fabrycznego przeciwmgielnego.
  13. Hiszpanu

    felgi subaru

    Możesz skorzystać z dostępnych kalkulatorów do felg, opon, kół na np. oponeo i obliczyć jak bardzo mogą się koła od siebie różnić, i może jeśli ma to sens to chociaż na oko pomierzyć w nadkolu. Jeśli o to Ci chodzi.
  14. Hiszpanu

    Pytanie o opony

    Jeśli są całoroczne, to pewnie będą miękkie bardziej w lato, temu żeby w zimie przy -20 nie były z kamienia (tak mi się wydaje). Nie wiem jak sprawdzałeś ciśnienie, ale jeśli na słońcu albo na ciepłych gumach (czyli jak sprawdzałeś na stacji) to możesz mieć też przekłamanie. Najlepiej robić to w cieniu na zimnych oponach. Jak kupowałeś opony w ASO to można ich też pytać o zdanie na ten temat, w końcu nowy sprzęt niech się oni tym martwią skoro masz 4x flaki na tych gumach.
  15. Hiszpanu

    Błąd P0141 pomoc w diagnozie

    Czyli stąd podejrzany nalot na świecach, dzięki
×