Skocz do zawartości

Robert Bistuła

Nowy
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Robert Bistuła

  • Urodziny 04.08.1990

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    łódzkie
  • Auto
    Subaru Impreza GX
    125 hp N/A
    2003r
  • Zainteresowania
    Muzyka, gry , subaru, elektronika ,informatyka ,mechanika

Ostatnie wizyty

975 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Robert Bistuła

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

-7

Reputacja

  1. witam jak wszyscy wiemy swap 2.2 silnika z legancy pasuje do 2.0 imprezy i nie ma tego problemu z dlawieniem a podczas przekladania silnika nie trzaba ecu przekladac tak czytalem ??? a co jak by z legasia dal ecu do imprezy jak myslice ma ktos zeby spr ?? czy wtyczki pasuja czy co myslicie ?
  2. w moim przypadku jezdze na ogluszonym czujniku , bylem w serwisie w Lodzi i niby byl nowy soft do mojego autka ale Pan z serwisu probowal wgrac go przez godzine lecz sie nie udalo nie wiem co teraz zrobic jaki parametr pokazuje ze cofa zaplon w free ssm ??
  3. Baca dzięki za manuala bardzo mi się przyda może i masz racje z tym map sensorem jaka powinien wartość pokazywać w Free SSM ?? atmospheric pressure ???
  4. to wychodzi na to za mam problem z tps w takim razie bo pokazuje wartość "throttle opening angle" niby zamknięta 0,4 - 0,8 różnie albo luz na ośce że tak się dzieje właśnie próbuje dopasować zwykły potencjometr i go ustawić żeby działa tak jak ten Tps od subaru dodam że czasami 0 pokazuje różnie ... to może odp za falowanie ? bo wtryski mogą jeszcze podawać bo ecu myśli ze jest otwarta ? chyba że jest jakaś tolerancja
  5. no właśnie tak robiłem dlatego mnie interesuje czy właśnie musi być szczelinka ?? fabryka ustawia szczelinkę ?? czy jak ?? bo robiłem tak nie wiem niby trochę lepiej po adaptacji a czy ten nagar co się czyści nie uszczelnia przepsutnicy ?
  6. no wiem że jak się tą śrubką pokręci to trzeba potem regulować TPSa no właśnie miałem nagar w środku który wyczyściłem i stad moje pytanie bo obroty przed czyszczeniem nie falowały mi przy jeździe na ludzie do świateł, ciekawi mnie jedna rzecz do czego ta śrubka jest czy regulacji obrotów czy do tego żeby przepustnice wyregulować żeby nie było pod światła widać szczelinki ??
  7. chodzi mi o to ze przestawiłem tą śrubkę która odp za ustawienie przepustnicy mówisz jest szczelinka tak ?
  8. no ok wiem że przepustnice elektroniczne bez silniczka krokowego posiadają na pewno szczelinkę mała żeby powietrze dochodziło ale jak to jest z przepustnica z silniczkiem krokowym nie powinna być szczelna wtedy jak się zamknie klapka to krokowy nie przejmuje roli wolnych obrotów ??
  9. Witam , Jak to wygląda w subaru czy przepustnica powinna się szczelnie zamykać czy może mieć małą szczelinkę ?? miedzy dekielkiem a ścianka przepustnicy ???
  10. Witam, ktos z was może wie jaka jest dokladna procedura przyuczania ??? tak jak to serwisy robia ??
  11. ja powiem wam że ostatnio wypiąłem odmy zaślepiłem w dolocie tam gdzie zaworek pcv wchodził i jeszcze zaślepiłem zawór egr autko o niebo lepiej się zbiera po testuje trochę od razu mówię że po paru km zapalił się check engine od egr ale teraz myślę nad jakimś symulatorem. Wydaje mi się że odma może zakłócać prace silnika podając jak ktoś ma autko starsze opary oleju z powrotem w dolot zmienia skład mieszanki to samo z zaworem egr powrót spalin który też ma jakiś związek wg mnie z tym że występują jakieś stuki i cofa zapłon mi po tej operacji autko ciągnie lepiej ale nie mogę jeszcze przetestować na kompie muszę sobie baterie do lapka załatwić
  12. Panowie ja bym pomyślał nad spr czujnika wału korbowego i czujnika wałka rozrządu niby mogą mieć wpływ ogólnie na prace całej jednostki w tym cofanie wyprzedzanie zapłonu .... co wy na to ??
  13. heh też tak miałem zamówiłem cewke Tesli koszt 219 zl ale i tak jakby jeden bolec był lekko pokryty nalotem tak jakby było słabe przejście kabli nie wymieniałem tylko owinołem je tasma scotcha ktora ma izolacje 34 kv i jest teraz jest git ogulnie polecam cewke Tesli czytam te wszystkie komentarze i jak to jest wystepuje ten objaw on poczatku jak jest nowe auto napiszcie przy jakich przebiegach dostaliscie muła trzeba porownac potencjometr przepustnicy w jednostce w ktorej problem niewystepuje i w tej w ktorej on calyczas jest i nie wiem czy wiecie ze wplyw na stukowca też ma czujnik połozenia wału korbowego może tam coś szukac .....
  14. Tomasz 555 zaciekawiło mnie to ze podbija ci obroty odepnij wężyk odpowietrzenia skrzynie korbowodowej i zalep zaworek pcv wtedy spr czy ci falują jeśli to nie będzie to to spr czujnik położenie przepustnicy jeszcze może być tak że masz luźny pasek spr też ładowanie pod obciążeniem po prostu ci nie doładowuje aku i jak odpalasz krokowy puszcza więcej powietrza dlatego też podbija obroty
  15. ja tu pisze po to by rozwiazac jakis problem a ty mi piszesz o przecinkach jak takis dokladny to zajmij sie polonistyka a nie naprawianiem subaru ....tak bd mogl wszystkich poprawiac
×
×
  • Dodaj nową pozycję...