Skocz do zawartości

h-rt

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O h-rt

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sz-n
  • Auto
    Kombi dziad td05, Forester td04, Forek vf34 Apexi, Legacy "colin" ej22, Rally Babcia, Eunos GT, Favorit A-gr, pucharowe Megane,
  • Zainteresowania
    Motorsport

Ostatnie wizyty

238 wyświetleń profilu
  1. Kto tu się kłóci ;P. Tak jak napisałem najmadrzejszy ten kto potrafi czytać Google. Bez urazy, ale fenomen wielu informatyków. Znają się na wszystkim najlepiej. Bo mają takie odczucie (Identyczne podejście jak moich znajomych informatyków, dlatego zazwyczaj z rozmowy wszyscy inni się wyłączają bądź odchodzą i może dlatego jestem wyczulony- sorry). I tak oczywiście, chcesz sobie popsuć dla przyjemności popsuj i 3 razy, później można wmawiać sobie, że lepiej się nie da ew. wtedy podrzucić mechanikowi (oczywiście ci też są różni - tak jak policjanci księża i informatycy) i powiedzieć, że spierdzielił, byle wyszło na Twoje xD. Ale tu raczej chodzi by zrobić raz i dobrze. Zgadzam się to nie jest technologia kosmiczna - mniej sreberka i inne paliwo, jak i w innych autach. Ale te majaczenie, że zrobię lepiej/nie gorzej jak mechanik...Współczuję za takiego mechanika w takim razie... Ale lepiej grzeb przy silniku, niż zawieszeniu czy hamulcach. Najwyżej nie wyjedziesz z garażu i moi bliscy będą bezpieczni :). I tak pewnie nie da do myślenia, co napisałem. Ja przekonywał Ciebie nie będę, bo bogatszy o doświadczenie przebiegu rozmowy wspomnianych "znajomych" (mogę się mylić),wiem, że do nikąd to nie doprowadzi. Chcesz sobie dłubac, potrafisz czytać "google", kręcić śrubki i dodawać, brawo Ty. Ale nie ucz mnie proszę rzeczy, o których coś tam z teorii i doświadczenia wiem, choć "Edwinem" jeszcze nie jestem... Bo jego wiedza jest tu, IMO największa. Wracając do tego co napisałem, @krzysiekjab wałki mają kliny, kręcić śrubki potrafisz ale jeśli nie masz przyrządów, danych (mam klienta, mechanika samolotowego, który stwierdził, że chromoli samemu robić auto skoro wprawe ma w statkach powietrznych ), bądź nie wiesz jak się postępuje gdy czegoś nie ma w danych itp, moim zdaniem wciąż zmniejszasz ryzyko nie planowanego wydatku dając subaraka np do Nowego Sącza, skoro masz tam stosunkowo blisko(?), aczkolwiek kolega regulację robi za 200 PLN! Może jemu daj, bo się opłaca. Życzę powodzenia w serwisowaniu i bezawaryjności.
  2. OT : To jednak nie taki sukces. To jest właśnie to, o czym pisałem. Chyba, że sam nim zrobiłeś 300000 km. Co to oznacza sukces, że odpalił? Czy to, że pomiary ciśnienia i bieżące dane z ssm na to wskazują i już nie wracam do tematu przez cirka 100000. Ale oczywiście wszystko można samemu robić, tak jak można samemu napisać program, tak piec chleb, budować domy i naprawiać auta z różnym tego skutkiem. Nie chodzi o to jak się uda, tylko co jeśli to spierdo... Czy dalej będzie tanio. Dlatego jeśli coś sprawi problem, dobrze jest nie zabrnąć do miejsca gdzie będzie oby tylko podwójnie kosztować. Ale już kończę wywód. Bo w tym kraju i tak najlepiej się zawsze zna ten co z google najlepiej korzysta ;). Pozdrawiam subarakoholikow
  3. Tak na marginesie to "Sporo dla Ciebie" - to również pojęcie względne, możesz mi wierzyć. Miałem już takie przypadki gdy ktoś zaczął i między innymi zniszczył kółka i wałek (również mechanik przynajmniej swoich autach, a i po mechankach w zawodzie widziałem "ciekawe" rzeczy). Skończyło się tym, że i tak trzeba było za chwilę robić i wtedy już oddał i wyszły kwiatki. To nie jest zniechęcanie w żadnym wypadku. Ale nie piszemy tu o wymianie rozrządu, a dość kosztownym zabiegu regulacji, a co ważniejsze, uprzedniej diagnostyce i odpowiednim podejściu do regulacji, by zrobić to RAZ na 100tys. Jak masz carfita w zasięgu, nie uważam, że są to źle zainwestowane pieniądze, biorących pod uwagę fu..k upy jakie mogą Ciebie czekać. Pozdrawiam serdecznie. Życzę bezawaryjnosci.
  4. Są na kołkach jeśli z avcs, ogólnie, tak są osadzone w jednym miejscu. Ale chcesz dobierać się do zaworów bo oglądałeś na YouTube. Nie mając o tym najwyraźniej faktycznej wiedzy oraz przyrządów.... Hmm nie zastanawia Cię to? Nie szkoda kasy i nerwów? Pozdrawiam serdecznie
  5. Nie jest to nowość. Wielokrotnie spotkałem się z oznakami slabego smarowania w tym miejscu. Aczkolwiek w większości przypadków Na stopkach również wtedy było średnio, także bez filterkow (nie wiem jak długo i czy działo się to przed ich demontażem). Zdjęcia może nie oddają tego ale spolerować, zwymiarowac i jak będzie w granicach rozsądku, a nie chcesz mieć tip top (tylko nowe /inne w idealnym stanie), to będziesz i na tym latał. Druga sprawa chcesz dobrze to kup nowe śruby z filtrami, dobry olej bo IMO to on najwięcej może tu zawinic. Kontrol i czyszczenie filtrów co 3/4 wymianę, lecz nie trudno się domyślić, że ta świadomość jest trochę upierdliwa. Pozdrawiam
  6. Młody da do myślenia nie jednemu ;). Mam nadzieję, że Łukasz dobrze się zaprezentuje na tle Madsa.
  7. Jest możliwość czasowego wyrejestrowania auta, a dokładniej złożenia blach w urzędzie na określony czas, wtedy tez OC jest niższe. Ale dużo zależy od widzimisię urzędnika. Kolejna sprawa niektóre dziady (turbo i przedlifty w rzadkiej wersji) można zgłosić jako pomnik historii motoryzacji czy jakoś tak to się nazywało (nie mam papierów przed sobą) - ale akurat tak zgłoszone mam audi coupe quattro. Nie płacę OC itp.
  8. Ma kilka sztuk ciekawych aut, m.in. RX-7 i stara się utrzymywać w ładnym stanie. Wydaje mi się, że warto kupić od niego jak ktoś szuka.
  9. W hameryce w tv i wolnossakach ogólnie w silniku przeciwsobnym jak subaru kolektory i uppipe lubią wypalić się bądź pekac na sprawach zwłaszcza jeśli dojdzie launch Control czy jeszcze lepiej als. Piszę z doświadczenia. Materiał na najlepszy do tego celu nie wygląda. Ogólnie ładnie, precyzyjnie pomierzone i dociete. Napracujesz się ale sens (może być) znikomy.
  10. h-rt

    Gc turbo my97

    Skąd jesteś?
  11. Masz dv czy bov? Choć dv rzadko puszcza, to wypada sprawdzić.
  12. Chłodnica Mocal

    Witam, poniżej link do ogłoszenia o sprzedaży chłodnicy na OLXie. Ogłoszenie zawiera dokładne zdjęcia chłodnicy i paragonu zakupu. Jest to sama chłodnica, a nie zestaw. Mocal ma w ofercie dwa modele 19 rzędowych chłodnic oleju, to jest ta większa. W celu przyspieszenia kontaku podaję mój numer tel. 791-234-572.

    https://www.olx.pl/oferta/mocal-chlodnica-oleju-19-rzedow-sprzedam-nowa-chlodnice-oleju-mocal-CID5-IDq1S5r.html

    1. Helmut

      Helmut

      Wymiary podam niebawem, przepraszam za opóźnienie, rozłożyło mnie przeziębienie.

       

  13. Najlepiej oryginalną (1.2mm). Jeśli z obecnym wszystko jest "ok" czyli m.in. wężyk i restryktor drożny-upewnij się, to może być o mniejszej średnicy i zaopatrz się w restryktor do modelu. Ok 20 złociszy.
  14. Sprawdź restryktor (pestkę wyczuwalną pod palcem na wężyku podciśnienia, a dokładniej w jego wnętrzu) przed samą sprężarką. Ściągnij go i zacznij od przedmuchania/przeczyszczenia i sprawdzenia stanu wężyka. Zamocuj na sprężynowe opaski zaciskowe i sprawdź.
  15. h-rt

    LPG w Subaru

    Ktoś coś wie czy forumowicz Jako jeszcze montuje LPG ? I gdzie go znaleźć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...