Jump to content

togus

Użytkownik
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About togus

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Częstochowa
  • Auto
    Legacy III

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mam problem, po odpaleniu i ruszeniu jakby obroty spadały auto przygasa. Nie jest to za każdym razem obd2 Scanner pokazuje: Selected brand: Subaru ============1============== P1518 Raw code: 1518 ECU: E1 Status: Oczekujaca OBDII: Intake Manifold Runner Control (Stuck Open) Subaru: Starter switch circuit low input Szukałem podobnego wątku lecz nie znalazłem, czy ma ktoś jakiś pomysł ?
  2. Kupiłem przedłużkę do sondy, zamontuję ją i zobaczę czy coś pomoże.
  3. Czuć, że auto dławi się przy przyspieszaniu, jakby miał chciał a nie mógł:/ Jest jako: P0420 Raw code: 0420 ECU: E1 Status: Oczekujaca OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold
  4. Panowie mam problem, myślałem że to kwestia napędu i źle dobranego przełożenia po instalacji vlsd. Auto jakby coś przytrzymywalo do 2,2 k obrotów potem idzie. Sprawdzałem dziś błędy po drodze wypadło : P0420 Raw code: 0420 ECU: E1 Status: Oczekujaca OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold Wiem, ze mam gdzieś nieszczelność w układzie wydechowym ale chyba to nie to. W innym samochodzie miałem problem z oberwanym katalizatorem gdzie auto tez gubilo moc nie chciało jechać. Czy tutaj może być problem ?
  5. Sprawdzał na urządzeniu i nie wysyła sygnału... naciskam guziki nic się nie dzieje. Parę razy odłączałem aku i nigdy nic nie programowalem wszystko działało
  6. Stacyjka naprawiona, zacinała się blokada kierownicy, majster przełożył blokadę i dostroił zamek. Teraz jest inny problem przełożył elektronikę do nowej obudowy i nie działa pilot... podobno nie wysyła sygnału. Wcześniej dzialal teraz nie.... co mogło się stać ?
  7. Problem jest taki, że ,,owy" kluczyk jest nierozbieralny musiałbym go rozwalić. Oddam starą stacyjkę do naprawy może uda się ją jakoś zrobić ale muszę przyznać, że odkręcenie tych śrub to wyzwanie....
  8. Odkręciłem to włożyłem nową I nie pali, drugi kluczyk położyłem na stacyjce. Zawiozę chyba moją stacyjkę do regeneracji
  9. Wbijam, tłukę i nic....
  10. Jak to odkręcić skoro nie ma gwintu ?
  11. Dobrze to z czym łączy się ta pastylka ? Jak włożę nowa stacyjkę, zostawię tą czarną puszkę co była To będzie działać rozumiem ?
  12. Uzupełniłem profil, Legacy III. Od lewej stary kluczyk od prawej nowy. Stary kluczyk jest z pilotem nowy bez. Obecna stacyjka zacina się między poz 0 a 1, poza tym jest już raz sklejony bo obudowa przez to pękła i grot został w stacyjce. Dlatego kupiłem drugą wraz z tą czarną puszką jak na zdjęciach która podmieniłem, nie odpala zamieniłem znów i dalej nie odpala. Mam problem ze zdjęciem gornego plastiku aby dostać się do śruby stacyjki żeby ja odkręcić. IMG_0164.MOV
  13. Panowie kupiłem nowa stacyjkę Z kluczykiem wraz z puszką od imobilajzera wszystko podłączyłem i auto zapali i za chwile gaśnie, teraz wcale nie odpala. Na desce swieci się symbol kluczyka. Wcześniejsza stacyjka zacina się pomiędzy poz 0 a 1 psikałem wd40 nie pomaga. Co można zrobić ?
  14. Przed chwila byłem u mechanika, olej raczej w dyrze jest wszystko suchutkie. Zastanawia mnie tez olej mam zalany mannol 75w140. Wcześniej był 75w90. Pytanie czy może być to kwestia oleju który gęstnieje pod wpływem temperatury ? Test zrobilem bez wrzuconej 1 na luzie, przepraszam źle zrozumiałem. Natomiast na szutrze pięknie zamiata tyłem. Raz jeszcze zrobię test i wrzucę.
  15. Czyli co rozbierać dalej starą skrzynie i sprawdzać przełożenie ? Czy co jeszcze sprawdzić ?
×
×
  • Create New...