Jump to content

togus

Użytkownik
  • Content Count

    183
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About togus

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Przed chwila byłem u mechanika, olej raczej w dyrze jest wszystko suchutkie. Zastanawia mnie tez olej mam zalany mannol 75w140. Wcześniej był 75w90. Pytanie czy może być to kwestia oleju który gęstnieje pod wpływem temperatury ? Test zrobilem bez wrzuconej 1 na luzie, przepraszam źle zrozumiałem. Natomiast na szutrze pięknie zamiata tyłem. Raz jeszcze zrobię test i wrzucę.
  2. Czyli co rozbierać dalej starą skrzynie i sprawdzać przełożenie ? Czy co jeszcze sprawdzić ?
  3. Tak wyglada po 10 obrotach https://drive.google.com/file/d/1JflFM7noM4ZtR6PlA0JMSYAsFaQ11X8b
  4. Tak wyglada gdy kręcę przodem https://drive.google.com/file/d/19GQS7OpXFgvoFG7GYjQFbjkilgVJRxvw/view?usp=drivesdk A tak gdy Tyłem https://drive.google.com/file/d/10OPJOeRgV0kj5UYB318lytUiPrMymaZ_/view?usp=drivesdk
  5. Nie wiem jak na aucie mogę to teraz sprawdzić? skoro mogą mieć inne przełożenia dyfer i skrzynia. Tak to jest moja pierwotna skrzynia, którą wymieniłem bo ,,szumiała. Teraz chcę sprawdzić jakie ma przełożenie, ponieważ dyfer musi mieć takie samo, tymczasem moja skrzynia na aucie Ty754vr1aa ma 3.9. Przełożenie dyfra musi być dostosowane do przełożenia skrzyni, zmieniając dyfer zamontowałem koło zębate (różnicówkę) ze starego dyfra więc musi być ok. Obawiam się, że zamontowana skrzynia biegów ma inne przełożenie stąd występujący problem, gorzej jeśli też ma 3,9 to liczę na dalsze sugestie co moż
  6. Chyba rozpołowię skrzynię tam chyba będzie jakieś oznaczenie? w dziale FAQ nie widzę takiego tematu. Moja skrzynia to TY754VRBAB nigdzie nie mogę jej znaleźć
  7. Dobra rozebralem, jak teraz mam liczyć te obroty ? Kręcę tym małym i jak teraz wyliczyć przełożenie ?
  8. Czyli kręcę wałkiem od strony sprzęgła i liczę obroty z tylu przy tylnej wiskozie ? Jak to potem dzielę ? ilość obrotów do zębów ?
  9. Wygląda to tak, że wymieniłem skrzynie na ty754VR1AA z przełożeniem 3.9, wstawiłem wiskozę do obudowy starego tylnego dyfra podmieniając koło różnicowe żeby przełożenia się zgadzały. Teraz tak myślę, że może mam inne fabryczne przełożenie w dyfrze i stąd te objawy. Mam starą skrzynię w garażu jak dojść do tego jakie ma przełożenie? Bo jeśli wyjdzie że stara skrzynia ma inne przełożenie niż 3,9 to dyfer był do niej dopasowany i dlatego teraz mam problem. Co w starej skrzyni rozkręcić i policzyć?
  10. Legacy BE 2.0 dyfer z forester sturbo, opony nowe z września 2019 r. Wiem ze było inne przełożenie dlatego został przekręcony talerz różnicówki z otwartego dyfra do poszperowanego. Fakt ze skrzynie tez wymieniłem z imprezy gc
  11. Mam wzmocniną centralną wiskozę na 10 kg, włożyłem tylny dyfer z sturbo tez wzmocniony w do 10 kg. Mam dziwny objawy auto jakby blokuje się, czuć że spina się chyha tył na prostej drodze, jakbym miał reczny zaciągnięty auto nie chce przyspieszać czuć jakby coś je trzymalo po chwili puszcza i jedzie normalnie, uczucie jakbym na haku miał przyczepę. Objaw na 2,3,4,5 biegu poniżej 2.2 krpm potem czuć ze puszcza normalnie przyspieszając. Przy wyzszych obrotach ipredkosci nie ma żadnego problemu. Nie dzieje się to cały czas raz jest dobrze raz nie. Czym może być to spowodowane? Gdzie szukać problem
  12. Kolego mam ciężkie warunki dojazdu, podróżuję od 4:30 rano drogami Wojewódzkimi przez lasy, gdzie w nocy nikt nie jeździ, drogi w zimę są oblodzone i nie odśnieżone, potem wskakuję na A1, ale dojazd do A1 do ponad 30 km. Nie chcę wdawać się w szczegóły ale z racji zdrowotnych muszę uważać na wszelkie urazy dlatego duży gabaryt samochodu w razie W, obecnie to Legacy III oraz volvo S80 2.4T 200KM. Do auta włożę LPG także spalanie 15l lpg/100 nie jest jakoś straszne dla mnie. Tak jak mówię chciałbym coś wyższego, masywnego zapewniającego bezpieczeństwo w każdych warunkach.
  13. Panowie, potrzebuję auto na dojazdy do pracy dziennie 200 KM, obecnie Legacy III 2.0 n/a w lpg szukam czegoś większego i bezpieczniejszego. Myślałem na początku o Tribeca ale to dość rzadki model, wybór padł na Forestera. Tutaj mam kilka pytań, jak wygląda sprawa napędów? w moim legacy wzmocniłem centralną wiskozę w dupce skrzyni oraz zrobiłem swapa tylnego dyfra, z sturbo ktrego też wzmocniłem do 10 kg. Jak w Foresterze III wygląda sprawa napędów? czy można tez wzmocnić tylną wiskozę? czy jest tam fabrycznie coś włożone czy jest LSD czy otwarty dyfer ? de facto w sturbo jest ale słabe dlateg
  14. Cześć, szukam auta na dojazdy 4 tys km mc, wybór padł na tribeca:) zanim kupię chciałbym dowiedzieć się o kosztach eksploatacji, który silnik wybrać 3 czy 3.6 l. Czy auto nadaje się na takie przebiegi ? Jak z tymi silnikami ? maja jakieś słabe strony ? dziennie 200 km będzie robił dlatego myślałem o lpg i tu tez kolejne pytanie ile spali na trasie ? Jak z dostępnością części zamiennych czy tylko ASO ?
  15. Jak nie masz do powiedzenia nic konstruktywnego to wstrzymaj się z komentarzami...
×
×
  • Create New...