Jump to content

WueM

Użytkownik
  • Content Count

    3382
  • Joined

  • Last visited

About WueM

  • Rank
    ..:: Forumus maximus ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    GLIWICE
  • Auto
    Tylko pół i to w dizlu :P
    Smart ForTwo BRABUS :D

Recent Profile Visitors

2163 profile views
  1. Najpierw musisz ściągnąć osłonke /klosz tej lampki...delikatnie podważajac od strony włącznika (tam nawet przez klosz widać chyba dwa bolce ) Następnie pod nim są śruby do odkręcenia całej lampy Mam taką lampkę w domu gdzieś...w wolnej chwili mogę zerknąć by się upewnić...Ale chyba jest tak jak pisze
  2. A ja specjalnie poprawiałem słownik licząc że ktoś zauważy Dziękuję Aga
  3. Kurcze sporo ich widziałem...z kilkoma było machanko ale ja nie jestem z tych bystrych co to zauważa i kierowcę i rejestrację...Ja nawet nie pamiętam modelu Kojarzę tylko klasyka gc8 zielonego i srebrnego robala w Zakopan(e)m... A byłem w Bukowinie Tatrzańskiej i okolicach również ...Cały weekend za kółkiem
  4. Pozdrawiam Subarki widziane w ten weekend w Zakopanym Było ich całkiem sporo...z kilkoma machanko...Z wczoraj srebrny Bug pewnie wrx (a może Sti nawet)
  5. A ja pozdrawiam kilka Subarynek mijanych na trasie Katowice Tarnów i dalej okolice Bieszczad...w ten weekend Było machanko
  6. Dokładnie tak...inaczej się nie przekonasz a cena 100zl nie jest jakaś strasznie wysoka... Nie wiem jak w Us'ach ale miejmy nadzieję że nie zmieniali instalacji U mnie wszystko pasowało i działa wyśmienicie...i mam zegary wyskalowane do 180km/h Fajnie jest zamykać szafę w ssaku
  7. Cześć wszystkim... Jak w temacie bardzo was proszę o podanie mi numerów ASO dla żarówek w przyciskach na desce rozdzielczej oraz w panelu klimy do ww.modelu... Bo przerobiłem już zwykłe żarówki i Led'y i Bóg wie co jeszcze i żadne nie są nawet zbliżone do fabryki a dość już mam takiej zielonej choinki Może ktoś ma jakiś link do aukcji/sklepu- gdziekolwiek... Lub właśnie dysponuje numerami w ASO tych żaróweczek Będę bardzo wdzięczny... Dziś kolejna seryjna mi się spaliła a nie mam już żadnej rezerwy
  8. Nie wiem czy to Ci pomoże ale w swoim europejskim wolnym ssaku GD 2001 zmieniałem zegary na takie z wersji STI w dodatku jdm i wszystkie kostki pasowały p&p Mało tego...działa mi również shiftlight i obrotomierz z prędkościomierzem pomimo iż są zamienione miejscami w stosunku do serii Także można przyjąć że będą pasowały
  9. Tak musi być przedlift- przedlift z racji sterowania prędkościomierza poprzez linkę...bo tak jest w starym typie Imprezy do 97rok W polifcie była już elektronika
  10. Tak...programowalny shift light Możesz sobie daną wartość obrotową ustawić i lampka automatycznie Cię poinformuje gdy tą wartość osiągniesz... Wszystko pasowało p&p Mało tego...testowałem to faktem jest że z GPS'em i nawet prędkościomierz nie przekłamuje I fajnie jest zamknąć budzik w ssaku... Oczywiście na niemieckiej autostradzie
  11. Tak ...choć to są zegary z sti jdm z shift lightem...Tak dokładnie Wszystko pasowało p&p
  12. Dzięki wielkie...Taki właśnie mam plan... Najpierw przeczyscic...Bo ciekawym jest albo dziwnym...Ale dziś check się nie świeci Więc ewidentnie coś czujnik świruje ale nadal nie jest zepsuty na amen Dziękuję raz jeszcze za sugestie... Najpierw wyczyszcze a później pomyślę o wymianie na nowy
  13. Tutaj jest dźwięk mojego ssaka na samym końcowym przelocie i reszcie wydechu z nierdzewki...jeszcze przed wymianą kolektora VID_20190206_085041.mp4
  14. Już sam końcowy komorowy o większym niż seria przepływie spalin (czyli taki z wersji turbo np) da bardzo przyjemny dźwięk boksera...Oczywiście nic nie zastąpi wymiany kolektora... Ale znam z autopsji ponieważ miałem już chyba każdą możliwą opcje... Seria kolektor i komorowy GT Scorpion Kolektor z antyka i komorowy a później przelot WM sport następnie jdm'owym przelot (i tu ciekawostka - roznica między nimi była w dźwięku więcej niż odczuwalna) Teraz obecnie w ssaku GD mam cały wydech z nierdzewki ze sportowym katem...końcowy też przelotowy...i bulgocik był boski Od siebie dołożyłem kolektor z nierdzewki Borla i dźwięk się jeszcze mocniej poprawił Podsumowując... Dźwięku za bardzo nie zmienisz... aczkolwiek już komorowy z GT poprawi dźwięk...przelot doprowadzi do bólu głowy szybciej...bez kolektora bez sensu moim zdaniem
  15. Ok dzięki panowie za odpowiedź Myślałem, że zrobię to budżetowo troszkę I uda się kupić ten z linku Ale chyba zrobię jak piszecie A jeszcze jedno pytanko....z uszkodzonym czujnikiem jazda czymś grozi?
×
×
  • Create New...