Skocz do zawartości

pompik

Nowy
  • Postów

    77
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdansk
  • Auto
    Subaru Forester 2.0i XC MY10 EJ20F

Ostatnie wizyty

1400 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pompik

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

25

Reputacja

  1. Sasha pisał, że DHL może odmówić wysyłki elektroniki do Rosji. Z tego powodu ja wysłałem pocztą. Najszybciej by było wysłać z Obwodu Kaliningradzkiego. Z Gdańska niedaleko, ale mi się aż tak nie spieszyło.
  2. Jeżdżę już ponad rok na modzie od Sashy i jest OK. Bardzo dobry mod pod Pb i LPG. Zawsze chłop służy pomocą i można wgrywać jego flash'e samemu. Mam również wycięte EGR i SAI. Zero problemów. Nie ma się co spinać i najlepiej zamówić dodatkowe ECU z modem a potem stare sprzedać jak będzie OK..
  3. Alexander Morzhakov sasha.morzhakov@mail.ru
  4. Jeśli chodzi o immo, to ja poprosiłem o odłączenie i na razie jeżdzę bez, bo nie miałem czasu się tym zająć, ale jest klilka opcji. Sasha pomaga również zdalnie: - można wlutować eeprom chip i aktywować immo we flash'u- w ASO aktywować immo we flashu i zsynchronizować kluczyki - można sprzedać swoje stare ECU Sashy. Jak będzie je miał w ręku, to może Wam wysłać nowego flash'a z zakodowanym immo mailem Na cenę składa się ECU, usługa oraz przesyłka i zależy od kursu. Najlepiej pytać u źródła sasha.morzhakov@mail.ru
  5. Hej, już nie mam siły śledzić tego wątku. Wszytskim bardzo współczuję i pragnę tylko przypomnieć że moje auto jeździ już OK po remapie Sashy. Sterownika ECU nie trzeba wysyłać. Ja dostałem nowy zmapowany pocztą i wszystko działa. Stare ECU zostawiłem sobie na pamiątkę, ale Sasha chętnie je skupuje. Można też później sprzedać we własnym zakresie. Przy okazji wycięty został EGR i SAI, więc już nie ma się za mocno co zepsuć Moje auto jest dowodem na to, że jest to typowy bug w mapie. Oczywiście każdy modyfikacje robi na swoją odpowiedzialność, ale prawidłowa regularna diagnostyka może spokojnie zapobiec niespodziankom. Poza tym knock sensor nie jest jedynym zabezpieczeniem przed nieprawidłową mieszanką. Wg. mnie zmiana softu jest najlepszą opcją, ponieważnie ingerujemy w KS i unikamy ryzyka z filtrami itp.
  6. Super że się wreszcie ruszyło. Ja zrobiłem to samo za połowę tej ceny ale za wschodnią granicą i musiałem wysyłać. Czy w Poznaniu robią na poczekaniu? Uważam, że warto, bo problemów u mnie na razie brak. Szkoda, że tak późno jak pomyślę ile kasy poszło na nietrafione diagnozy.
  7. ja mam sekwencję i w związku z tym nie mam takiego wynalazku. Brzmi szemranie.
  8. pompik

    LPG w Subaru

    Czy ktoś stosuje tzw. dotrysk przy większych obciążeniach? Przy ilu RPM przełączacie się na benzynę? Boję się o EGT trochę. Z góry dzięki za pomoc!
  9. Witam, Mały update z mojej strony. Padła mi znowu ekologia i nie chcąc wydawać 1000zł. na nowy zawór SAI zdecydowałem się zamówić zmodyfikowane ECU Hitatchi u Sasha_A80 (aktywny na forum RomRaider) aby pozbyć się wszystkich problemów raz na zawsze. ECU teraz mogę flashować i stroić, wszystko działa, muł nie wraca, zero CELek, EGR i wtórny obieg powietrza wycięty, więc polecam oczywiście ale na własną odpowiedzialność. Usługa szybka i support bezbłędny. Strojenie pod Pb i LPG w cenie. Nikt nigdy nie poświęcił tyle czasu na moje auto. Żałuję tylko, że tak późno się zdecydowałem, bo ilość kasy którą wydałem na niepotrzebne diagnozy do tej pory jest niewspółmierna do kosztu nowego zmodyfikowanego ECU. Z mojego dłuuuuugiego doświadczenia z tym problemem wszystkie inne metody okazały się doraźne albo ryzykowne, lub problem wracał tylko później. Moim zdaniem SIP nie wykazało się tutaj wystarczającym zaangażowaniem i wielu użytkownikom nie pomogło zupełnie poza jednym wyjątkiem. Mam nadzieję, że komuś moje doświadczenie pomoże zaoszczędzić czas. Powodzenia i never give up!
  10. hej, też jestem zainteresowany kupnem tego ustrojstwa, ale z tego co widzę to wycina tylko Secondary Air System a nie EGR. Będę wdzięczny 7greg za info czy przyszło pudełeczko i czy bangla dobrze po zamontowaniu
  11. Tak gwoli przypomnienia to jezeli ktos nie radzi sobie z problemem, to polecam wyzej wymieniany warsztat w Gdyni w celu modyfikacji sterownika (ew. AVCS + filtr KS na plytce i odszumienie kanalow wejsciowych). Oczywiscie ryzyko po stronie klienta, ale jak to stwierdzil kiedys znany warsztat z Pozniania w 2.0 NA ryzyko jest male jesli sie sprawdza auto regularnie i reszta jest zdrowa. Musze przyznac, ze mam wgrana poprawke softu z ASO, ale z braku czasu nie zdjalem modyfikacji na ECU aby sprawdzic czy jest poprawa. Autem jezdze malo, ale na razie bez problemow i pewnie dlatego mi sie nie spieszy. Dam znac jak sie wreszcie zbiore. Przepraszam za brak polskich znakow. Przykro mi czytac, ze tyle osob dalej sie meczy. W innym watku przeczytalem, ze FB20 tez zaczyna zamulac, ale przyczyna jeszcze nie znana.
  12. zgraj logi i sprawdz, czy nie cofa zaplonu zanim zaczniesz wymieniac
  13. pompik

    Błąd P 1410

    Mam to samo... Rozumiem, że wyciąłeś gada? Czy nie będzie to miało wpływu na sondę i katalizator?
  14. Moim zdaniem wiele powyższych postów powinno znaleźć się tutaj: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/33085-d%C5%82awienie-20-na-2-3-tys-rpm-co%C5%9B-nowego/page-42 W tym wątku wciąż czekamy na odpowiedzi Dyrekcji dot. wersji softu dla poszczególnych silników, co dokładnie zostało zmodyfikowane itp. Akcja serwisowa nie będąca akcją serwisową wg. mnie nie została poprawnie wyjaśniona klientom i kilka pytań pozostaje bez odpowedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...