dr.elich Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 (edytowane) Nie zgodzę się. U mnie są stuki po lotosie na Zaspie. 2x się zdarzyło, odwagi czasu. unikam Lotosu Nie jest to oczywiście sedno problemu Edytowane 10 Listopada 2015 przez dr.elich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Nie zgodzę się. U mnie są stuki po lotosie na Zaspie. 2x się zdarzyło, odwagi czasu. unikam Lotosu Nie jest to oczywiście sedno problemu ach, no na tej jeden stacji mogą mieć cały czas kijowe paliwo To jednak nie znaczy że na wszystkich stacjach Lotosu takie mają. Znam jedną stację benzynową na której nawet jej właściciel nie tankuje : ] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 10 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2015 Ale to chyba nie jest LOTOS? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Lotos, na Zaspie przy parkingu nad morzem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 (edytowane) Znam jedną stację benzynową na której nawet jej właściciel nie tankuje : ] Chodziło mi o tą wymienioną przez Tinuviel. ;-) Na tym Lotosie przy parkingu tankowałem wiele razy, ale nic nie zauważyłem. Nie było lepiej ani gorzej niż na innych stacjach. Edytowane 12 Listopada 2015 przez artaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Znam jedną stację benzynową na której nawet jej właściciel nie tankuje : ] Chodziło mi o tą wymienioną przez Tinuviel. ;-) Na tym Lotosie przy parkingu tankowałem wiele razy, ale nic nie zauważyłem. Nie było lepiej ani gorzej niż na innych stacjach. Nie, nie jest to Lotos:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diamond Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 (edytowane) Robert Bistuła Przerobiłem wszystko .. Wciskania pedału na rozgrzanym silniku do końca gwałtownie, wciskanie płynne, etc etc ... Na 95 i na 98 octanach, na LPG ze stacji Orlen , Shel , BP, Satoil. Latanie po autostradzie z dużymi prędkościami na krótkich i długich odcinkach, i nic nie pomaga doraźnie na kilka dni jak reset przez ściągnięcie klemy przez kwadrans ... Powodzenia PS . Dodam że mam w swoim pojeździe dobrą instalację LPG firmy PRINS która wyposażona jest w lubryfikator . Założona była w niemieckim serwisie Subaru. Obecnie jest wyregulowana i po przeglądzie a zamulanie pozostało. Edytowane 14 Listopada 2015 przez diamond Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie wpisuję tu info żeby nie zaśmiecać wątku w Pytaniach do Dyrekcji gdzie ostatnio najwiecej się działo: http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/82282-fa%C5%82szywe-spalania-stukowe-w-20-na-wadliwe-ecu/page-14 Dziś musiałem zrobić pierwszy reset po miesiącu jazdy od aktualizacji softu. Nie, nie zamulił... korekty min. -1 max. +9 (bez zmian od początku). Nie zauważyłem żadnej zależności korekt od jazdy w mieście czy w trasie. Zużycie paliwa trudne do porównania (spory mróz). Reset musiałem zrobić bo wywaliło dziś rano błąd P0130 (pierwsza lambda - uboga mieszanka). Co ciekawe działo sie tak rok temu i lambdę wymieniłem. Sekwencja podobna - bład wyskakuje po kilku km na zimnym silniku (chyba w momencie korekty składu mieszanki - przez moment jakby silnik chciał zgasnąć i wywala błąd). Mam jakieś swoje podejrzenia co do tej sytuacji, ale chciałbym Was zapytać czy nie mieliście podobnych przygód? Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Urbi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Ja miałem w drugą stronę P0172, pomogło odpięcie i przypięcie ponowne x2 wtyczki od przepływomierza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pepe2 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Może przypadek ale jak mi wywaliło P0130 to wypłukałem przepływomierz oraz wyczyściłem przepustnicę na połysk , po kilku kilometrach wszystko wróciło do normy i nadal jest dobrze, oczywiście reset też był . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slony Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 (edytowane) Czy problemy opisywane w tym watku dotycza tez silnika 2.0i N/A FB20BHZBZE rocznik 2013? Bo niestety nikt nie pisze kodu silnika, ani rocznika, o ktorym mowi i robi sie groch z kapusta :/ Edytowane 14 Stycznia 2016 przez slony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2016 Czy problemy opisywane w tym watku dotycza tez silnika 2.0i N/A FB20BHZBZE rocznik 2013? Nie dotyczy,dotyczy silników z serii EJ20 N/A. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 (edytowane) Witam do tej pory tylko śledziłem ten watek ale dziś i mnie to dopadło "mulenie". I moje pytanie jest takie przy jakim przebiegu dopadła was ta przypadłość. Może na to ma wpływ przebieg.!!! Edytowane 3 Lutego 2016 przez markus22100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 w serwisie się dowiedziałem przy jedne z wizyt, że podobno jest środek do paliwa, który oczyszcza wtryski i niweluje szarpanie. Ktoś coś wie na ten temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urbi Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Jeżeli szarpanie jest spowodowane przytkanymi wtryskami - może i tak. Lepsze jest profesjonalne czyszczenie lub wymiana. Ja próbowałem różnych specyfików - raczej bez zmian. Czy masz ten ostatni soft z grudnia? Mi pomógł (zero mulenia, zero resetów). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 12 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2016 Czy masz ten ostatni soft z grudnia? Mi pomógł (zero mulenia, zero resetów). softu nie zmieniałem, nie wiem jaką mam nawet wersje ale koszt chyba ok 150 zł 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Bistuła Opublikowano 14 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2016 Panowie ja bym pomyślał nad spr czujnika wału korbowego i czujnika wałka rozrządu niby mogą mieć wpływ ogólnie na prace całej jednostki w tym cofanie wyprzedzanie zapłonu .... co wy na to ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Dzisiaj rano przerywał silnik i auto łapało kangurka podobnie jak ludzie na L gdy sie ucza jezdzic, szukac tutaj odpowiedzi czy temat jest od innych objaw, bo tak jak na 1 stronie pisal ktos zeby przepalic mocniej samochod, to u mnie sie to nie uda. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Rozgrzałem, przewaliłem go do czerwonego pola i na ciepłym jest juz normalnie, ciekawe jak bedzie rano. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Lutego 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 Dzisiaj rano przerywał silnik i auto łapało kangurka podobnie jak ludzie na L gdy sie ucza jezdzic, szukac tutaj odpowiedzi czy temat jest od innych objaw, bo tak jak na 1 stronie pisal ktos zeby przepalic mocniej samochod, to u mnie sie to nie uda. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Rozgrzałem, przewaliłem go do czerwonego pola i na ciepłym jest juz normalnie, ciekawe jak bedzie rano. Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Nie nie to nie to. Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hiszpanu Opublikowano 15 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2016 (edytowane) Ale przepalilem go do odciecia kilka razy generalnie do czerwonego i ustalo na cieplym, teraz filtr wymienie i sie zobaczy Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Z historii poprzedniego wlasciciela wychodzi na to ze filtr ma aktualnie 96 tys. km Wysłane z mojego m2 note przy użyciu Tapatalka Edytowane 15 Lutego 2016 przez Hiszpanu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 19 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2016 Ej to co tam nowego? Jest jakiś soft do mojego forka 2.0 n/a my03?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Bistuła Opublikowano 21 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2016 ja powiem wam że ostatnio wypiąłem odmy zaślepiłem w dolocie tam gdzie zaworek pcv wchodził i jeszcze zaślepiłem zawór egr autko o niebo lepiej się zbiera po testuje trochę od razu mówię że po paru km zapalił się check engine od egr ale teraz myślę nad jakimś symulatorem. Wydaje mi się że odma może zakłócać prace silnika podając jak ktoś ma autko starsze opary oleju z powrotem w dolot zmienia skład mieszanki to samo z zaworem egr powrót spalin który też ma jakiś związek wg mnie z tym że występują jakieś stuki i cofa zapłon mi po tej operacji autko ciągnie lepiej ale nie mogę jeszcze przetestować na kompie muszę sobie baterie do lapka załatwić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwarti Opublikowano 23 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2016 Prześledziłem cały wątek i powiem Wam że u mnie wygląda to trochę inaczej. Problem mulenia a raczej dławienia występuje przy niskich obrotach poniżej 1000 przy dojeżdżaniu do skrzyżowań, redukcji z 2 na 1 itp. Na moment świeci (mrugnie) mi kontrolka kontroli trakcji i go dławi. Problem pojawił się po całkowitym padnięciu akumulatora. Włałem 98, zrestartowałem ECU i chcę wyczyścić przepustnicę. Zobaczymy co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mz56 Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Odfiltrujmy. Wątek dotyczy zamulania między 2000 a 3000 obr/min. Bardzo charakterystyczny objaw. Po wciśnięciu gazu, samochód nie jedzie. Nie szarpie, nie gaśnie. Redukcja, gaz decha i poszedł. Już kiedyś pisałem. Umycie przepływki w myjce ultradźwiękowej, Tylko z "głową", Dolewanie płynów "usprawniaczy" do wtrysków i dolotu, nie będę reklamował - Millers, Motul, są podobne. Przypominam, miałem duże problemy przy 60 kkm. Srebrna ma 130 000 km i chodzi jak burza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir Opublikowano 24 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2016 Odfiltrujmy. Wątek dotyczy zamulania między 2000 a 3000 obr/min. Bardzo charakterystyczny objaw. Po wciśnięciu gazu, samochód nie jedzie. Nie szarpie, nie gaśnie. Redukcja, gaz decha i poszedł. Już kiedyś pisałem. Umycie przepływki w myjce ultradźwiękowej, Tylko z "głową", Dolewanie płynów "usprawniaczy" do wtrysków i dolotu, nie będę reklamował - Millers, Motul, są podobne. Przypominam, miałem duże problemy przy 60 kkm. Srebrna ma 130 000 km i chodzi jak burza. Czyszczenie wtryskiwaczy i itd można wykluczyć. Problem mają pojazdy lpg i pb. Jedyne rozwiązanie działające to złomowanie pojazdu, sprzedaż jako uszkodzone lub może wymiana silnika Wysłane z mojego Honor 7. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się