nysiopysio84 Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 3k zł za pompę, czyli dobrze mi si,ę obiło o uszy, ale napisałeś netto? Czyli brutto wyjdzie więcej....nie wiem co mam robić, czy czekać aż padnie sama z siebie czy wymieniać, wyje to już tak bardzo, że tylko to słychać np na światłach jak stoję, silnik niesłyszalny. Boję się, że jak przyjdzie zima, to pompa dostanie jeszcze bardziej i po prostu padnie. A z tymi 4k zł za komplet armorów do speca to jednak źle słyszałem, no, ale podajecie ceny z np UK, a czy taka sama cena jest tych części u nas w ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stagraczynski Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Ja amortyzatory regenerowałałem. Koszt coś ok 1000 - 1500, jak ci zależy,to jak będę w domu mogę dokładnie sprawdź. Z tego co wyczytałem to tylko przód się regeneruje, prawda to? No i regeneracja w Wawie, a ja mam tam niestety 500km. Jak masz moliwość to pewnie, każde info mile widziane o ile dobrze pamietam to w zerkopolu regenerują bilsteina. (Sam tam regenerowałem amory do innego auta). wszystko zależy od stopnia zużycia i co Ci konkretnie poszło. Jest z nimi dobry kontakt przez email więc wcześniej możesz coś do nich napisać lub zadzwonić i się dowiedzieć. Odległością się nie przejmuj bo amortyzatory wysyłasz i odbierasz paczkę od kuriera po naprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 (edytowane) Myślałem, że najtaniej w UK za komplet nowych to £460 z przesyłką, link poniżej: http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/ sam chętnie sie dowiem gdzie można je dostać taniej http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-Rear-Gas-Shock-Absorber-For-Subaru-Legacy-MK4-IV-3-0-R-9-2003-2009-/141784305868?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3ALegacy&hash=item210300d0cc:g:yBkAAOSwsB9WBPLC Pisze że do 3.0 też pasuje ale może pomyliłem i do spec B dają B6 a nie B4 Ale te 460 funtów za komplet to też tragedii nie ma Edytowane 3 Września 2016 przez Dzixd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 3k zł za pompę, czyli dobrze mi si,ę obiło o uszy, ale napisałeś netto? Czyli brutto wyjdzie więcej....nie wiem co mam robić, czy czekać aż padnie sama z siebie czy wymieniać, wyje to już tak bardzo, że tylko to słychać np na światłach jak stoję, silnik niesłyszalny. Boję się, że jak przyjdzie zima, to pompa dostanie jeszcze bardziej i po prostu padnie. A z tymi 4k zł za komplet armorów do speca to jednak źle słyszałem, no, ale podajecie ceny z np UK, a czy taka sama cena jest tych części u nas w ASO? Tak, netto - cena z jednego z ASO. Mi na szczęście nie padła pompa (pomógł oring i wymiana przewodów), ale już brałem pod uwagę zakup pompy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 3 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2016 Myślałem, że najtaniej w UK za komplet nowych to £460 z przesyłką, link poniżej: http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/ sam chętnie sie dowiem gdzie można je dostać taniej http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-Rear-Gas-Shock-Absorber-For-Subaru-Legacy-MK4-IV-3-0-R-9-2003-2009-/141784305868?fits=Car+Make%3ASubaru|Model%3ALegacy&hash=item210300d0cc:g:yBkAAOSwsB9WBPLC Pisze że do 3.0 też pasuje ale może pomyliłem i do spec B dają B6 a nie B4 Ale te 460 funtów za komplet to też tragedii nie ma Tak B6 to standard w specB , B8 jest wersja krótsza pod obniżone zawieszenie/krótsze sprężyny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Dzień dobry drodzy entuzjaści Spec B. Za jakiś rok będę sprzedawał poliftowe Spec B (H6 3.0 z manualem), którego jestem pierwszym właścicielem. Auto totalnie bezwypadkowe, ma aktualnie 180 tyś. przebiegu, technicznie w stanie idealnym (bezwypadkowe, serwisowane, garażowane, nieupalane, nietuningowane itp.) Auto ma swoją historię, mianowicie nie jest to Legacy tylko B4 sprowadzone z rynku izrealskiego - pierwsza rejestracja dopiero w 2011. Próbowałem zanalizować rynek, ale egzemplarzy jest tak mało, że naprawdę ciężko ustalić po ile chodzą w ogóle takie zadbane sztuki. Na ile wycenilibyście wasze perełki? Pozdrawiam, Wojtek Edytowane 5 Września 2016 przez Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exit Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Dzień dobry drodzy entuzjaści Spec B. Za jakiś rok będę sprzedawał poliftowe Spec B (H6 3.0 z manualem), którego jestem pierwszym właścicielem. Auto totalnie bezwypadkowe, ma aktualnie 180 tyś. przebiegu, technicznie w stanie idealnym (bezwypadkowe, serwisowane, garażowane, nieupalane, nietuningowane itp.) Auto ma swoją historię, mianowicie nie jest to Legacy tylko B4 sprowadzone z rynku izrealskiego - pierwsza rejestracja dopiero w 2011. Próbowałem zanalizować rynek, ale egzemplarzy jest tak mało, że naprawdę ciężko ustalić po ile chodzą w ogóle takie zadbane sztuki. Na ile wycenilibyście wasze perełki? Pozdrawiam, Wojtek Mój jest bezcenny A swoją drogą ciekaw jestem wygląda Twój Spec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Spec B (..) sprowadzone z rynku izraelskiego (..) Próbowałem zanalizować rynek, ale egzemplarzy jest tak mało Koszerny Spec. B to pewno jedyny w Polsce a może i Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 (edytowane) Koszerny Spec. B to pewno jedyny w Polsce a może i Europie W Niemczech jeszcze przynajmniej jeden koszerny jeździ, ale niestety nie w manualu. Jedyna różnica w specyfikacji wersji izrealskiej to brak nawigacji. A swoją drogą ciekaw jestem wygląda Twój Spec. Niestety stoi w Polsce w garażu, a ja na codzień w stolicy Mercedesa w Niemczech. Jak będę następnym razem w Polsce może porobię zdjęcia. BTW. Ostatnio udzielałem się na tym forum w tym wątku 5,5 roku temu, kiedy to pytałem jak sprawdzić czy H6 z manualem to napewno spec. B :-) ach leci ten czas Edytowane 5 Września 2016 przez Wojtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sławek1 Opublikowano 5 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2016 Nie mogę zrozumieć jak można sprzedawać taką furę. No ale cóż czekamy na foty i cenę (proponuję licytację) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yxTqz.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Tanio coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exit Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 http://otomoto.pl/of...a-ID6yxTqz.html Cena jakaś podejrzanie niska... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 http://otomoto.pl/of...a-ID6yxTqz.html Cena jakaś podejrzanie niska... Cena netto i pewno z dychę trzeba na dzień dobry włożyć Nie wygląda na szczególnie zadbanego. Ale z racji totalnego braku Spec. B M/T na rynku, każdej ofercie warto się przyjrzeć. Jeżeli ktoś poszukuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Myślałem, że najtaniej w UK za komplet nowych to £460 z przesyłką, link poniżej: http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/ sam chętnie sie dowiem gdzie można je dostać taniej Tutaj jest jeszcze w tej samej cenie (warto pamiętać, by walutę przełączyć na Ł): http://www.demon-tweeks.co.uk/performance/shock-absorbers/car/subaru/legacy-03-on/2008/3-0 tył B6: 2 x 95Ł przód B6: 2 x 134Ł Łącznie: 459Ł Można w PL kupić bez VAT na firmę i wyjdzie jeszcze taniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtek Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 31 tysięcy netto to jakieś 38 brutto, za egzemplarz w którym nie zaznaczyli, że jest bezwypadkowy. W sumie jakiś punkt odniesienia... Nie mogę zrozumieć jak można sprzedawać taką furę. No ale cóż czekamy na foty i cenę (proponuję licytację) Jeszcze nic nie sprzedaję :-) jak już to najwcześniej lato przyszłego roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stagraczynski Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yxTqz.html z ciekawości być może jutro podjadę go oglądnąć. za to ten dalej wisi http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-h6-szwajcaria-ID6ywBk7.html i ogłoszenie czarnego z poprzedniej strony też jest aktywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 6 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2016 Daj koniecznie znać co i jak po oględzinach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yxTqz.html Subleo dziękuję, że czuwasz nad monitorowaniem rynku Speców Ja przeżywam kryzys fascynacji m.in spec.b,... rzeczywistość starła się z marzeniami Ale ten grafitowy my08 spec.B z m/t jest Owszem jest przymęczony, widziałem jakieś pół roku temu w Krakowie, ale z daleka prezentował się baaardzo ponętnie Natomiast chciałem podzielić się z wami czymś innym. Zafascynowany tym modelem byłem odkąd się pojawił, śledziłem rynczek na bieżąco i wiecie co? Nie pamiętam, aby w jednym czasie pojawiło się tyle poliftowych speców na raz Pyk, nr 1 http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-h6-3-0-245-km-ID6yy1JP.html nr 2 http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yxTqz.html nr 3 http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-h6-szwajcaria-ID6ywBk7.html#077e7bfed0 nr 4 http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yx2uP.html#077e7bfed0 nr 5 to taki prawie jak spec , ale forumowy Edytowane 7 Września 2016 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Ja przeżywam kryzys fascynacji m.in spec.b,... czym jest on spowodowany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 (edytowane) Ja przeżywam kryzys fascynacji m.in spec.b,... uw czym jest on spowodowany? Mhh kosztami zakupu do jakości, kosztów utrzymania = potencjalnych awaryjni i ich napraw, dostępności części, itp itd Edytowane 7 Września 2016 przez OWOC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Mhh kosztami zakupu do jakości, kosztów utrzymania = potencjalnych awaryjni i ich napraw, dostępności części, itp itd Pytałem o to @@OWOC, już kilkanaście postów temu: @OWOC, co oprócz ostatnich UPG na ujawnionych na forum sprawiło że twoja fascynacja zmalała ? PzDr To wtedy@@OWOC, był bardziej powściągliwy: Te nie ujawnione UPG Mhh zostawię to dla siebie, w końcu jesteśmy na forum miłośników, a nie hejterów Subaru Prawdziwy facet nie mówi źle o swoich byłych, to i nie powinien mówić źle o samochodach, takich samochodach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Mhh kosztami zakupu do jakości, kosztów utrzymania = potencjalnych awaryjni i ich napraw, dostępności części, itp itd Pytałem o to @@OWOC, już kilkanaście postów temu: @OWOC, co oprócz ostatnich UPG na ujawnionych na forum sprawiło że twoja fascynacja zmalała ? PzDr To wtedy@@OWOC, był bardziej powściągliwy: Te nie ujawnione UPG Mhh zostawię to dla siebie, w końcu jesteśmy na forum miłośników, a nie hejterów Subaru Prawdziwy facet nie mówi źle o swoich byłych, to i nie powinien mówić źle o samochodach, takich samochodach Czytając ostatnie posty posiadaczy tych aut bez problemu samemu można wyciągnąć wnioski... Co nie zmienia faktu, że pod względem wyrafinowania technicznego i designu jak dla mnie ideał P.S. Ten pierwszy był na licytacji w CH kilka tygodni temu teraz wykukałem Przebieg prawdziwy, poniżej powód licytacji Wszystkiego dobrego koledzy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
K12DLA Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Moim zdaniem, jak dbamy tak mamy. Osobiście znam kilku właścicieli spec B, którzy za nic mają kontrolowanie właściwego stanu oleju, płynów czy też rozgrzania auta przed rozpoczęciem "pałowania". W większości przypadków nowy właściciel płaci za błędy i niedbałość poprzedniego właściciela. Różne sytuacje w życiu skłaniają nas do zmiany/sprzedaży auta. Najczęściej jednak są to jakieś usterki. Dodam, że regularne pięczątki z ASO czy nie ASO z Subaru czy nie z Subaru wcale nie dowodzą o prawidłowym serwisowaniu samochodu. Wszystko zależy od uczciwości danego punktu serwisowego i właściwie zrównoważonego nastawienia na profit i zadowolenie klienta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 7 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2016 Hmm, prosta piłkal; Jak sądzicie, koszty utrzymania Spec B. (manual, przedlift) względem WRXa GD Hawkeye (2.5 turbo) jak wyglądają? Zawsze myślałem że idąc w H6 wybiera się opcje bezproblemową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się