Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

3k zł za pompę, czyli dobrze mi si,ę obiło o uszy, ale napisałeś netto? :D Czyli brutto wyjdzie więcej....nie wiem co mam robić, czy czekać aż padnie sama z siebie czy wymieniać, wyje to już tak bardzo, że tylko to słychać np na światłach jak stoję, silnik niesłyszalny. Boję się, że jak przyjdzie zima, to pompa dostanie jeszcze bardziej i po prostu padnie.

 

A z tymi 4k zł za komplet armorów do speca to jednak źle słyszałem, no, ale podajecie ceny z np UK, a czy taka sama cena jest tych części u nas w ASO?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ja amortyzatory regenerowałałem. Koszt coś ok 1000 - 1500, jak ci zależy,to jak będę w domu mogę dokładnie sprawdź.

 

 

Z tego co wyczytałem to tylko przód się regeneruje, prawda to? No i regeneracja w Wawie, a ja mam tam niestety 500km. Jak masz moliwość to pewnie, każde info mile widziane :)

 

o ile dobrze pamietam to w zerkopolu regenerują bilsteina. (Sam tam regenerowałem amory do innego auta). wszystko zależy od stopnia zużycia i co Ci konkretnie poszło. Jest z nimi dobry kontakt przez email więc wcześniej możesz coś do nich napisać lub zadzwonić i się dowiedzieć. Odległością się nie przejmuj bo amortyzatory wysyłasz  i odbierasz paczkę od kuriera po naprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślałem, że najtaniej w UK za komplet nowych to £460 z przesyłką, link poniżej:

 

http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/

 

sam chętnie sie dowiem gdzie można je dostać taniej 

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-Rear-Gas-Shock-Absorber-For-Subaru-Legacy-MK4-IV-3-0-R-9-2003-2009-/141784305868?fits=Car+Make%3ASubaru%7CModel%3ALegacy&hash=item210300d0cc:g:yBkAAOSwsB9WBPLC

 

Pisze że do 3.0 też pasuje ale może pomyliłem i do spec B dają B6 a nie B4  :o

 

Ale te 460 funtów za komplet to też tragedii nie ma  :biglol:

Edytowane przez Dzixd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3k zł za pompę, czyli dobrze mi si,ę obiło o uszy, ale napisałeś netto? :D Czyli brutto wyjdzie więcej....nie wiem co mam robić, czy czekać aż padnie sama z siebie czy wymieniać, wyje to już tak bardzo, że tylko to słychać np na światłach jak stoję, silnik niesłyszalny. Boję się, że jak przyjdzie zima, to pompa dostanie jeszcze bardziej i po prostu padnie.

 

A z tymi 4k zł za komplet armorów do speca to jednak źle słyszałem, no, ale podajecie ceny z np UK, a czy taka sama cena jest tych części u nas w ASO?

Tak, netto - cena z jednego z ASO. Mi na szczęście nie padła pompa (pomógł oring i wymiana przewodów), ale już brałem pod uwagę zakup pompy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślałem, że najtaniej w UK za komplet nowych to £460 z przesyłką, link poniżej:

 

http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/

 

sam chętnie sie dowiem gdzie można je dostać taniej

 

 

http://www.ebay.co.uk/itm/Bilstein-B4-Rear-Gas-Shock-Absorber-For-Subaru-Legacy-MK4-IV-3-0-R-9-2003-2009-/141784305868?fits=Car+Make%3ASubaru|Model%3ALegacy&hash=item210300d0cc:g:yBkAAOSwsB9WBPLC

 

Pisze że do 3.0 też pasuje ale może pomyliłem i do spec B dają B6 a nie B4  :o

 

Ale te 460 funtów za komplet to też tragedii nie ma  :biglol:

Tak B6 to standard w specB , B8 jest wersja krótsza pod obniżone zawieszenie/krótsze sprężyny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień dobry drodzy entuzjaści Spec B.

Za jakiś rok będę sprzedawał poliftowe Spec B (H6 3.0 z manualem), którego jestem pierwszym właścicielem. Auto totalnie bezwypadkowe, ma aktualnie 180 tyś. przebiegu, technicznie w stanie idealnym (bezwypadkowe, serwisowane, garażowane, nieupalane, nietuningowane itp.)

Auto ma swoją historię, mianowicie nie jest to Legacy tylko B4 sprowadzone z rynku izrealskiego - pierwsza rejestracja dopiero w 2011.

Próbowałem zanalizować rynek, ale egzemplarzy jest tak mało, że naprawdę ciężko ustalić po ile chodzą w ogóle takie zadbane sztuki.

Na ile wycenilibyście wasze perełki?

Pozdrawiam,

Wojtek

Edytowane przez Wojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Dzień dobry drodzy entuzjaści Spec B. Za jakiś rok będę sprzedawał poliftowe Spec B (H6 3.0 z manualem), którego jestem pierwszym właścicielem. Auto totalnie bezwypadkowe, ma aktualnie 180 tyś. przebiegu, technicznie w stanie idealnym (bezwypadkowe, serwisowane, garażowane, nieupalane, nietuningowane itp.) Auto ma swoją historię, mianowicie nie jest to Legacy tylko B4 sprowadzone z rynku izrealskiego - pierwsza rejestracja dopiero w 2011. Próbowałem zanalizować rynek, ale egzemplarzy jest tak mało, że naprawdę ciężko ustalić po ile chodzą w ogóle takie zadbane sztuki. Na ile wycenilibyście wasze perełki? Pozdrawiam, Wojtek

 

Mój jest bezcenny B)  

A swoją drogą ciekaw jestem wygląda Twój Spec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszerny Spec. B to pewno jedyny w Polsce a może i Europie ;)

W Niemczech jeszcze przynajmniej jeden koszerny jeździ, ale niestety nie w manualu. Jedyna różnica w specyfikacji wersji izrealskiej to brak nawigacji.

 

 

 

A swoją drogą ciekaw jestem wygląda Twój Spec.

 

Niestety stoi w Polsce w garażu, a ja na codzień w stolicy Mercedesa w Niemczech. Jak będę następnym razem w Polsce może porobię zdjęcia.

 

BTW. Ostatnio udzielałem się na tym forum w tym wątku 5,5 roku temu, kiedy to pytałem jak sprawdzić czy H6 z manualem to napewno spec. B :-) ach leci ten czas

Edytowane przez Wojtek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cena jakaś podejrzanie niska...

 

Cena netto i pewno z dychę trzeba na dzień dobry włożyć ;) Nie wygląda na szczególnie zadbanego.

Ale z racji totalnego braku Spec. B M/T na rynku, każdej ofercie warto się przyjrzeć. Jeżeli ktoś poszukuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Myślałem, że najtaniej w UK za komplet nowych to £460 z przesyłką, link poniżej:

 

http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/140758-new-bilsteins-for-sale-gen-4-legacys/

 

sam chętnie sie dowiem gdzie można je dostać taniej 

 

Tutaj jest jeszcze w tej samej cenie (warto pamiętać, by walutę przełączyć na Ł):

http://www.demon-tweeks.co.uk/performance/shock-absorbers/car/subaru/legacy-03-on/2008/3-0

tył B6: 2 x 95Ł

przód B6: 2 x 134Ł

Łącznie: 459Ł

Można w PL kupić bez VAT na firmę i wyjdzie jeszcze taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 tysięcy netto to jakieś 38 brutto, za egzemplarz w którym nie zaznaczyli, że jest bezwypadkowy. W sumie jakiś punkt odniesienia...

 

 

 

Nie mogę zrozumieć jak można sprzedawać taką furę. No ale cóż czekamy na foty i cenę (proponuję licytację)

 

Jeszcze nic nie sprzedaję :-) jak już to najwcześniej lato przyszłego roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z ciekawości być może jutro podjadę go oglądnąć.

 

za to ten dalej wisi http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-h6-szwajcaria-ID6ywBk7.html i ogłoszenie  czarnego z poprzedniej strony też jest aktywne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Subleo dziękuję, że czuwasz nad monitorowaniem rynku Speców :)

 

Ja przeżywam kryzys fascynacji m.in spec.b,...  rzeczywistość starła się z marzeniami :(

 

Ale ten grafitowy my08 spec.B z m/t jest :wub:

Owszem jest przymęczony, widziałem jakieś pół roku temu w Krakowie, ale z daleka prezentował się baaardzo ponętnie :)

 

Natomiast chciałem podzielić się z wami czymś innym. Zafascynowany tym modelem byłem odkąd się pojawił, śledziłem rynczek na bieżąco i wiecie co?

Nie pamiętam, aby w jednym czasie pojawiło się tyle poliftowych speców na raz :o

Pyk, nr 1 :icon_arrow:  http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-h6-3-0-245-km-ID6yy1JP.html

837945397_1_1080x720_h6-30-245-km-warsza

837945397_2_1080x720_h6-30-245-km-dodaj-837945397_8_1080x720_h6-30-245-km-.jpg

 

nr 2 :icon_arrow:  http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yxTqz.html

837884089_2_1080x720_30-h6-full-opcja-sa

837884089_3_1080x720_30-h6-full-opcja-sa

837884089_8_1080x720_30-h6-full-opcja-sa

 

nr 3 :icon_arrow:http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-h6-szwajcaria-ID6ywBk7.html#077e7bfed0

836811045_1_1080x720_subaru-legacy-h6-sz

836811045_1_1080x720_subaru-legacy-h6-sz

836811045_5_1080x720_subaru-legacy-h6-sz

 

nr 4 :icon_arrow:http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-3-0-h6-full-opcja-salon-polska-ID6yx2uP.html#077e7bfed0

837464591_3_1080x720_subaru-legacy-30-h6837464591_1_1080x720_subaru-legacy-30-h6

837464591_2_1080x720_subaru-legacy-30-h6

 

nr 5 to taki prawie jak spec B) , ale forumowy :icon_arrow: 

834742229_5_1080x720_rev005.jpg

834742229_3_1080x720_rev005.jpg

834742229_7_1080x720_rev005.jpg

Edytowane przez OWOC
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mhh kosztami zakupu do jakości, kosztów utrzymania = potencjalnych awaryjni i ich napraw, dostępności części, itp itd

 

Pytałem o to @@OWOC,  już kilkanaście postów temu:

 

 

@OWOC, co oprócz ostatnich UPG na ujawnionych na forum sprawiło że twoja fascynacja zmalała ? PzDr

To wtedy@@OWOC, był bardziej powściągliwy:

 

 

 

Te nie ujawnione UPG ;) Mhh zostawię to dla siebie, w końcu jesteśmy na forum miłośników, a nie hejterów Subaru :) Prawdziwy facet nie mówi źle o swoich byłych, to i nie powinien mówić źle o samochodach, takich samochodach B)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Mhh kosztami zakupu do jakości, kosztów utrzymania = potencjalnych awaryjni i ich napraw, dostępności części, itp itd

 

Pytałem o to @@OWOC,  już kilkanaście postów temu:

 

 

@OWOC, co oprócz ostatnich UPG na ujawnionych na forum sprawiło że twoja fascynacja zmalała ? PzDr

To wtedy@@OWOC, był bardziej powściągliwy:

 

 

 

Te nie ujawnione UPG ;) Mhh zostawię to dla siebie, w końcu jesteśmy na forum miłośników, a nie hejterów Subaru :) Prawdziwy facet nie mówi źle o swoich byłych, to i nie powinien mówić źle o samochodach, takich samochodach B)

 

 

Czytając ostatnie posty posiadaczy tych aut bez problemu samemu można wyciągnąć wnioski... -_-

Co nie zmienia faktu, że pod względem wyrafinowania technicznego i designu jak dla mnie ideał :wub:

 

P.S. Ten pierwszy był na licytacji w CH kilka tygodni temu teraz wykukałem B)

Przebieg prawdziwy, poniżej powód licytacji

b6ef5915105c387370327a79e9459c.png

21ad8fa8409f98832e4c176a3b920.jpg

9f49aff167e88e50df93726046b.jpg

67e729b6cfa81845db44c053baf99.jpg

face3dc86c7fe0f1a738396296d0.jpg

7c48cd226d46c144618c65b9d83.jpg

Wszystkiego dobrego koledzy! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem, jak dbamy tak mamy.

Osobiście znam kilku właścicieli spec B, którzy za nic mają kontrolowanie właściwego stanu oleju, płynów czy też rozgrzania auta przed rozpoczęciem "pałowania".

 

W większości przypadków nowy właściciel płaci za błędy i niedbałość poprzedniego właściciela. Różne sytuacje w życiu skłaniają nas do zmiany/sprzedaży auta. Najczęściej jednak są to jakieś usterki.  

Dodam, że regularne pięczątki z ASO czy nie ASO z Subaru czy nie z Subaru wcale nie dowodzą o prawidłowym serwisowaniu samochodu. Wszystko zależy od uczciwości danego punktu serwisowego i właściwie zrównoważonego nastawienia na profit i zadowolenie klienta :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...