Skocz do zawartości

Wojtek

Użytkownik
  • Postów

    277
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Sindelfingen / Leszno
  • Auto
    MY15 Mercedes W212
    MY09 Legacy Spec. B :)
  • Zainteresowania
    motoryzacja

Osiągnięcia Wojtek

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

2

Reputacja

  1. 31 tysięcy netto to jakieś 38 brutto, za egzemplarz w którym nie zaznaczyli, że jest bezwypadkowy. W sumie jakiś punkt odniesienia... Jeszcze nic nie sprzedaję :-) jak już to najwcześniej lato przyszłego roku.
  2. W Niemczech jeszcze przynajmniej jeden koszerny jeździ, ale niestety nie w manualu. Jedyna różnica w specyfikacji wersji izrealskiej to brak nawigacji. Niestety stoi w Polsce w garażu, a ja na codzień w stolicy Mercedesa w Niemczech. Jak będę następnym razem w Polsce może porobię zdjęcia. BTW. Ostatnio udzielałem się na tym forum w tym wątku 5,5 roku temu, kiedy to pytałem jak sprawdzić czy H6 z manualem to napewno spec. B :-) ach leci ten czas
  3. Dzień dobry drodzy entuzjaści Spec B. Za jakiś rok będę sprzedawał poliftowe Spec B (H6 3.0 z manualem), którego jestem pierwszym właścicielem. Auto totalnie bezwypadkowe, ma aktualnie 180 tyś. przebiegu, technicznie w stanie idealnym (bezwypadkowe, serwisowane, garażowane, nieupalane, nietuningowane itp.) Auto ma swoją historię, mianowicie nie jest to Legacy tylko B4 sprowadzone z rynku izrealskiego - pierwsza rejestracja dopiero w 2011. Próbowałem zanalizować rynek, ale egzemplarzy jest tak mało, że naprawdę ciężko ustalić po ile chodzą w ogóle takie zadbane sztuki. Na ile wycenilibyście wasze perełki? Pozdrawiam, Wojtek
  4. Co tam w nim wykombinowałeś? Bo mój coś nie dotrzymuje kroku STI... :/ lejesz 102 oktany na Aralu?
  5. Co fakt to fakt, w Niemczech jeździ się szybciej i bezpieczniej. Mi tam np. przy nieco wolniejszej jeździe tak około 140-200, daje rade zejść poniżej 10 litrów na 100km, dieslem tym samym stylem jazdy tylko 3 litry mniej... Hmm ale tu się niemiecko zrobiło... południowo-niemiecko
  6. że niby w Niemczech wszyscy ci Staumacherzy (to najczęściej ci, co się rozkładają z koszykami pełnymi kanapek na parkingach przy autostradzie i rozkoszują się widokiem jadących po autostradzie tirów) są 100% świadomi i nigdy nie wyjeżdżają
  7. Than jak tak szybko jedziesz to uważaj za Dreznem w kierunku Zgorzelca, tam gdzie są teraz Straßenschaden i ograniczenia do 130, ostatnio jak jechałem, haltowała policja z nieoznakowanego! Chociaż może wcale nie chodziło im o prędkość
  8. Są takie same jak w innych Legacy, a na pewno takie jak w Legacy Diesel.
  9. Po tych filmikach, mam coraz większą ochotę na założenie takiego wydechu
  10. Oczywiścię, zmiana rozmiaru opon na 215/55R17 nie jest jakąś hardkorową modyfikacją, i pewnie nie wpłynie mocno na jazdę. Ale przy zmianie felg na 17stki bardziej odpowiadającą oponą jest 215/50R17. Żeby być dokładnym zmienia średnicę koła w stosunku do oryginalnych o -3,9mm, czyli jakieś 0,6% btw. Jakbyś chciał jeszcze trochę podrążyć temat polecam książkę pt. "Podwozia samochodów. Podstawy Konstrukcji" autorstwa Jörnsena Reimpella i Jürgena Betzlera.
  11. z tym wyższym profilem 215/55/17 to bym chyba osobiście sobie dał spokój, za bardzo zmienia się wtedy średnica koła, co pociąga za sobą sporo zmian w geometrii zawieszenia. Także może się okazać, że np. kierownica nie powraca do kierunku na wprost (inne momenty stabilizacyjne). Plus tych opon jest taki, że zwiększasz nieco prześwit, co w sumie zimą się czasem przydaje.
  12. nie-ASO coś grzebie z silnikami H6. Zmieniają sterownik na taki żeby dawał radę tylko na benzynie 98 + kombinacje z wydechem - efekt podobno od 15 do 25KM więcej i od 20 do 30 Nm więcej.
  13. No rzeczywiście kawałek czasu. Zwróciłem nawet teraz uwagę, że bardzo szybko zarejestrowałem się na forum... dokładniej mówiąc byłem jego TRZECIM użytkownikiem. btw. po oględzinach i próbnej jeździe zamówiłem tego Subaraka, o którego pytałem MY2009, biała perła, Subaru Legacy 3.0R Spec. B manual z wściekle żółtym bilsteinem
  14. To fabrycznie nowy samochód, z tym, że rok produkcji prawdopodobnie 2009, także amortyzatory jeśli tylko jest to spec. B, będą prawdopodobnie "żółte bilsteiny". Z tymi wahaczami też można sprawdzić. Fajnie że pomyśleli w takim aucie o zmniejszeniu mas nieresorowanych. Dzięki za info.
  15. Właśnie o to mi chodziło Dziękuję bardzo za pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...