thewisnia Opublikowano 8 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2016 też czytałem o tym, że tak już jest, że regeneracja to tylko na krótki okres. Znalazłem już nr części OEM: 34110-AG041 Może ktoś już przerabiał ten temat i może polecić jakąś dobra przekładnię, która będzie tańsza niż w ASO. Niekoniecznie musi być OEM, może być jakaś inna (widziałem jakieś QUINTON HAZELL, LIZARTE, ERA Benelux, SERCORE czy DRI). Kompletnie nie mam pojęcia, do tej pory miałem nadzieję, że regeneracja i jakiś zestaw naprawczy wystarczy Ale nie nie jestem nastawiony teraz na 5,5 k za samą przekładnię 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 podpytaj w Bady Cars - maja sporo uzywanych czesci do Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Ale nie nie jestem nastawiony teraz na 5,5 k za samą przekładnię Niestety przekładka nie jest tania, szczególnie jak widz e zależy Tobie na dobrej robocie. Widzę że następna osoba zakończy mit o przekładce za 10 koła Dreamcars porządna firma popytaj u nich. Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Gość Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Darecki chodzi o przekładnie kierowniczą a nie o przekładkę z lhd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 OK , popytaj w dreamcars Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dominikd Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 podpytaj w Bady Cars tam chłopaki raczej wszystko LHD będą mieli... ale zadzwonić nie zaszkodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Ok, otwieram swoje call center i drynie gdzie popadnie Dzięki za info. Zaczyna mi się uprzykrzać to ciągłe subarowe nic chyba poszukam forestera sti, przynajmniej będę wiedział, za co tak szastam $$ Skłaniam się do kupna nowej, ale jeszcze zostawiam sobie trochę czasu na poszukiwania. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tinuviel Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 (edytowane) Dobry... ja chciałbym spec.B, co prawda nie na już ale raczej pod koniec roku, nie mniej jednak aut jest tak mało że trzeba być czujnym Ktoś w końcu oglądał albo wie coś o tym spec.B wspominanym kilka stron wcześniej? Stoi i stoi i pewnie jest po prostu coś nie tak z tym autem, ale moja naiwna natura podpowiada że może czeka na mnie : ] http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-245-ps-vip-gwarancja-wersja-specb-zadbany-i-wlasciciel-zamiana-ID6yhGCl.html Edytowane 9 Sierpnia 2016 przez Tinuviel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2016 ale moja naiwna natura podpowiada że może czeka na mnie : ] He he ja też tak mam czasem . Wynajmij rzeczoznawcę jak masz daleko i będzie wiadomo czy warto jechać i badać go dalej w serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Do przekładni u mnie doszła jeszcze pompa wspomagania, bo po wymianie oleju hałasuje jak w jakimś zetorze :angry: :angry: %#@%%@ !!! Wymienię najpierw O-ring i wężyki, może coś się poprawi. No nic. Teraz mam tylko nadzieję, że mnic nowego się nie wydarzy, bo już budżet spadł do 0 A co do tego egzemplarza z ogłoszenia, to wydaje mi się, że cena jest mocno niska. Moim zdaniem, jak ktoś ma zadbany egzemplarz, który nie wymaga od razu nakładów, to wycenia tak na oko 35-40k. Poza tym, osobiście trzymam się z dala od komisów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Daj znać jak tam wymiana oringu i węży, u mnie pomogła (u kilku innych osób też). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Gdzie kupowaliście oring i węże? tylko ASO? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Łooo matko, coraz więcej tego subarowego "nic" - jaki masz przebieg w tym Legasiu, bo troche coś mu się popsuło, temu misiu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Przebieg: 235 k Z tego co już się zorientowałem, to przekładnia i pompa wspomagania to typowe bolączki H6. Padło akurat na mnie Przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę Na razie jeszcze nie jest aż tak źle, jakby mogło się wydawać Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez thewisnia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Gdzie kupowaliście oring i węże? tylko ASO? Brałem w ASO, uszczelka ok 10 zł, węże 130 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Dzięki jutro zapukam do ASO w tej sprawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nysiopysio84 Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 (edytowane) Przebieg: 235 k Z tego co już się zorientowałem, to przekładnia i pompa wspomagania to typowe bolączki H6. Padło akurat na mnie Przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę Na razie jeszcze nie jest aż tak źle, jakby mogło się wydawać No to możemy sobie podać rękę. Spec B, 2004r, przebieg aktualnie 282k. Było podejrzenie upg, póki co wszystko działa, ale do tej pory między innymi, wyjąca pompa wspomagania, wyjący dyfer z tyłu, rozszczelniona chłodnica, pęknięty wąż chłodnicy, zużyty wybierak skrzyni biegów, padł kat (już sam nie wiem, czy był problem z jednym czy z od razu dwoma), jakiś simmerring na wale, wahacze z przodu, tuleje, sworznie. W sumie eksploatacja, przebieg robi swoje, trafiło się po prostu akurat zaraz po zakupie auta, na ten moment subek śmiga, jest już sporo doinwestowany (dziękować Panu Markowi MTS jak i jego całej ekipie), jakby nie było zaraz po zakupie wywalone ponad 10k zł swoje robi, a w głowie cały czas siedzi widmo UPG, które niestety ale prędzej czy później się ziści.Niemniej jednak, to jak auto jeźdźi, trzyma zakrętów, jak jest stabilne w tychże zakrętach przy wyższych prędkościach, za kulturę jazdy w mieście, za komfort podróżowania autobanem, za to, że jest w jakimś stopniu unikatem, ciężko u mnie w mieście o drugiego spec b w sedanie, za całokształt uważam, że warto, postawie go na nogi, wymienię tyle ile się da, a później mam nadzieje, że zrobie kolejne 300k, założe czarne blachy i zostanie dożywotnio, nawet jak będzie chęć zmiany auta, to po prostu będą dwa A tak już z perspektywy czasu, patrząc na to ile już wydałem, ale na start nie dałem zbyt dużo, Z tego co tu piszecie to dobry spec b może kosztować z 30/40k zł, ja na start dałem dużo mniej, a tę różnicę wrzuciłem już w części, w sumie nie żałuję, wiem co mam, staram się robić wszystko na ori, bolą jedynie takie rzeczy jak wspomniana pompa, która jak padnie to niestety, ale regeneracja w grę nie wchodzi, a nowa to koszt 3kzł, czyli jakieś 1/3 remontu silnika, no trudno, za unikat się płaci jak to mówią, zawsze można kupić VW w kombi z 1,9tdi Edytowane 11 Sierpnia 2016 przez nysiopysio84 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 no to piona mam swojego od roku i pomimo ciągłego inwestowania cały czas mam pełną radość z jazdy. Auto jest niepozorne P.S. Mnie to gdzieś tam na dnie serca korci w temacie http://www.raptorsc.com.au/subaru-liberty-legacy-h63-ez30.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Fajnie się czyta Wasze posty - widać, że na prawdę macie radoche z tych autek A ja wciąż się waham - zabrać się na poważnie za poszukiwania, czy jednak odpuścić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Fajnie się czyta Wasze posty - widać, że na prawdę macie radoche z tych autek A ja wciąż się waham - zabrać się na poważnie za poszukiwania, czy jednak odpuścić Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 tylko ten nasz szampan to ma ceny porządnych roczników - sam już nie wiem - rodziny nie mam, wiodę życie kawalera, wiec niby moge wydawać na zabawki, ale jakoś w głowie coś szepcze żeby się powstrzymać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thewisnia Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dziś dzwoniłem do ASO Koper i dostałem info,, że niestety, ale uszczelka przy pompie wspomagania nie jest do zakupienia osobno (brak nr cześć na schemacie) w związku z czym stanowi integralny elementy pompy i może być sprzedany tylko z całą pompą. I ja się pytam o co kaman Dziś podliczyłem koszty serwisowania i przeróbek w swoim specu i wyszło... ... ponad 9 k Ale przynajmniej teraz za każdym razem ze trzy razy się obracam, jak odchodzę od auta, żeby popaczeć Co do przekładni i pompy - nie jest tak źle jak wyglądało, ale we wrześniu pewnie pójdą do wymiany. Zostało jeszcze lakierowanie wybranych elementów i będzie już cacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Wojtalik Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Wymień i będzie wiadomo od kogo kupować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlatypawelek Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Czyli co? Ostatecznie Twoje graty z powrotem wylądowały w samochodzie, czy już cos wymieniłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2016 Dziś dzwoniłem do ASO Koper i dostałem info,, że niestety, ale uszczelka przy pompie wspomagania nie jest do zakupienia osobno (brak nr cześć na schemacie) w związku z czym stanowi integralny elementy pompy i może być sprzedany tylko z całą pompą. I ja się pytam o co kaman Dziś podliczyłem koszty serwisowania i przeróbek w swoim specu i wyszło... ... ponad 9 k Ale przynajmniej teraz za każdym razem ze trzy razy się obracam, jak odchodzę od auta, żeby popaczeć Co do przekładni i pompy - nie jest tak źle jak wyglądało, ale we wrześniu pewnie pójdą do wymiany. Zostało jeszcze lakierowanie wybranych elementów i będzie już cacy Ciekawe, u nich kupowałem osobno Poszukaj na schematach w necie - jak nie znajdziesz to może mam gdzieś fakturę, tam powinien być numer części Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się