Skocz do zawartości

Spec.B grupa operacyjna


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

też czytałem o tym, że tak już jest, że regeneracja to tylko na krótki okres.

Znalazłem już nr części OEM: 34110-AG041

Może ktoś już przerabiał ten temat i może polecić jakąś dobra przekładnię, która będzie tańsza niż w ASO.

Niekoniecznie musi być OEM, może być jakaś inna (widziałem jakieś QUINTON HAZELL, LIZARTE, ERA Benelux, SERCORE czy DRI).

Kompletnie nie mam pojęcia, do tej pory miałem nadzieję, że regeneracja i jakiś zestaw naprawczy wystarczy :(

Ale nie nie jestem nastawiony teraz na 5,5 k za samą przekładnię :o 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nie nie jestem nastawiony teraz na 5,5 k za samą przekładnię  

Niestety przekładka nie jest tania, szczególnie jak widz e zależy Tobie na dobrej robocie.

Widzę że następna osoba zakończy mit o przekładce za 10 koła :D

Dreamcars porządna firma popytaj u nich.

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, otwieram swoje call center i drynie gdzie popadnie :)

Dzięki za info.

Zaczyna mi się uprzykrzać to ciągłe subarowe nic :angry: chyba poszukam forestera sti, przynajmniej będę wiedział, za co tak szastam $$  :P 

Skłaniam się do kupna nowej, ale jeszcze zostawiam sobie trochę czasu na poszukiwania.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry... ja chciałbym spec.B, co prawda nie na już ale raczej pod koniec roku, nie mniej jednak aut jest tak mało że trzeba być czujnym ;) Ktoś w końcu oglądał albo wie coś o tym spec.B wspominanym kilka stron wcześniej? Stoi i stoi i pewnie jest po prostu coś nie tak z tym autem, ale moja naiwna natura podpowiada że może czeka na mnie : ]

 

http://otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-3-0-245-ps-vip-gwarancja-wersja-specb-zadbany-i-wlasciciel-zamiana-ID6yhGCl.html

Zrzut_ekranu_2016_08_09_o_22_04_32.png

Edytowane przez Tinuviel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do przekładni u mnie doszła jeszcze pompa wspomagania, bo po wymianie oleju hałasuje jak w jakimś zetorze

 

:angry: :angry: :angry: :angry: :angry:  %#@%%@ !!!

Wymienię najpierw O-ring i wężyki, może coś się poprawi.

 

No nic. Teraz mam tylko nadzieję, że mnic nowego się nie wydarzy, bo już budżet spadł do 0 :mellow:


A co do tego egzemplarza z ogłoszenia, to wydaje mi się, że cena jest mocno niska.

Moim zdaniem, jak ktoś ma zadbany egzemplarz, który nie wymaga od razu nakładów, to wycenia tak na oko 35-40k.

Poza tym, osobiście trzymam się z dala od komisów... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg: 235 k

Z tego co już się zorientowałem, to przekładnia i pompa wspomagania to typowe bolączki H6.

Padło akurat na mnie :(

Przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę :)

Na razie jeszcze nie jest aż tak źle, jakby mogło się wydawać ;)

Edytowane przez thewisnia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przebieg: 235 k

Z tego co już się zorientowałem, to przekładnia i pompa wspomagania to typowe bolączki H6.

Padło akurat na mnie :(

Przynajmniej będę wiedział czym jeżdżę :)

Na razie jeszcze nie jest aż tak źle, jakby mogło się wydawać ;)

 

No to możemy sobie podać rękę.

 

Spec B, 2004r, przebieg aktualnie 282k. Było podejrzenie upg, póki co wszystko działa, ale do tej pory między innymi, wyjąca pompa wspomagania, wyjący dyfer z tyłu, rozszczelniona chłodnica, pęknięty wąż chłodnicy, zużyty wybierak skrzyni biegów, padł kat (już sam nie wiem, czy był problem z jednym czy z od razu dwoma), jakiś simmerring na wale, wahacze z przodu, tuleje, sworznie. 

 

W sumie eksploatacja, przebieg robi swoje, trafiło się po prostu akurat zaraz po zakupie auta, na ten moment subek śmiga, jest już sporo doinwestowany (dziękować Panu Markowi MTS jak i jego całej ekipie), jakby nie było zaraz po zakupie wywalone ponad 10k zł swoje robi, a w głowie cały czas siedzi widmo UPG, które niestety ale prędzej czy później się ziści.Niemniej jednak, to jak auto jeźdźi, trzyma zakrętów, jak jest stabilne w tychże zakrętach przy wyższych prędkościach, za kulturę jazdy w mieście, za komfort podróżowania autobanem, za to, że jest w jakimś stopniu unikatem, ciężko u mnie w mieście o drugiego spec b w sedanie, za całokształt uważam, że warto, postawie go na nogi, wymienię tyle ile się da, a później mam nadzieje, że zrobie kolejne 300k, założe czarne blachy i zostanie dożywotnio, nawet jak będzie chęć zmiany auta, to po prostu będą dwa :)

 

A tak już z perspektywy czasu, patrząc na to ile już wydałem, ale na start nie dałem zbyt dużo, Z tego co tu piszecie to dobry spec b może kosztować z 30/40k zł, ja na start dałem dużo mniej, a tę różnicę wrzuciłem już w części, w sumie nie żałuję, wiem co mam, staram się robić wszystko na ori, bolą jedynie takie rzeczy jak wspomniana pompa, która jak padnie to niestety, ale regeneracja w grę nie wchodzi, a nowa to koszt 3kzł, czyli jakieś 1/3 remontu silnika, no trudno, za unikat się płaci jak to mówią, zawsze można kupić VW w kombi z 1,9tdi ;)

Edytowane przez nysiopysio84
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to piona :)

mam swojego od roku i pomimo ciągłego inwestowania cały czas mam pełną radość z jazdy. Auto jest niepozorne :)

 

P.S. Mnie to gdzieś tam na dnie serca korci w temacie http://www.raptorsc.com.au/subaru-liberty-legacy-h63-ez30.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się czyta Wasze posty - widać, że na prawdę macie radoche z tych autek ;) A ja wciąż się waham - zabrać się na poważnie za poszukiwania, czy jednak odpuścić :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajnie się czyta Wasze posty - widać, że na prawdę macie radoche z tych autek ;) A ja wciąż się waham - zabrać się na poważnie za poszukiwania, czy jednak odpuścić :P

Kto nie ryzykuje ten nie pije szampana ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ten nasz szampan to ma ceny porządnych roczników - sam już nie wiem - rodziny nie mam, wiodę życie kawalera, wiec niby moge wydawać na zabawki, ale jakoś w głowie coś szepcze żeby się powstrzymać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do ASO Koper i dostałem info,, że niestety, ale uszczelka przy pompie wspomagania nie jest do zakupienia osobno (brak nr cześć na schemacie) w związku z czym stanowi integralny elementy pompy i może być sprzedany tylko z całą pompą.

I ja się pytam o co kaman :mellow:

Dziś podliczyłem koszty serwisowania i przeróbek w swoim specu i wyszło... ... ponad 9 k :wacko:  Ale przynajmniej teraz za każdym razem ze trzy razy się obracam, jak odchodzę od auta, żeby popaczeć :yahoo:

Co do przekładni i pompy - nie jest tak źle jak wyglądało, ale we wrześniu pewnie pójdą do wymiany.

Zostało jeszcze lakierowanie wybranych elementów i będzie już cacy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś dzwoniłem do ASO Koper i dostałem info,, że niestety, ale uszczelka przy pompie wspomagania nie jest do zakupienia osobno (brak nr cześć na schemacie) w związku z czym stanowi integralny elementy pompy i może być sprzedany tylko z całą pompą.

I ja się pytam o co kaman :mellow:

Dziś podliczyłem koszty serwisowania i przeróbek w swoim specu i wyszło... ... ponad 9 k :wacko: Ale przynajmniej teraz za każdym razem ze trzy razy się obracam, jak odchodzę od auta, żeby popaczeć :yahoo:

Co do przekładni i pompy - nie jest tak źle jak wyglądało, ale we wrześniu pewnie pójdą do wymiany.

Zostało jeszcze lakierowanie wybranych elementów i będzie już cacy :D

Ciekawe, u nich kupowałem osobno ;) Poszukaj na schematach w necie - jak nie znajdziesz to może mam gdzieś fakturę, tam powinien być numer części :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...