Skocz do zawartości

Jak ktoś o Subaru pisze to my poczytać lubimy.


Intakwrx

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 20.05.2022 o 18:59, Michał W. napisał:

Forester 2022 w teście od Marek Drives.

 

 

Zdziwiło mnie, że Forek w teście Marka w pewnym sensie "poległ" na testowym podjeździe 9:35. Może ktoś potrafi wytłumaczyć jak to zrobić skutczeniej, tj. z jakimi ustawieniami? W komentarzach pod materiałem Marka jest ciekawy wątek na ten temat zapoczątkowany przez użytkownika "TheJedrzej3011".

Edytowane przez isdes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, isdes napisał:

Zdziwiło mnie, że Forek w teście marka w pewnym sensie "poległ" na testowym podjeździe

Auto nie podjechało ponieważ nie ma wystrczajacego skoku zawieszenia, tylne koło wisi w powietrzu, opony są szosowe. 

Widać też że elektronika nie przekazuje wystarczająco mocy na koła z trakcją - prawdopodobnie wynika to z obawy o trwałość elementów. 

38 minut temu, isdes napisał:

jak to zrobić skutczeniej

Należy się wystarczająco rozpędzić. Takie pokazowe zatrzymanie w połowie wzniesienia to można w terenówce ćwiczyć - spięte na sztywno obie osie, porządny wykrzyż. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mechanik napisał:

Auto nie podjechało ponieważ nie ma wystrczajacego skoku zawieszenia, tylne koło wisi w powietrzu, opony są szosowe. 

Widać też że elektronika nie przekazuje wystarczająco mocy na koła z trakcją - prawdopodobnie wynika to z obawy o trwałość elementów. 


Zobaczcie, jak z tą górką poradziło sobie bulwarowe BMW X4 - w trybie normalnym, bo innego nie posiada.

Fajnie, jakby forester też tak umiał.

 

Mam identyczne obserwacje po przesiadce z wierzgającego przodem OBK na BMW. Tam, gdzie S-AWD mieliło przodem przy ruszaniu na mokrym asfalcie xDrive się nawet nie zająknie.

 

 

Edytowane przez spawalniczy
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Ostatnio miałem przyjemność być ma testach systemów stabilizacji jazdy marek premium . Polecam wypożyczyć przed zakupem BMW i Mercedesa bo różowo nie jest. To co wyprawiają systemy w tych autach i jak ingerują niebezpiecznie w tor jazdy  przy gwałtownych skrętach przy omijaniu przeszkody to katastrofa  . 10 różnych kierowców i bez względu na reakcję na kierownicy auta jadą tym samym torem . Dotyczy to szczególnie X3 i GLC . 
Przed testami stawiałem na te marki że bedą najlepsze . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, chojny napisał:

Co poszło nie tak?

 

 

2FC49B23-983C-4991-AC8F-0AA00D338E80.jpeg

Zamknęli biznes, ale kiedyś mieli dział produkujący tego typu sprzęt:

The eco technology division manufactured and sold garbage trucks, robot sweepers, and wind turbines.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stałem dziś w kolejce na poczcie i przekartkowałem magazyn „motor” i jest tam test hybrydowych SUV. Występuje tam miedzy innymi Forester i w obu kategoriach załapał się na trzecie miejsce.

 

sorrki za słabe zdjęcia, jak kogoś interesuje ten materiał to pewnie jeszcze dziś gdzieś znajdzie to czasopismo (bo w poniedziałek będzie kolejny nr).

2141ED97-FEB8-4DB4-B2D5-898D04E097E2.jpeg

 

FDC760EB-4BA3-481D-8E91-A47CB559662E.jpeg

 

0B0F31F8-9B5F-4C85-A765-D805EFF2734F.jpeg

Edytowane przez Michał W.
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.06.2022 o 08:22, FanSub napisał:

Oglądałem, słaby ten materiał - np. wg autorów napęd hybrydowy to tzw. mięka hybryda. 

Zgadzam się w 100%. Nie lubię powielania stereotypów - mam na myśli wzmiankę o plastikowym wnętrzu. Jeśli w tzw. międzyczasie zmieniła się jego definicja to nie zabieram głosu, niemniej obiektywnie rzecz ujmując obecne modele Subaru mają świetnie wykonane wnętrza, a porównuję to z autami którymi w ostatnich latach jeździłem (f10 i c8). 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie samo zdanie. Pokutuje mit o badziewnym, plastikowym wnętrzu Subaru i szerzej japońskich aut. Tymczasem bezpośrednio porównując do np. BMW F30, nie tylko moim zdaniem Subaru wychodzi z tej konfrontacji zdecydowanie zwycięsko. W temacie jakości materiałów, montażu i spasowania. Tylko to trzeba wsiąść na żywo, a nie patrzeć na zdjęcia. Design to inna bajka - ale to kwestia mocno subiektywna. Mi się np. design kokpitów nowszych Mercedesów zupełnie nie podoba. A Subaru tak :) 

  • Super! 2
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Michał W. napisał:

Tępa lambadziara:yellowcard:  dzieciak "na oko" 3 lata. Przecież takiego trzeba permanentnie pilnować PRZY KAŻDYM PRZECHODZENIU przez jezdnię. Co z tego, że strefa zamieszkania jak i tak może dojść do tragedii?

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Michał W. napisał:

Przyciski związane z funkcją ES (ostrzeżenie o zmianie pasa czy przed kolizją) ulokowane są przy kamerach ES - proste i logiczne. System monitorowania kierowcy to nie jest ES.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...