Skocz do zawartości

isdes

Nowy
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Wrocław
  • Auto
    Outback MY22

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia isdes

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

6

Reputacja

  1. Przy jednym kierowcy - kompletnie zbędna rzecz, ale przy wielu - zachęca do eko-rywalizacji
  2. W moim poprzednim OBK miałem dołożone (również miał kamerę) i zauważyłem, że w ogóle z nich nie korzystam. Jak jest ciasno i tak bardziej ufam kamerze niż ufałbym czujnikom - w nowym nawet nie brałem ich pod uwagę i nie żałuję. Zaoszczędzone pieniądze lepiej zainwestować w osłony silnika i tylnego dyfra.
  3. U mnie jest ten sam problem. Korzystam z uchwytu Brodita opisanego w tym wątku przez @dirkdiggler - wolałbym trzymać go w tym schowku, ale jednak fajniej jak sygnał GPS jest cały czas W tym uchwycie nie gubi.
  4. Przez pierwsze parę miesięcy byłem zachwycony - widać wyraźne odcięcie, tych "pól" nie jest tak dużo, zatem miałem wrażenie, że wycinają z wystarczającym zapasem. Przez ten czas może raz czy dwa mignął mi kierowca ciężarówki, że go oślepiam. Wyłączanie jest mało intuicyjne i wymaga ode spoglądania na deskę, żeby się upewnić. Przy gorszych warunkach (mżawka, lekka mgła) wolę przełączyć z "auto" na światła mijania i używać świateł drogowych "manualnie". O ile w letnich/suchych warunkach byłem bardzo zadowolony, to mam wrażenie, że mokra jezdnia i ew. opady nie sprzyjają działaniu systemu i powodują częstsze zwracanie uwagi przez jadących z naprzeciwka. Zdarzało się to nawet gdy z mojego punktu widzenia wydawało się, że zbliżający się pojazd jest odpowiednio "wycięty". Zdarzyło mi się również znaleźć po drugiej stronie: widząc, że zbliża się ktoś na "długich" już byłem przygotowany by mignąć ostrzegawczo, ale w ostatniej chwili promień mnie omijał. Niewykluczone więc, że niektórzy z niezadowolonych kierowców sami mogli migać profilaktycznie.
  5. Z wyrazami nadziei, że wyjazd się odbędzie zgłaszam gotowość kolejnej ekipy: 2 osoby.
  6. To co prawda dot. wersji amerykańskiej ale jakaś nadzieja jest: https://www.reddit.com/r/Subaru_Outback/comments/wh55vi/confirmed_screen_update_for_gen_6_20202022_coming/
  7. To ciekawe. Skonfigurowałem sobie WiFi w Outbacku. Na subaru-maps.com jest dostępna wersja map: 42522, u mnie w aucie: 40849. Ale nie znajduje aktualizacji przez WiFi
  8. Znając przemysł motoryzacyjny to taka aktualizacja może trafi razem z liftem, pewnie nie wcześniej. Może nawet z bezprzewodowym interfejsem i ładowarką indukcyjną (jak rozpieszczają klientów w USA). Obecna wielkość Android Auto była dla mnie niewystarczająca (albo okulary za słabe ;)), więc próbowałem problem jakoś obejść. Przetestowałem dongle na USB: Carlinkit AI Box oraz Carlinkit 4.0. Oba robią dosyć sprytną rzecz: używają interfejsu Carplay żeby wyświetlać to co chcą. Oba oferują możliwość wyświetlania bezprzewodowo Carplay/Android Auto. Co ciekawe: Android Auto wyświetla się na całym ekranie jako Carplay (na ekranie Starlinka pojawia się ikona Carplay). Dodatkowo AI Box ma samodzielny interfejs Android 9 - po włożeniu karty SIM jako samodzielny (niemal) tablet: łącznie z netfliksem i youtube. Niestety miałem z tymi gadżetami nieco problemów: bezprzewodowe Android Auto było bardzo kapryśne (może mój Google Pixel 4a był pechowy, w internecie sporo zadowolonych użytkowników) - działało albo od razu po odpaleniu samochodu albo nie chciało działać w ogóle, trzeba było się bawić w jakieś czyszczenie pamięci cache w telefonie itd. Samodzielny interfejs Android w AI Box miał jakiegoś dziwnego "laga" w GPS: pokazywał moje położenie sprzed kilku minut, do nawigacji kompletnie bezużyteczne. Skończyło się tak, że wziąłem starego iPhone'a żony i jeżdżę z Carlinkitem 4.0 jako interfejsem do bezprzewodowego Carplaya i cieszę się dużą mapą z czytelnym bieżącym ograniczeniem prędkości (w Waze).
  9. Prezentują się świetnie. Odezwałem się do nich i dostawy spodziewają się pod koniec września. Można się zapisać na listę i dadzą znać jak się pojawią. Mam nadzieję, że przed zimą się wyrobią.
  10. A ta generacja pamięta więcej niż 4 czujniki? Wiem, że wcześniej był z tym problem i co wymianę trzeba było je programować, bo zapamiętywany był tylko jeden komplet. Więc dla wygody w grę wchodziły klony w drugim komplecie kół.
  11. Świetna wiadomość. Już miałem wyklikać na Amazonie dywaniki Husky Liners (nieco tańsze, choć w dalszym ciągu wychodzi sporo, szczególnie przy obecnym kursie USD) - chwalone w recenzjach, często porównywane właśnie do Weathertech. Chyba warto się trochę wstrzymać. Mam nadzieję, że testy w Europie wypadną pomyślnie, bo produkt wydaje się bardzo obiecujący.
  12. A orientujesz się może czy wskazówki z nawigacji z CarPlay też wyświetlane są na centralnym ekranie między zegarami jak u autora tematu?
  13. Zdziwiło mnie, że Forek w teście Marka w pewnym sensie "poległ" na testowym podjeździe 9:35. Może ktoś potrafi wytłumaczyć jak to zrobić skutczeniej, tj. z jakimi ustawieniami? W komentarzach pod materiałem Marka jest ciekawy wątek na ten temat zapoczątkowany przez użytkownika "TheJedrzej3011".
  14. Cześć wszystkim! Kilka lat temu, dosyć przypadkowo, trafił w moje ręce Forester z wypożyczalni. Pewność siebie jaką dawał w połączeniu z dzielnością na trudnych drogach zaowocowała tym, że obecnie cieszę się własnym Outbackiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...