Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Teraz, Danko napisał:

W sensie podsufitka? :mrgreen:

Tak, chyba tak. @Oczkoo15cos mi wspominał 

Przyszło mi do głowy jakiś czas temu, że może w przyszłości oddałbym podsufitkę do obszycia na czarno oraz wszystkie jasne elementy plastikowe. Mam w okolicy tapicera, który robił takie rzeczy w autach. Tylko tak kminię, że wszelkie uchwyty nad drzwiami, schowek na okulary i mocowania osłon słonecznych zostaną jasne i słabo to będzie wyglądało, natomiast malowanie tego w jakikolwiek sposób odpada od razu. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, Danko napisał:
59 minut temu, Orear napisał:

Czy istnieje wersja Legacy IV, która ma wszystkie elementy pod dachem czyli osłony słoneczne itd. w kolorze czarnym, a nie jasnym/kremowym? 

W sensie podsufitka? :mrgreen:

Taak, były oryginalne czarne podsufitki w Legacy. Oczywiście dostępne tylko w Japonii i to dosyć rzadko 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Oczkoo15 napisał:

Taak, były oryginalne czarne podsufitki w Legacy. Oczywiście dostępne tylko w Japonii i to dosyć rzadko 

 

6 godzin temu, frisco napisał:

 

Tylko JDM, np. Blitzeny.

Czyli raczej same części bez reszty samochodu będą słabo dostępne i mega drogie. Dzięki za szybkie info. ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu ich lakierowanie odpada?

Lakier Strukturalny do plastiku ma dobrą odporność mechaniczną a i lakierowanie nie jest specjalnie trudne.

Miałem styczność z BOLLem oraz APP.

BOLLem trudniej jest lakierować, czuć podczas lakierowania jakby większą masę łatwiej jest przesadzić z warstwą, trudniej o powtarzalność.

APP mamy podczas lakierowania większą chmurkę, lakier ma mniejszą masę wylatuje szybciej większa powtarzalność uzyskanej powierzchni.

 

Lakiery te mam nałożone na grillach oraz w legacy na rączkach od zamykania drzwi, w przeciwieństwie do "gumy w spray" lakier ten odporny jest nawet na delikatnie rysowania paznokciami

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, SubaruLPG napisał:

Czemu ich lakierowanie odpada?

Lakier Strukturalny do plastiku ma dobrą odporność mechaniczną a i lakierowanie nie jest specjalnie trudne.

Miałem styczność z BOLLem oraz APP.

BOLLem trudniej jest lakierować, czuć podczas lakierowania jakby większą masę łatwiej jest przesadzić z warstwą, trudniej o powtarzalność.

APP mamy podczas lakierowania większą chmurkę, lakier ma mniejszą masę wylatuje szybciej większa powtarzalność uzyskanej powierzchni.

 

Lakiery te mam nałożone na grillach oraz w legacy na rączkach od zamykania drzwi, w przeciwieństwie do "gumy w spray" lakier ten odporny jest nawet na delikatnie rysowania paznokciami

 

 

Boję się, że będzie odłaził jak powieszę na uchwycie wieszak z garniturem, albo po kilku użyciach osłon słonecznych, a nie chciałbym tego malować kilka razy w roku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana kata w Legacy IV 2.5.

Tylko ori za 5 klocków? Jakiś zamiennik? Coś jeszcze innego? Wywalany błąd P0171 występujący czasem przy jeździe autostradowej jakoś mega nie przeszkadza, bo sam kasuje, ale jednak wkurza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Hookie napisał:

Tylko ori za 5 klocków? Jakiś zamiennik? Coś jeszcze innego? Wywalany błąd P0171 występujący czasem przy jeździe autostradowej jakoś mega nie przeszkadza, bo sam kasuje, ale jednak wkurza.

 

Adapter (dystans) do sondy? ;)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Hookie napisał:


Hm, proteza rozwiązania, ale może to nie jest głupie? Jesteś w stanie zarzucić linkiem do czegoś takiego? 

 

Coś w ten klimat.

https://allegro.pl/oferta/363-emulator-drugiej-sondy-lambda-prosty-mosiezny-6871152089

 

Czy to proteza? Niekoniecznie, bo z nowymi katalizatorami też potrafi ten błąd polecieć xD. Masz LPG?

 

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Hookie napisał:

Wymiana kata w Legacy IV 2.5.

Tylko ori za 5 klocków? Jakiś zamiennik? Coś jeszcze innego? Wywalany błąd P0171 występujący czasem przy jeździe autostradowej jakoś mega nie przeszkadza, bo sam kasuje, ale jednak wkurza.

Jak masz lpg to sprawdź u gazownika czy wszystko jest ok najlepiej żeby sprawdził mieszankę po Afr a wielu się nie chce w to bawić i odsyłają klienta mówiąc że to wina auta. Możesz też skasować błąd i zobaczyć czy na samym bp ci wywala jak tak to trzeba szukać dalej.

Edytowane przez Kapsel93
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Hookie napisał:

Mam LPG, ale błąd czesciej wywala na benzynie. Mimo to winy szukać według Was w instalacji gazowej? 

 

Nie, absolutnie. Błąd się trafia na obu typach paliwa, nawet w czystych benzynach, na gazie niby częściej. ;) Ponoć winne są "jakościowe" paliwa w PL.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli dzieje się to na bp i lpg a nie na samym lpg to warto sprawdzić dolot czy jest szczelny, wyczyścić przepływkę, uszczelkę kolektora wydechowego, czasami może się zdarzyć nieszczelność przy wtryskiwaczu lpg, sonda też może być ale ją zostawił bym na później i wtedy ewentualnie najtańszym kosztem założył dystans/emulator sondy i zobaczył czy się poprawiło, pytanie czy wali tylko błędem p0171  czy może pojawia się jeszcze jakiś błąd przy tym. Ja z własnego doświadczenia powiem że miałem taką sytuację w tym roku tylko że w volvo raz p0171 raz p0172 jeździłem ustawiałem lpg do momentu właśnie jak zauważyłem że wyskoczył również na benzynie, akurat u mnie winny był jeden z przewodów podciśnień, po wymianie i ponownym wystrojeniu auta na lpg było wszystko ok. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przepływkę wyczyściłem jakiś czas temu, bo był z jednej strony meeega syf. Ofc specjalnym środkiem.

Powtarza się tylko P0171, nic innego. Regularnie sprawdzam. Wyskakuje TYLKO przy utrzymywaniu wysokiej prędkości. Zazwyczaj to 140 km/h, ale ostatnio wyskoczyło po chwili jazdy 120 km/h na PB. Co ciekawe, na LPG 140 km/h w drugą stronę nie wyskoczył. Częściej dzieje się na PB. Co ciekawe: nie dzieje się tak absolutnie zawsze. ;) 

Wezmę go chyba na sprawdzenie szczelności dolotu gdzieś. :) 

Dodam, że powyżej 4000 rpm mam wrażenie, że auto się nie chce za bardzo kręcić wyżej. Tzn kręci się, ale niechętnie. Nie wiem czy TTTM, czy może taki przebieg krzywej mocy i momentu. IMO to w połączeniu z P0171 i hałasem z okolic kolektora przy wysokich obrotach wskazuje na kat. :D Jednocześnie mierzyłem przyspieszenie i do 100 km/h ma praktycznie jak seria, więc nie jest tak, że stracił moc czy coś...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, BelegUS napisał:

 

Coś w ten klimat.

https://allegro.pl/oferta/363-emulator-drugiej-sondy-lambda-prosty-mosiezny-6871152089

 

Czy to proteza? Niekoniecznie, bo z nowymi katalizatorami też potrafi ten błąd polecieć xD. Masz LPG?

Z doświadczenia - japończyki w tym subaru nie dają się oszukać tym prostym adapterem. Lepiej dać taki -> https://allegro.pl/oferta/362-emulator-drugiej-sondy-lambda-mosiadz-katowy-7232213160?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=NGUxYzIyYjQtN2I4Ny00YmU2LThmNTctYjQyYjhlOWMzNDI4AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=f515a793-4396-440f-81cd-4a493648ed57
 

Skuteczność wielokrotnie sprawdzona :)

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Hookie napisał:

Mam LPG, ale błąd czesciej wywala na benzynie. Mimo to winy szukać według Was w instalacji gazowej? 

Sprawdź czy ci nie "cieknie" gaz, powrót, reduktor, elektrozawór

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ma ktoś z Was pomysł co robię nie tak. I jestem na bank pewien, że to moja wina, bo dokładnie to samo mam w Toyocie Avensis T25. Śmierdzi mi z klimy. Mam wrażliwe zatoki i zawsze muszę to likwidować na już. Kupiłem ozonator, żadna klasa wyższa, ale spełniał swoją rolę. Wywalam stary filtr, ozon 2x30 minut (wiadomo układ zamknięty, temp min, dmuchawa max) i do tej pory (czyli ponad dwa lata było okej). W tym roku najpierw zaczęło śmierdzieć jesienią po deszczach w Toyo, ta sama operacja, spokój. Nieco później w Legacy - dziwne, bo o ile Żona nie jeździ na klimie poza sezonem, to okej, u mnie natomiast chodzi w sumie cały czas na auto, czyli ma ruch. Zrobiłem, spokój. Po miesiącu problem powrócił w obu autach na raz i za cholerę nie mogę się go pozbyć. Odpływy drożne, stosowałem specyfiki do kratek, guzik, kupiłem Wurtha co się go aplikuje do odpływu i okej, może poprawa jest ale nie jest to tak jak być powinno bo po załączeniu czuć smród, który potem przechodzi. Miał ktoś z Was takie przygody? Auta garażowane. Dodam tylko, że ozonowanie plus zmiana filtra robiłem zawsze na wiosnę. W Toyocie z racji, że klima w zimie miał "wolne" była konieczność, w Subaru profilaktyka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...