Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Ponoć tłumikarz wywalił mi łącznik elastyczny w układzie wydechowym i w to miejsce wstawił rurę, który to element na tych rysunkach z linku bo nie potrafię go odnaleźć ?

http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b11/type_10/exhaust_system/exhaust/

I czy ktoś poleci gdzie  udać się by mi to przywrócono do stanu normalnego w województwie Łódzkim ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ipsx82 napisał:

Ponoć tłumikarz wywalił mi łącznik elastyczny w układzie wydechowym i w to miejsce wstawił rurę, który to element na tych rysunkach z linku bo nie potrafię go odnaleźć ?

http://opposedforces.com/parts/legacy/en_b11/type_10/exhaust_system/exhaust/

I czy ktoś poleci gdzie  udać się by mi to przywrócono do stanu normalnego w województwie Łódzkim ?

A Ty wchodziłeś pod samochód patrzeć? Jak mi wymieniali układ wydechowy za katalizatorem to zamiast łącznika elastycznego a la cybant wstawili mi taką plecionkę twierdząc, że takie się teraz robi współcześnie. Generalnie ten łącznik elastyczny jest na trasie między katem, a tłumikiem środkowym. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ipsx82 napisał:

Nie pozwolili wchodzić do kanału jak naprawiałem wydech,  dopiero podczas wymiany poduch pod silnikiem w  innym serwisie powiedziano mi ze ktoś  odwalił  fuszerkę  i brak elastycznego łącznika.

No to proponuję pojechać do tych majstrów, którzy Ci robili wydech i niech teraz poprawiają. Bez tego łącznika można żyć, ale sądzę, że montuje się go nie bez powodu. ;) 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, grakoz napisał:

Nie będzie , w legacy II klapka ma budowę inną prostą , a ta z linku od strony uszczelki jest wypukła.

Edytowane przez ipsx82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Vercy napisał:

Pany ratunku, 

 

Powiedzcie mi, jak się dobrać do żarówek stopu w listwie środkowej 

 

Legaś 2001

received_997888264397466.jpeg

Może głupia podpowiedź... ale tam nie ma przypadkiem żarówek dwu-włóknowych jak w Legacy IV? Bo ja na tej ilustracji widzę tylko jedno miejsce na żarówkę. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Orear napisał:

Może głupia podpowiedź... ale tam nie ma przypadkiem żarówek dwu-włóknowych jak w Legacy IV? Bo ja na tej ilustracji widzę tylko jedno miejsce na żarówkę. 

No ja właśnie byłem przekonany, że tam też są żarówki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ipsx82 napisał:

Nie będzie , w legacy II klapka ma budowę inną prostą , a ta z linku od strony uszczelki jest wypukła.

szkoda. 

ale zauważyłem ciekawostkę. w roczniku 94' jest szczelina o klapka otwierana a w 98' jest wytłoczenie ale dziury nie ma. może jest jakiś pasujący filtr pod ten otwór??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cześć, mam pytanko :)
Do wczoraj pokrywa bagażnika po otwarciu trzymała swoją pozycję bez najmniejszego problemu, a od wczoraj zachowuje się jak by nie miała w ogóle siłowników. Możliwe, że oba padły w jednym czasie, czy jeden to tak mało, że nie czuć go w ogóle, a może już wcześniej trzymał tylko jeden i jeden wystarczy do utrzymania klapy? Ma ktoś z tym jakieś doświadczenie? 

(pacjent: Legacy IV kombi)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, xkorespondent napisał:

Cześć, mam pytanko :)
Do wczoraj pokrywa bagażnika po otwarciu trzymała swoją pozycję bez najmniejszego problemu, a od wczoraj zachowuje się jak by nie miała w ogóle siłowników. Możliwe, że oba padły w jednym czasie, czy jeden to tak mało, że nie czuć go w ogóle, a może już wcześniej trzymał tylko jeden i jeden wystarczy do utrzymania klapy? Ma ktoś z tym jakieś doświadczenie? 

(pacjent: Legacy IV kombi)

Ja stawiam na spadek temperatury otoczenia, który miał wpływ na oba siłowniki jednocześnie.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

50 minut temu, Neutrino33 napisał:

Ja stawiam na spadek temperatury otoczenia, który miał wpływ na oba siłowniki jednocześnie.

Ale rano ( 0 stopni) działało normalnie, a po południu już w ogóle nie trzymała się i nadal nie trzyma. Chyba, że te poranne zero miało zepsuć oba siłowniki, tylko jak? 
Dzisiaj spróbuję je wydobyć z auta i zobaczę czy w rękach (nie)pracują tak samo i zamówię nowe.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, xkorespondent napisał:

Ale rano ( 0 stopni) działało normalnie, a po południu już w ogóle nie trzymała się i nadal nie trzyma. Chyba, że te poranne zero miało zepsuć oba siłowniki, tylko jak? 
Dzisiaj spróbuję je wydobyć z auta i zobaczę czy w rękach (nie)pracują tak samo i zamówię nowe.  

Puściły uszczelki od zimna

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, pacjent Legacy IV 3.0 w automacie z systemem si-drive. z tego co pytałem u mechanika są 3 wersje skrzyń z sidive, ktoś się orientuje w ich numerach i ewentualnie jakie są koszta takiej skrzyni? 

Edytowane przez kosa1333
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...