Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, frisco napisał:

 

Polecam sprawdzić kontrolnie i dla świętego spokoju po kilkudziesięciu/kilkuset kilometrach czy któraś się nie poluzowała;)

True, ale to tak samo jak po wymianie kół e sumie cnie. 

@conradeksię śmiejesz, a ja np mam dwa komplety :mrgreen:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, conradek napisał:

@Tinuviel zmieniasz nakrętki na zimowe? :lol:

 

Wole teraz zmienić na zimowe niż później na szybko coś kombinować w panice jak śnieg spadnie a ja nadal na letnich nakrętkach ;)

 

A tak serio to po prostu strasznie się szybko zużyły i mimo tego że mają ROK to wyglądają jakbym je latami w błocie z solą maczał. Ciekawe czy nowe się lepiej będą trzymać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc,

 

Czy do Legacy III 2.5 będzie pasowała tylko maglownica z tego modelu czy można tez szukać jakiejś innej? Z fotka albo imprezy? Posucha niestety wśród gotowych zdegenerowanych i w używkach, w grę wchodzi tylko opcja uziemienia auta na tydzień i regeneracja mojej. :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, K23 napisał:

Czesc,

 

Czy do Legacy III 2.5 będzie pasowała tylko maglownica z tego modelu czy można tez szukać jakiejś innej? Z fotka albo imprezy? Posucha niestety wśród gotowych zdegenerowanych i w używkach, w grę wchodzi tylko opcja uziemienia auta na tydzień i regeneracja mojej.

 

Po numerach oem sprawdzałeś?

 

--> opposedforces.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Adam Gruszka napisał:

Szukam informacji na temat umiejscowienia filtra paliwa w dieselku 2.0. Próbuje jak najbardziej dbac więc trzeba wymienić a nie wiem gdzie jest 

Która generacja? Jak iv, prawdopodobnie pod kanapą za kierowcą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Danko napisał:

Miał ktoś luźną osłonę nad nogami, tą z gniazdem obd? Niby wszystkie spinki sa, a jest ona luźna i zeby obd łapało, muszę całą osłonę nogą dociskać do góry. Coś ktoś? 

 

Sprawdzałeś zamocowanie samego portu do tej osłony? Nie wiem jak w europejskich 4gen, ale w LGT port obd jest przykrecony na dwa wkręty, dostęp do nich dopiero po zdjęciu obudowy. Może mocowanie portu sie poluzowało? 

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, frisco napisał:

 

Sprawdzałeś zamocowanie samego portu do tej osłony? Nie wiem jak w europejskich 4gen, ale w LGT port obd jest przykrecony na dwa wkręty, dostęp do nich dopiero po zdjęciu obudowy. Może mocowanie portu sie poluzowało? 

 

Na pewno sprawdzę, nie wiedziałem! Ale sama osłona tam na końcu też jest taka se luźna.. Jakby na dobrej wysokości, spinki ma ale no.. Chyba ze TTTM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nie koniecznie TTTM bo u mnie nic nie muszę nogą dociskać. Wkładam wtyczkę OBD2 bez zaglądania pod kierownicę i wszystko działa. Ta wtyczka u mnie jest w tej osłonie zamocowana na plastikowych zatrzaskach, jak się zdejmie osłonę to można te dwa elementy z łatwością rozdzielić za pomocą małego śrubokręta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Hookie napisał:

Cześć, jakie parametry mają śruby do OEM-owych kół 16" do Subaru Legacy IV Wagon? Nie umiem ich znaleźć, a letnie 17" mam na dłuższych i ponoć nie powinienem tak jeździć. Ergo: jakie śruby kupić? 

Ale jak to śruby? Przecież mamy szpilki i nakrętki, to chyba nie powinno być problemu. Kiedyś pożyczałem jedną 16tke do trzech 17, jak w Niemczech na krajówce rozwaliłem koło i jechali mnie ratować - nei było problemu z nakrętkami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Danko napisał:

Ale jak to śruby? Przecież mamy szpilki i nakrętki, to chyba nie powinno być problemu. Kiedyś pożyczałem jedną 16tke do trzech 17, jak w Niemczech na krajówce rozwaliłem koło i jechali mnie ratować - nei było problemu z nakrętkami

 

Chodziło mi oczywiście o nakrętki. :) Stwierdzili, że są zbyt długie i mogą się szpilki giąć... Nakrętki wymieniałem przy okazji zmiany na letnie 17" Fondmetal - w ASO Subaru zasugerowali wymianę na dłuższe nakrętki. Teraz inny zakład przy wymianie 17" na zimowe 16" na OEM feldze stwierdzili, że nakrętki za długie. Nie przejmować się?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Hookie napisał:

 

Chodziło mi oczywiście o nakrętki. :) Stwierdzili, że są zbyt długie i mogą się szpilki giąć... Nakrętki wymieniałem przy okazji zmiany na letnie 17" Fondmetal - w ASO Subaru zasugerowali wymianę na dłuższe nakrętki. Teraz inny zakład przy wymianie 17" na zimowe 16" na OEM feldze stwierdzili, że nakrętki za długie. Nie przejmować się?

Nie wiem, czy nie przejmować, a w tak istotnej sprawie jak trzymanie kół nie chce Cię wprowadzić w błąd. Jeżeli nie pasują, to bym nie oszczędzał chyba. Tymbardziej, ze to koszt poniżej 100zl z tego, co mi się wydaje kupując zwykle nakrętki. W moim przypadku i tak potrzebę były inne nakrętki, bo potrzebowałem stożkowych i bardzo wąskich nakrętek. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Danko napisał:

Nie wiem, czy nie przejmować, a w tak istotnej sprawie jak trzymanie kół nie chce Cię wprowadzić w błąd. Jeżeli nie pasują, to bym nie oszczędzał chyba. Tymbardziej, ze to koszt poniżej 100zl z tego, co mi się wydaje kupując zwykle nakrętki. W moim przypadku i tak potrzebę były inne nakrętki, bo potrzebowałem stożkowych i bardzo wąskich nakrętek. 

To wiesz może czego szukać do OEM felg? Jakieś parametry takich nakrętek? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...