Bajer98 Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Takie pytanie czysto z ciekawości. Co oznacza komunikat 5-on/5-off? Przekreciłem kluczyk w pozycje acc i kliknąłem przycisk dziennego przebiegu. Najpierw było A i B potem wyskoczyło coś takiego. Nigdzie w internecie nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Legacy 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 14 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2021 (edytowane) 5 godzin temu, Bajer98 napisał: Takie pytanie czysto z ciekawości. Co oznacza komunikat 5-on/5-off? Przekreciłem kluczyk w pozycje acc i kliknąłem przycisk dziennego przebiegu. Najpierw było A i B potem wyskoczyło coś takiego. Nigdzie w internecie nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. Legacy 2007 Na zagranicznym forum dot. BRZ czytałem, że to jest wskaźnik dźwiękowy i świetlny, że osiągnąłeś limit obrotów (wjechałeś na czerwone pole) i powinieneś zmienić bieg. Więc jest to S, nie 5 i oznacza Shift indicator. Nie wiem czy w Legacy oznacza to samo bo u siebie nie kręcę do odciny żeby to sprawdzić. Dla ciekawostki, w BRZ jest jeszcze Gear indicator, który inforumuję strzałeczką, że kolejny bieg będzie bardziej ekonomiczny. Edit: Na innym forum, dot. WRX przeczytałem, że to jest włączanie i wyłączanie testu zegarów po przekręceniu kluczyka na "zapłon". Edytowane 14 Sierpnia 2021 przez Orear 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymon Kuć Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2021 Ktoś to wkładał zamiast stalowych wahaczy? https://allegro.pl/oferta/wahacz-przedni-prawy-subaru-legacy-iv-2003-2009-10914736677 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamski Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Da się na zdjęciach rozróżnić zaciski i jarzma że spec b o zwykłych z h6 i 2.0? Mile widziane foty podglądowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonless Opublikowano 16 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2021 9 godzin temu, adamski napisał: Da się na zdjęciach rozróżnić zaciski i jarzma że spec b o zwykłych z h6 i 2.0? Mile widziane foty podglądowe. Zwykłe H6 ma te same zaciski co SpecB. Takie same są też w 2.5 GT i chyba w Tribece. Nie wiem czy to coś pomoże ale mam takie dwa zdjęcia moich starych zacisków z LGT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2021 Jak przestawić parametry na litry , nie mogę nic odszukać w ustawieniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 20 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2021 (edytowane) Jeden ze znanych sklepów motoryzacyjnych po vinie podał mi 3 pasujące przeguby wewnętrzne.. Jakieś wskazówki? Czy po prostu liczenie ząbków? Legacy IV 2008 2.0R BiFuel 5b+reduktor; EJ20F Edytowane 20 Sierpnia 2021 przez Danko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Dziś pytanka dwa: 1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku? 2. Błotnik lewy przód. Widzę błotniki Blic za ok. 350 złotych - do malowania. Warte to co? Jakaś lepsza alternatywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 32 minuty temu, Hookie napisał: Dziś pytanka dwa: 1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku?? Mój kolega wysylał gdzieś auto na polerowanie przedniej szyby. Podobno działa i zdecydowanie tańsze niż wymiana. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Godzinę temu, Hookie napisał: Dziś pytanka dwa: 1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku? 2. Błotnik lewy przód. Widzę błotniki Blic za ok. 350 złotych - do malowania. Warte to co? Jakaś lepsza alternatywa? Ja ostatnio wymieniałem na Pilkingtona właśnie. Na razie jest OK, ale jak przyjdzie zima to tak naprawdę sprawdzę czy grzanie wycieraczek działą dobrze. Wiele osób dosyć niepochlebnie wypowiadała się tutaj na temat produktów Pilkington, ich jakości względem OEM. Ja też z bólem rozstawałem się z OEM...a;e nie było wyjścia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 23 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2021 3 godziny temu, Neutrino33 napisał: Ja ostatnio wymieniałem na Pilkingtona właśnie. Na razie jest OK, ale jak przyjdzie zima to tak naprawdę sprawdzę czy grzanie wycieraczek działą dobrze. Wiele osób dosyć niepochlebnie wypowiadała się tutaj na temat produktów Pilkington, ich jakości względem OEM. Ja też z bólem rozstawałem się z OEM...a;e nie było wyjścia. Podpiszę się, pilkington w porównaniu do OEM jeepa to żart. Co prawda jeepa się upala w błotku gdzie szyba dostaje w zad, ale mimo wszystko po 6 mcach oddawanie do szlif tlenkiem ceru to lipa jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Mój kolega wysylał gdzieś auto na polerowanie przedniej szyby. Podobno działa i zdecydowanie tańsze niż wymiana. Działa. Kupujesz polerke oscylacyjną, tlenek ceru z alledrogo i jazda. 2 godziny i szybą prawie jak nowa. W paru samochodach robiłem. Warunek, nie może być pęknięta, bo pęknie bardziej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 A jak poznać, że ma grzanie w miejscu wycieraczek? Po drucikach? ja widze, że Nordglass jest zamontowany - jaka opinia o tych szybach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 24 Sierpnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2021 43 minuty temu, conradek napisał: A jak poznać, że ma grzanie w miejscu wycieraczek? Po drucikach? ja widze, że Nordglass jest zamontowany - jaka opinia o tych szybach? Jak podniesiesz wycieraczkę, widać na nich takich jakby wzór - lub właśnie te druciki o których piszesz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 27 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2021 (edytowane) Polecana chłodnica do Subaru Legacy IV 2.5? Nissens? BF? Edytowane 27 Sierpnia 2021 przez Hookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Witojcie, jako iż nie siedzę za bardzo w temacie to mam pytanie: Czy w legacy IV maska przed liftowa jest taka sama jak z polifta ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Z tego co juz wyczytałem to inna maska, błotniki, atrapa ;p - nie wiem jak zderzak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnobody Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 (edytowane) 1 godzinę temu, Mateusz22 napisał: Czy w legacy IV maska przed liftowa jest taka sama jak z polifta ?? 31 minut temu, conradek napisał: Z tego co juz wyczytałem to inna maska, błotniki, atrapa ;p - nie wiem jak zderzak Inne są: błotniki, atrapa, zderzak. Maska jest taka sama. To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift. Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować. Edytowane 1 Września 2021 przez Mnobody 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateusz22 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 7 godzin temu, Mnobody napisał: Inne są: błotniki, atrapa, zderzak. Maska jest taka sama. To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift. Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 12 godzin temu, Mnobody napisał: Inne są: błotniki, atrapa, zderzak. Maska jest taka sama. To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift. Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować. A czy od OBK III będzie pasować? Taka fajna, z wytłoczeniami..i aluminiowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oczkoo15 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 54 minuty temu, Neutrino33 napisał: 13 godzin temu, Mnobody napisał: Maska jest taka sama. To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift. Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować. A czy od OBK III będzie pasować? Taka fajna, z wytłoczeniami..i aluminiowa. Z Outbacka również będzie pasować 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 (edytowane) . Edytowane 5 Września 2021 przez Orear Problem już się rozwiązał. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 (edytowane) Siemanko. Tłumik środkowy w Legacy IV 2.5 Wagon wypierdział dziś w sobie dziurę na rozgałęzieniu. XD Jaki polecacie zamiennik dla tej sekcji? A może OEM? Nie chcę go spawać, bo to staroć. Znalazłem jakiś stary temat i wiem tyle, że nic nie wiem. Chce względnie tanio, cicho i dobrze. Dużych przebiegow robił nie będę. wymieniać razem z końcowym trzeba czy niekoniecznie? Edytowane 14 Września 2021 przez Hookie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
conradek Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Można sam środkowy, zależy w jakim stanie masz flansze od kolektora - jak w słabym tak jak ja to mi wstawił tłumikarz złącze elastyczne krótkie chyba, że wolisz droższą opcję to dorabianie flanszy pod oryginał ;p oraz w jakim stanie tylne Co do firmy to oem chyba sporo, natomiast za polmostrów sam środkowy z montażem i plecionką płaciłem 500zł. Inny tłumikarz chciał wymieniać środek i tył na polmostrów wraz z dorabianiem flanszy za łącznie 1300zł - ceny z Krakowa Dodam, że warto bo po uszczelnieniu wydechu check od sondy mniej się świecił, a teraz tydzień już to nawet zgasł sam ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hookie Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 (edytowane) Wziąłem ten polmostrów środek i tył, z elastycznym łącznikiem z przodu, bo stary był śmietnik. W Kato wycena na 1150 złotych w zakładzie ze średnią 4.9 w Google. Edytowane 15 Września 2021 przez Hookie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się