Skocz do zawartości

Legacy - szybkie pytania


Danko

Rekomendowane odpowiedzi

Takie pytanie czysto z ciekawości. Co oznacza komunikat 5-on/5-off? Przekreciłem kluczyk w pozycje acc i  kliknąłem przycisk dziennego przebiegu. Najpierw było A i B potem wyskoczyło coś takiego. Nigdzie w internecie nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. 

Legacy 2007

IMG_20210814_174338.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Bajer98 napisał:

Takie pytanie czysto z ciekawości. Co oznacza komunikat 5-on/5-off? Przekreciłem kluczyk w pozycje acc i  kliknąłem przycisk dziennego przebiegu. Najpierw było A i B potem wyskoczyło coś takiego. Nigdzie w internecie nie mogłem znaleźć informacji na ten temat. 

Legacy 2007

Na zagranicznym forum dot. BRZ czytałem, że to jest wskaźnik dźwiękowy i świetlny, że osiągnąłeś limit obrotów (wjechałeś na czerwone pole) i powinieneś zmienić bieg. Więc jest to S, nie 5 i oznacza Shift indicator. Nie wiem czy w Legacy oznacza to samo bo u siebie nie kręcę do odciny żeby to sprawdzić. ;)

Dla ciekawostki, w BRZ jest jeszcze Gear indicator, który inforumuję strzałeczką, że kolejny bieg będzie bardziej ekonomiczny. 

Edit:

Na innym forum, dot. WRX przeczytałem, że to jest włączanie i wyłączanie testu zegarów po przekręceniu kluczyka na "zapłon". 

Edytowane przez Orear
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, adamski napisał:

Da się na zdjęciach rozróżnić zaciski i jarzma że spec b o zwykłych z h6 i 2.0? Mile widziane foty podglądowe.

Zwykłe H6 ma te same zaciski co SpecB. Takie same są też w 2.5 GT i chyba w Tribece.

Nie wiem czy to coś pomoże ale mam takie dwa zdjęcia moich starych zacisków z LGT.

20190711_212903.thumb.jpg.951e5653f73db5603b9a590c124eea58.jpg20190711_212911.thumb.jpg.a4a414c488582ca8f89979fd24b30066.jpg

 

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden ze znanych sklepów motoryzacyjnych po vinie podał mi 3 pasujące przeguby wewnętrzne.. Jakieś wskazówki? Czy po prostu liczenie ząbków? :facepalm:

Legacy IV 2008 2.0R BiFuel 5b+reduktor; EJ20F

Edytowane przez Danko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś pytanka dwa:

 

1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku?
2. Błotnik lewy przód. Widzę błotniki Blic za ok. 350 złotych - do malowania. Warte to co? Jakaś lepsza alternatywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Hookie napisał:

Dziś pytanka dwa:

 

1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku??

Mój kolega wysylał gdzieś auto na polerowanie przedniej szyby. Podobno działa i zdecydowanie tańsze niż wymiana. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, Hookie napisał:

Dziś pytanka dwa:

 

1. Szyba czołowa jest tak zasyfiona przy przebiegu 359k, że chciałbym ją wymienić, być może przy okazji usuwania rdzawych kropek na dachu. ASO - 2000 zł (xD), Pilkington grzany - ok. 500 złotych. Pilkington będzie w porządku?
2. Błotnik lewy przód. Widzę błotniki Blic za ok. 350 złotych - do malowania. Warte to co? Jakaś lepsza alternatywa?

 

Ja ostatnio wymieniałem na Pilkingtona właśnie. Na razie jest OK, ale jak przyjdzie zima to tak naprawdę sprawdzę czy grzanie wycieraczek działą dobrze.

Wiele osób dosyć niepochlebnie wypowiadała się tutaj na temat produktów Pilkington, ich jakości względem OEM. Ja też z bólem rozstawałem się z OEM...a;e nie było wyjścia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Neutrino33 napisał:

 

 

Ja ostatnio wymieniałem na Pilkingtona właśnie. Na razie jest OK, ale jak przyjdzie zima to tak naprawdę sprawdzę czy grzanie wycieraczek działą dobrze.

Wiele osób dosyć niepochlebnie wypowiadała się tutaj na temat produktów Pilkington, ich jakości względem OEM. Ja też z bólem rozstawałem się z OEM...a;e nie było wyjścia.

Podpiszę się, pilkington w porównaniu do OEM jeepa to żart. 

 

Co prawda jeepa się upala w błotku gdzie szyba dostaje w zad, ale mimo wszystko po 6 mcach oddawanie do szlif tlenkiem ceru to lipa jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój kolega wysylał gdzieś auto na polerowanie przedniej szyby. Podobno działa i zdecydowanie tańsze niż wymiana. 
Działa. Kupujesz polerke oscylacyjną, tlenek ceru z alledrogo i jazda. 2 godziny i szybą prawie jak nowa. W paru samochodach robiłem. Warunek, nie może być pęknięta, bo pęknie bardziej.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

43 minuty temu, conradek napisał:

A jak poznać, że ma grzanie w miejscu wycieraczek? Po drucikach? :mrgreen: ja widze, że Nordglass jest zamontowany - jaka opinia o tych szybach?

Jak podniesiesz wycieraczkę, widać na nich takich jakby wzór - lub właśnie te druciki o których piszesz :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witojcie, jako iż nie siedzę za bardzo w temacie to mam pytanie:

Czy w legacy IV maska przed liftowa jest taka sama jak z polifta ?? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Mateusz22 napisał:

Czy w legacy IV maska przed liftowa jest taka sama jak z polifta ?? 

 

31 minut temu, conradek napisał:

Z tego co juz wyczytałem to inna maska, błotniki, atrapa ;p - nie wiem jak zderzak ;)


Inne są: błotniki, atrapa, zderzak.
Maska jest taka sama. 
To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift.
Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować.

Edytowane przez Mnobody
  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Mnobody napisał:

 


Inne są: błotniki, atrapa, zderzak.
Maska jest taka sama. 
To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift.
Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować.

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Mnobody napisał:

 


Inne są: błotniki, atrapa, zderzak.
Maska jest taka sama. 
To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift.
Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować.

A czy od OBK III będzie pasować? Taka fajna, z wytłoczeniami..i aluminiowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, Neutrino33 napisał:
13 godzin temu, Mnobody napisał:

Maska jest taka sama. 
To znaczy JDM oraz EUDM (z wlotem i bez wlotu) wzajemnie pasują przedlift i polift.
Natomiast inna maska jest w USDM - więc z amerykańca nie będzie pasować.

A czy od OBK III będzie pasować? Taka fajna, z wytłoczeniami..i aluminiowa.

Z Outbacka również będzie pasować ;)

  • Super! 1
  • Dzięki! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Siemanko. Tłumik środkowy w Legacy IV 2.5 Wagon wypierdział dziś w sobie dziurę na rozgałęzieniu. XD Jaki polecacie zamiennik dla tej sekcji? A może OEM? Nie chcę go spawać, bo to staroć. Znalazłem jakiś stary temat i wiem tyle, że nic nie wiem. Chce względnie tanio, cicho i dobrze. Dużych przebiegow robił nie będę. :) wymieniać razem z końcowym trzeba czy niekoniecznie? 

Edytowane przez Hookie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można sam środkowy, zależy w jakim stanie masz flansze od kolektora - jak w słabym tak jak ja to mi wstawił tłumikarz złącze elastyczne krótkie ;) chyba, że wolisz droższą opcję to dorabianie flanszy pod oryginał ;p oraz w jakim stanie tylne

 

Co do firmy to oem chyba sporo, natomiast za polmostrów sam środkowy z montażem i plecionką płaciłem 500zł.

 

Inny tłumikarz chciał wymieniać środek i tył na polmostrów wraz z dorabianiem flanszy za łącznie 1300zł - ceny z Krakowa ;)

 

 

Dodam, że warto bo po uszczelnieniu wydechu check od sondy mniej się świecił, a teraz tydzień już to nawet zgasł sam ;D

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...