Skocz do zawartości

Subaru legacy MY20


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

Choc prawdopodobienstwo, ze Legacy wroci do EU jest znikome (sprzedaz na starym kontynencie byla mikroskopijna), to prezentacja nowego Legacy z natury rzeczy daje duzo informacji odnosnie nowego Outbacka. Najwazniejsze w skrocie:
 

  • jutro prezentacja podczas Chicago Auto Show
  • bedzie bazowac na nowej Subaru Global Platform
  • juz widac olbrzymi ekran nowego systemu entertainment (patrz obrazek)
  • Wnetrze sprawia wrazenie bardziej ekskluzywnego, co moze byc sygnalem, ze w tej kategorii Subaru zaczyna miec aspiracje do konkurowania w klasie premium
  • Prawdopodobnie silnikiem bazowym bedzie 2.5 N/A
  • W Kwestii wygladu zewnetrznego nie bedzie rewolucji

 

Moje przemyslenia: Dobrze! Skoro dotychczasowa formula przestala sie spisywac, a w segmencie premium konsumenci otwieraja sie na "nowe" marki, to warto sprobowac swoich sil w wyzszej klasie. CIekawe jaki  to bedzie mialo wplyw na cene. No i rowniez ciekawe co sie stanie z paleta silnikowa, bo w wyzszej klasie dla zasady oczekuje sie rowniez wiekszego wyboru i mocnych jednostek napedowych. Nie licze na powrot H6, ale 2.4T z Ascenta pewnie sie odnajdzie pod maska. Moze jakas mocna hybryda?

 

 

uc97gdop1cjr1swlpppl.jpg

 

ez3mmbyafmszgqwptkhz.jpg

 

 

 

zrodlo: https://jalopnik.com/the-2020-subaru-legacy-will-feature-a-huge-infotainment-1832291506

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Underhood, the new Legacy features a familiar 2.5-liter flat-4 rated at 182 horsepower and 176 pound-feet of torque. Opt for the new Legacy XT and buyers will find the Ascent crossover SUV’s 260-hp, 277 lb-ft turbo-4. Regardless of engine in front and badge on back, the 2020 Legacy comes with a continuously variable automatic transmission (CVT) that shuttles power to all four wheels. Active torque vectoring, which brakes the inside front wheel during hard cornering to enhance grip, is standard on all.

Subaru said that it is targeting 27 mpg city, 35 highway for the base engine and 24 mpg city, 34 highway for the turbo.

With the turbo engine, Subaru said that the Legacy XT sprints to 60 mph from a stop in 6.1 seconds, while the base engine jogs at a more leisurely 8.4 seconds.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elegancki na zewnątrz a środek jak w klasie premium. :rolleyes:

Choć ten obecny też niczego sobie, szkoda tylko że bez gwarancji.

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-subaru-legacy-vi-2018-2-5-l-boxer-nowy-bez-przebiegu-ID6BAHFx.html#495ce567a6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli w Stanach w sprzedaży przewidywany jest na jesień to w teorii nowy Outback 20 kiedy miałby się pojawić w EU/PL ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krist napisał:

czyli na outbacka 2.4t nie ma co czekać?

A może Outbacka 2.0 DIT? 2.4DIT jest robiony tylko w USA i tylko z samochodami tam składanymi (Ascent, Legacy, Outback). Auta na Europę są robione w Japonii a tam składają 2.0 DIT. Może jak Forkowi zabrali to po to aby wsadzić do Outbacka 2020? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Totalnie nie rozumiem polityki Subaru. Już nawet nie chodzi o rynek europejski tylko o USA. Wsadzają 2.0 DIT do Legacy, który raczej jest autem na przedmieścia, a do nowego Forestera nawet na rynek amerykański nie XT nie będzie. Rozumiem, że nie chcą się kopać z europejskimi normami Euro ale USA Forester XT to jakaś norma powinna być? No chyba, że coś zaskoczą.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...