Jump to content

Subaru legacy MY20


Than_Junior
 Share

Recommended Posts

Choc prawdopodobienstwo, ze Legacy wroci do EU jest znikome (sprzedaz na starym kontynencie byla mikroskopijna), to prezentacja nowego Legacy z natury rzeczy daje duzo informacji odnosnie nowego Outbacka. Najwazniejsze w skrocie:
 

  • jutro prezentacja podczas Chicago Auto Show
  • bedzie bazowac na nowej Subaru Global Platform
  • juz widac olbrzymi ekran nowego systemu entertainment (patrz obrazek)
  • Wnetrze sprawia wrazenie bardziej ekskluzywnego, co moze byc sygnalem, ze w tej kategorii Subaru zaczyna miec aspiracje do konkurowania w klasie premium
  • Prawdopodobnie silnikiem bazowym bedzie 2.5 N/A
  • W Kwestii wygladu zewnetrznego nie bedzie rewolucji

 

Moje przemyslenia: Dobrze! Skoro dotychczasowa formula przestala sie spisywac, a w segmencie premium konsumenci otwieraja sie na "nowe" marki, to warto sprobowac swoich sil w wyzszej klasie. CIekawe jaki  to bedzie mialo wplyw na cene. No i rowniez ciekawe co sie stanie z paleta silnikowa, bo w wyzszej klasie dla zasady oczekuje sie rowniez wiekszego wyboru i mocnych jednostek napedowych. Nie licze na powrot H6, ale 2.4T z Ascenta pewnie sie odnajdzie pod maska. Moze jakas mocna hybryda?

 

 

uc97gdop1cjr1swlpppl.jpg

 

ez3mmbyafmszgqwptkhz.jpg

 

 

 

zrodlo: https://jalopnik.com/the-2020-subaru-legacy-will-feature-a-huge-infotainment-1832291506

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Underhood, the new Legacy features a familiar 2.5-liter flat-4 rated at 182 horsepower and 176 pound-feet of torque. Opt for the new Legacy XT and buyers will find the Ascent crossover SUV’s 260-hp, 277 lb-ft turbo-4. Regardless of engine in front and badge on back, the 2020 Legacy comes with a continuously variable automatic transmission (CVT) that shuttles power to all four wheels. Active torque vectoring, which brakes the inside front wheel during hard cornering to enhance grip, is standard on all.

Subaru said that it is targeting 27 mpg city, 35 highway for the base engine and 24 mpg city, 34 highway for the turbo.

With the turbo engine, Subaru said that the Legacy XT sprints to 60 mph from a stop in 6.1 seconds, while the base engine jogs at a more leisurely 8.4 seconds.

Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, Kukson napisał:

Dawać tego 260 konnego do Europy :drool:

Ogolnie spoko koła tylko jakies takie małe do tej bryły ale tak to fajnie.

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, krist napisał:

czyli na outbacka 2.4t nie ma co czekać?

A może Outbacka 2.0 DIT? 2.4DIT jest robiony tylko w USA i tylko z samochodami tam składanymi (Ascent, Legacy, Outback). Auta na Europę są robione w Japonii a tam składają 2.0 DIT. Może jak Forkowi zabrali to po to aby wsadzić do Outbacka 2020? 

Link to comment
Share on other sites

Totalnie nie rozumiem polityki Subaru. Już nawet nie chodzi o rynek europejski tylko o USA. Wsadzają 2.0 DIT do Legacy, który raczej jest autem na przedmieścia, a do nowego Forestera nawet na rynek amerykański nie XT nie będzie. Rozumiem, że nie chcą się kopać z europejskimi normami Euro ale USA Forester XT to jakaś norma powinna być? No chyba, że coś zaskoczą.   

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...