Skocz do zawartości

Subaru legacy MY20


Than_Junior

Rekomendowane odpowiedzi

9 godzin temu, chojny napisał:

 

 

2,4DIT ;) 

 

 

 

Czytam to - a potem dyskusja staje się nudna. EEEEEEJJ!!! :D

 

 

Edytowane przez Fala
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na modelu IV skończyły się fajne Legace, tęsknię za drzwiami bez ramek,za kolektorami różnoodległościowymi, za wlotem  na masce, za stałym napędem i skrzynią manualną- czym właściwie on się wyróżnia na tle konkurencji?! już za chwilę nie będzie trzeba umieć jeździć i myśleć - tyle tych asystentów. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Juras K napisał:

 już za chwilę nie będzie trzeba umieć jeździć i myśleć - tyle tych asystentów. 

I dobrze. Biorąc pod uwagę jak wiele osób jeździ słabo, te systemy asystujące dają szanse Tobie i Twojej Rodzinie na przetrwanie w miejskiej dżungli  ;)

Bo Ty zapewne zawsze jesteś 200% skoncentrowany i lepszy niż te systemy ;)

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, Tsunetomo napisał:

Bo Ty zapewne zawsze jesteś 200% skoncentrowany i lepszy niż te systemy ;)

Tego nie powiedziałem nie jestem eyesight

ale lekkomyślnie i lekceważąco podchodzi się do jeżdzenia .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Juras K napisał:

Tego nie powiedziałem nie jestem eyesight

ale lekkomyślnie i lekceważąco podchodzi się do jeżdzenia .

No i właśnie po to są te systemy. Nic w tym złego. Akurat „subarowe” są bardzo dobre. Jak widać za oceanem i silniki się da fajne włożyć. Dla mnie takie Legacy 2,4dit to byłby poważny kandydat na dily car. 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 9.02.2019 o 07:25, Juras K napisał:

już za chwilę nie będzie trzeba umieć jeździć i myśleć - tyle tych asystentów.

niestety w tym kierunku zmierza motoryzacja, zresztą nie tylko motoryzacja...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, tamer9 napisał:

niestety w tym kierunku zmierza motoryzacja, zresztą nie tylko motoryzacja...

Ludzie, w swojej masie, nie mysla i nic nie zapowiada zmian w tym obszarze wiec wole zeby automaty kontrolowaly ich zachowanie. Ale i tak jeszcze duzo wody uplynie w Wisle zanim cokolwiek przejmie role kierowcy. Tesla potrafi zmienic pasy ale ich autopilot jest w powijakach, samochody autonomiczne to smiech na sali a idea madrego miasta to najwczesniej 2025-2030. Wiec spokojnie, jeszcze sie najezdzicie :p

  • Lajk 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tsunetomo napisał:

Ciekawie to wygląda... ale w EU i tak nie będzie... A szkoda, bo z sensowną ceną fajna alternatywa dla niemieckiej trójki. 

No to czekamy na nowego OBK 2020 oby również z tym silnikiem... i nieważne na jakim rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, olo11 napisał:

No to czekamy na nowego OBK 2020 oby również z tym silnikiem... i nieważne na jakim rynku.

Bardzo ważne na jakim rynku, bo chcemy aby wreszcie Subaru wróciło do EU z silnymi i ciekawymi modelami. Bo obecnie to niestety oferta zrobiła się bardzo skromna.

Outback 2.5 należy uznać za model bazowy, a nic poza 2.5 w Europie nie ma. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dawno nie pokazali tak fajnego samochodu. W sumie prócz tego że jest niedostępny to zupełnie fajny pod każdym względem. Wygląda super, silniki bardzo na tak, tak, wnętrze bardzo dobre.  :rolleyes:

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, GREGG napisał:

 

No ale w naszej sytuacji jest to najważniejsza cecha tego auta :(

 

Biorąc pod uwagę niszowość rynku EU dla Subaru to na jaką sprzedaż mogliby liczyć? W Stanach z 40-50tys. sztuk rocznie bez problemu w EU 4-6tys.?

 

Się nie kalkuluje wprowadzać. Sedan sam w sobie jako klasa odchodzi do lamusa (zostaje mu klasa aut luksusowych), klienci niższych klas chcą SUVów, kombi, podwyższonych kombi więc lepiej zadbać o nowego OBK na nasz rynek, ciekawe tylko z jakimi silnikami.  :(

 

 

 

 

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak w latach osiemdziesiątych na dziecięcym czarnym rynku krążyły prospekty zachodnich samochodów. Prezentowane tam pojazdy też były niedostępne, zobaczenie któregoś z nich na żywo można było porównać do wypadu na targi motoryzacyjne do Genewy w dzisiejszych czasach. Mimo to, że były to pojazdy jakby z innej planety to pamietam, że bardzo mnie fascynowała sama świadomość, że gdzieś tam są. ;)

Edytowane przez Michał W.
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, mechanik napisał:

Bardzo ważne na jakim rynku, bo chcemy aby wreszcie Subaru wróciło do EU z silnymi i ciekawymi modelami. Bo obecnie to niestety oferta zrobiła się bardzo skromna.

Chcieć to móc ale w przypadku EU i Subaru to może być bardzo trudne.

Oczywiście że wszyscy liczą na nową ofertę silnikową w EU, ale moja cierpliwość się kończy, poczekam jeszcze na nowy model, jeżeli nic się nie zmieni, ściągam H6 z Kanady albo zmieniam markę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...