aflinta Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 7 godzin temu, rafforester napisał: ale USA Forester XT to jakaś norma powinna być? No chyba, że coś zaskoczą. 5% sprzedaży foresterów w USA stanowił model XT... stwierdzili, że nie warto. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 No wygląda całkiem dobrze, wreszcie nie odstaje od innych marek wnętrzem. Z 2,4 DIT to fajny wóz. Tyle, że do nas pewnie tylko import... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 1 godzinę temu, Juras K napisał: Nigdzie nie widziałem w nowym legacu wlotu na masce! I nie zobaczysz. Testy bezpieczeństwa pieszego skutecznie eliminują wszelkie odstające elementy na masce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 8 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2019 (edytowane) 9 godzin temu, chojny napisał: 2,4DIT Czytam to - a potem dyskusja staje się nudna. EEEEEEJJ!!! Edytowane 8 Lutego 2019 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Na modelu IV skończyły się fajne Legace, tęsknię za drzwiami bez ramek,za kolektorami różnoodległościowymi, za wlotem na masce, za stałym napędem i skrzynią manualną- czym właściwie on się wyróżnia na tle konkurencji?! już za chwilę nie będzie trzeba umieć jeździć i myśleć - tyle tych asystentów. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Patrząc z boku to właśnie chyba najbardziej nawiązuje do IV generacji. A tak ogólnie to trochę Toyota Camry. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 No to teraz poproszę 2.4 dit w outbacku lub Legacy kombi (mogłoby wrócić) i wracam do Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 2 godziny temu, Juras K napisał: już za chwilę nie będzie trzeba umieć jeździć i myśleć - tyle tych asystentów. I dobrze. Biorąc pod uwagę jak wiele osób jeździ słabo, te systemy asystujące dają szanse Tobie i Twojej Rodzinie na przetrwanie w miejskiej dżungli Bo Ty zapewne zawsze jesteś 200% skoncentrowany i lepszy niż te systemy 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 24 minuty temu, Tsunetomo napisał: Bo Ty zapewne zawsze jesteś 200% skoncentrowany i lepszy niż te systemy Tego nie powiedziałem nie jestem eyesight ale lekkomyślnie i lekceważąco podchodzi się do jeżdzenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zyzol Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 (edytowane) Future Edytowane 9 Lutego 2019 przez Zyzol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Godzinę temu, Juras K napisał: Tego nie powiedziałem nie jestem eyesight ale lekkomyślnie i lekceważąco podchodzi się do jeżdzenia . No i właśnie po to są te systemy. Nic w tym złego. Akurat „subarowe” są bardzo dobre. Jak widać za oceanem i silniki się da fajne włożyć. Dla mnie takie Legacy 2,4dit to byłby poważny kandydat na dily car. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojteq02 Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 Ten 2.4DiT ma 4 czy 6 garów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2019 21 minut temu, wojteq02 napisał: Ten 2.4DiT ma 4 czy 6 garów? 4 cylindry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 W dniu 9.02.2019 o 07:25, Juras K napisał: już za chwilę nie będzie trzeba umieć jeździć i myśleć - tyle tych asystentów. niestety w tym kierunku zmierza motoryzacja, zresztą nie tylko motoryzacja... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
blejzu Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Godzinę temu, tamer9 napisał: niestety w tym kierunku zmierza motoryzacja, zresztą nie tylko motoryzacja... Ludzie, w swojej masie, nie mysla i nic nie zapowiada zmian w tym obszarze wiec wole zeby automaty kontrolowaly ich zachowanie. Ale i tak jeszcze duzo wody uplynie w Wisle zanim cokolwiek przejmie role kierowcy. Tesla potrafi zmienic pasy ale ich autopilot jest w powijakach, samochody autonomiczne to smiech na sali a idea madrego miasta to najwczesniej 2025-2030. Wiec spokojnie, jeszcze sie najezdzicie :p 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tsunetomo Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 Ciekawie to wygląda... ale w EU i tak nie będzie... A szkoda, bo z sensowną ceną fajna alternatywa dla niemieckiej trójki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 10 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2019 1 godzinę temu, Tsunetomo napisał: Ciekawie to wygląda... ale w EU i tak nie będzie... A szkoda, bo z sensowną ceną fajna alternatywa dla niemieckiej trójki. No to czekamy na nowego OBK 2020 oby również z tym silnikiem... i nieważne na jakim rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Godzinę temu, olo11 napisał: No to czekamy na nowego OBK 2020 oby również z tym silnikiem... i nieważne na jakim rynku. Bardzo ważne na jakim rynku, bo chcemy aby wreszcie Subaru wróciło do EU z silnymi i ciekawymi modelami. Bo obecnie to niestety oferta zrobiła się bardzo skromna. Outback 2.5 należy uznać za model bazowy, a nic poza 2.5 w Europie nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 Dawno nie pokazali tak fajnego samochodu. W sumie prócz tego że jest niedostępny to zupełnie fajny pod każdym względem. Wygląda super, silniki bardzo na tak, tak, wnętrze bardzo dobre. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 5 minut temu, chojny napisał: prócz tego że jest niedostępny No ale w naszej sytuacji jest to najważniejsza cecha tego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 1 minutę temu, GREGG napisał: No ale w naszej sytuacji jest to najważniejsza cecha tego auta Biorąc pod uwagę niszowość rynku EU dla Subaru to na jaką sprzedaż mogliby liczyć? W Stanach z 40-50tys. sztuk rocznie bez problemu w EU 4-6tys.? Się nie kalkuluje wprowadzać. Sedan sam w sobie jako klasa odchodzi do lamusa (zostaje mu klasa aut luksusowych), klienci niższych klas chcą SUVów, kombi, podwyższonych kombi więc lepiej zadbać o nowego OBK na nasz rynek, ciekawe tylko z jakimi silnikami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał W. Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 (edytowane) Pamiętam jak w latach osiemdziesiątych na dziecięcym czarnym rynku krążyły prospekty zachodnich samochodów. Prezentowane tam pojazdy też były niedostępne, zobaczenie któregoś z nich na żywo można było porównać do wypadu na targi motoryzacyjne do Genewy w dzisiejszych czasach. Mimo to, że były to pojazdy jakby z innej planety to pamietam, że bardzo mnie fascynowała sama świadomość, że gdzieś tam są. Edytowane 11 Lutego 2019 przez Michał W. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartZ Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 11 minut temu, chojny napisał: ciekawe tylko z jakimi silnikami. Jak znam życie i subaru, to tylko 2,5 NA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 11 minut temu, BartZ napisał: Jak znam życie i subaru, to tylko 2,5 NA. Jak dadzą ten 180 koni to nie będzie źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo11 Opublikowano 11 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2019 8 godzin temu, mechanik napisał: Bardzo ważne na jakim rynku, bo chcemy aby wreszcie Subaru wróciło do EU z silnymi i ciekawymi modelami. Bo obecnie to niestety oferta zrobiła się bardzo skromna. Chcieć to móc ale w przypadku EU i Subaru to może być bardzo trudne. Oczywiście że wszyscy liczą na nową ofertę silnikową w EU, ale moja cierpliwość się kończy, poczekam jeszcze na nowy model, jeżeli nic się nie zmieni, ściągam H6 z Kanady albo zmieniam markę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się