Skocz do zawartości

Skoda lepsza od Subaru


bardzozlymisio

Rekomendowane odpowiedzi

54 minuty temu, Korton napisał:

Przekrój to przekrój...czyli jakbyś przeciął wieniec kierownicy i chciał zobaczyć czym w środku jest wypełniona, to kształt tego wypełnienia to przekrój. Czy kierownicy jest bardziej szeroka, owalna to kształt kierownicy.

no chyba nie do końca, może też być przekrój gdzie zobaczysz co jest w środku wieńca i ramion. w szkole mnie uczyli, że może być kilka przekrojów. poprzeczy, podłużny, a nawet ukośny  :)  ale ja dawno do szkoły chodziłem, jeszcze przed Czarnkiem, więc mogę się mylić  :)  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, fulcrum napisał:

no chyba nie do końca, może też być przekrój gdzie zobaczysz co jest w środku wieńca i ramion. w szkole mnie uczyli, że może być kilka przekrojów. poprzeczy, podłużny, a nawet ukośny  :)  ale ja dawno do szkoły chodziłem, jeszcze przed Czarnkiem, więc mogę się mylić  :)  

Różnie można, ale mowa o przekroju w kontekście komfortu trzymania kierownicy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problemy ze znikajacym płynem chłodniczym w silnikach vag są znane od dawna i o dawna chyba są wciąż nierozwiązane. 

Siekło i moje 2,0tsi przy 90tys km i prawie dwóch latach eksploatacji.

 

Od ostatniego przeglądu w czerwcu br do dziś zauważyłem spadek poziomu płynu chłodzącego (z Max na Min). Wcześniej takich spadków nie było.

 

ASO stwierdziło wyciek przy termostacie i jestem umówiony na wymianę gwarancyjną tego podzespołu. Auto jest jeszcze na gwarancji, ale już niedługo. Lepiej że teraz to wyszło.

 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.08.2021 o 09:41, dirkdiggler napisał:

Problemy ze znikajacym płynem chłodniczym w silnikach vag są znane od dawna i o dawna chyba są wciąż nierozwiązane. 

Siekło i moje 2,0tsi przy 90tys km i prawie dwóch latach eksploatacji.

 

Od ostatniego przeglądu w czerwcu br do dziś zauważyłem spadek poziomu płynu chłodzącego (z Max na Min). Wcześniej takich spadków nie było.

 

ASO stwierdziło wyciek przy termostacie i jestem umówiony na wymianę gwarancyjną tego podzespołu. Auto jest jeszcze na gwarancji, ale już niedługo. Lepiej że teraz to wyszło.

 

Który konkretnie 2.0TSI masz na myśli? Każdy 2.0 wciąga płyn?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Guzik napisał:

Który konkretnie 2.0TSI masz na myśli? Każdy 2.0 wciąga płyn?

Mój to 190KM, ale zjawisko wystepuje w wielu typoszeregach silnikow tsi jak i tdi.

Płyn nie jest wciągany tylko wycieka na  kiepskiej jakosci pompach i termostatach.

W większości przypadkow zawodzą te elementy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój to 190KM, ale zjawisko wystepuje w wielu typoszeregach silnikow tsi jak i tdi.
Płyn nie jest wciągany tylko wycieka na  kiepskiej jakosci pompach i termostatach.
W większości przypadkow zawodzą te elementy.

Potwierdzam - w Superbie 2.0 TSI 280 KM tez to miałem - przy przebiegu ok 50 kkm. Po prostu wyciek…
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2021 o 15:19, dirkdiggler napisał:

Mój to 190KM, ale zjawisko wystepuje w wielu typoszeregach silnikow tsi jak i tdi.

Płyn nie jest wciągany tylko wycieka na  kiepskiej jakosci pompach i termostatach.

W większości przypadkow zawodzą te elementy.

Czytalem test w auto świecie, Superb 2.0 TSI i był ten sam problem.

Termostat zaczął cieknąć nieco przed 100 tys km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, maciek323 napisał:

Czytalem test w auto świecie, Superb 2.0 TSI i był ten sam problem.

Termostat zaczął cieknąć nieco przed 100 tys km.

 

 

Passat B8 2,0TDI to samo. Ubytek płynu, cieknący układ na/przy osprzęcie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w scali nie cieknie, ale za to korek wlewu oleju ciekł i był do wymiany co uwazam za mega dziadostwo bo w zadnej marce tak nie miałem. Predzej silniki sikały olejem niz korek nie trzymał. 

 

A teraz patrzcie

Tyle teorii, a co w praktyce zyskuje użytkownik Toyoty czy Lexusa z takim systemem?  Rodniki hydroksylowe wiążą wodór, więc unieszkodliwiają wirusy i bakterie znajdujące się w powietrzu – efektywność technologii Nanoe w unieszkodliwianiu wirusów grypy wynosi 99,9%. A to nie wszystko, bo oczyszczają również powietrze z alergenów, nieprzyjemnych zapachów, pleśni oraz pyłów PM 2.5 będących jednym z głównych składników smogu. Mikroskopijne rozmiary cząsteczek sprawiają, że w łatwy sposób docierają w nawet najbardziej odległe zakamarki samochodu.

 

Więc chociażby dlatego w przypadku pandemi warto zakupić camry lub lexusa :) 

Auto wspaniale się prowadzi i wątpie czy która kolwiek skoda mu dorównuje. 

Każdy kto rozważa zakup auta za ok 100 tys powinien pojezdzić ostro camry. Auto zyskuje przy takiej jezdzie, zaskakuje stabilnością , prezyzją kierowania. Audio 9 glosników tez ok gra, choc wygluszyc by sie przydało, ale jest już jakaś przestrzennośc tego dźwięku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, MateuszWwa napisał:

w scali nie cieknie, ale za to korek wlewu oleju ciekł i był do wymiany co uwazam za mega dziadostwo bo w zadnej marce tak nie miałem. Predzej silniki sikały olejem niz korek nie trzymał. 

 

jak kiedyś kupiłem nowego Peugota 208 to korek spustowy oleju był źle dokręcony i po 200km (dwustu kilometrach) zaczęło cieknąć tak mocno że gdybym tego w porę nie zobaczył było by po slinku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, MateuszWwa napisał:

w scali nie cieknie, ale za to korek wlewu oleju ciekł i był do wymiany co uwazam za mega dziadostwo bo w zadnej marce tak nie miałem. Predzej silniki sikały olejem niz korek nie trzymał.

W O2FL 1.6TDI 105KM znikał płyn chłodniczy i pocił się korek wlewu oleju. Po wymianie rozrządu i korka problem znikł.

 

Teraz jeżdżę O3FL 2.0TDI 150KM +- 100k przebiegu. Płyn chłodniczy const, ale korek wlewu oleju zaczął się pocić.

 

Generalnie auto jako służbówka ok, ale regularnie wkurza mnie radio. Przynajmniej raz na kwartał trzeba je resetować odpięciem klemy minus na aku. Podobno TTTM. Czasem ikonki na wyświetlaczu smużą/falują, ale po wyłączeniu i włączeniu auta problem znika. Samo wyłączenie/włączenie radia nie pomaga :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, MateuszWwa napisał:

Ok sam  dałem więcej , ale jakieś poekspozycyjne golasy sa naprawdę w atrakcyjnej kasie. Nie kazdy potrzebuje skór , roletek i jbl-a :) a jezdzi to tak samo i miejsca tez tak samo duzo. 

 

Camry taka super bo taki wypas, takie skóry, takie bajery ale... w sumie to nie potrzebne. :biglol:

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, chojny napisał:

 

Camry taka super bo taki wypas, takie skóry, takie bajery ale... w sumie to nie potrzebne. :biglol:

 

Za chwilę będzie, że Camy jest zbyt bajeranckie na codziennie dojazdy do pracy i zakupy, a w sumie jak ma się relaksy to wszędzie można dojść i żadna droga nie jest straszna :biglol::

 

883487895_images(1).jpeg.c1e45758b306eab52ca9126216e05d11.jpeg

  • Haha 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możemy się śmiać ale druga firma którą znam przechodzi z Passatów i Superbów na Camry . Głównie dlatego że tak zdecydowali dyrektorzy i kierownicy regionów którzy  tym będą jeździć . Coś jest na rzeczy . Zapytam przy okazji jaki jest powód to dam znać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, socko napisał:

Dostępność… Camry były na placu dostępne od ręki, na Superba trzeba czekać 9 miesięcy. Cały powód.

Niestety błąd w rozumowaniu. Wymieniają sukcesywnie i nie ma to nic wspólnego z dostępnością. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Jacocz napisał:

Możemy się śmiać ale druga firma którą znam przechodzi z Passatów i Superbów na Camry . Głównie dlatego że tak zdecydowali dyrektorzy i kierownicy regionów którzy  tym będą jeździć . Coś jest na rzeczy . Zapytam przy okazji jaki jest powód to dam znać 

Czasem warto zmienić dla samej zmiany. Jak ktoś 8go służbowego passata gniecie to chce w końcu coś innego.

 

Natomiast mogą się zdziwić jak będą chcieli wyjechać na wakacje a tam ani boxa na dach nie zamontujesz ani haka do takiej leasingowanej toyotki. 

 

 

 

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, RoadRunner napisał:

Dlaczego ? Bo leasingowa czy technicznie się nie da ? :blink:

Technicznie się da ale eu spec wg TMC nie mają homologacji na takie ficzury jak hak czy bagażnik. Ludzie montują na własną odpowiedzialność. A w leasingowkach to wiadomo jak to jest jak coś się stanie.

  • Lajk 1
  • Do kitu 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...