Skocz do zawartości

Subaru Ascent


car1961

Rekomendowane odpowiedzi

Piękne, duże ..ehhh.  Teraz trochę realii....  i kubeł zimnej wody.

Sprowadzenie z USa/Kanady to cena wyższa o nawet 50% - już sumarycznie, cła, podatki, akcyza, transport.itd. Czyli kupując wypas za 50 tys $ - realnie zapłacimy 70 tys $. Mowa oczywiście konkretnie o Ascencie, który ma silnik 2,4, czyli obłożony będzie znacznie wyższą akcyza

Kolejny problem - to adaptacja oświetlenia. Zacznę od tyłu - brak przeciwmgielnego, czerwone kierunkowskazy - to akurat nie dotyczy wersji z Kanady, tam tez są pomarańczowe. A przód?

- przeróbka oświetlenia symetrycznego na asymetryczne,

- przeróbka kierunkowskazów ( oprócz wersji z Kanady)

- wersja z Kanady ma licznik w km/h i stopnie Celsjusza a USA MPH i F

i jeszcze jeden temat, często pomijany - Spryskiwacze xenonów, których w wersji USA najzwyczajniej  brak, a u nas są wymagane. Znalazłem firmy w Polsce, które to robią, ale nie wiem jak wygląda przy tych wszystkich przeróbkach sprawa homologacji, wszak to nowe auto, niedostępne na rynku EU.

W sumie  niezbyt dużo tych przeróbek, ale na oko, 260-300 tys PLN za nowe, oryginalne wozidło trzeba liczyć.

Dodam, za auto BEZ Gwarancji na terenie EU, a wersji europejskiej możemy się nie doczekać, choćby z uwagi na normy emisji spalin.

Niemniej jednak, podobno marzenia się spełniają....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne, duże ..ehhh.  Teraz trochę realii....  i kubeł zimnej wody.
Sprowadzenie z USa/Kanady to cena wyższa o nawet 50% - już sumarycznie, cła, podatki, akcyza, transport.itd. Czyli kupując wypas za 50 tys $ - realnie zapłacimy 70 tys $. Mowa oczywiście konkretnie o Ascencie, który ma silnik 2,4, czyli obłożony będzie znacznie wyższą akcyza
Kolejny problem - to adaptacja oświetlenia. Zacznę od tyłu - brak przeciwmgielnego, czerwone kierunkowskazy - to akurat nie dotyczy wersji z Kanady, tam tez są pomarańczowe. A przód?
- przeróbka oświetlenia symetrycznego na asymetryczne,
- przeróbka kierunkowskazów ( oprócz wersji z Kanady)
- wersja z Kanady ma licznik w km/h i stopnie Celsjusza a USA MPH i F
i jeszcze jeden temat, często pomijany - Spryskiwacze xenonów, których w wersji USA najzwyczajniej  brak, a u nas są wymagane. Znalazłem firmy w Polsce, które to robią, ale nie wiem jak wygląda przy tych wszystkich przeróbkach sprawa homologacji, wszak to nowe auto, niedostępne na rynku EU.
W sumie  niezbyt dużo tych przeróbek, ale na oko, 260-300 tys PLN za nowe, oryginalne wozidło trzeba liczyć.
Dodam, za auto BEZ Gwarancji na terenie EU, a wersji europejskiej możemy się nie doczekać, choćby z uwagi na normy emisji spalin.
Niemniej jednak, podobno marzenia się spełniają....
Co do przeróbek.
Licznik w wersji US pewnie można przestawić na km/h tak jak to ma miejsce w OBK (za pomocą menu)
Światła w OBK są już asymetryczne na tyle że mieszczą się w normie - być może tak jest w Ascencie
Kierunkowskazy są pomarańczowe więc też nie trzeba przerabiać
Tak więc tych przeróbek nie jest aż tak dużo.
Jeśli kupi się wersję full to chyba reflektory są Led a do tych spryskiwacze nie są wymagane (nie jestem pewien)
No i full wypas kupi się za 46-47 tys a nie 50 :-)
Nie zmienia to faktu że i tak nasze cła trochę psują cenę..

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że Ascent zwrócił nie tylko moją uwagę...moje spostrzeżenia  były pobieżne, na szybko. 5o tys. czy 47 tys $ - czy to ma przy tych zaporowych cłach i podatkach jakieś znaczenie? Owszem, ceny podstawowej wersji juz coś ponad 31 tys $....a wracając do LED - o mijania  jakoś nie doczytałem? Owszem pisze w specyfikacji o światłach LED...dziennych i we wnętrzu ( interior upgrade) .

Pozdrawiam

 

Edytowane przez libero70
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Pierwsza oferta Ascenta w Polsce z którą się spotkałem :lol: Co prawda w tytule jest Outback ale chodzi o Ascenta, co myślicie o tej ofercie? link niżej

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-ascent-touring-najwiekszy-suv-subaru-2020-rok-12000-km-ID6E87bg.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Eskulap2000 napisał:

Pierwsza oferta Ascenta w Polsce z którą się spotkałem :lol: Co prawda w tytule jest Outback ale chodzi o Ascenta, co myślicie o tej ofercie? link niżej

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-ascent-touring-najwiekszy-suv-subaru-2020-rok-12000-km-ID6E87bg.html

Tylko dlaczego na ostatnim zdj jest biały . Poproś o VIN i wtedy będziesz miał wstępny obraz czy się tym egzemplarzem interesować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Jacocz napisał:

Tylko dlaczego na ostatnim zdj jest biały . Poproś o VIN i wtedy będziesz miał wstępny obraz czy się tym egzemplarzem interesować

Przecież podali: 4S4WMARD1K3462803

 

Do tego wg opisu ma 12000 nalotu, a licznik pokazuje 40.000…

B166D86E-91F5-47AA-B4FA-CFA6AF1D66A4.jpeg

Edytowane przez Czarne_Koronkowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Eskulap2000 napisał:

Pierwsza oferta Ascenta w Polsce z którą się spotkałem :lol: Co prawda w tytule jest Outback ale chodzi o Ascenta, co myślicie o tej ofercie? link niżej

https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-outback-subaru-ascent-touring-najwiekszy-suv-subaru-2020-rok-12000-km-ID6E87bg.html

To nie jest pierwsza oferta, był już dużo wcześniej malinowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ktoś mógłby okazać swojego Ascenta na żywo w okolicy Wrocławia lub Rzeszowa (ewentualnie Krakowa)?

 

Poważnie rozważam sprowadzenie Ascenta i potrzebuję wizji lokalnej, bo trochę strach się pakować w takie koszta tylko na podstawie obrazków. Jeździ już tego trochę po kraju, więc może ktoś znalazłby chwilkę na spotkanie.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.10.2021 o 23:43, Kambol napisał:

Czy ktoś mógłby okazać swojego Ascenta na żywo w okolicy Wrocławia lub Rzeszowa (ewentualnie Krakowa)?

Ja namierzylem na drugim końcu kraju - w Gdyni na Kamiennej Gorze takie coś parkuje. Na żywo szału nie ma, taki przerośnięty i mało zgrabny Forek, typowe auto z USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Kristofor napisał:

Ja namierzylem na drugim końcu kraju - w Gdyni na Kamiennej Gorze takie coś parkuje. Na żywo szału nie ma, taki przerośnięty i mało zgrabny Forek, typowe auto z USA

Ja akurat widzę je codziennie i zgadzam się - ot taki grzmot. Nie widzę zalet nad Outbackiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, aflinta napisał:

Kwestia jak liczną ma się rodzinę.

Tutaj minivan typu Odyssey, Sienna czy Pacifica będzie o niebo lepszy. Dostęp do 3 rzędu siedzeń jest zdecydowanie lepiej rozwiązany.

Oczywiście, można wyciągnąć argument o większym prześwicie i AWD, tyle, że nie wiem czy prześwit ma znaczenie w rodzinnym aucie. Sienna i Pacifica mają AWD.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
W dniu 29.10.2021 o 10:08, Kambol napisał:

Dlatego chcę zobaczyć. Na korzyść spodziewam się większej przestrzeni i lepszego wyposażenia (rozważam tylko wersję Touring).

W Kanadzie wersja Touring to następna po Convenience, czyli dość ubogo. Najwyższy jest Premier = Touring USA :).

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2021 o 08:29, Kowalesik napisał:

Tutaj minivan typu Odyssey, Sienna czy Pacifica będzie o niebo lepszy. Dostęp do 3 rzędu siedzeń jest zdecydowanie lepiej rozwiązany.

Oczywiście, można wyciągnąć argument o większym prześwicie i AWD, tyle, że nie wiem czy prześwit ma znaczenie w rodzinnym aucie. Sienna i Pacifica mają AWD.

Jeździłem nową Sienną i Pacyficą. Sienną trochę buja tyłem (Góra dół) przy wyższych prędkościach i skrzynia redukuje biegi na dość wysokie obroty (wynikiem tego jest obudzenie prawie wszystkich pasazerów). Pacyfica... jeden jeżdżący kawałek plastiku. Ascent wypada tu trochę lepiej w każdym względzie.

Edytowane przez niebieski708
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, niebieski708 napisał:

Jeździłem nową Sienną i Pacyficą. Sienną trochę buja tyłem (Góra dół) przy wyższych prędkościach i skrzynia redukuje biegi na dość wysokie obroty (wynikiem tego jest obudzenie prawie wszystkich pasazerów). Pacyfica... jeden jeżdżący kawałek plastiku. Ascent wypada tu trochę lepiej w każdym względzie.

Sienną 2022, hybrydową czy 2021 z poczciwy 3.5V6? Jeżdząc z 5 pasażerów modelem 2019 nie zauważyłem takiego efektu na autostradzie. Bardzie mnie doprowadzały do szału drzwi boczne otwierane elektrycznie.

Pacifica  - jaką wersja wyposażenia? Limited albo Pinnacle nie powinny być złe. Była przez chwilę bieda-wersja jako "Grand Voyager", ale widzę, że już nawet w konfiguratorze nie ma. Jak auto z wypożyczalni - nie spodziewałbym się za wiele.

Faktem jest, że w zasadzie każdy nowszy model Subaru w wersji Touring (Forester, Outback, Ascent) jest w środku bardzo przyzwoicie wykonany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Kowalesik napisał:

Sienną 2022, hybrydową czy 2021 z poczciwy 3.5V6? Jeżdząc z 5 pasażerów modelem 2019 nie zauważyłem takiego efektu na autostradzie. Bardzie mnie doprowadzały do szału drzwi boczne otwierane elektrycznie.

Pacifica  - jaką wersja wyposażenia? Limited albo Pinnacle nie powinny być złe. Była przez chwilę bieda-wersja jako "Grand Voyager", ale widzę, że już nawet w konfiguratorze nie ma. Jak auto z wypożyczalni - nie spodziewałbym się za wiele.

Faktem jest, że w zasadzie każdy nowszy model Subaru w wersji Touring (Forester, Outback, Ascent) jest w środku bardzo przyzwoicie wykonany.

Sienna 2021 3,5 v6, jechaliśmy w 7 osób. Generalnie autko ok. Pacifica nie była bieda edition, wygladała całkiem ok. Dopiero jak zacząłem dotykać deskę(plastikowa), boczki (plastikowe) itd potem się przejechałem... nie chciałbym tego auta nawet za połowę ceny. Stary voyager był chyba lepiej wykonany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, niebieski708 napisał:

Pacifica nie była bieda edition, wygladała całkiem ok. Dopiero jak zacząłem dotykać deskę(plastikowa), boczki (plastikowe) itd potem się przejechałem... nie chciałbym tego auta nawet za połowę ceny. Stary voyager był chyba lepiej wykonany...

Tu pełna zgoda - cena za Pacificę jest absurdalna, ale większość to zwykle leasingi - 3 lata i żegnaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...