-
Postów
53 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Śląsk/Żory
-
Auto
Levorg GT-S Sport MY17- Steel Blue Grey
Ostatnie wizyty
1412 wyświetleń profilu
Osiągnięcia libero70
..:: Swojak ::.. (2/13)
21
Reputacja
-
Czy 4 miesiące czekania na części do Outback us to norma?
libero70 odpowiedział(a) na DeMaDeS temat w Pytania do Dyrekcji
Sęk w tym, że nie bardzo. Wskazana w aukcji szyba jest zielona, natomiast u mnie jest przyciemniana. Szkoda powstała w wyniku przestępstwa, sprawca znany. Naprawa pójdzie z mojego AC ale z regresem kosztów na sprawce. No cóż.....trzeba czekać. -
Czy 4 miesiące czekania na części do Outback us to norma?
libero70 odpowiedział(a) na DeMaDeS temat w Pytania do Dyrekcji
Witam. A czy miesiąc czekania na tylną szybę do Levorga to optymalny okres czy raczej mam się jednak uzbroić w cierpliwość? Dodam, że miesiąc już minął... -
Rozumiem pomoc humanitarną, wsparcie finansowe na podstawowe potrzeby, to jest zrozumiałe - Ludzie zostali bez dachu nad głowa, w ich ojczyźnie trwa bestialska wojna. Ale z serwisem aut to chyba przesada. Uważam, że to nie jest pierwsza ani tym bardziej podstawowa potrzeba.
-
W zeszłym roku zaliczyłem treking na półwyspie Peljesac w Chorwacji - Sv. Ilija - i tamte puste szlaki zdecydowanie moge polecić.
-
Chyba wiem o czym mówisz.....mam taki dziwny jednostajny odgłos z okolic jak mówisz. Pasek był zdejmowany i nie jest to sprawka osprzętu nim napędzanego. Serwis posłuchał i stwierdził, że ten typ tak ma. Hmm - ciekawe co na to by importer powiedział....szczególnie jak się skończy gwarancja. Myślę, że ten dźwięk jest stale, tylko na wolnych obrotach mamy okazję go słyszeć. Moje obserwacje wskazują na skrzynię biegów. No i nie ma to absolutnie wpływu na pracę czy osiągi. Przebieg ponad 50 tys. km. Ja również postaram się zamieścić nagranie.
-
I tutaj także się zdziwiłem, z tankowania wyszło 870 km. Nigdy bym się nie spodziewał, że auto, którego pełny bak pozwala w mieście i na krótkich dystansach, na przejechanie max. 500km - pokaże lwi pazur w trasie. Kol. Christoph, jedna sprawa - nie potrafię tego wytłumaczyć, ale przy tym samym stylu jazdy - na paliwie zatankowanym w Austrii robię średnio 100km więcej na baku niż analogicznie w Polsce. Pozdrawiam
-
Levorg kolejny raz mnie zaskoczył. Taki zasięg pokazał po zatankowaniu do pełna. Dystans jaki przejechałem przed stacją paliw - to około 750 km, trasa Górny Śląsk - Czechy - Austria. Prędkości autostradowe (70%trasy) i max. dopuszczalne poza autostradami. Zapewniam - to nie jest fotomontaż - mnie samemu szczęka opadła!. Levy ma ponad 2,5 roku, przebieg około 45 tys km. Pozdrawiam
-
Pozdrawiam właścicieli czarnego Levego MY18 SK... )spotkany w Auchan Mikołów - w sobotę 22.12.2018. DWA Levorgi obok siebie to bardzo, bardzo niespotykany widok, jeszcze dziobami do siebie.
-
libero70 obserwuje zawartość Sprzedaż samochodów niespełniających nowych norm w roku 2019
-
Na OS'y mój Levorg chyba za niski...
-
Moje wspomnienia w nr 73 ( Słowenia Levorgiem) , a nie wyprzedzając faktów - kolejny reportaż już wkrótce ( tym razem Imprezą). Pozdrawiam Nr 79 - Andaluzja - tym razem Imprezą. Nr 85 - Levorg na alpejskim szlaku - pełna inspiracji podróż i urlop w Austrii - Ziemia Salzburska i Karyntia
-
Widzę, że Ascent zwrócił nie tylko moją uwagę...moje spostrzeżenia były pobieżne, na szybko. 5o tys. czy 47 tys $ - czy to ma przy tych zaporowych cłach i podatkach jakieś znaczenie? Owszem, ceny podstawowej wersji juz coś ponad 31 tys $....a wracając do LED - o mijania jakoś nie doczytałem? Owszem pisze w specyfikacji o światłach LED...dziennych i we wnętrzu ( interior upgrade) . Pozdrawiam
-
Piękne, duże ..ehhh. Teraz trochę realii.... i kubeł zimnej wody. Sprowadzenie z USa/Kanady to cena wyższa o nawet 50% - już sumarycznie, cła, podatki, akcyza, transport.itd. Czyli kupując wypas za 50 tys $ - realnie zapłacimy 70 tys $. Mowa oczywiście konkretnie o Ascencie, który ma silnik 2,4, czyli obłożony będzie znacznie wyższą akcyza Kolejny problem - to adaptacja oświetlenia. Zacznę od tyłu - brak przeciwmgielnego, czerwone kierunkowskazy - to akurat nie dotyczy wersji z Kanady, tam tez są pomarańczowe. A przód? - przeróbka oświetlenia symetrycznego na asymetryczne, - przeróbka kierunkowskazów ( oprócz wersji z Kanady) - wersja z Kanady ma licznik w km/h i stopnie Celsjusza a USA MPH i F i jeszcze jeden temat, często pomijany - Spryskiwacze xenonów, których w wersji USA najzwyczajniej brak, a u nas są wymagane. Znalazłem firmy w Polsce, które to robią, ale nie wiem jak wygląda przy tych wszystkich przeróbkach sprawa homologacji, wszak to nowe auto, niedostępne na rynku EU. W sumie niezbyt dużo tych przeróbek, ale na oko, 260-300 tys PLN za nowe, oryginalne wozidło trzeba liczyć. Dodam, za auto BEZ Gwarancji na terenie EU, a wersji europejskiej możemy się nie doczekać, choćby z uwagi na normy emisji spalin. Niemniej jednak, podobno marzenia się spełniają....
-
A ja pozdrawiam białego XV ..SK......oświniaczony i pozdrowiony. Późnym popołudniem na "wiślance", okolice Woszczyc w kierunku Katowic.
-
Dzisiaj tj. 8.01.2018 wrzuciłem karte z navi do czytnika i ..."się zrobiła aktualizacja" - ale faktycznie, jak wspomniał kol. Xemir - plik o wersjach map został ten sam. U mnie cały proces zajął z 25 minut. Jak tylko umieszczę kartę w Levym - sprawdzę jak to wygląda z poziomu systemu IGo w aucie. Sprawdziłem...obecnie jest 9.12.45.610686...czyli masz aktualną wersję Pozdrawiam
-
Serwis blacharsko-lakierniczy
libero70 odpowiedział(a) na Rokiki temat w Pytania do Działu Technicznego
Przyłączam się do pytania.... taki przegląd czeka mnie na początku lutego.