Jump to content

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Content Count

    296
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

34 Dobry

About DZIAŁ TECHNICZNY

  • Rank
    Subaru Import Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Jak już wcześniej informowaliśmy, specyfikacje samochodów przeznaczonych do sprzedaży w US i EU są odmienne. Mimo to, w większości przypadków diagnostyka i obsługa modułów elektronicznych zamontowanych w pojazdach z rynku US jest możliwa za pomocą diagnoskopu z oprogramowaniem dla samochodów w wersji EU. Dlatego ASO ZDANOWICZ podjęło się udzielenia pomocy w zaprogramowaniu czujników ciśnienia w oponach samochodu z US. Niestety w przypadku tego pojazdu okazało się, że system TPMS nie daje się obsłużyć za pomocą diagnoskopu z oprogramowaniem dostępnym w Europie. Klienta przeproszono i nie pobrano opłaty. Jest nam przykro z powodu braku możliwości udzielenia pomocy w tym przypadku, ale odmienność technologiczna modeli Subaru oferowanych w EU i US jest powszechnie znana i nabywcy pojazdów importowanych z Ameryki muszą się liczyć z różnymi kłopotami i komplikacjami z tego wynikającymi. Zróżnicowanie technologiczne jest jednym z powodów braku możliwości wykonywania w Europie napraw gwarancyjnych w samochodach sprowadzonym z US.
  2. Witam, najprostszym sposobem jest wizyta w najbliższym ASO, które dysponuje diagnoskopem producenta oczywiście z oprogramowaniem głównie dla pojazdów na specyfikację dla EU ale specyfikację US w pewnym zakresie też obsługuje.
  3. Dzień dobry, Apple CarPlay działa wyłącznie podczas połączenia przez kabel. Niezależne korzystanie z telefonu przy włączonej funkcji CarPlay nie jest możliwe . Przykłady: - włączony odtwarzacz muzyki w stacji i telefonie --> włączamy inną aplikację w tel.--> odtwarzacz znika z ekranu stacji, powrót do ekranu wyboru aplikacji --> muzyka z odtw. nadal gra w tle. - włączone mapy w telefonie i na ekranie stacji --> włączamy inną aplikację w tel. --> powrót do ekranu wyboru aplikacji na ekranie stacji multim. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  4. Skoro jest Pan obecnie na przeglądzie, to proszę wspólnie z doradcą dokonać sprawdzenia poziomu oleju.
  5. Z powyższego opisu nie bardzo jesteśmy w stanie rozeznać jaki jest aktualny poziom oleju silnikowego wg miarki poziomu oleju silnikowego. Należy mieć na względzie, że z uwagi na to, że miarka usytuowana jest pod pewnym kątem względem miski olejowej, to po jednej i drugiej jej stronie wskazanie stanu oleju może się znacznie różnić. Kończąc, zachęcamy do podjechania do ASO Subaru celem sprawdzenia stanu oleju silnikowego. Naszym zdaniem bezpośrednia weryfikacja (wspólne sprawdzenie) da najlepszy ogląd niniejszej sytuacji.
  6. W pierwszej kolejności należy zdać sobie sprawy z różnicy pomiędzy akcją serwisową/kampania serwisową a biuletynem serwisowym. Kampania serwisowa jest obligatoryjne do wykonania w serwisie bez względu na wiek samochodu. Użytkowinicy są indywidualnie zapraszani do serwisu. Natomiast biuletyn serwisowy jest tylko i wyłącznie informacją od producenta (wsparciem) dotyczącą danej problematyki. Producent w nim opisuje genezę powstawania problemu oraz odpowiednie środki zaradcze. Dany serwis powinien się zwrócić do DT z odpowiednim zapytaniem.
  7. W przypadku zimnego startu, potrzebny jest dłuższy okres czasu (w odniesieni do ciepłego silnika) do tego aby olej silnikowy obiegł wszystkie punkty smarowania i uzyskał prawidłowe ciśnienie. Czas obiegu oleju silnikowego zależy miedzy innymi od temperatury otoczenia, a także od parametrów lepkościowych oleju. Im niższa temperatura i wyższy wskaźnik lepkościowy (W), tym czas obiegu oleju dłuższy. Dodatkowo w tym punkcie należy zaznaczyć, że czujnik ciśnienia oleju znajduje się na końcu układu smarowania. Co może determinować zachowanie kontrolki ciśnienia oleju, jak w powyższych filmikach.
  8. Dzień dobry Panu, Poniżej podajemy link do wyszukiwarki łańcuchów pod konkretny model samochodu, rocznik modelowy i rozmiar opon. Wszystkie modele łańcuchów są szczegółowo opisane pod kontem funkcjonalności i warunków, w jakich należy je użytkować. Łańcuchy do modelu XV 19MY są dostępne. https://www.pewag.pl/footer/serwis/wyszukiwarka-model-pojazdu/ Po dobraniu odpowiednich łańcuchów, można je zakupić pod poniższym linkiem: www.sniegowe.pl Nie testowaliśmy przedmiotowych produktów, dlatego też nie możemy zagwarantować, jako Dział Techniczny, że łańcuchy pasują. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  9. Szanowni Państwo, W pierwszej kolejności pragnę poinformować, że elementy zawieszenia mogą podlegać procesom korozji, stąd też ograniczenia odpowiedzialności producenta w tej materii. W odniesieniu do plastikowych osłon poduszek amortyzatorów, producent dokonał ich modernizacji. Proszę o kontak z ASO Subaru, na Pana prośbę zostaną zamówione zmodernizowane osłony. Pozdr DT
  10. Niniejsza sytuacja nie jest normalną - zalecamy dalszą diagnostykę w serwisie Subaru.
  11. Szanowny Panie, Musi Pan zrozumieć, że mamy wiele na głowie, mimo to staramy się zawsze udzielać odpowiedzi tu na forum. Niemniej jednak nie mamy możliwości tego uczynić na bieżąco- za co przepraszamy. DT
  12. Szanowni Państwo, W załączeniu udostępniamy Państwu listę części zamiennych objętych wyprzedażą, które znajdują się w Centrum Dystrybucji Części Zamiennych Subaru. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem, prosimy o kontakt z ASO Subaru, w celu potwierdzenia dostępności i zamówienia części lub uzyskania dodatkowych informacji. W kontakcie z ASO Subaru, prosimy o posługiwanie się "Nowym Numerem Katalogowym". Pozdrawiamy, Dział Techniczny [ZAŁĄCZNIK DOSTĘPNY DO ŚCIĄGNIĘCIA PO ZALOGOWANIU SIĘ NA FORUM] oferta wyprzedażowa 2019.forum.xlsx
×
×
  • Create New...