Skocz do zawartości

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Zawartość

    220
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DZIAŁ TECHNICZNY

  • Tytuł
    Subaru Import Polska
  1. Stacja multimedialna >2016 XT Platinum

    Dzień dobry, Oprogramowanie o numerze ME9406, jest przeznaczone do Forestera wyposażonego w fabryczny system nawigacji. Oprogramowanie o numerze PE9407 jest przeznaczone do Forestera wyposażonego w fabryczne 7" radio. W związku z zasadniczą różnicą pomiędzy jednym a drugim systemem, nie przewidziano możliwości wgrania innego oprogramowania, niż przewidziane przez producenta. Podjęcie takiej próby będzie skutkować uszkodzeniem systemu. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  2. Nawigacja - informacje o utrudnieniach/korkach

    Dzień dobry, Samochody Subaru z rocznika 17MY, a także wszystkie starsze , otrzymały oprogramowanie nawigacji, umożliwiające odbieranie komunikatów drogowych, dostarczanych wyłącznie bezpłatnie. Z informacji jakie posiadamy, bezpłatny odbiór komunikatów TMC w tych modelach, jest dostępny m.in. na terenie Niemiec. Na terenie Polski, jak również w większości krajów UE, serwis TMC jest udostępniany odpłatnie, a systemy AVN tej generacji nie posiadają możliwości ich odbioru. Nie jest możliwe ich przeprogramowanie. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  3. Witam,

     

    jestem świeżym właścicielem Outbacka z 2017. W nawigacji nie działa u mnie “traffic summary” mimo, że wszystkie “event types” zaznaczone jako considered i “traffic receiver właczony. Po wyborze trasy nawet jadac w korku i majac przed soba wypadek w podsumowaniu “traffic summary” pojawia się 0 of 0 w każdej kategorii. Dodam, że w trakcie wymiany opon w serwisie sprawdzono nawigację po kayem aktualizacji i stwierdzili, że nie ma nic nowszego. Czy dział techniczny moźe odpowiedzieć?

     

    pozdrawiam

  4. brzęczenie z wnętrza bagażnika

    Samochód jest skomplikowanym mechanizmem, skradającym się z wielu ruchomych elementów. Każdy element, który jest w ruchu musi generować mniejsze/większe dźwięki. Niemniej jednak w przypadku gdy mamy pewne zastrzeżenia, pytania co do funkcjonowania samochodu, zawsze warto podjechać do ASO Subaru. Uzyskamy wówczas rzetelną odpowiedź na nurtujące nas pytania.
  5. Levorg - ciężko odpala, gdy rozgrzany silnik.

    W tego typu przypadkach zalecamy, aby Pan udał się do ASO Subaru. Należy sprawdzić co jest przyczyna takiej sytuacji. Niemniej jednak proszę mieć na uwadze, że aby jednogłośnie zdiagnozować przyczynę tej nieprawidłowości musi zostać wywołany w/w efekt (trudność w odpalaniu). pozdr DT
  6. Stuki spod maski

    Po przeczytaniu powyższych postów, trudno jest udzielić konkretnej informacji, może poza prośbą o kontakt z ASO Subaru. Nagranie dźwiękowe zawsze zniekształca ogląd sytuacji, dlatego lepszym rozwiązaniem jest gdy doświadczony technik dokona diagnozy pozdr DT
  7. Wymiana oleju w skrzyniach CVT

    Producent nie przewidział okresowej wymiany płynu w skrzyni CVT, poza trudnymi warunkami jak np. częste holowanie przyczepy. Wówczas zaleca on wymianę płynu w skrzyni CVT co 45tys km. Producent nie określa jakim sposobem ma być wymieniony płyn. W skrzyni CVT znajduje się kilkanaście litrów płynu. W przypadku wymiany statycznej, jednorazowo spuszcza się ok połowę tego stanu. W przypadku wymiany płynu nie ma konieczności wymiany filtra.
  8. Tabliczka znamionowa w Subaru Tribeca

    Niestety, ale nie mamy ,możliwości wydania tabliczki znamionowej do samochodu przeznaczonego na rynek USA. Samochody z rynku amerykańskiego nie mają europejskiej homologacji.
  9. Regulacja zaworów w silnikach FB20

    W celu regulacji luzów zaworowych (wymiana podkładek) zgodnie ze sztuką należy wymontować silnik. Jeżeli chodzi o koszty, to uzależnione są one chociażby od ilości podkładek (pod zawory) które muszą zostać wymienione. W czterocylindrowym silniku jest ich 16sztuk.
  10. przegląd Forester

    Pragniemy uprzejmie poinformować, że w instrukcji obsługi dla zakupionego samochodu znajduje się wykaz czynności obsługowych dla danego przeglądu. Niemniej jednak dla ułatwienia sprawy poniżej załączamy odpowiedni wykaz. Pozdr DT PRZEGLĄD.pdf
  11. Oczywiście nie ma przeciwwskazań dla takiego rozwiązania Warto jednak pomyśleć nad jego zabezpieczeniem za pomocą odpowiedniej śruby.
  12. światła outback IV

    Zachęcamy Pana do ponownego kontaktu ze wspomnianym serwisem. Jesteśmy przekonani, że po przedstawieniu w/w racji, serwis ten w Pana imieniu dokona stosownych "ekspertyz". W razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Z wyrazami szacunku DT
  13. Forester MY2016

    Dzień dobry, Instrukcja obsługi samochodu zawiera opis wszystkich wersji i wariantów wybranego modelu Subaru, które są dostępne na rynku europejskim. Systemy audio zostały zilustrowane i podzielone na typy (A,B,C etc.). Proszę raz jeszcze sprawdzić czy wśród typów, znajduje się system audio z Pana samochodu. Jeżeli posiada Pan system audio-navi, powinnien Pan otrzymać, jako wyposażenie samochodu, osobną instrukcję systemu nawigacji. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  14. Nawigacja 2016

    Dzień dobry, Urządzenia Fujitsu 2. generacji, do prawidłowego funkcjonowania, wymagają albo fabrycznej karty microSD albo uniwersalnej karty z aktualizacją map. Pozostałe rozwiązania mogą uszkodzić oprogramowanie systemu. W tej sytuacji, sugerowalibyśmy Panu zakupienie karty z aktualizacją map, dostępnej na zamówienie, w każdej ASO Subaru. Pozdrawiamy, Dział Techniczny Dzień dobry, Dziękujemy za informację. Aktualnie sprawdzamy u producenta, czy rzeczywiście istnieje możliwość aktualizacji map przez internet dla właścicieli samochodów z roczników 13/14MY (XV 12MY), wyposażonych w fabryczne systemy AVN. W momencie uzyskania potwierdzenia, poinformujemy Państwa na forum. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  15. Air Bag TAKATA- wymiana napełniacza przedniej poduszki powietrznej pasażera

    Bardzo dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na zbyt małą precyzyjność tekstu informacji, że pojazd o wprowadzonym VIN nie widnieje na liście samochodów zakwalifikowanych przez Subaru Corporation do profilaktycznej wymiany napełniacza przedniej poduszki powietrznej pasażera w ramach prowadzonej przez nas kampanii przywoławczej. Zastępujemy go następującym komunikatem: „Podany VIN nie znajduje się na liście pojazdów zakwalifikowanych do wykonania prowadzonej w Europie kampanii naprawczej”. Przepraszamy za powstałe zamieszanie.
×