Skocz do zawartości

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Zawartość

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DZIAŁ TECHNICZNY

  • Tytuł
    Subaru Import Polska
  1. Regulacja zaworów w silnikach FB20

    W celu regulacji luzów zaworowych (wymiana podkładek) zgodnie ze sztuką należy wymontować silnik. Jeżeli chodzi o koszty, to uzależnione są one chociażby od ilości podkładek (pod zawory) które muszą zostać wymienione. W czterocylindrowym silniku jest ich 16sztuk.
  2. przegląd Forester

    Pragniemy uprzejmie poinformować, że w instrukcji obsługi dla zakupionego samochodu znajduje się wykaz czynności obsługowych dla danego przeglądu. Niemniej jednak dla ułatwienia sprawy poniżej załączamy odpowiedni wykaz. Pozdr DT PRZEGLĄD.pdf
  3. Oczywiście nie ma przeciwwskazań dla takiego rozwiązania Warto jednak pomyśleć nad jego zabezpieczeniem za pomocą odpowiedniej śruby.
  4. światła outback IV

    Zachęcamy Pana do ponownego kontaktu ze wspomnianym serwisem. Jesteśmy przekonani, że po przedstawieniu w/w racji, serwis ten w Pana imieniu dokona stosownych "ekspertyz". W razie ewentualnych pytań prosimy o kontakt telefoniczny. Z wyrazami szacunku DT
  5. Forester MY2016

    Dzień dobry, Instrukcja obsługi samochodu zawiera opis wszystkich wersji i wariantów wybranego modelu Subaru, które są dostępne na rynku europejskim. Systemy audio zostały zilustrowane i podzielone na typy (A,B,C etc.). Proszę raz jeszcze sprawdzić czy wśród typów, znajduje się system audio z Pana samochodu. Jeżeli posiada Pan system audio-navi, powinnien Pan otrzymać, jako wyposażenie samochodu, osobną instrukcję systemu nawigacji. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  6. Nawigacja 2016

    Dzień dobry, Urządzenia Fujitsu 2. generacji, do prawidłowego funkcjonowania, wymagają albo fabrycznej karty microSD albo uniwersalnej karty z aktualizacją map. Pozostałe rozwiązania mogą uszkodzić oprogramowanie systemu. W tej sytuacji, sugerowalibyśmy Panu zakupienie karty z aktualizacją map, dostępnej na zamówienie, w każdej ASO Subaru. Pozdrawiamy, Dział Techniczny Dzień dobry, Dziękujemy za informację. Aktualnie sprawdzamy u producenta, czy rzeczywiście istnieje możliwość aktualizacji map przez internet dla właścicieli samochodów z roczników 13/14MY (XV 12MY), wyposażonych w fabryczne systemy AVN. W momencie uzyskania potwierdzenia, poinformujemy Państwa na forum. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  7. Air Bag TAKATA- wymiana napełniacza przedniej poduszki powietrznej pasażera

    Bardzo dziękujemy za zwrócenie nam uwagi na zbyt małą precyzyjność tekstu informacji, że pojazd o wprowadzonym VIN nie widnieje na liście samochodów zakwalifikowanych przez Subaru Corporation do profilaktycznej wymiany napełniacza przedniej poduszki powietrznej pasażera w ramach prowadzonej przez nas kampanii przywoławczej. Zastępujemy go następującym komunikatem: „Podany VIN nie znajduje się na liście pojazdów zakwalifikowanych do wykonania prowadzonej w Europie kampanii naprawczej”. Przepraszamy za powstałe zamieszanie.
  8. Czy samochody Subaru są ocynkowane

    Witam Samochody Subaru są pokrywane powłoką galwaniczną poprzez proces kataforezy celem zabezpieczenia antykorozyjnego. Grubość nakładanej powłoki nie jest ujawaniana przez producenta. Pozdrawiam
  9. Poduszki powietrzne - akcja serwisowa

    Witamy, Jak najbardziej taka akcja jest możliwa do wykonania poza granicami Polski .
  10. Felgi 17" w FXT 2015

    Dokładnie, taki powinien być rozmiar opon do nowego Forestera. Natomiast felga ma rozmiar: 17x7J ET48 5x100 http://www.oponeo.pl/dane-opony/yokohama-geolandar-a-t-s-g012-225-60-r17-99-h-rpb#142700765
  11. Czy samochody Subaru są ocynkowane

    Witam, Pojazdy Subaru produkowane w Japonii są pokrywane powłoką galwaniczną - kataforezą. Ślady korozji uwidocznione na zdjęciach progu są na linii przylegania uszczelek. Na uszczelkach w tym miejscu często zbierają się odrobiny piasku i kurzu, drzwi nie sa elementem sztywnym nadwozia - pracują w czasie jazdy, następuje uszkodzenie powłoki lakierowej a w konsekwencji po pewnym czasie pojawia się korozja powierzchniowa.
  12. Rdza na wahaczach, Forester XT 2016

    Pragniemy wszystkich użytkowników uspokoić. Korozja powierzchniowa elementów podwozia jest zjawiskiem znanym producentowi pojazdów Subaru i nie zagraża ona bezpieczeństwu. Producent stale prowadzi długoczasowe badania eksploatacyjne swoich produktów i w przypadku ujawnienia jakichkolwiek objawów mogących wpływać na bezpieczeństwo, podejmuje profilaktycznie działania zaradcze. Taka sytuacja miała miejsce w przypadku ujawnienia w pewnej grupie pojazdów niewystarczającej odporności na korozję wahaczy przednich. Użytkownicy tych wszystkich pojazdów zostali poproszeni o umówienie się w ASO Subaru na bezpłatną kontrolę stanu wahaczy i ich dodatkowe zabezpieczenie antykorozyjne.
  13. Wymiana amortyzatora na gwarancji

    Producent nie przewiduje wymiany obu amortyzatorów, ze względu na uszkodzenie jednego z nich. Rozbieżność w sile tłumienia obu amortyzatorów będzie niewielka. Powoduje to, że nie ma konieczności wymiany drugiego. Po wymianie tylnego amortyzatora, warto dokonać kontroli geometrii zawieszenia.
  14. XT 2013 dymi na postoju

    W tego typu przypadkach, zalecamy zgłosić się do ASO SUBARU. Nawet jeżeli są to tylko przypuszczenia, to warto je zweryfikować.
  15. Forester XT na dodatkowe gwarancji, a DLM

    Subaru Import Polska nie zaleca stosowania instalacji LPG w pojazdach objętych gwarncją w oparciu o doświadczenia własne oraz z innych rynków (w tym niemieckiego). W trosce jako importer o klientów aby cieszyli się jak najdłużej niezawodnością silników, które jako nie liczne są wykorzystywane również w lotnictwie po dzień dzisiejszy, co świadczy o pokładanym dużym zaufaniu do takiego rozwiazania konstrukcyjnego.
×