Jump to content

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Content Count

    293
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

32 Dobry

About DZIAŁ TECHNICZNY

  • Rank
    Subaru Import Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Skoro jest Pan obecnie na przeglądzie, to proszę wspólnie z doradcą dokonać sprawdzenia poziomu oleju.
  2. Z powyższego opisu nie bardzo jesteśmy w stanie rozeznać jaki jest aktualny poziom oleju silnikowego wg miarki poziomu oleju silnikowego. Należy mieć na względzie, że z uwagi na to, że miarka usytuowana jest pod pewnym kątem względem miski olejowej, to po jednej i drugiej jej stronie wskazanie stanu oleju może się znacznie różnić. Kończąc, zachęcamy do podjechania do ASO Subaru celem sprawdzenia stanu oleju silnikowego. Naszym zdaniem bezpośrednia weryfikacja (wspólne sprawdzenie) da najlepszy ogląd niniejszej sytuacji.
  3. W pierwszej kolejności należy zdać sobie sprawy z różnicy pomiędzy akcją serwisową/kampania serwisową a biuletynem serwisowym. Kampania serwisowa jest obligatoryjne do wykonania w serwisie bez względu na wiek samochodu. Użytkowinicy są indywidualnie zapraszani do serwisu. Natomiast biuletyn serwisowy jest tylko i wyłącznie informacją od producenta (wsparciem) dotyczącą danej problematyki. Producent w nim opisuje genezę powstawania problemu oraz odpowiednie środki zaradcze. Dany serwis powinien się zwrócić do DT z odpowiednim zapytaniem.
  4. W przypadku zimnego startu, potrzebny jest dłuższy okres czasu (w odniesieni do ciepłego silnika) do tego aby olej silnikowy obiegł wszystkie punkty smarowania i uzyskał prawidłowe ciśnienie. Czas obiegu oleju silnikowego zależy miedzy innymi od temperatury otoczenia, a także od parametrów lepkościowych oleju. Im niższa temperatura i wyższy wskaźnik lepkościowy (W), tym czas obiegu oleju dłuższy. Dodatkowo w tym punkcie należy zaznaczyć, że czujnik ciśnienia oleju znajduje się na końcu układu smarowania. Co może determinować zachowanie kontrolki ciśnienia oleju, jak w powyższych filmikach.
  5. Dzień dobry Panu, Poniżej podajemy link do wyszukiwarki łańcuchów pod konkretny model samochodu, rocznik modelowy i rozmiar opon. Wszystkie modele łańcuchów są szczegółowo opisane pod kontem funkcjonalności i warunków, w jakich należy je użytkować. Łańcuchy do modelu XV 19MY są dostępne. https://www.pewag.pl/footer/serwis/wyszukiwarka-model-pojazdu/ Po dobraniu odpowiednich łańcuchów, można je zakupić pod poniższym linkiem: www.sniegowe.pl Nie testowaliśmy przedmiotowych produktów, dlatego też nie możemy zagwarantować, jako Dział Techniczny, że łańcuchy pasują. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  6. Szanowni Państwo, W pierwszej kolejności pragnę poinformować, że elementy zawieszenia mogą podlegać procesom korozji, stąd też ograniczenia odpowiedzialności producenta w tej materii. W odniesieniu do plastikowych osłon poduszek amortyzatorów, producent dokonał ich modernizacji. Proszę o kontak z ASO Subaru, na Pana prośbę zostaną zamówione zmodernizowane osłony. Pozdr DT
  7. Niniejsza sytuacja nie jest normalną - zalecamy dalszą diagnostykę w serwisie Subaru.
  8. Szanowny Panie, Musi Pan zrozumieć, że mamy wiele na głowie, mimo to staramy się zawsze udzielać odpowiedzi tu na forum. Niemniej jednak nie mamy możliwości tego uczynić na bieżąco- za co przepraszamy. DT
  9. Szanowni Państwo, W załączeniu udostępniamy Państwu listę części zamiennych objętych wyprzedażą, które znajdują się w Centrum Dystrybucji Części Zamiennych Subaru. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem, prosimy o kontakt z ASO Subaru, w celu potwierdzenia dostępności i zamówienia części lub uzyskania dodatkowych informacji. W kontakcie z ASO Subaru, prosimy o posługiwanie się "Nowym Numerem Katalogowym". Pozdrawiamy, Dział Techniczny [ZAŁĄCZNIK DOSTĘPNY DO ŚCIĄGNIĘCIA PO ZALOGOWANIU SIĘ NA FORUM] oferta wyprzedażowa 2019.forum.xlsx
  10. Poniżej zdjęcie zamontowanej stacji (bez nawigacji i bez odtwarzacza DVD). Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  11. Dzień dobry, Stacje multimedialne 3. generacji obsługują Android Auto/Car Play (montowane w nodelach: Outback 18MY, XV 18MY, Impreza 18MY , BRZ 18MY, i nowszych rocznikach podanych modeli). Forester/STI 18/19MY nadal posiadają stacje 2. generacji. Stacje mutimedialne 2. generacji nie obsługują Android Auto/Car Play (starsze modele) - w przypadku tych stacji nie istnieje oprogramowanie aby uruchomić te usługi.: Może Pan zakupić akcesoryjną stację multimedialną jak niżej: Producent nie przewidział montażu nowych stacji multimedialnych w starszych modelach samochodów. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  12. Dzień dobry, Stacje multimedialne 3. generacji obsługują Android Auto/Car Play (montowane w nodelach: Outback 18MY, XV 18MY, Impreza 18MY , BRZ 18MY, i nowszych rocznikach podanych modeli). Forester/STI 18/19MY nadal posiadają stacje 2. generacji. Stacje mutimedialne 2. generacji nie obsługują Android Auto/Car Play (starsze modele) - w przypadku tych stacji nie istnieje oprogramowanie aby uruchomić te usługi.: Może Pan zakupić akcesoryjną stację multimedialną jak niżej: Producent nie przewidział montażu nowych stacji multimedialnych w starszych modelach samochodów. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
×
×
  • Create New...