Jump to content

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Content Count

    306
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

42 Dobry

About DZIAŁ TECHNICZNY

  • Rank
    Subaru Import Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam, Cena 2446 zł jest ceną przeglądu po 4 latach lub 60 000 km, w której nie jest uwzględniony koszt wymiany oleju w przekładni CVT. Wymianę oleju w przekładni CVT, przewidzianą przez SBR jako czynność wymaganą w przypadku holowania przyczepy lub eksploatacji pojazdu w trudnych warunkach, rekomendujemy do wykonania co 60-90 tys km we wszystkich pojazdach, także w tych "normalnie" eksploatowanych.
  2. Witam, Producent jako współzamienny olej dopuszcza 5W30, olej 0W20 zapewnia lepsze warunki spalania dla spełnienia norm emisji spalin. Wybór stosowanego oleju jest w gestii użytkownika pojazdu.
  3. A z drugiej strony - dużo racji nie ma. Należy zdawać sobie sprawę, że działanie układu EyeSight jest podobne do funkcjonowania ludzkiego wzroku (takie założenia konstrukcyjne). Oznacza to, że układ ten może nie działać w warunkach ograniczonej przejrzystości powietrza (śnieżyca, mgła, ostre światło słoneczne z naprzeciwka, itp.). Zasygnalizowane to zostanie na wyświetlaczu. Druga sprawa Subaru z EyeSightem nie jest autonomicznym samochodem (choć takie ważnie można odnieść czytając powyższe posty). Jego zadaniem jest wspomóc kierowce podczas jazdy, w ten sposób aby EyeSight n
  4. Szanowni Państwo, 2 listopada rusza tradycyjna akcja „Bezpieczna Zima z Subaru”, w ramach której każdy kierowca Subaru może sprawdzić w promocyjnej cenie stan swego auta. Akcja obejmuje inspekcję kluczowych dla bezpieczeństwa układów: hamulcowego i kierowniczego, elementów zawieszenia oraz oświetlenia, ogumienia i wycieraczek. Kontrolę można wykonać w dowolnie wybranym ASO Subaru w cenie 149 zł brutto. WYBIERAJ BEZPIECZNIE i sprawdź swoje Subaru w autoryzowanym serwisie – gwarantujemy pełne bezpieczeństwo oraz potwierdzamy przestrzeganie zasad mających na celu ograniczenie emisji
  5. Witam, Nie ma możliwości zmiany na drodze przeprogramowania, jedynie wymiana panela na wersję europejską zmieni wskazania temperatury na stopnie Celsjusza.
  6. Witam, Model Ascent nie jest obecny na rynku EU więc kampanie mogą być przeprowadzone tylko na rynku gdzie jest dystrybuowany.
  7. Szanowni Państwo, Absolutnie zgadzamy się, że pracownik ASO otwierając zlecenie na wykonanie przeglądu okresowego powinien z klientem uzgodnić czy ma być zastosowany olej 0W20 czy 5W30. Bardzo przepraszamy za to niedopatrzenie. Zgodnie z zapisem zamieszczonym w Instrukcji Obsługi oleje o obu tych lepkościach mogą być stosowane w naszej strefie klimatycznej w benzynowych silnikach wolnossących samochodów Subaru. W celu zminimalizowania emisji zanieczyszczeń, samochody opuszczają fabrykę z silnikami napełnionymi olejem 0W20 ale zastosowanie oleju 5W30 nie wpływa ujemnie na
  8. Odnosząc się do wskazanych przez Pana akcji serwisowych mam wrażenie, że mówi Pan o dwóch samochodach ponieważ SRT243 (inflator poduszki powietrznej Takata) nie odnosi się do modelu Levorg a SRT244 (przeprogramowanie ECU) już tak. Jeśli chodzi o SRT243 to na obecną chwilę niezbędne materiały do wykonania akcji są dostępne. W związku z tym zachęcam do ponownego kontaktu z serwisem. Natomiast SRT244 może zostać wykonane o ile nie zostało już to zrobione (rutynowa aktualizacja oprogramowania). Pozdr DT
  9. Witam, Jak już wcześniej informowaliśmy, specyfikacje samochodów przeznaczonych do sprzedaży w US i EU są odmienne. Mimo to, w większości przypadków diagnostyka i obsługa modułów elektronicznych zamontowanych w pojazdach z rynku US jest możliwa za pomocą diagnoskopu z oprogramowaniem dla samochodów w wersji EU. Dlatego ASO ZDANOWICZ podjęło się udzielenia pomocy w zaprogramowaniu czujników ciśnienia w oponach samochodu z US. Niestety w przypadku tego pojazdu okazało się, że system TPMS nie daje się obsłużyć za pomocą diagnoskopu z oprogramowaniem dostępnym w Europie. Klienta przepros
  10. Witam, najprostszym sposobem jest wizyta w najbliższym ASO, które dysponuje diagnoskopem producenta oczywiście z oprogramowaniem głównie dla pojazdów na specyfikację dla EU ale specyfikację US w pewnym zakresie też obsługuje.
  11. Dzień dobry, Apple CarPlay działa wyłącznie podczas połączenia przez kabel. Niezależne korzystanie z telefonu przy włączonej funkcji CarPlay nie jest możliwe . Przykłady: - włączony odtwarzacz muzyki w stacji i telefonie --> włączamy inną aplikację w tel.--> odtwarzacz znika z ekranu stacji, powrót do ekranu wyboru aplikacji --> muzyka z odtw. nadal gra w tle. - włączone mapy w telefonie i na ekranie stacji --> włączamy inną aplikację w tel. --> powrót do ekranu wyboru aplikacji na ekranie stacji multim. Pozdrawiamy, Dział Techn
  12. Skoro jest Pan obecnie na przeglądzie, to proszę wspólnie z doradcą dokonać sprawdzenia poziomu oleju.
  13. Z powyższego opisu nie bardzo jesteśmy w stanie rozeznać jaki jest aktualny poziom oleju silnikowego wg miarki poziomu oleju silnikowego. Należy mieć na względzie, że z uwagi na to, że miarka usytuowana jest pod pewnym kątem względem miski olejowej, to po jednej i drugiej jej stronie wskazanie stanu oleju może się znacznie różnić. Kończąc, zachęcamy do podjechania do ASO Subaru celem sprawdzenia stanu oleju silnikowego. Naszym zdaniem bezpośrednia weryfikacja (wspólne sprawdzenie) da najlepszy ogląd niniejszej sytuacji.
  14. W pierwszej kolejności należy zdać sobie sprawy z różnicy pomiędzy akcją serwisową/kampania serwisową a biuletynem serwisowym. Kampania serwisowa jest obligatoryjne do wykonania w serwisie bez względu na wiek samochodu. Użytkowinicy są indywidualnie zapraszani do serwisu. Natomiast biuletyn serwisowy jest tylko i wyłącznie informacją od producenta (wsparciem) dotyczącą danej problematyki. Producent w nim opisuje genezę powstawania problemu oraz odpowiednie środki zaradcze. Dany serwis powinien się zwrócić do DT z odpowiednim zapytaniem.
×
×
  • Create New...