Jump to content

DZIAŁ TECHNICZNY

Subaru Import Polska
  • Posts

    407
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Title
    Subaru Import Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DZIAŁ TECHNICZNY's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

72

Reputation

  1. Nie spotkaliśmy się z informacją o próbie zamontowania przez kogoś relingów z wersji US do wersji europejskiej OBK MY 19. Nie wiemy czy wymaga to jakiś dodatkowych prac adaptacyjnych.
  2. Rozpoznawanie twarzy jest wykorzystywane przez system monitorowania kierowcy.
  3. Dzień dobry, Instrukcja Obsługi ma charakter uniwersalny i dlatego może zawierać opisy układów, które mogą nie być zainstalowane w pojazdach dedykowanych do sprzedaży na konkretnym rynku. W przypadku Crosstreka oferowanego w Polsce nie zastosowano systemu zapamiętywania ustawień fotela i lusterek bocznych, pomimo zawarcia opisu takiej funkcjonalności w Instrukcji Obsługi. Niestety zmiany w konfiguracji pojazdów następują częściej niż modyfikacje instrukcji. Przez to pojawiają się sytuacje zastosowania w oferowanym do sprzedaży modelu rozwiązań trochę różniących się od tych opisanych w instrukcji. O działaniu i poprawnym sposobie obsługi wszystkich systemów zastosowanych w Państwa samochodzie powinni informować sprzedawcy wydając Państwu samochód z salonu. W przypadku potrzeby dodatkowych wyjaśnień, prosimy się zwracać z pytaniami do naszych sprzedawców.
  4. Dzień dobry, Zgłosimy zapytanie do producenta, może uda się z tym coś zaradzić. Umieścimy informacje po otrzymaniu odpowiedzi.
  5. Dzień dobry, Aktualizację oprogramowania stacji multimedialnej można przeprowadzić wyłącznie w ASO Subaru. Ostatnie dostępne oprogramowanie do stacji FB474L posiada numer NE9017. Zapraszamy do ASO Subaru! Pozdrawiamy, Dział techniczny
  6. Dzień dobry Na auta Subaru w Europie gwarancja producenta trwa maksymalnie 3 lata lub do osiągnięcia przebiegu 100tys.km. w zależności co nastąpi wcześniej. Każdy importer na swoim rynku oczywiście może rozszerzyć takową gwarancję niemniej jednak obowiązuje ona wyłącznie na danym rynku. W związku z czym, proszę o kontakt do swego sprzedawcy/Importera tego auta.
  7. Niechciane dźwięki mogą pochodzić z rożnych źródeł, zawieszenie, silnik, skrzynia biegów. Dlatego też, zadaniem serwisu jest zdiagnozowanie źródła niepokojących hałasów. Bez takiego zabiegu nie da się rozwiązać problemu. pozdr DT
  8. Dzień dobry Informacje o wykonaniu danej naprawy dotyczy wyłącznie aut z oficjalnej polskiej dystrybucji. W celu weryfikacji wykonania danej naprawy w pojazdach pochodzących z innych rynków prosimy o kontakt z ASO Subaru. Pozdrawiam DT
  9. Dzień dobry Zachęcamy do kontaktu z dowolnym ASO Subaru. Serwis sprawdzi po nr VIN czy auto podlega jakimś akcjom. Jeśli dane kampanie (w tym SRT261) nie zostały zrobione wówczas zaproponuje bezpłatne ich wykonanie. Przeprowadzenie akcji/kampanii nie jest uzależnione od wieku pojazdu czy przebytych km. Ważne aby nie było poddane niedozwolonym modyfikacjom. odpowiadając na poszczególne pyt.: nie tak w skrócie - za pomocą narzędzi specjalnych, nie demontując głowic. nie odnotowaliśmy na naszym rynku tego typu problemów niemniej jednak producent zaleca wykonanie tej akcji pozdrawiamy DT
  10. W takiej sytuacji warto bliżej przyjrzeć się modułowi zasilania nadwozia (BIU), układowi EyeSight, połączy elektrycznym. Są to elementy które bezpośrednio ze sobą się komunikują. Jeśli błędu nie da się wywołać podczas działań warsztatowych, to jednoznacznie nie da się postawić diagnozy. Można jedynie zawęzić krąg poszukiwań do kilku modułów. W tej sytuacji uważamy, że serwis musi mieć czas na wywołanie usterki, tym samym samochód musi pozostać w serwisie.
  11. Dzień dobry, Z końcem marca 2023 serwis Subaru Starlink przestał funkcjonować. Producent zakończył wsparcie dla tej funkcji. Pozdrawiamy, Dział techniczny
  12. Z każdym serwisem Subaru mamy bardzo dobry kontakt, także ten telefoniczny. Dlatego trudno nam uwierzyć w taki scenariusz. Tak, kontaktowaliśmy się w dniu dzisiejszym.
  13. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej usterki. W tego typu przypadkach zawsze zachęcamy do kontaktu z serwisem. Jedynie za jego pośrednictwem będziemy w stanie w obiektywny sposób rozpoznać Pański przypadek. Licząc na zrozumienie z poważaniem, DT
  14. Dzień dobry Panu, Odnieśliśmy wrażanie, że nastąpiło jakieś nieporozumienie. Przedmiotowa szyba moze byc w ASO w przyszłym tygodniu, pod warunkiem, że ASO złoży zamówienie do środy. Pozdrawiamy, Dział techniczny
  15. Dzień dobry, Tą aktualizację oprogramowania przeprowadza wyłącznie ASO Subaru, na życzenie klienta. Stosowana jest przede wszystkim w sytacji pojawienia się problemów z funkcjonowaniem stacji. Pozdrawiamy, Dział techniczny
×
×
  • Create New...