Jump to content

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Content Count

    291
  • Joined

  • Last visited

About DZIAŁ TECHNICZNY

  • Rank
    Subaru Import Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W pierwszej kolejności należy zdać sobie sprawy z różnicy pomiędzy akcją serwisową/kampania serwisową a biuletynem serwisowym. Kampania serwisowa jest obligatoryjne do wykonania w serwisie bez względu na wiek samochodu. Użytkowinicy są indywidualnie zapraszani do serwisu. Natomiast biuletyn serwisowy jest tylko i wyłącznie informacją od producenta (wsparciem) dotyczącą danej problematyki. Producent w nim opisuje genezę powstawania problemu oraz odpowiednie środki zaradcze. Dany serwis powinien się zwrócić do DT z odpowiednim zapytaniem.
  2. W przypadku zimnego startu, potrzebny jest dłuższy okres czasu (w odniesieni do ciepłego silnika) do tego aby olej silnikowy obiegł wszystkie punkty smarowania i uzyskał prawidłowe ciśnienie. Czas obiegu oleju silnikowego zależy miedzy innymi od temperatury otoczenia, a także od parametrów lepkościowych oleju. Im niższa temperatura i wyższy wskaźnik lepkościowy (W), tym czas obiegu oleju dłuższy. Dodatkowo w tym punkcie należy zaznaczyć, że czujnik ciśnienia oleju znajduje się na końcu układu smarowania. Co może determinować zachowanie kontrolki ciśnienia oleju, jak w powyższych filmikach.
  3. Dzień dobry Panu, Poniżej podajemy link do wyszukiwarki łańcuchów pod konkretny model samochodu, rocznik modelowy i rozmiar opon. Wszystkie modele łańcuchów są szczegółowo opisane pod kontem funkcjonalności i warunków, w jakich należy je użytkować. Łańcuchy do modelu XV 19MY są dostępne. https://www.pewag.pl/footer/serwis/wyszukiwarka-model-pojazdu/ Po dobraniu odpowiednich łańcuchów, można je zakupić pod poniższym linkiem: www.sniegowe.pl Nie testowaliśmy przedmiotowych produktów, dlatego też nie możemy zagwarantować, jako Dział Techniczny, że łańcuchy pasują. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  4. Szanowni Państwo, W pierwszej kolejności pragnę poinformować, że elementy zawieszenia mogą podlegać procesom korozji, stąd też ograniczenia odpowiedzialności producenta w tej materii. W odniesieniu do plastikowych osłon poduszek amortyzatorów, producent dokonał ich modernizacji. Proszę o kontak z ASO Subaru, na Pana prośbę zostaną zamówione zmodernizowane osłony. Pozdr DT
  5. Niniejsza sytuacja nie jest normalną - zalecamy dalszą diagnostykę w serwisie Subaru.
  6. Szanowny Panie, Musi Pan zrozumieć, że mamy wiele na głowie, mimo to staramy się zawsze udzielać odpowiedzi tu na forum. Niemniej jednak nie mamy możliwości tego uczynić na bieżąco- za co przepraszamy. DT
  7. Szanowni Państwo, W załączeniu udostępniamy Państwu listę części zamiennych objętych wyprzedażą, które znajdują się w Centrum Dystrybucji Części Zamiennych Subaru. Jeżeli są Państwo zainteresowani zakupem, prosimy o kontakt z ASO Subaru, w celu potwierdzenia dostępności i zamówienia części lub uzyskania dodatkowych informacji. W kontakcie z ASO Subaru, prosimy o posługiwanie się "Nowym Numerem Katalogowym". Pozdrawiamy, Dział Techniczny [ZAŁĄCZNIK DOSTĘPNY DO ŚCIĄGNIĘCIA PO ZALOGOWANIU SIĘ NA FORUM] oferta wyprzedażowa 2019.forum.xlsx
  8. Poniżej zdjęcie zamontowanej stacji (bez nawigacji i bez odtwarzacza DVD). Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  9. Dzień dobry, Stacje multimedialne 3. generacji obsługują Android Auto/Car Play (montowane w nodelach: Outback 18MY, XV 18MY, Impreza 18MY , BRZ 18MY, i nowszych rocznikach podanych modeli). Forester/STI 18/19MY nadal posiadają stacje 2. generacji. Stacje mutimedialne 2. generacji nie obsługują Android Auto/Car Play (starsze modele) - w przypadku tych stacji nie istnieje oprogramowanie aby uruchomić te usługi.: Może Pan zakupić akcesoryjną stację multimedialną jak niżej: Producent nie przewidział montażu nowych stacji multimedialnych w starszych modelach samochodów. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  10. Dzień dobry, Stacje multimedialne 3. generacji obsługują Android Auto/Car Play (montowane w nodelach: Outback 18MY, XV 18MY, Impreza 18MY , BRZ 18MY, i nowszych rocznikach podanych modeli). Forester/STI 18/19MY nadal posiadają stacje 2. generacji. Stacje mutimedialne 2. generacji nie obsługują Android Auto/Car Play (starsze modele) - w przypadku tych stacji nie istnieje oprogramowanie aby uruchomić te usługi.: Może Pan zakupić akcesoryjną stację multimedialną jak niżej: Producent nie przewidział montażu nowych stacji multimedialnych w starszych modelach samochodów. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  11. Dzień dobry, W ofercie mamy stacje multimedialne marki Kenwood, w 100% kompatybilne z fabrycznym wyposażeniem. (Do wyboru będzie miał Pan kilka stacji: od podstawowej bez nawigacji, bazującej głównie na Andorid Auto i CarPlay do wyposażonej w nawigację, DVD, radio DAB+ czy tuner DVB-T). W przypadku tego modelu również pozostaje wymiana stacji multimedialnej. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
  12. Dzień dobry, Niestety nie ma takiej możliwości. Apple CarPlay i Android Auto są dostępne w fabrycznych stacjach multimedialnych montowanych w modelach 18MY i nowszych (z wyłączeniem modelu Forester - od 20MY). Dla starszych modeli, jedyną możliwością korzystania z tych funkcji jest wymiana stacji multimedialnej. Jeżeli jest Pan zainteresowany wymianą, prosimy o skontaktowanie się z ASO Subaru. Pozdrawiamy, Dział Techniczny
×
×
  • Create New...