Jump to content

DZIAŁ TECHNICZNY

Użytkownik
  • Posts

    332
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Title
    Subaru Import Polska

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

DZIAŁ TECHNICZNY's Achievements

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

49

Reputation

  1. Prosimy o kontakt z ASO w celu weryfikacji akumulatora i kontrolę systemu ładowania.
  2. Witam, Bardzo dziękujemy za link bardzo szczegółowo wyjaśniający na czym ma polegać modyfikacja ulokowania wyłącznika systemu start/stop. Przekażemy ten postulat do Subaru.
  3. Zmiana oprogramowania przewidziana w ramach kampanii SRT309 ma na celu eliminację zjawiska zbyt wczesnego/częstego włączania się kontrolki DPF, w funkcji ostrzegającej o przekroczeniu dopuszczalnego rozcieńczenia oleju silnikowego, w wyniku bezskutecznie podejmowanych procedur wypalenia filtra cząstek stałych. Nowe oprogramowanie wprowadza zmiany oddziaływujące na pracę silnika jedynie w trakcie wypalania filtra DPF i nie powinno mieć wpływu na parametry pracy silnika w pozostałych „normalnych” warunkach jego pracy. Akcja dotyczy tylko samochodów z silnikiem boxer Diesel.
  4. Dzień dobry, Obecnie nie dysponujemy wiedzą czy i kiedy takie rozwiązanie wyłączania systemu start/stop może zostać wprowadzone dla modelu Outback w Europie.
  5. Dzień dobry, Nie ma akcji dotyczącej kompresora klimatyzacji. Co do hałasu dochodzącego z kompresora to wskazana jest wizyta w ASO celem weryfikacji faktycznej przyczyny i zdiagnozowania problemu, na tej podstawie ASO wskaże możliwość usprawnienia pojazdu.
  6. Autoryzowany serwis Subaru każdorazowo zobligowany jest zweryfikować zgłaszane uwagi, następnie na tej podstawie kwalifikuje czy naprawa odbywa się na koszt gwaranta czy właściciela pojazdu.
  7. Dzień dobry, Niestety, ale takiej możliwości producent nie zaimplementował.
  8. W przekładniach tych nie przewidziano możliwości "wyłączenia" symulacji przełączeń biegów.
  9. Praca przekładni CVT w Foresterach XT symuluje zmianę przełożeń w zakresie 7 przedziałów/biegów, a w przypadku pojazdów z dostępem do trybu "Sport Sharp" zakres przedziałów wzrasta do 8.
  10. Nie są nam znane żadne wyniki badań porównawczych trwałości przekładni CVT pracującej w trybie M z pracującą w trybie D. Natomiast na podstawie informacji uzyskanych z ASO możemy stwierdzić, że awarie przekładni CVT w samochodach, których kierowcy przyznali się do częstego wykorzystywania trybu M są równie sporadyczne, jak w autach eksploatowanych ponoć niemal wyłącznie w trybie D.
  11. Ok, bardzo się cieszymy, że mogliśmy pomóc
  12. W niniejszej sytuacji zachęcamy Pana do podjechania do dowolnej ASO Subaru. Dzięki temu organoleptycznie będzie można sprawdzić i porównać z tożsamym samochodem zgłaszane uwagi.
  13. Nie bardzo wiem co ma Pan na myśli, dlatego bardzo proszę o nagranie wideo. Dzięki temu będziemy mieli jasność na czym polega sedno sprawy.
  14. Niestety, ale nie dysponujemy danymi dla samochodów z rynku zza oceanu.
  15. Praca silnika i skrzyni biegów w trybie Sport ma za zadanie jak najefektywniejsze ich wykorzystanie. Dlatego zmienia się pasek wyświetlania ładowania akumulatora. W trybie tym także następuje doładowywanie akumulatora gdy tylko zajdą stosowne warunki.
×
×
  • Create New...