Skocz do zawartości

DZIAŁ TECHNICZNY

Subaru Import Polska
  • Postów

    399
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Ranga
    Subaru Import Polska

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia DZIAŁ TECHNICZNY

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

71

Reputacja

  1. Dzień dobry Informacje o wykonaniu danej naprawy dotyczy wyłącznie aut z oficjalnej polskiej dystrybucji. W celu weryfikacji wykonania danej naprawy w pojazdach pochodzących z innych rynków prosimy o kontakt z ASO Subaru. Pozdrawiam DT
  2. Dzień dobry Zachęcamy do kontaktu z dowolnym ASO Subaru. Serwis sprawdzi po nr VIN czy auto podlega jakimś akcjom. Jeśli dane kampanie (w tym SRT261) nie zostały zrobione wówczas zaproponuje bezpłatne ich wykonanie. Przeprowadzenie akcji/kampanii nie jest uzależnione od wieku pojazdu czy przebytych km. Ważne aby nie było poddane niedozwolonym modyfikacjom. odpowiadając na poszczególne pyt.: nie tak w skrócie - za pomocą narzędzi specjalnych, nie demontując głowic. nie odnotowaliśmy na naszym rynku tego typu problemów niemniej jednak producent zaleca wykonanie tej akcji pozdrawiamy DT
  3. W takiej sytuacji warto bliżej przyjrzeć się modułowi zasilania nadwozia (BIU), układowi EyeSight, połączy elektrycznym. Są to elementy które bezpośrednio ze sobą się komunikują. Jeśli błędu nie da się wywołać podczas działań warsztatowych, to jednoznacznie nie da się postawić diagnozy. Można jedynie zawęzić krąg poszukiwań do kilku modułów. W tej sytuacji uważamy, że serwis musi mieć czas na wywołanie usterki, tym samym samochód musi pozostać w serwisie.
  4. Dzień dobry, Z końcem marca 2023 serwis Subaru Starlink przestał funkcjonować. Producent zakończył wsparcie dla tej funkcji. Pozdrawiamy, Dział techniczny
  5. Z każdym serwisem Subaru mamy bardzo dobry kontakt, także ten telefoniczny. Dlatego trudno nam uwierzyć w taki scenariusz. Tak, kontaktowaliśmy się w dniu dzisiejszym.
  6. Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej usterki. W tego typu przypadkach zawsze zachęcamy do kontaktu z serwisem. Jedynie za jego pośrednictwem będziemy w stanie w obiektywny sposób rozpoznać Pański przypadek. Licząc na zrozumienie z poważaniem, DT
  7. Dzień dobry Panu, Odnieśliśmy wrażanie, że nastąpiło jakieś nieporozumienie. Przedmiotowa szyba moze byc w ASO w przyszłym tygodniu, pod warunkiem, że ASO złoży zamówienie do środy. Pozdrawiamy, Dział techniczny
  8. Dzień dobry, Tą aktualizację oprogramowania przeprowadza wyłącznie ASO Subaru, na życzenie klienta. Stosowana jest przede wszystkim w sytacji pojawienia się problemów z funkcjonowaniem stacji. Pozdrawiamy, Dział techniczny
  9. Dzień dobry, W czerwcu zostało udostępnione nowe oprogramowanie stacji multimedialnej dla modeli Outback 21-22MY. Zapraszamy do ASO Subaru w celu przeprowadzenia aktualizacji. Pozdrawiamy, Dział techniczny
  10. Dzień dobry, Uprzejmie wyjaśniamy, że dotychczas nie spotkaliśmy się z żadną informacją ze strony Subaru Corporation na temat uszkodzeń silnika FA24 w BRZ.
  11. Dzień dobry, Informujemy, że promocja na dywaniki, haki oraz bagażniki rowerowe została przedłużona do 31.08.2023! Zapraszamy do ASO Subaru! Pozdrawiamy, Dział techniczny ULOTKA dywaniki haki bagazniki rowerowe.pdf
  12. Szanowny Panie M@rku, Bardzo nam przykro z powodu zaistniałej usterki. Subaru Import Polska, natychmiast po pańskim zgłoszeniu kontaktowała się z autoryzowanym serwisem Subaru celem otrzymania stosownych wyjaśnień. Efektem tych działań był email skierowany do pana, a wystosowany przez serwis wykonujący niniejszy przegląd. Jako Subaru Import Polska również nie widzimy podstaw do sądzenia jakoby serwis ten poczynił szkody na skraplaczu klimatyzacji. Natomiast uważamy, że podczas przeglądu inspekcja układu nawiewu i klimatyzacji została nieprawidłowo wykonana. Za co bardzo przepraszamy. Kończąc, gorąco zachęcamy do ponownej wizyty w tym serwisie celem dokonania naprawy. Uważamy że w niniejszej sytuacji serwis ten zrozumiał swoje niedopatrzenie i ze skruchą i należytą starannością zajmie się pańskim samochodem. Z poważaniem DT
  13. Szanowni Państwo, Od 8 maja 2023 rusza tradycyjna akcja „Bezpieczne Lato z Subaru”, w ramach której każdy kierowca Subaru może sprawdzić w promocyjnej cenie stan swego auta. Akcja obejmuje inspekcję kluczowych dla bezpieczeństwa układów: hamulcowego i kierowniczego, elementów zawieszenia oraz oświetlenia, ogumienia i wycieraczek. Kontrolę można wykonać w dowolnie wybranym ASO Subaru w cenie 149 zł brutto. Wszyscy klienci, którzy skorzystają z akcji Bezpieczne Lato z Subaru, otrzymają „Voucher rabatowy” o wartości 149 zł do wykorzystania w danym ASO przy opłacie za naprawę wykrytych uszkodzeń. Jeśli w wyniku przeprowadzonej kontroli, ujawniona zostanie konieczność wymiany tarcz i/lub klocków hamulcowych, to usługa ta będzie wykonana bezpłatnie. Pobrana zostanie jedynie zapłata za części. Do skorzystania z akcji „Bezpieczne Lato z Subaru” zapraszamy zwłaszcza użytkowników starszych modeli Subaru. Tegoroczna edycja tej akcji potrwa do 24 czerwca 2023 r.
  14. Dzień dobry,

    posiadam Subaru XV rok 2012 (krajowe). Przestał działać zamek centralny. Otwierając auto z pilota(oryginalny kluczyk) - otwierają się tylko drzwi kierowcy oraz klapa bagażnika. Zamknąć mogę za to już całe auto (po uprzednim otwarciu wszystkich zamków od środka). Tak samo dzieje się otwierając i zamykając przyciskiem z kłódeczką na drzwiach kierowcy( zamknę wszystkie drzwi, a otworzę już tylko kierowcy). Oba kluczyki testowane, słaba bateria odpada. Czy coś się rozkodowało?

  15. Dzień dobry, Opony są objęte gwarancją producenta opon. Dla Bridgestone można to zgłosić u przedstawiciela, którego można wyszukać pod linkiem: Znajdź-dealera | Bridgestone Polska |Opony Premium i Rozwiązania w zakresie mobilności. Na podstawie załączonych zdjęć trudno odnieść się to przedstawionych uszkodzeń, należałoby odwiedzić dowolne ASO gdzie możliwa byłaby fizyczna ocena przedstawionych opon.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...