Skocz do zawartości

Drizzt

Użytkownik
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia
  • Auto
    Forester 2.0i CVT (EyeSight) MY18

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Drizzt

..:: Bywalec :..

..:: Bywalec :.. (3/13)

47

Reputacja

  1. Dziękuję za zainteresowanie się sprawą i odpowiedź. Tak jak wcześniej było napisane kontakt z ASO Mikołów został nawiązany od razu po awarii i samochód cały czas się tam znajduje. Pracownik serwisu twierdzi, że w czwartek i piątek nie mógł się z Państwem skontaktować i sam zasugerował kontakt via Forum SIP. W tej sytuacji byłbym wdzięczny za zwrócenie się o informacje do ASO Mikołów, gdzie samochód jest od nowości serwisowany. Pozdrawiam
  2. Szanowni Państwo Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w bardzo przykrej dla mnie sprawie związanej z zatarciem kompresora klimatyzacji. Samochód kupiony w sieci dealerskiej, serwisowany regularnie zgodnie z terminarzem, także po upływie gwarancji, wykonywane były również dodatkowe, nieobowiązkowe czynności typu czyszczenie/płukanie komory silnika. Wszystko po to by jak najdłużej cieszyć się bezawaryjną jazdą samochodem uznanej japońskiej marki. Niestety w dniu dzisiejszym rano po przejechaniu ok. 30 km, już u celu, silnik zaczął dławić się na wolnych obrotach, w kabinie pojawił się swąd spalenizny, a spod maski zaczął wydobywać się dym, dlatego natychmiast wyłączyłem zapłon i przepchalem samochód na parking. Cała sytuacja trwała niecałą minutę na odcinku może 100m. Wcześniej nie było żadnych niepokojących objawów. Wezwany assistance zabrał samochód do ASO Mikołów, gdzie usłyszałem diagnozę, która zwaliła mnie z nóg - konieczność wymiany kompresora klimatyzacji, gdzie koszt tylko tej jednej części to ponad 7000,- złotych, nie mówiąc o całej reszcie i kosztach robocizny. Na ostateczną wycenę (wyrok) jeszcze czekam, ponieważ Pan z obsługi nie mógł dodzwonić się w tej sprawie do kogoś z @DZIAŁ TECHNICZNY Nie ukrywam, że jestem zdruzgotany zaistniałą sytuacją, przede wszystkim faktem wystąpienia awarii w bardzo zadbanym, serwisowanym w ASO i użytkowanym przepisowo, wręcz pedantycznie, samochodzie słynącej dotąd z niezawodności marki SUBARU, ale również porażającymi - jak dla mnie - kosztami. Korzystając z usług ASO liczyłem, że uniknę takich sytuacji... Teraz czytam, że być może jest to przypadłość, która powinna być rozwiązana systemowo, ale skoro nie jest to będę wdzięczny za indywidualne rozważenie mojego przypadku, okazanie przychylności i pomoc w rozwiązaniu tej dobijającej mnie sprawie. Proszę również o informację czy jest możliwa jazda samochodem po odłączeniu sprzęgła klimatyzacji, na co wskazywał w innym wątku kolega @aflinta , ponieważ na serwisie powiedziano mi, że jazda jest wykluczona. Będę wdzięczny za jakąkolwiek odpowiedź. Pozdrawiam -
  3. @aflinta Dzięki za wsparcie tym bardziej, że prawdopodobnie nie ma do mojego modelu dostępnego zamiennika W tej sytuacji jestem skazany na monopol za 7 tys. zł, co jest tym bardziej frustrujące, że w innych markach są te częscibo połowę tańsze, a zamienniki można kupić za 1-2 tys. zł. Myślałem, że po Panu Dyrektorze ktoś w tym zakresie przejął pałeczkę i do tego działu zagląda.... Jeżeli nie, to byłbym wdzięczny za odpowiedź od kogoś kompetentnego, faktycznie najlepiej od @DZIAŁ TECHNICZNY Pozdrawiam
  4. Wydaje mi się, że w USA w obawie przed ew. pozwami, szczególnie zbiorowymi woleli zadziałać wyprzedzająco. U nas w przypadku SBD był gest handlowy i obecnie wydaje mi się, że takowy też powinien mieć zastosowanie dla poszczególnych przypadków, bo jak widać problem nie leży po stronie użytkownika, podobnie jak było w SBD, choć początkowo taka była narracja. Liczę na jakąkolwiek odpowiedź Szanownej Dyrekcji. Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
  5. Szanowna Dyrekcjo @ex-Dyrekcja Zwracam się z uprzejmą prośbą o pomoc w bardzo przykrej dla mnie sprawie związanej z zatarciem kompresora klimatyzacji. Samochód kupiony w sieci dealerskiej, serwisowany regularnie zgodnie z terminarzem, także po upływie gwarancji, wykonywane były również dodatkowe, nieobowiązkowe czynności typu czyszczenie/płukanie komory silnika. Wszystko po to by jak najdłużej cieszyć się bezawaryjną jazdą samochodem uznanej japońskiej marki. Niestety w dniu dzisiejszym rano po przejechaniu ok. 30 km, już u celu, silnik zaczął dławić się na wolnych obrotach, w kabinie pojawił się swąd spalenizny, a spod maski zaczął wydobywać się dym, dlatego natychmiast wyłączyłem zapłon o przepchalem samochod na parking. Cała sytuacja trwała niecałą minutę na odcinku może 100m. Wcześniej nie było żadnych niepokojących objawów. Wezwany assistance zabrał samochód do ASO Mikołów, gdzie usłyszałem diagnozę, która zwaliła mnie z nóg - konieczność wymiany kompresora klimatyzacji, gdzie koszt tylko tej jednej części to 5.700,- złotych netto, nie mówiąc o całej reszcie i kosztach robocizny. Na ostateczną wycenę (wyrok) czekam do jutra.... Nie ukrywam, że jestem zdruzgotany zaistniałą sytuacją, przede wszystkim faktem wystąpienia awarii w bardzo zadbanym, serwisowanym w ASO i użytkowanym przepisowo, wręcz pedantycznie, samochodzie słynącej dotąd z niezawodności marki SUBARU, ale również porażającymi - jak dla mnie - kosztami. Korzystając z usług ASO liczyłem, że uniknę takich sytuacji... Teraz czytam, że być może jest to przypadłość, która powinna być rozwiązana systemowo, ale skoro nie jest to będę wdzięczny za indywidualne rozważenie mojego przypadku, okazanie przychylności i pomoc w rozwiązaniu tej dobijającej mnie sprawie. Korzystając z okazji życzę Szanownej Dyrekcji, @ex-Dyrekcja i wszystkim Forumowiczom wszelkiej pomyślności w Nowym Roku.
  6. Proszę o informację przy jakim przebiegu przewidziana jest wymiana rozrządu i jaki jest szacunkowy koszt.
  7. W takim razie może Lidlomix za 1/3 ceny TM6. Musi być dobry skoro w Hiszpanii Termomix wytoczył mu proces [emoji41]
  8. Jeszcze w grudniu 2020 roku przy ubezpieczeniu OC/AC w TUiR WARTA u dilera Subaru uwzględniano system ISR i można było otrzymać zniżkę (ok. 400,- zł), która rekompensowała koszt abonamentu. Obecnie otrzymałem informację, że jest zmiana i zniżki z tego tytułu nie przysługują, ale za to jest parę innych zmian na korzyść. Czy ktoś z Was analizował aktualną ofertę i porównywał do ofert innych ubezpieczycieli?
  9. Ostatni przegląd okresowy w ASO po 75 tys. km: - Castrol 5W30 - brak bliższych danych (przyczepiona karteczka z Lotosa z wpisanym ręcznie Castrolem) - poziom na bagnecie po dłuższym postoju w granicach max. Po raz pierwszy nie przelane [emoji106]
  10. Faktycznie, akcja przywoławcza dotyczy skraplacza klimatyzacji a nie kompresora. Zwracam honor
  11. Aktualnie prowadzona jest akcja serwisowa w tym temacie, ale nie wiem jakie konkretnie modele/roczniki obejmuje.
  12. Problem w tym że ASO nie daje tego wyboru. Jedynie słuszny jest 5W30 i nawet na upartego nie ma szans na 0W20 [emoji52]
  13. Ja również tak uważam [emoji106] Również przymierzam się do wielosezonówki, ale w rozmiarze 225/60 R 17 (Forester 2.0i) i niestety nie wszystkie opony są tu dostępne. Jazda 90% asfalt, reszta lekki teren, zimą dojazdy w Beskidy, w tym b. ostry podjazd 500m, który i tak trzeba pokonywać zimą na łańcuchach [emoji123] Czy ktoś mógłby polecić jakiś model [emoji848]
  14. Drizzt

    Spalanie. Różnice.

    Przewidywany dystans jest obliczany na podstawie bodajże ostatnich 30 km, więc przy jeździe po mieście, gdzie spalanie jest wyższe mógł komputer wyliczyć krótszy dystans niż wynikałoby z różnicy [emoji847]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...