Jump to content

Drizzt

Nowy
  • Content Count

    53
  • Joined

  • Last visited

About Drizzt

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia
  • Auto
    Forester 2.0i CVT (EyeSight) MY18

Recent Profile Visitors

286 profile views
  1. I tu, jak to widać na Twoim przykładzie, jest "ukryta" tajemnica sukcesu Forestera, który mógłby zwojować nasz rynek, ale przecież powszechnie wiadomo, że nie chce [emoji6]
  2. Ja również sobie nie odmawiam a żona, cóż, faktycznie ma "lepsze" tzn. wyższe wyniki
  3. Pewnie jest to kwestia dalszego docierania samochodu i stylu jazdy U mnie w podobnych warunkach niski "rekord" to niecałe 6 l. (przeważnie 6.3), za to wysoki - zimą w mieście... jeszcze wyższy
  4. Potwierdzam, pozdrawiam, gratuluję udanego zakupu i życzę super wrażeń z jazdy [emoji16] Wysłane z mojego Redmi Note 5 przy użyciu Tapatalka
  5. Już Ford Fusion z 2003 r. (a może i wcześniejsze) miał na wyposażeniu podgrzewaną przednią szybę (również nie odnotowałem problemów z widocznością), jak również elektryczne lusterka zamykane pilotem z centralnego zamka/alarmu (bez problemów w zimie, które rzekomo mogą się zdarzyć)
  6. Wielkie dzięki To oczywiście pytane do Działu Technicznego, ale może ktoś się orientuje, czy jest opcja przeprogramowania skrzyni Forester MY18 na symulowanie biegów i czy jest to lepsze rozwiązanie, bo poza pozbyciem się nieprzyjemnych odgłosów (wycie) nie wpływa chyba na poprawę osiągów, a wg filmiku to nawet symulacja je pogarsza XT jest poza konkursem
  7. Czy ktoś mógłby wyjaśnić pojawiające się rozbieżności
  8. Właśnie chodzi mi o porównanie na czym polega różnica w symulacji biegów skoro: Czyli tak samo jak w Foresterze SJ MY18 (pytanie jak jest w SK MY19, ale w sumie ciekawe czy SJ MY18 też tak ma), skoro: Zgadzam się w 100%, że CVT to specyficzny wynalazek i trzeba nauczyć się z nim funkcjonować i wciskanie gazu do dechy jest bez sensu. Zastanawiam się po prostu o co chodzi z tym symulowaniem biegów? Być może nieprecyzyjnie wyraziłem się z wciskaniem gazu do dechy... Na załączonym filmiku biegi są symulowane chyba przez skrzynię skoro świeci się "D" Stąd pytanie czy MY19 ma tak samo (SJ i SK)
  9. Czy skrzynia biegów w Foresterze MY19 przy wciśnięciu na max. pedału przyspieszenia symuluje zmiany biegów jak w nowych XV/Imprezach czy wkręca na max obroty i tak trzyma
  10. We właściwości ochronne specjalnie nie wierzę Bardziej spełniają rolę ozdobników
  11. A ja dodatkowo na zderzaki jeżeli ktoś nie będzie miał tego z XT - oczywiście
  12. Kolega @tikemi chyba miał jednak na myśli LKA, które powinno jednak korygować trasę (nie wyręczając kierowcy w kierowaniu oczywiście bo po kilku korektach pojawia się napis "kieruj kierownicą" - to nie jest autopilot) Asystent utrzymania pasa ruchu (LKA) Podczas podróży autostradami, drogami ekspresowymi czy podobnymi trasami funkcja asystenta utrzymania pasa ruchu rozpoznaje oznaczenia pasów za pomocą kamery stereoskopowej i wykrywa, gdy samochód zaczyna je przekraczać. Powyżej prędkości 60 km/h system wspomaga ruch kierownicą, aby zapobiec niezamierzonej zmianie pasa, w znacznym stopniu zwiększając tym samym bezpieczeństwo jazdy.
  13. Oczywiście, że zauważyłem, ale w kontekście, że: szukam tam gdzie jest
  14. A tu Skody wcale nie ma https://motoryzacja.interia.pl/samochody-uzywane/porady/news-te-auta-sa-tak-dobre-ze-nikt-ich-nie-chce-sprzedac,nId,2788068
  15. Może ten brak symetrii jakoś kierownica równoważy
×
×
  • Create New...