Skocz do zawartości

Drizzt

Nowy
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Drizzt

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia
  • Auto
    Forester 2.0i CVT (EyeSight) MY18

Ostatnie wizyty

206 wyświetleń profilu
  1. Drizzt

    Zalecany olej a rzeczywistość w ASO

    Pomijając wszystkie omawiane wyżej niuanse, mam proste pytanie - dlaczego ASO nie daje mi możliwości wyboru i w efekcie wymusza stosowanie oleju o klasie 5W30 w miejsce rekomendowanego w I kolejności oleju 0W20, którego nie jest w stanie zaoferować. Dodaję, że nie zamierzam dowozić na przegląd gwarancyjny oleju zakupionego na własną rękę poza ASO
  2. Drizzt

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Dylemat 0W20 czy 5W30 został brutalnie rozwiany na przeglądzie gwarancyjnym w ASO, gdzie nie było w ogóle możliwości wyboru oleju 0W20, co rzekomo jest praktykowane we wszystkich ASO w Polsce, zgodnie z wytycznymi SIP. Zobaczymy jak to będzie w praktyce szczególnie, że na karku zima... I pytanie czy i jak to się przełoży w praktyce na zużycie paliwa (w książce serwisowej i na stronie www SIP wskazuje się, że 0W20 zalecany jest z uwagi na niższe zużycie) ???
  3. Drizzt

    Pozdrawiamy sie :)

    Pozdrawiam wzajemnie Mijamy się dosyć regularnie, po południu po godz. 16, podobnie jak z białym Levorgiem SK , którego z tego miejsca również serdecznie pozdrawiam. W takim razie... do miłego
  4. Drizzt

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Czyli że 0W20 sprawdza się jednak i w mieście i na autostradzie?
  5. Drizzt

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Czy korzystając z okazji można prosić o wyjaśnienie kwestii (problemów?) związanych z "niechęcią" do oleju 0W-20, który jest zalecany przez producenta... Potwierdzam opinię j.w. Praktyka w operowaniu pedałem gazu. U mnie przy jeździe miejskiej polega wręcz na rytmicznym naciskaniu i ściąganiu nogi z gazu (tzw. jajko pod butem), a i tak wyrywa do przodu mimo, że wolny ssak
  6. Drizzt

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Cytując klasyków: "De gustibus non disputandum est". Dla krytyków Leonardo, Clooneya, etc - brzydal
  7. W MY18 również nie symuluje.
  8. Drizzt

    TPMS

    Kolega użytkujący Avensisa twierdzi, że w związku z podobnymi j.w. problemami Toyota zmodyfikowała soft i obecnie jest opcja wyboru kół letnie/zimowe przez użytkownika. W pozostałym zakresie soft jest równie "rozbudowany" jak w Subaru
  9. Drizzt

    Za wysoki poziom oleju

    I czy standardem jest fabryczne zalewanie silników olejem ponad stan max?
  10. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Wygląda to na żywcem przepuszczone przez jakiś translator... Zdaje się, że udało mi się rozszyfrować "mój" komunikat i teraz nawet potrafię go wywołać Jednocześnie muszą wystąpić następujące warunki: - aktywny system "auto start stop", - automatyczne wyłączenie silnika przez system j.w. po zatrzymaniu samochodu, - wypięcie pasa bezpieczeństwa przez kierowcę lub pasażera. Prawdopodobnie system ma zapobiegać samoczynnemu odjechaniu przez samochód po jego opuszczeniu przez kierownika/kierowniczkę... Tym razem obyło się bez wizyty w ASO Dlatego też ponieważ: z tego miejsca przekazuję/ponawiam prośbę o udostępnienie listy komunikatów (np. na forum albo pw), co powinno oszczędzić stresów i uświadomić użytkownikom kiedy i czego mogą się spodziewać ze strony systemu ostrzegawczego, którego ostry dźwięk w połączeniu z migającą ramką działa dosyć deprymująco
  11. Drizzt

    ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru

    OK, niepotrzebnie łudziłem się, że w nazwie zawarte jest również Ratowanie Mienia
  12. Drizzt

    ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru

    Ja również potwierdzam z dzisiejszego doświadczenia z wymianą kół, że uniesienie całego samochodu pozostaje bez reakcji... Uważam przy tym, że jest to powód do niepokoju, bo brak reakcji poddaje w wątpliwość wartość uzytkową systemu, który z założenia ma reagować na próby kradzieży samochodu.
  13. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Oczywiście wypróbuję angielski, ale powoli rozglądam się za specjalistą od japonistyki
  14. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Można się domyślać, że faktycznie o to chodziło... Tradycyjne kontrolki mają jednak tę zaletę, że w zdecydowanej większości jednoznacznie identyfikują problem i z reguły wiadomo o co chodzi i czy konieczne jest np. odwiedzenie serwisu, bo świeci na czerwono, czy wystarczy np. dolać płynu, czy dopompować opony. Natomiast przedmiotowy komunikat, chociaż w założeniu pewnie miał być bardziej czytelny, jest m. in. przez użycie rozbudowanych, niespójnych i niestylistycznych wyrażeń, całkowicie niezrozumiały (chyba nie tylko dla mnie, skoro jestem odsyłany do ASO ), a mówiąc wprost jest to jeden bełkot. Ponawiam pytanie - czy jest dostępna lista możliwych do wyświetlenia "pod daszkiem" komunikatów ostrzegawczych.
×