Skocz do zawartości

Drizzt

Nowy
  • Zawartość

    33
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Drizzt

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Silesia
  • Auto
    Forester 2.0i CVT (EyeSight) MY18

Ostatnie wizyty

187 wyświetleń profilu
  1. Drizzt

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Czyli że 0W20 sprawdza się jednak i w mieście i na autostradzie?
  2. Drizzt

    Spalanie w foresterze 2.0 i 150 PS

    Czy korzystając z okazji można prosić o wyjaśnienie kwestii (problemów?) związanych z "niechęcią" do oleju 0W-20, który jest zalecany przez producenta... Potwierdzam opinię j.w. Praktyka w operowaniu pedałem gazu. U mnie przy jeździe miejskiej polega wręcz na rytmicznym naciskaniu i ściąganiu nogi z gazu (tzw. jajko pod butem), a i tak wyrywa do przodu mimo, że wolny ssak
  3. Drizzt

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Cytując klasyków: "De gustibus non disputandum est". Dla krytyków Leonardo, Clooneya, etc - brzydal
  4. W MY18 również nie symuluje.
  5. Drizzt

    TPMS

    Kolega użytkujący Avensisa twierdzi, że w związku z podobnymi j.w. problemami Toyota zmodyfikowała soft i obecnie jest opcja wyboru kół letnie/zimowe przez użytkownika. W pozostałym zakresie soft jest równie "rozbudowany" jak w Subaru
  6. Drizzt

    Za wysoki poziom oleju

    I czy standardem jest fabryczne zalewanie silników olejem ponad stan max?
  7. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Wygląda to na żywcem przepuszczone przez jakiś translator... Zdaje się, że udało mi się rozszyfrować "mój" komunikat i teraz nawet potrafię go wywołać Jednocześnie muszą wystąpić następujące warunki: - aktywny system "auto start stop", - automatyczne wyłączenie silnika przez system j.w. po zatrzymaniu samochodu, - wypięcie pasa bezpieczeństwa przez kierowcę lub pasażera. Prawdopodobnie system ma zapobiegać samoczynnemu odjechaniu przez samochód po jego opuszczeniu przez kierownika/kierowniczkę... Tym razem obyło się bez wizyty w ASO Dlatego też ponieważ: z tego miejsca przekazuję/ponawiam prośbę o udostępnienie listy komunikatów (np. na forum albo pw), co powinno oszczędzić stresów i uświadomić użytkownikom kiedy i czego mogą się spodziewać ze strony systemu ostrzegawczego, którego ostry dźwięk w połączeniu z migającą ramką działa dosyć deprymująco
  8. Drizzt

    ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru

    OK, niepotrzebnie łudziłem się, że w nazwie zawarte jest również Ratowanie Mienia
  9. Drizzt

    ISR – Inteligentny System Ratunkowy w samochodach Subaru

    Ja również potwierdzam z dzisiejszego doświadczenia z wymianą kół, że uniesienie całego samochodu pozostaje bez reakcji... Uważam przy tym, że jest to powód do niepokoju, bo brak reakcji poddaje w wątpliwość wartość uzytkową systemu, który z założenia ma reagować na próby kradzieży samochodu.
  10. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Oczywiście wypróbuję angielski, ale powoli rozglądam się za specjalistą od japonistyki
  11. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Można się domyślać, że faktycznie o to chodziło... Tradycyjne kontrolki mają jednak tę zaletę, że w zdecydowanej większości jednoznacznie identyfikują problem i z reguły wiadomo o co chodzi i czy konieczne jest np. odwiedzenie serwisu, bo świeci na czerwono, czy wystarczy np. dolać płynu, czy dopompować opony. Natomiast przedmiotowy komunikat, chociaż w założeniu pewnie miał być bardziej czytelny, jest m. in. przez użycie rozbudowanych, niespójnych i niestylistycznych wyrażeń, całkowicie niezrozumiały (chyba nie tylko dla mnie, skoro jestem odsyłany do ASO ), a mówiąc wprost jest to jeden bełkot. Ponawiam pytanie - czy jest dostępna lista możliwych do wyświetlenia "pod daszkiem" komunikatów ostrzegawczych.
  12. Drizzt

    Komunikaty ostrzegawcze

    Czy mogę prosić o rozwinięcie powyższej informacji.
  13. 1) Proszę o informację czy istnieje zestawienie tzw. komunikatów ostrzegawczych pojawiających się na środkowym wyświetlaczu (pod daszkiem), ponieważ w instrukcji obsługi (rozdział 3-53) widnieje jedynie informacja, że "(...) komunikaty ostrzegawcze mogą przerwać aktualnie wyświetlane dane a podczas ich wyświetlania słyszalny będzie sygnał akustyczny. Należy podjąć właściwe działania zgodnie z komunikatem." 2) W załącznikach przedstawiam zdjęcia komunikatu (pomarańczowa ramka "mruga" i słyszalny jest sygnał dźwiękowy), który pojawia się, choć nie zawsze, po zatrzymaniu samochodu i otwarciu drzwi przez pasażera (skrzynia biegów w pozycji "D", naciśnięty hamulec). Konieczne jest wyłączenie i ponowne uruchomienie silnika, w przeciwnym wypadku samochód nie ruszy. Na wskaźnikach nie pozostaje żaden komunikat ostrzegawczy wskazujący na błąd systemu itp (np. żółty wykrzyknik). Jak dla mnie sytuacja jest niezrozumiała i przy powtarzających się ostatnio - w mojej ocenie nieuzasadnionych - "alarmach" coraz bardziej irytująca, stąd moja prośba o wyjaśnienie przyczyn.
  14. Drizzt

    Nowy Subaru Forester MY2019

    Coś już w temacie było, ale nie wiem czy aktualne...
×