Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli już mowa o Alfie, to ja zaryzykowałem i póki co nie żałuję (ale na razie zrobiłem dopiero 8kkm).

Giulia okazuje się świetnym autem.

To co w niej jest bonusem, to klimat przypominający mi jak daaawno temu jeździłem GTekiem, czyli wyjątkowość.

To auto budzi same pozytywne emocje, kierownicy Giulii się pozdrawiają na drodze, zaczepia mnie dużo obcych, sympatycznych osób tylko po to żeby powiedzieć, że piękne auto.Fajnie.

Coś z Subaru musiało jednak zostać, więc został kolor :)

Giulia.thumb.jpg.be9f222cb4f06f9eac4c0325be7867ee.jpg

 

Jedyne co bym zmienił i zmienię, to wywalenie tych durnych drewnianych runflatów. No i trochę tęsknie za świetnymi "rajdowymi" nastawami Bilsteina B6 w Legacy GT. Alfa na tym niby "aktywnym" regulowanym ZF Sachs jest bardziej "wyścigowa".

  • Super! 15
  • Lajk 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

34 minuty temu, Bosman napisał:

Giulia.thumb.jpg.be9f222cb4f06f9eac4c0325be7867ee.jpg

 

widzę że już stoi pod serwisem:P:biglol:

 

Całkiem ładnie się prezentuje. Gratulacje. To życzyć przynajmniej 10 krotnie większego przebiegu bez niespodziewanych wizyt w serwisie (do 88 tys już jakaś żaróweczka może się przepalić;))

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, aflinta napisał:

Laweta pojechała po następną - będzie zlot

Wszystkie lawety zajęte bo wożą Laguny ;)

 

Byłbym skłonny nabyć Alfę akceptując jej wszystkie wady i potencjalne problemy. Coraz trudniej o samochód, który jest piękny i ma to coś w sobie. Myślę, że Giulia będzie ponadczasowa podobnie jak 159.

Trochę jak Maserati GranTurismo - wszędzie powtarzają, że osiągami nie powala, a technologicznie jest zdecydowanie za konkurencją. Mimo tego wszystkiego posiadanie tego wozu byłoby niesamowitą przyjemnością. :)

  • Super! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mamy w firmie dwa AR Stelvio (Q4/280) od trzech kwartałów. Jedno auto ma prawie 30k przejechane i w zasadzie nic niekojącego się nie wydarzyło.

Serwisowo jedno zgłoszenie - nie działa przełącznik trybów pracy (DNA), jakoś podobno trzy tygodnie się czeka na wymianę - czekamy no ale bez tego da się jechać.

Drugi 12k i cisza spokój.

A 5,5 sek do 100 się czuje. Użytkownicy zadowoleni  B) i B).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W magazynie "motor" z 28 października są wydrukowane wyniki ankiety magazynu What Car w których wzięło udział 18 tyś. osób i oceniało niezawodność popularnych marek w 15 kategoriach.

Na pierwszym miejscu (najmniej awaryjne i uciążliwe w serwisowaniu) Suzuki SX4 S-Cross, na szóstym Subaru Outback i Forester a na ósmym "królowa lawet" czyli Alfa Romeo Gulia. ;)

 

IMG_20191031_144106~2.jpg

IMG_20191031_144425~2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.10.2019 o 10:38, carfit napisał:


Bez sensu dla mnie , nie dość ze w tej dziurze której mieszkam nie ma takiej wypożyczalni , po za tym ja potrzebuje auto wtedy kiedy chce a nie kiedy wypożyczalnia akurat ma , chyba ze myślisz o wynajmie długoterminowym .


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Edwin, myślę że dupowóz plus to www.supercarclub.pl to jest rozwiązanie. Napaliłem się na to ale siano za członkostwo jest konkretne :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, beben napisał:

 

Edwin, myślę że dupowóz plus to www.supercarclub.pl to jest rozwiązanie. Napaliłem się na to ale siano za członkostwo jest konkretne :(

to jest super rozwiązanie , jak rozmawialiśmy ostatnio , ale jestem jeszcze za krótki żeby się na to zdecydować :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, carfit napisał:

to jest super rozwiązanie , jak rozmawialiśmy ostatnio , ale jestem jeszcze za krótki żeby się na to zdecydować :) 

 

chata postawiona, koniec z wyrzeczeniami, trzeba iść na całość ;)

 

poważnie mówiąc to tak jak rozmawialiśmy, to ta pozornie szalona decyzja (kasa pomiędzy 50-400tys rocznie) jest cholernie racjonalna z punktu widzenia analizy kosztów i możliwości jazdy takimi autami. Do tego te wszystkie wypady typu GT po europie i torach. Bajka .... najaralem się na to ..... może kiedyś ...

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A od czego uwarunkowany jest koszt że taki rozstrzał? Zakładam że górny wariant to uwzględniający możliwość uczestnictwa w różnych wyjazdach. Czyli rozumiem że niższy dotyczy samej możliwości wypożyczania samochodów, np pomijając te supercary, czy w ograniczonym czasie w roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, beben napisał:

 

chata postawiona, koniec z wyrzeczeniami, trzeba iść na całość ;)

 

poważnie mówiąc to tak jak rozmawialiśmy, to ta pozornie szalona decyzja (kasa pomiędzy 50-400tys rocznie) jest cholernie racjonalna z punktu widzenia analizy kosztów i możliwości jazdy takimi autami. Do tego te wszystkie wypady typu GT po europie i torach. Bajka .... najaralem się na to ..... może kiedyś ...

@beben kontaktowzlrs się z nimi w sprawie szczegółów I wiesz może jak to dokładnie wygląda. Nie do końca jestem sobie w stanie wyobrazić  jak samochody mogą być dostepne z kadego miejsca w każdej chwili.

To znaczy tak jak tu teraz się dziś i pisze chciał bym mieć pod domem M5 za 30 minut bo gdzieś tam jadę.Nie do końca kumam jak to mozliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest pewnie że ustalasz z góry jakiś grafik kiedy będziesz chciał jaki samochód i wówczas dostarczają ci w dowolne miejsce. Mnie tylko ciekawi ze jeśli zaczyna się to od jakiś 50 tys to co w takim pakiecie jest, bo ja biorąc samochód na 3 miesiące płace między 15-20 tys netto, a bynajmniej to nie jest supercar z możliwością zmiany na inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem mail z supercarclub.pl i część go tu wkleje , Ciekawostką jest że Prezesem jest forumowicz ,  tylko mało aktywny . Myślę że nie będzie nie taktem jak go tu wkleje , może kogoś też zainteresuje , rozważam również wstawienie RS6 do klubu :) 

 

Czesc Edwin,

 

Fajnie, ze sie do nas odezwales!

 

Mozesz mnie nie kojarzyc, ale kilka razy sie spotykalismy przy roznych rajdowych okazjach, kiedys np uratowales mi trening w gorach, wymieniajac mi u siebie w wolny dzien wieczorem klocki w STi, za co jestem Ci do dzis wdzieczny :) Znamy sie tez z Forum, tyle ze ja jestem na nim nieaktywny, mimo ze obecny niemal od poczatku, jako ze "od zawsze" mam po kilka Subaru, obecnie Type RA i dwa Spec C i to juz chyba pozostanie zestaw docelowy.

 

Odnosnie Twojego pytania i propozycji, to:

 

1. Bardzo chetnie zaproponuje Ci czlonkostwo w naszym Klubie. Ogolne informacje i ceny znajdziesz w dwoch ponizszych linkach:

 

www.supercarclub.pl/SCC.pdf

 

www.supercarclub.pl/SCC_Cennik_2019.pdf

 

Tutaj mozesz sobie posymulowac rozne wariantu uzytku samochodow z uwzglednieniem wszystkich rabatow:

http://supercarclub.pl/kalkulator-cen/ 

 

Ze wzgledu na Twoja lokalizacje zapewne interesujace dla Ciebie bede sprawy zw z dostawami naszych aut do Klubowiczow (nie zawsze chce sie i oplaca jechac po auto do Warszawy):

www.supercarclub.pl/transport.pdf 

 

Robimy dla Klubowiczow bardzo duzo roznych eventow. Relacje z niektorych mozesz zobaczyc tutaj: 

https://www.youtube.com/channel/UC4NG0goMBBti3mBx8RETdeQ/videos

 

Znajac Twoje zainteresowania od razu doprecyzuje :) Nasze glowne auta sluza wylacznie do uzytku drogowego i nie moga byc wykorzystywane torowo. Do treningow, zabaw, ryzykowania, track days itp mamy osobna flote przygotowanych aut.

 

 

2. RS6 - mielismy dwa lata dokladnie takie RS6 jak Twoje. Dobrze sie nam sprawdzalo. Poniewaz wchodzi nowy model, wyprowadzilismy je z floty. Niemniej, jestesmy zainteresowani Twoim autem, przynajmniej przez kolejny rok, moze dluzej. Niektore auta sa ponadczasowe i w Klubie moga obok siebie funkcjonowac nowsze i starsze wersje - poniewaz sa roznie wyceniane, maja rozne zastosowania i rozny popyt ze strony Klubowiczow.

 

 

  • Dzięki! 2
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, beben napisał:

jest cholernie racjonalna z punktu widzenia analizy kosztów i możliwości jazdy takimi autami

masz rację , zwyczajnie biorąc kalkulator do ręki , ma to sens ! tylko ciężko się zdecydować . Bo za leasing RS6 rocznie płacę ok 83 tys + 10k ubezpieczenie , i jeździsz jednym autem , a rocznie robie max 10 tys. :facepalm: a w ostatnich miesiącach , to już patrzę na niego jak na muzełum , od czerwca zrobione 3 tys. km 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, carfit napisał:

masz rację , zwyczajnie biorąc kalkulator do ręki , ma to sens ! tylko ciężko się zdecydować . Bo za leasing RS6 rocznie płacę ok 83 tys + 10k ubezpieczenie , i jeździsz jednym autem , a rocznie robie max 10 tys. :facepalm: a w ostatnich miesiącach , to już patrzę na niego jak na muzełum , od czerwca zrobione 3 tys. km 

Dzieki ! 

 

No tak biorąc pod uwage koszty zakupu  , utrzymania i utratę wartosci jednego takiego auta to wyglada to na prawde dobrze , pod jednym warunkiem ze mieszkasz w Warszawie. W przeciwnym razie trzeba planować co troche komplikuje i podraza sprawe no jezeli sa w stanie dostarczyć w przeciągu dnia lub dwóch to moze i da sie zyc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, carfit napisał:

masz rację , zwyczajnie biorąc kalkulator do ręki , ma to sens ! tylko ciężko się zdecydować . Bo za leasing RS6 rocznie płacę ok 83 tys + 10k ubezpieczenie , i jeździsz jednym autem , a rocznie robie max 10 tys. :facepalm: a w ostatnich miesiącach , to już patrzę na niego jak na muzełum , od czerwca zrobione 3 tys. km 

 

Patrzę na to i zaczynam sobie w głowie układać jak to racjonalnie żonie sprzedać. Dla mnie to jest rewelacyjne rozwiązanie. Nie ma mnie w domu z grubsza 6 miesięcy w roku. Samochód głównie na lotnisku stoi a rata leasingowa leci. Tutaj mógłbym sobie z każdym powrotem do domu jeździć czymś innym. Hmmm...

 

Takie M3 na miesiąc wychodzi 1500 pkt (czyli 15tys. PLN w pakiecie 15000 pkt). 

Leasing/wynajem długoterminowy to z grubsza 5tys. rata przy wpłacie 30% za samochód. W moim wypadku przy moim trybie pracy oznacza to że jeden miesiąc realnego jeżdżenia kosztuje mnie dwie raty + ubezpieczenie + to co wpłaciłem itd. Czyli z grubsza 2x5000+2x3750 (135000/36 miesięcy) + ubezpieczenie i do dyspozycji mam "tylko" jedno auto. 

 

Ten klub wygląda naprawdę dobrze. 

Screenshot_20191103-073342_Samsung Internet.jpg

Edytowane przez matros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, carfit napisał:

Nasze glowne auta sluza wylacznie do uzytku drogowego i nie moga byc wykorzystywane torowo.

 

Tylko ten zapis... 

Nie mówię o codziennym upalaniu, ale z raz wyskoczyć na tor, czy jakaś imprezę i odkręcić nieco "z potencjału". 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...