sartek Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Skoro masz forka i masz koła to najprościej i najpewniej nie byłoby przymierzyć jedno koło? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWK55 Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 30 minut temu, sartek napisał(a): Skoro masz forka i masz koła to najprościej i najpewniej nie byłoby przymierzyć jedno koło? No proszę cię zrobiłem to w XT z przodu są większe tarcze i zacisk obciera o felge . ale dzięki za wskazówki . 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 28 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2023 Tak sobie w sumie myślę, że gdyby przeczytał Twoje pytanie ze zrozumieniem, to bym tego powyżej nie napisał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiper Opublikowano 29 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2023 Takie pytanie do tych ktorzy jezdza w terenie. Ma ktos moze u siebie zalozone opony typu MT? Jak podzespoly to znosza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 30 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2023 Moi drodzy, potrzebuję schematu instalacji silnika + ew wszystkiego co jest dostępne do SF S-turbo 170 koni z 99r Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 31 Grudnia 2023 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2023 15 godzin temu, st981777 napisał(a): Moi drodzy, potrzebuję schematu instalacji silnika + ew wszystkiego co jest dostępne do SF S-turbo 170 koni z 99r Daj maila to Ci prześlę co nazbierałem jak swapowałem silnik z JDM St/b MY98 do S-turbo MY98 i przerabiałem całą wiązkę silnika 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Czołem Ostatnio mechanik popatrzył mi pod autem i poinformował, żebym pomyślał o nowych przewodach paliwowych i hamulcowych. Z tego co zdążyłem wyczytać to są trzy opcje: stal, miedź i miedź niklowana. Ja się Was pytam, kto u siebie przerabiał temat, dlaczego zdecydował się na dany materiał, jak dany materiał wygląda w eksploatacji (czasie eksploatacji)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Ja 6-7 lat temu wymieniłem cały układ hamulcowy od kanapy do łączników gumowych na miedź i nic się nie dzieje, nie zauważyłem przez ten czas nic niepokojącego, ale tak są różne szkoły. Przewody paliwowe były i są w dobrym stanie.Za chwilę ktoś napisze że miedź to zło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Również miedziane w Subaru i w Mercedesie, 7 lat bez problemowo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia (edytowane) Z miedzianymi jest jeden problem. Zachodzi korozja elektrochemiczna na łączeniach z innymi materiałami. Między stalą i miedzią. Generalnie najczęściej nie da się już takiej złączki rozkręcić później. Wiem że w zasadzie nie ma takiej potrzeby. Ale to jest jedyny minus stosowania rurek miedzianych w układzie hamulcowym. Każdy tego używa i będzie używał. Nie będą na pewno prawie wieczne jak stalowe fabryczne. Edytowane 2 Stycznia przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Może na to połączenie stali z miedzią jest już jakiś pomysł? Tak czy siak, w takim razie pójdę w miedziaki , a jak zajdzie patyną to będzie... Zielone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 2 Stycznia Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia Kup przewody miedziane w odsłonie i nie będą zieleniały. Takie się stosuje też do LPG i jeżdżą latami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 4 Stycznia Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia Czy ktoś z Was poratuje numerem części - rozrusznik? Forester SJ 2014 2,0i 150 KM Ręczna skrzynia System Start Stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sochar Opublikowano 7 Stycznia Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia Cześć, szybkie pytanie: czy do SJ 2013 można zamontować zderzak przedni poliftowy z tymi chromowanymi nakładami? Jak na pierwszym zdjęciu. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) Panowie jaki aku do Forestera 2.5 XT 2004 polecacie? Mój niby "jeszcze" działa ale chętnie bym wymienił. W instrukcji dla skrzyni manualnej jest 12v- 48AH 55D23L. Ale czy te 48 AH to nie za mało? I jaki płyn do wspomagania? Edytowane 8 Stycznia przez PawelLuc Uzupełnienie danych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Ja polecę, ja sam zrobiłem (w wielu autach), czyli największy pasujący w fabryczne łoże pod akumulator, ja włożyłem Varta 72 albo 74AH. Alternator jest minimum 110A więc naładuje z palcem w ... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 30 minut temu, artaa napisał(a): Ja polecę, ja sam zrobiłem (w wielu autach), czyli największy pasujący w fabryczne łoże pod akumulator, ja włożyłem Varta 72 albo 74AH. Alternator jest minimum 110A więc naładuje z palcem w ... Alternator według instrukcji na jdmfsm.info podaje że alternator ma 90 A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Ważne co masz zamontowane, a nie co w instrukcji... ;-) Sprawdź na naklejce model typu 23700AA521 - czyli Mitsubishi A3TG0491 https://as-pl.com/pl/u/A3TG0491 Ty masz przedlifta? Ale 90A też da radę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelLuc Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 4 minuty temu, artaa napisał(a): Ważne co masz zamontowane, a nie co w instrukcji... ;-) Sprawdź na naklejce model typu 23700AA521 - czyli Mitsubishi A3TG0491 https://as-pl.com/pl/u/A3TG0491 Ty masz przedlifta? Ale 90A też da radę Mam polifta. Jak będę koło auta to zobqczę co mam na naklejce alternatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia (edytowane) 11 godzin temu, PawelLuc napisał(a): Panowie jaki aku do Forestera 2.5 XT 2004 polecacie? Mój niby "jeszcze" działa ale chętnie bym wymienił. W instrukcji dla skrzyni manualnej jest 12v- 48AH 55D23L. Ale czy te 48 AH to nie za mało? I jaki płyn do wspomagania? 12V-27AH (34B19L) 12V-48AH (55D23L) (2.5 MT, 2.5T MT, 2.0) 12V-52AH (75D23L) (2.0 AT) 12V-52AH (65D23L) (2.5 AT, 2.5T AT) 12V-64AH (95D26L) (diesel) czyli 55D23L czyli Yuasa YBX3005 lub YBX5005 a dlaczego yuasa? proste, na złomie widać po datach kto kiedy i ile wymienia a yuasa jako niefabryczny wyszedł bardzo dobrze Edytowane 8 Stycznia przez AdaSch 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 21 minut temu, AdaSch napisał(a): 12V-27AH (34B19L) Te 27Ah to błąd, co nie? A yuasa naprawdę dobre aku. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia Te 27Ah to błąd, co nie? A yuasa naprawdę dobre aku.Nie, dlaczego? To do tych małych 1.0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
takumifan Opublikowano 8 Stycznia Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 35 minut temu, AdaSch napisał(a): Nie, dlaczego? To do tych małych 1.0 Okey. Pomyślałem, że polecasz go koledze do 2.5XT hehe 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michaltengri Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Dzień dobry. Co to może być za prezent na 200 000 km przebiegu? SJ 2.0, 150 koni, 2019 rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 9 Stycznia Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia Hmm, strzelam: płyn chłodniczy z olejem i wkładem z tłumika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się