Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 23.01.2024 o 17:37, jako napisał(a):

Niestety jestem na urlopie ale mogę zasugerować jedną rzecz. Jak pamiętam jest tam rozwiązanie którego ja nie stosuje czyli masa do elektrozaworu jest pobrana z wielozaworu. Możliwe że po ponownym montażu zbiornika jest za słaba. Tymczasowo możesz pociągnąć dodatkową, wracam w przyszłym tygodniu.

niestety wygląda na to, że masa jest ok i będziemy szukać rozwiązania w przyszłym tygodniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, ewemarkam napisał(a):

Jak zasilanie? Przecież tam idą tylko dwa kable to *oczka" i do elektrozaworu. Nic więcej. 

na jednym z kabli do elektrozaworu mam zasilanie, elektrozawór puszcza, w tym momencie zasilanie znika (możliwe że tak musi być) i już nie przerzuca na gaz (miga kontrolka lpg + pikanie)

może to wina elektrozaworu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, markos007 napisał(a):

na jednym z kabli do elektrozaworu mam zasilanie, elektrozawór puszcza, w tym momencie zasilanie znika (możliwe że tak musi być) i już nie przerzuca na gaz (miga kontrolka lpg + pikanie)

może to wina elektrozaworu?

Cewka elektrozaworu do sprawdzenia.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawości jeśli można wiedzieć:

ile kosztuje montaż nowej butli z gwarancją,

a ile kosztuje pieniędzy i czasu,  operacja wyjęcia, legalizacji i ponownego montażu,

oraz w tym przypadku, naprawy (i  jeżdżenia na benzynie do czasu naprawy) aby działo ponownie... ;-)

Edytowane przez artaa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Henryk82 napisał(a):

Może podczas badań legalizacyjnych wygięli pływaka i pomimo pełnej butli informuje że nie ma gazu  i dlatego miga kontrolka LPG i pika bo tak sygnalizuje pustą butle.

Pływak nie ma nic do tego. To jest tylko informacja o ilości gazu i żeby nie zatankować za dużo. A samo wskazanie ilości LPG nie ma nic do przełączania. Skoro nie przełącza to gdzieś indziej leży problem. Widocznie nie widzi ciśnienia gazu albo go nie ma za reduktorem albo jest za małe. Bez podłączenia pod instalacje nic więcej się powiedzieć nie da.

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Henryk82 napisał(a):

Koszt samej legalizacji to około 50% nowej butli 

z tego co się orientowałem to +/- tak wychodzi, zapłaciłem 500 zł + potencjalny koszt naprawy tego co mogło się zepsuć przy legalizacji :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, markos007 napisał(a):

z tego co się orientowałem to +/- tak wychodzi, zapłaciłem 500 zł + potencjalny koszt naprawy tego co mogło się zepsuć przy legalizacji :D

A to żeś zapłacił akurat tyle co nowa butla bez zaworów :biglol:

  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, AdamAdam napisał(a):

Cześć 

Poszukuję kloszy lamp do Forestera SG ? Czy ktoś się orientuję czy są jeszcze  gdzieś dostępne? Dziękuję 

Jeśli przedlift to możesz próbować w ASO, choć podobno już samych kloszy nie mają (tylko całe lampy), a do polifta tylko całe lampy, chyba że takie od majfrendów. @LosioDriver kupił od nich komplet to może podrzuci link :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

52 minuty temu, Kiwi 4ester napisał(a):

Jeśli przedlift to możesz próbować w ASO, choć podobno już samych kloszy nie mają (tylko całe lampy), a do polifta tylko całe lampy, chyba że takie od majfrendów. @LosioDriver kupił od nich komplet to może podrzuci link :)

 

Ja kupiłem te do polifta, wyglądają bardzo spoko, jeszcze nie montowałem:

https://pl.aliexpress.com/item/1005005936386243.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.01.2024 o 22:43, AdamAdam napisał(a):

Forester z 2003.??

Moj kolega założył te Made I Chaina i bardzo słabo je ocenia.

Spróbuję w serwisie

Poszukaj lamp z połamanymi mocowaniami do karoserii , takie lampy są w przedziale 100-300 zł za sztukę i samego klosza z niej da się przełożyć bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli ktoś chce to mam do oddania takie coś (zamówiłem do XV bo myślałem że podejdzie ale nic z tego) jeżeli ktoś chętny to pisać...
Nowy właściciel pokrywa tylko koszta wysyłki
1175c404e10e0fdce1b01fdee01b014b.jpg

Wysłane z mojego CPH2247 przy użyciu Tapatalka



Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie zamontowałem, działa prawidłowo z dziurą pod turbo , nie wiem jak bez dziury. Po pociągnięciu wajchy w kabinie bez problemu odskakuje do zabezpieczenia. Po poluzowaniu zabezpieczenia  trzeba delikatnie unieść około 15 cm i później już samo leci do góry,  ale nie na tyle szybko by to groziło wyrwaniem z zaczepów kulowych. Jedynie  w okolicy uszczelek  przy podszybiu trochę wypycha maskę do góry, ale można temu zaradzić podcinając uszczelkę pod siłownik. Kupione w lipcu 2021 i do tej pory działają pomimo moich obaw o zbyt krótki gwint kul mocujących siłownik.

Edytowane przez Henryk82
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Henryk82 napisał(a):

Ja u siebie zamontowałem, działa prawidłowo z dziurą pod turbo , nie wiem jak bez dziury. Po pociągnięciu wajchy w kabinie bez problemu odskakuje do zabezpieczenia. Po poluzowaniu zabezpieczenia  trzeba delikatnie unieść około 15 cm i później już samo leci do góry,  ale nie na tyle szybko by to groziło wyrwaniem z zaczepów kulowych. Jedynie  w okolicy uszczelek  przy podszybiu trochę wypycha maskę do góry, ale można temu zaradzić podcinając uszczelkę pod siłownik. Kupione w lipcu 2021 i do tej pory działają pomimo moich obaw o zbyt krótki gwint kul mocujących siłownik.

@Henryk82a jak przy zamykaniu nic się z maską nie dzieje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 25.01.2024 o 08:45, markos007 napisał(a):

niestety masa jest ok i odcina mi zasilanie przy zbiorniku po puszczeniu elektrozaworu

Okazało się że czujnik poziomu gazu kme pw2 który jest zasilany tym samym przewodem co cewka elektrozaworu powoduje zwarcie do masy, które komputer interpretuje jako błąd elektrozaworu zbiornika. Nie wiem jak robią legalizację butli ale cała komora gdzie jest wielozawór była mokra a z czujnika wyciekała woda. Wymiana pw2 załatwiła sprawę.

Edytowane przez jako
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[SF 2001 N/A]

Czołem,

 

2 pytanka:

 

- obiło mi się o oko gdzieś na forum, że w Foresterze 1gen. jest coś nie teges z pomiarem poziomu oleju i bagnet czasem pokazuje nieprawdę. Może ktoś przybliżyć o co chodzi lub odnieść mnie do tematu, w którym jest to pisane? Niestety nie znalazłem szczegółów nigdzie.

 

- czy tłumik od wersji turbo podejdzie do wolnossaka? Wpadł mi ostatnio w ręce sam tłumik i jeszcze nie zrobiłem pomiarów więc pytam :)

 

Miłego dnia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posiadam od niedawna forestera 2.5 wersja sport 2.5 z usa, mam problem z lampami po wymianie nie ma regulacji wysokości świateł. robi sie problem po wrzyceniu ciężaru do bagażnika, mam pytanie czy oryginalnie byla take regulacja?  czy ktos mial podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...