Henryk82 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 5 minut temu, artaa napisał: Wymień przed wyjazdem... Chyba że to 200 km ;-) Ciut więcej bo za Gdańsk aż, ale nie będę miał kiedy wymienić bo zabraknie czasu. A czy przypadkiem artaa nie jesteś Arturem z BFF ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Chyba nie ;-) co to jest BFF? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Serwis od klim samochodowych z Gdańska Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Artur mega gość, będzie mi robić customer specific instalacje klimy i nie będzie druta przy IC z stiWysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 1 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2021 Lepszych speców od kilimy w tym województwie nie ma. A kto ich nauczył tego hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 9 godzin temu, ipsx82 napisał: Obecnie w 2.5 xt mam zalany mobil 5W30 i ubywa go czy mogę zrobić dolewkę motula 300V 15W50 ? Zamiast dolewki zmień olej. Nie zmieniaj na taki olej, będzie bardzo gęsty przy niskich temperaturach, zmień na 5W40 lub 5W50. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 300V są rzadsze niż gęstsze, ale jak już się nie spodziewamy upałów to też bym coś rzadszego wlał. Ja leję na lato 10W50 na zimę 5W40. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 (edytowane) Płynu ubywało, testu na UPG nie robiłem, zdemontowałem wydech i taka maź.... to już chyba na 100procent uszczelka czy nie do końca? Edytowane 2 Września 2021 przez pininfarin01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 UszczelkaWysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Maź ewidentnie jak upg, ale... skąd to pod uszczelką turbo-DP? Turbo popuszcza? Głowica pęknięta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Godzinę temu, rosaskc napisał: Maź ewidentnie jak upg, ale... skąd to pod uszczelką turbo-DP? Turbo popuszcza? Głowica pęknięta? Tak to jest na DP, a czy turbo puszcza? Chyba nie bo w intercoolerze jest tylko olej(więc turbo również do naprawy) i nie ma tej mazi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Ja na ASAP zamówiłem mod poprawiający chłodzenie 4 cylindra. Nie widziałem, że w bokserkach subaru jest taki bug. To chyba praprzyczyna problemów z UPG, czy przucierkami na 4 cylindrze.koszt minimalny, łatwość modu ogromną itd. A wg testów i badań problem przegrzewania 4 mija. Kurcze, że ja tego wcześniej nie wiedziałem....Tu szczegółyWysłane z mojego HTC EXODUS 1 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 Gdzie to kupiłeś? Daj link Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 2 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2021 3 godziny temu, AdaSch napisał: Kurcze, że ja tego wcześniej nie wiedziałem.... Zleciłem zrobienie tego przy ostatnim serwisie w nie-aso. Nie kupowałem żadnego gotowca bo to raptem kawałek węża chłodzenia, trójnik i "nypel" do głowicy. Jakiejś specjalnej zmiany nie odnotowałem ale nie mam żadnego dodatkowego czujnika temperatury w układzie chłodzenia a podglądam od czasu do czasu to co rejestruje ecu z fabrycznego czujnika. Zastanawiam się natomiast nad dodatkowym separatorem oleju na odmie bo jednak trochę oleju w dolocie się pojawia co prawdopodobnie niezbyt korzystnie wpływa na odporność mieszanki na samozapłon. Pozdrawiam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 3 godziny temu, artaa napisał: Gdzie to kupiłeś? Daj link https://shop.vemstuning.com/products/spurt-cooling-flow-upgrade-for-cyl-4-on-subaru-ej20-ej25-engines?variant=13794125152329 2 godziny temu, ura_bus napisał: i "nypel" do głowicy ważna niby jest średnica 2 godziny temu, ura_bus napisał: Jakiejś specjalnej zmiany nie odnotowałem ale nie mam żadnego dodatkowego czujnika temperatury w układzie chłodzenia a podglądam od czasu do czasu to co rejestruje ecu z fabrycznego czujnika. a mnie poniższe przekonuje, bo 4 cylinder jest "sławny" z tego powodu zdjęcia z https://shop.vemstuning.com/products/spurt-cooling-flow-upgrade-for-cyl-4-on-subaru-ej20-ej25-engines Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 O ciekawe porównanie. Z faktami nie ma co dyskutować - czyli działa . Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 A wymiana chłodnicy wody na tą wydajniejszą (3x grubsza od OEM) rozwiązuje już ten problem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 Wydajniejsza chłodnica nie dopuści do tzw. przegrzania silnika co chyba (tego nie wiem) może się zdarzyć w ekstremalnych warunkach przy chłodnicy fabrycznej. Nie zmieni to jednak sytuacji nierównomiernego chłodzenia lewej i prawej głowicy. W XT na prawej głowicy obieg chłodzenia jest inny (turbo) niż na prawej i 4 cylinder może mieć przez to gorsze chłodzenie. No chyba, że masz tween turbo to wtedy chłodzenie po obu stronach powinno być zbliżone. Pozdrawiam, 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2021 14 minut temu, ura_bus napisał: Wydajniejsza chłodnica nie dopuści do tzw. przegrzania silnika co chyba (tego nie wiem) może się zdarzyć w ekstremalnych warunkach przy chłodnicy fabrycznej. Nie zmieni to jednak sytuacji nierównomiernego chłodzenia lewej i prawej głowicy. nie ma nic wspólnego wydajniejsza chłodnica bo tam jest "martwa strefa" a po stronie turbo własnie dzięki przepływowi przez turbo tej strefy nie ma. Jak oglądniesz fotki w necie, to właśnie w miejscu stałej zaślepki w lewej głowicy jest króciec do turbo w prawej. W każdym razie poczytałem i pomaga a na pewno nie zaszkodzi. tu masz wyjaśnione 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 (edytowane) witam, jakie należy zastosować śruby do tylnego amora aby mieć regulację pochylenia koła ? wystarczy ta z jedną podkładką czy trzeba tą z dwoma ? ... czy może jeszcze inną? Pacjent: Forek SG MT04 Czy może wystarczy taka mimośrodowa bez żadnych podkładek ??? Edytowane 5 Września 2021 przez lolo.lolo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Godzinę temu, lolo.lolo napisał: witam, jakie należy zastosować śruby do tylnego amora aby mieć regulację pochylenia koła ? wystarczy ta z jedną podkładką czy trzeba tą z dwoma ? ... czy może jeszcze inną? Pacjent: Forek SG MT04 Czy może wystarczy taka mimośrodowa bez żadnych podkładek ??? To zwykła to się nie nada. Musi być ta z podkładkami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolo.lolo Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 14 minut temu, pininfarin01 napisał: To zwykła to się nie nada. Musi być ta z podkładkami. z jedną czy z dwoma ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Z jedną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 Godzinę temu, pininfarin01 napisał: To zwykła to się nie nada A czemu się nie nada? Z przodu daje radę a z tyłu nie da? Jakiś inny otwór jest pod tą śrubę w tylnym amortyzatorze? Co dają ta śruba regulacji z tyłu? i kiedy ją zastosować, bo w moim ich nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 5 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2021 32 minuty temu, yaroz napisał: A czemu się nie nada? Z przodu daje radę a z tyłu nie da? Jakiś inny otwór jest pod tą śrubę w tylnym amortyzatorze? Co dają ta śruba regulacji z tyłu? i kiedy ją zastosować, bo w moim ich nie ma. Bo nigdy z tyłu nie było, ja też myślałem na początku że założę te co są z przodu ( bo miałem/mam kilka sztuk) ale nic z tego, jest inny otwór. Jak Będziesz podnosił Leśnika to wtedy zmieni się pochylenie koła i wtedy trzeba ustawiać z pomocą tych śrub. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się