Nargond Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 od czego w SJ jest taka mała czarna chłodnica zaraz za grilem według mnie kolejność patrząc od zderzaka to jest - nie wiem co czarne małe z dwiema rurkami - chłodnica klimy (chyba jest większa no i była wymieniana w tym roku więc raczej nie jest czarna tylko srebrna) - chłodnica silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 25 minut temu, Nargond napisał: od czego w SJ jest taka mała czarna chłodnica zaraz za grilem według mnie kolejność patrząc od zderzaka to jest - nie wiem co czarne małe z dwiema rurkami - chłodnica klimy (chyba jest większa no i była wymieniana w tym roku więc raczej nie jest czarna tylko srebrna) - chłodnica silnika Chłodnica CVT 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 W dniu 3.09.2021 o 02:02, AdaSch napisał: https://shop.vemstuning.com/products/spurt-cooling-flow-upgrade-for-cyl-4-on-subaru-ej20-ej25-engines?variant=13794125152329 ważna niby jest średnica a mnie poniższe przekonuje, bo 4 cylinder jest "sławny" z tego powodu zdjęcia z https://shop.vemstuning.com/products/spurt-cooling-flow-upgrade-for-cyl-4-on-subaru-ej20-ej25-engines Coś tam z prawej spadło, za to lewa skoczyła mocno i brakuje jej tylko 5 stopni do prawej sprzed modyfikacji Mnie to jakoś bardzo nie przekonuje, ale może wiesz coś więcej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 43 minuty temu, Daniel Janus napisał: Chłodnica CVT jej rozmiar to jakiś żart - ale chyba grunt że jest ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Janus Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 2 minuty temu, Nargond napisał: jej rozmiar to jakiś żart - ale chyba grunt że jest ;-) Jest odpowiednio obliczona do typowych warunków użytkowania. W przypadku osiągnięcia zbyt wysokiej temp. elektronika wkroczy. Podczas bardzo stromych podjazdów w ekstremalnych temp. (+44 st.) na Subariadzie w Albanii nie przypominam sobie aby auta z CVT zgłaszały problem z przegrzaniem płynu CVT. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 wiesz zawsze myślałem że powinna być większa tak zbliżonych rozmiarów do klimy...mówię grunt że jest ale rozmiarowo mnie rozbawiła jak ją zobaczyłem...a akurat coś synkowi pokazywałem i mi się to coś rzuciło w oczy ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 1 godzinę temu, VEC napisał: Coś tam z prawej spadło, za to lewa skoczyła mocno i brakuje jej tylko 5 stopni do prawej sprzed modyfikacji Mnie to jakoś bardzo nie przekonuje, ale może wiesz coś więcej? a nie uważasz, że nie chodzi o samą temperaturę a o różnicę miedzy temperaturami na obu głowicach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
VEC Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 Godzinę temu, AdaSch napisał: a nie uważasz, że nie chodzi o samą temperaturę a o różnicę miedzy temperaturami na obu głowicach? no nie, bo te głowice między sobą nie pracują, a to temperatura sama w sobie powoduje problemy z 4 cylindrem. Wiem że ten mod jest hiper popularny w US, ale nie chce mi się wierzyć że tak prostego usprawnienia FHI nie wdrożyłoby przez ponad dekadę produkcji tego silnika, gdyby było korzystne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falente Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 no nie, bo te głowice między sobą nie pracują, a to temperatura sama w sobie powoduje problemy z 4 cylindrem. Wiem że ten mod jest hiper popularny w US, ale nie chce mi się wierzyć że tak prostego usprawnienia FHI nie wdrożyłoby przez ponad dekadę produkcji tego silnika, gdyby było korzystne:question:Ciekawe jakie są jeszcze inne różnice EU i USA bo najbardziej znane jest to że do aut z zza oceanu dobrze dodać chłodnice oleju skrzyni biegów bo tam jeździ się mniej dynamicznie niż w Europie i ich skrzynia mocniej się grzeje tutaj.Tylko czy w EU silnikach już nie ma potrzeby poprawiać obiegu chłodzenia właśnie z tego powodu że EU już ma coś lepiej niż US? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ura_bus Opublikowano 6 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2021 10 godzin temu, VEC napisał: Coś tam z prawej spadło, za to lewa skoczyła mocno i brakuje jej tylko 5 stopni do prawej sprzed modyfikacji Chyba mylisz strony albo ja jestem "w mylnym błędfzie" - prawa głowica to w wersji LHD strona pasażera i lokalizacji turbo. Nie wiem jak i co mierzyłeś, temperaturę płynu na wyjściu z głowicy czy temp głowic np. miernikiem podczerwieni. Ten ostatni może chyba być obarczony większym błędem. Bardziej do mnie przemawia rozumowanie 8 godzin temu, AdaSch napisał: a nie uważasz, że nie chodzi o samą temperaturę a o różnicę miedzy temperaturami na obu głowicach? W mojej opinii nie ma znaczenia, że 7 godzin temu, VEC napisał: te głowice między sobą nie pracują, cokolwiek to oznacza bo skoro temperatura na głowicy 2 i 4 cylindra jednak spadła tzn., że jest lepiej niż bez modyfikacji. Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Mistrze, kładł ktoś aftermarketowe maty grzejne do foteli w SF pod seryjną wiązkę podgrzewania? Potrzebny jest termistor czy te auta mają prosty moduł napięciowy i niema konieczności? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 7 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2021 Szybka ciekawostka, badam temat dalej mój forek 2.5XT od zawsze poszarpywał przy średnim przyspieszaniu, podobno tak mają, tunerzy mogą zaradzić itp. Przyzwyczaiłem się, przyjąłem i tyle ale w miedzy czasie uszczelniłem co się dało, sprawdziłem itd wszystko, łącznie z wymianą przepływki - nowy silnik i to samo więc TTTM. Któregoś razy podczas czyszczenia różnych rzeczy przy silniku, chciałem przeczyścić czujnik doładowania i tak go źle wyciągnąłem, że złamałem krócieć - problemu nie było, bo od góry siliconowa uszczelka dobrze trzymała ale polowałem na sam czujnik bez sukcesu. Doczekałem się aż ktoś wystawił przepustnicę my06 2,5XT więc ją kupiłem razem z czujnikiem. tym razem wyciągnąłem czujnik delikatnie i wstawiłem do forka. Trochę jakby inaczej zapalił ale chceck się nie pojawił, więc git i auto do garażu. Dzisiaj jest wtorek, więc jadę na shell dotankować vpower na maxa no i jakie było moje zdziwienie, wyjazd z garage i ZERO szarpnięć, nic jak impreza diesel, łagodnie stanowczo i płynnie. Różnica tak ogromna, że aż nie mogłem się przestawić. Jutro sobie pojeżdżę ale ale nie ukrywam szoku. Czujnik ma te same nr co stary, w logach na starym nigdy nie było problemu z odczytem boost czy coś takiego, więc nigdy bym się nie spodziewał, ze to ten czujnik. Obecnie mówię sobie spokojnie, pojeździsz jutro i się okaże, ale to co dzisiaj nie poczułem to dla mnie szok! 1 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Update, wygląda na to, że szarpanie ustało, również miałem problem z falowaniem boost po mocnym nagrzaniu silnika i wydaje się, ze to tez ustało ale nie było specjalne warunków aby to dokładnie w drodze do pracy to sprawdzić. W każdym razie wymieniłem pierścień za drugim katalizatorem a wydechami, mój wyglądał na zgnity. choć było szczelnie ale postanowiłem wymienić. Po 16 latach flansze są w świetnym stanie, rury też, śruby trochę skorodowane ale nakrętki bez problemu dały się odkręcić. Jedyny problem to oczyszczenie pasty uszczelniającej która zamieniła się w coś mega twardego. Tyle ile sam dałm rady do zrobiłem sam stawiając auto na najazdach. Musze gdzieś podjechać na dokładnie oczyszczenie i na wszelki wypadek pomalowanie flansz. Czym najlepiej pomalować flansze wydechu? Srebrzanką czy jest coś lepszego? Edytowane 8 Września 2021 przez AdaSch Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 10 godzin temu, AdaSch napisał: Czujnik ma te same nr co stary Możesz podać ten nr? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 19 minut temu, rosaskc napisał: Możesz podać ten nr? 22627AA360 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 58 minut temu, AdaSch napisał: problem z falowaniem boost po mocnym nagrzaniu silnika Też z tym walczyłem, ale ostatnio miałem sporo jazd autostradowych i falowania nie było. Wymieniałem przepływkę, restryktor, i poprawiałem mocowania wężyków sterowania doładowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Wymiana halogenu SG 2003r , trzeba zdjąć zderzak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) 22 godziny temu, 133699 napisał: Mistrze, kładł ktoś aftermarketowe maty grzejne do foteli w SF pod seryjną wiązkę podgrzewania? Potrzebny jest termistor czy te auta mają prosty moduł napięciowy i niema konieczności? Kostka ma chyba i tak dwa piny, niebieska pod fotelami. Wkładałem maty do skórzanych foteli, ale były to maty fabryczne, ale nie widziałem tam żadnej pastylki z termistorem czy czymś podobnym. Teraz specjalnie na zdjęcia patrzyłem jeszcze. Schemat podaje jakiś wyłącznik w matach. Edytowane 8 Września 2021 przez ewemarkam 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 20 minut temu, ewemarkam napisał: Kostka ma chyba i tak dwa piny, niebieska pod fotelami. Wkładałem maty do skórzanych foteli, ale były to maty fabryczne, ale nie widziałem tam żadnej pastylki z termistorem czy czymś podobnym. Teraz specjalnie na zdjęcia patrzyłem jeszcze. Schemat podaje jakiś wyłącznik w matach. Rozumiem. Te uniwersalne maja jakiś termostat na 70c. Używanych mat nie używam.. bo i tak nie działają zastanawiam się jeszcze czy wpinać je rownolegle czy szeregowo. Nie mam pojęcia ile ciągną fabryczne maty pod obciążeniem, a te uniwersalne to niby 20w jest. Trochę bida dlatego kusi rownolegle wpiąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) 7 minut temu, 133699 napisał: Rozumiem. Te uniwersalne maja jakiś termostat na 70c. Używanych mat nie używam.. bo i tak nie działają zastanawiam się jeszcze czy wpinać je rownolegle czy szeregowo. Nie mam pojęcia ile ciągną fabryczne maty pod obciążeniem, a te uniwersalne to niby 20w jest. Trochę bida dlatego kusi rownolegle wpiąć. Wsadzałem wyjęte z moich foteli jak zmieniałem wystrój wnętrza Forestera. Także wiem że były sprawne. I tak włożyłem tylko do fotela kierowcy, pasażera mi się nie chciało. Obecny właściciel dostał to w pudełku. Edytowane 8 Września 2021 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiku Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 Wymiana halogenu SG 2003r , trzeba zdjąć zderzak ?NieWysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel.wro Opublikowano 8 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2021 (edytowane) Jest dość dobre dojście od wewnatrz Edytowane 8 Września 2021 przez Pawel.wro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 9 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2021 Jest dość dobre dojście od wewnatrzDość dobre to raczej nie, ale wykonalne... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nosek kreseczka Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 (edytowane) Niestety nie mogę się dogadać z forkiem. Po zamknięciu mruga światłami kilka razy. Co on chce mi powiedzieć? Film poniżej VID_20210910_230628.mp4 Edytowane 11 Września 2021 przez Nosek kreseczka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 33 minuty temu, Nosek kreseczka napisał: Niestety nie mogę się dogadać z forkiem. Po zamknięciu mruga światłami kilka razy. Co on chce mi powiedzieć? Film poniżej VID_20210910_230628.mp4 9 MB · 0 pobrań SOS? Ruda chrupie kielichy? A tak serio to jak masz możliwość to spróbuj podmienić przycisk świateł awaryjnych. Jak się go wymontowuje to przez niego przechodzi sygnał kierunków. Jako najprostrza opcja po prostu spróbować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się