Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, Kiwi 4ester napisał:

SOS? Ruda chrupie kielichy? :upside-down-face_1f643-small:

 

A tak serio to jak masz możliwość to spróbuj podmienić przycisk świateł awaryjnych. Jak się go wymontowuje to przez niego przechodzi sygnał kierunków. Jako najprostrza opcja po prostu spróbować :)

Info od alarmu jeżeli masz, musisz poczytać o tym na necie, nie mam przy sobie instrukcji @LosioDriver podpowiedz koledze bo pewnie z pamięci wiesz co i jak albo masz pod ręką manual ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Nosek kreseczka napisał:

Niestety nie mogę się dogadać z forkiem. Po zamknięciu mruga światłami kilka razy. Co on chce mi powiedzieć? Film poniżej

 

 

Zamki wszystkie dobrze się domykają? Bateria w pilocie ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.09.2021 o 15:25, Nosek kreseczka napisał:

Niestety nie mogę się dogadać z forkiem. Po zamknięciu mruga światłami kilka razy. Co on chce mi powiedzieć? Film poniżej

zasyfiały czujnik zamkniętej maski - wydaje mu się, że jest otwarta. - czujnik systemu alarmowego

ew awaria syreny lub jej baterii

Edytowane przez AdaSch
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście podczas urlopu odkryłem kolejne uszkodzenie w Ryśiu :(

Tym razem podczas wyprawy na grzyby do lasu zabraliśmy sie w 5 do auta i trzeba było skorzystać z środkowego tylnego pasa co ma mocowanie w podsufitce. Podczas wypinania zaczepu pasa osłony się rozpadły i dolna spadła a górna latała. Były sklejone klejem aby tylko się trzymały :censored: Ciekawe co jeszcze mnie zaskoczy w tym aucie.

Da radę to naprawić / wymienić bez sciągania podsufitki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja u siebie w legacy ostatnio wymieniałem to dałem OEM bo na starych autko 26 lat jeździło. A u Ciebie z tego co pamiętam planowana jazda na LPG to tym bardziej daj OEM

Edytowane przez ipsx82
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Kiwi 4ester napisał:

Taka sytuacja

Rozumiem, że przewody mam do wymiany, natomiast jest dość spora rozbieżność jakie nowe dać. Poradzicie? :)

Ja kupiłem NGK ale kiedyś ktoś polecał nasze polskie Janmor, Sentech, w cenie do 90zł. Przy następnej wymianie może je wypróbuję, zobaczę tylko czy przy ściąganiu fajek od NGK ze świec zostaną wsuwki taka jak na Beru, co potem uniemożliwiało mi włożenie nasadki na świecę żeby ją wykręcić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, yaroz napisał:

Ja kupiłem NGK ale kiedyś ktoś polecał nasze polskie Janmor, Sentech, w cenie do 90zł. Przy następnej wymianie może je wypróbuję, zobaczę tylko czy przy ściąganiu fajek od NGK ze świec zostaną wsuwki taka jak na Beru, co potem uniemożliwiało mi włożenie nasadki na świecę żeby ją wykręcić.

Janmor i Sentech nie. OEM lub ostatecznie Beru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, buc niskopienny napisał:

Janmor i Sentech nie. OEM lub ostatecznie Beru.

Już OEM namierzyłem. Fakt, że 360 to nie mało, ale jeśli mam co 2 czy 3 lata znowu wymieniać to wolę raz i mieć spokój na dłużej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie i Panie, mam dwa pytania :

 

1. Blacharka : odebrałem dziś auto od blacharza, było na zrobieniu nadkoli i kielichów. Z lewej strony w sumie tylko czyszczenie i lakier, z prawej reparaturka nadkola i punktowa łata na kielichu. Chciałem sobie dodatkowo zabezpieczyć te nadkola od środka po naprawie, więc zakupiłem wosk do profili. Po jego aplikacji zauważyłem, że z prawej strony tam gdzie była reparaturka wycieka on swobodnie na łączeniu nadkola zewnętrznego i wewnętrznego, tak raczej być nie powinno ? 

2. Od jakiegoś czasu, podczas cofania na skręconych kołach, np żeby tyłem wjechać na miejsce parkingowe słyszę z tyłu auta rytmiczne puknięcia, dzieje się to głównie gdy bardzo lekko operuje gazem, pacjent w automacie jeśli to coś ma do rzeczy. Co to może być ? krzyżaki ? wał ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, buc niskopienny napisał:

Beru

Jak już pisałem wcześniej Beru nie kupię z powodu takiego, że przy ściąganiu, wsuwki zostały na świecach, co potem uniemożliwiało mi odkręcenie świecy, musiałem kombinować długimi, cienkimi szczypcami żeby je ściągnąć ze świecy. Zobaczymy czy przy NGK będzie podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, rutra80 napisał:

@Kiwi 4ester Ja kabli OEM nigdy nie miałem ale ponoć równoważne OEM bodajże z NGK - padały tak samo szybko jak najtańsze. Także albo spróbuj OEM albo kupuj najtańsze ale częściej (tak robiłem)...

Pójdę teraz w OEMy i czas pokaże :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Perzon napisał:

Panowie i Panie, mam dwa pytania :

 

1. Blacharka : odebrałem dziś auto od blacharza, było na zrobieniu nadkoli i kielichów. Z lewej strony w sumie tylko czyszczenie i lakier, z prawej reparaturka nadkola i punktowa łata na kielichu. Chciałem sobie dodatkowo zabezpieczyć te nadkola od środka po naprawie, więc zakupiłem wosk do profili. Po jego aplikacji zauważyłem, że z prawej strony tam gdzie była reparaturka wycieka on swobodnie na łączeniu nadkola zewnętrznego i wewnętrznego, tak raczej być nie powinno ? 

2. Od jakiegoś czasu, podczas cofania na skręconych kołach, np żeby tyłem wjechać na miejsce parkingowe słyszę z tyłu auta rytmiczne puknięcia, dzieje się to głównie gdy bardzo lekko operuje gazem, pacjent w automacie jeśli to coś ma do rzeczy. Co to może być ? krzyżaki ? wał ?

Jak możesz to pokaż fotkę tego wycieku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Kiwi 4ester napisał:

Rozumiem, że przewody mam do wymiany, natomiast jest dość spora rozbieżność jakie nowe dać. Poradzicie? 

a samo oczyszczenie nic nie da? wg mnie tam jest typowy syf drogowy z solą itp. Ja bym od tego zaczął.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, AdaSch napisał:

a samo oczyszczenie nic nie da? wg mnie tam jest typowy syf drogowy z solą itp. Ja bym od tego zaczął.

Szczerze powiedziawszy to te przewody z nami jeżdżą już prawie 5 lat i ciulas wie czy wcześniej były wymieniane. Toteż krzywda się nie stanie jak będą nowe + do tego świece :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...