AdaSch Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 na 99% inna. W SG miedzy wersjami też się różnią, być może kosmetyka i da się "dopasować" ale "numerowo" nie sądzę aby się zgadzało. Ja ładną do swojego kupiłem na ebay uk, tam nie sypią soli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Rura wlewu paliwa w STurbo jest taka sama jak w ssaku/GC/GD/SG? Czy muszę szukać koniecznie od STurbo?Rury się różnią. Wiem, że ludzie jakoś dopasowują oraz że do któregoś modelu jakiś zamiennik był swego czasu dostępny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Rura wlewu paliwa w STurbo jest taka sama jak w ssaku/GC/GD/SG? Czy muszę szukać koniecznie od STurbo?Ja kupiłem kiedyś z imprezy nie pamiętam której, chyba tak samo rocznikowo do Forka SF i minimalnie się różniła.I tak wymieniałem gumowy przewód, dałem dłuższy i zagrało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 2 godziny temu, Gajcus napisał(a): Rura wlewu paliwa w STurbo jest taka sama jak w ssaku/GC/GD/SG? Czy muszę szukać koniecznie od STurbo? to powinno pomóc 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dir33 Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Czy jest może tańszy zamiennik tarczy kotwicznej do forka SH? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nakedman Opublikowano 12 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2023 Joł, czy do centrowania sprzęgła w Foresterze SF 2.0 N/A wystarczy narzędzie do tego przeznaczone dostępne szeroko na allegro itp. czy trzeba czegoś specjalnego ze względu na to, że to Subaru? Z góry dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 13 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2023 Joł, czy do centrowania sprzęgła w Foresterze SF 2.0 N/A wystarczy narzędzie do tego przeznaczone dostępne szeroko na allegro itp. czy trzeba czegoś specjalnego ze względu na to, że to Subaru? Z góry dzięki za odpowiedź Wystarczy "kij od szczotki" z nawiniętą izolacją.Tak samo może być ten kawałek plastiku.Sprzęgło w Subaru niczym się nie różni od innych marek.Masz wycentrować tarcze przed skręceniem nic więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 18 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2023 Ważne pytanie czy ja mogę tą rurkę wymienić sam, czy po odłączeniu przewodów płyn chłodzący/olej zaleją mi garaż? zakładam, że tam jest płyn chłodzący i bezkarnie nie mogę sam tego wymienić bez zaciśnięcia przewodów gumowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 18 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2023 Niestety grawitacja zrobi swoje , tak to od chłodzenia rurka i pocieknie płyn chłodzący. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ObywatelX Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 Witam. Chciałbym wygłuszyć nadkola w swoim aucie. Pytanie czy jest duża różnica gdy wygluszę nadkole plastikowe a nie karoserię za nadkolem? W internecie krążą różne filmiki a z racji tego jak forki lubią rudą wolał bym wykleić plastik. Chyba że to całkowicie mija się z celem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 Myślę że nawet tego nie odczujesz wygłuszając nadkola. Może lepiej zrobić to masą natryskową. Przynajmniej będzie to zabezpieczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RSK7 Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 W dniu 12.05.2023 o 20:54, dir33 napisał(a): Czy jest może tańszy zamiennik tarczy kotwicznej do forka SH? Znajdź na Allegro zwrotnice z tarcza kotwiczna po uszkodzonym dieslu. Kiedyś jak patrzyłem było tego sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 19 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2023 W dniu 26.04.2023 o 07:05, Arcanst napisał(a): Cześć. Oryginalna pompa paliwa w Forester SG 2.5 XT wystarcza do jakiej mocy samochodu? jak była nowa to 265KM zgodnie z PPP 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcanst Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Cześć. Szybkie pytanie temat nurtuje mnie już od jakiegoś czasu. Mam dziwna przypadłość Forester SG 2.5 xt manual dodam tutaj że ma mapę na 270km oraz lekkie kolo zamachowe. Samochód na zimnym silniku pracuje beż zastrzeżeń jednak jak się zagrzeje to podczas ruszania po całkowitym zatrzymaniu trzęsie całą budą jeżeli będziemy w ruchu nawet minimalnym to nie ma tego problemu, poza tym jeżeli ruszam pod wzniesienie szarpanie jest bardziej wyczuwalne. Dodatkowo zauważyłem że cofając (na rogrzanym silniku tylko i wyłącznie) Samochód znowu szarpie. Nie jestem fachowcem ale miałem kiedyś podobny problem i winowajcą byl docisk sprzęgła z tym że szarpanie występowało czy samochód był zimny czy ciepły i sprzeglo rozpadlo się po około 300km od wystąpienia pierwszych objawów. A tutaj zrobilem już około 1000km i nie odczuwam żeby objawy się nasilały. Jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Cześć. Szybkie pytanie temat nurtuje mnie już od jakiegoś czasu. Mam dziwna przypadłość Forester SG 2.5 xt manual dodam tutaj że ma mapę na 270km oraz lekkie kolo zamachowe. Samochód na zimnym silniku pracuje beż zastrzeżeń jednak jak się zagrzeje to podczas ruszania po całkowitym zatrzymaniu trzęsie całą budą jeżeli będziemy w ruchu nawet minimalnym to nie ma tego problemu, poza tym jeżeli ruszam pod wzniesienie szarpanie jest bardziej wyczuwalne. Dodatkowo zauważyłem że cofając (na rogrzanym silniku tylko i wyłącznie) Samochód znowu szarpie. Nie jestem fachowcem ale miałem kiedyś podobny problem i winowajcą byl docisk sprzęgła z tym że szarpanie występowało czy samochód był zimny czy ciepły i sprzeglo rozpadlo się po około 300km od wystąpienia pierwszych objawów. A tutaj zrobilem już około 1000km i nie odczuwam żeby objawy się nasilały. Jakieś pomysły?Kiedy wymieniłeś płyn hamulcowy? Chyba jest jeden zbiornik także do sprzęgła. Może ktoś skasował Ci luz na pedale sprzęgła. Zobacz czy pedał na tzw luz roboczy, czyli da się go wcisnąć ok 2-3cm zanim naciśnie tłoczek od pompki. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcanst Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Godzinę temu, ewemarkam napisał(a): Kiedy wymieniłeś płyn hamulcowy? Chyba jest jeden zbiornik także do sprzęgła. Może ktoś skasował Ci luz na pedale sprzęgła. Zobacz czy pedał na tzw luz roboczy, czyli da się go wcisnąć ok 2-3cm zanim naciśnie tłoczek od pompki. Dzięki za odpowiedź. Płynu hamulcowego nie wymieniałem jeszcze... a co do luzu na pedale sprawdzę rano. Trzeba coś demontować żeby zobaczyć miejsce gdzie pedal dotyka tej pompki? I jeżeli nie miał bym tego luzu, to w którym miejscu znajduje się regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 21 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2023 Regulacja znajduje się przy samym pedale. Generalnie chodzi o to aby tłoczek sobie wrócił i otoworzył w pompce dopływ świeżego płynu. Nie twierdze że on tam krąży. Ale bardziej niż moje tłumaczenie pokażą Ci filmy. https://www.youtube.com/results?search_query=subaru+clutch+pedal+adjustment Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcanst Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Jeszcze nurtuje mnie jedna sprawa może to jest przyczyną szarpania. Sprawdzałem dzisiaj że hamulec tak zwany hill Holder zwalnia się dopiero w połowie ruchu pedału sprzęgła a same sprzeglo łapie z dołu. Jak macie w swoich Forkach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 3 godziny temu, Arcanst napisał(a): Jeszcze nurtuje mnie jedna sprawa może to jest przyczyną szarpania. Sprawdzałem dzisiaj że hamulec tak zwany hill Holder zwalnia się dopiero w połowie ruchu pedału sprzęgła a same sprzeglo łapie z dołu. Jak macie w swoich Forkach? Hill holdera możesz wyregulować. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcanst Opublikowano 23 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2023 Samochód juz stoi u mechanika. Zapewne ogarnie temat. Dzięki za wszelkie informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mattipk Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 @Arcanst napisz po naprawie czy udało się rozwiązać problem i co trapiło twój egzemplarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcanst Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 Samochód dziś odebrałem. Wszelkie szarpania ustąpiły. Winowajcą był hamulec hill holder, najprawdopodobniej uszkodzony mechanizm, regulacja nie przyniosła żadnych efektów.Jako że nie mam czasu w tej chwili na dłuższy postój samochodu zdecydowałem się na ściągnięcie linki która uaktywnia hill holdera. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 24 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2023 46 minut temu, Arcanst napisał(a): Samochód dziś odebrałem. Wszelkie szarpania ustąpiły. Winowajcą był hamulec hill holder, najprawdopodobniej uszkodzony mechanizm, regulacja nie przyniosła żadnych efektów.Jako że nie mam czasu w tej chwili na dłuższy postój samochodu zdecydowałem się na ściągnięcie linki która uaktywnia hill holdera. Standard. Niestety z wieloma ludźmi rozmawiałem na ten temat. Kwestia regeneracji hill holdera też nie jest oczywista. Mechanik mi raz powiedział, że można to rozebrać, wyczyścić i wsio, ale ręki nie da uciąć, czy by to znowu działało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 26 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 Regulacja zaworów, jak zacznę regulację po dwóch/trzech godzinach to można to przyjąć jako zimny silnik? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 26 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2023 Regulacja zaworów, jak zacznę regulację po dwóch/trzech godzinach to można to przyjąć jako zimny silnik? Ja nigdy nie czekam dłużej, ponieważ nie mam czasu Nigdy nie miałem problemów a robię to dosyć czysto.W sensie kontroluje.Z reguły wydechowe tylko minimalnie trzeba skasować po ok 30-40k. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się