rutra80 Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Ja miałem niezłą gulę w gardle świeżo po spuszczeniu auta z podnośnika na KYB, monster truck normalnie. Po przejechaniu się wszystko zaczęło wyglądać normalnie. Bez SLS masz do wyboru albo twarde sprężyny z normalną wysokością albo normalną miękkość ale ciut wyżej dupka bez obciążenia, ale bez dramatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJ Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Zadam chyba dwa bardzo głupie pytania.. Zwłaszcza to drugie. Pacjent Forek SG MY06 1) czy wskaźnik poziomu paliwa po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinien opaść do 0? Dziś po zgaszeniu samochodu został w tym samym miejscu. Wydaje mi się, że zawsze opadał, ale szczerze zgłupiałem. 2) by radio 2din z aplikacją typu Torque pokazywało podstawowe informacje "diagnostyczne" musi być sparowane z interfejsem czytającym OBD2? Po Bluetooth lub wi-fi. Nie ma opcji podpiąć tego przewodami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Po obejrzeniu na żywo jest tak z 1-1,5 cm za wysoko. No może 2 cm. Zobaczymy czy przysiadzie na tyle by nie kłuł w oko. Zrobię zdjęcia za dnia i wstawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 17 minut temu, MrJ napisał: czy wskaźnik poziomu paliwa po zgaszeniu silnika i wyjęciu kluczyka ze stacyjki powinien opaść do 0? Dziś po zgaszeniu samochodu został w tym samym miejscu. Wydaje mi się, że zawsze opadał, ale szczerze zgłupiałem. Tak ma być. 17 minut temu, MrJ napisał: 2) by radio 2din z aplikacją typu Torque pokazywało podstawowe informacje "diagnostyczne" musi być sparowane z interfejsem czytającym OBD2 Też bym tak chciał,. Jakie masz to radio , chyba nie fabryczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 2 godziny temu, mattipk napisał: Raczej buda powinna stać równo? Raczej równo ,ale najlepiej sprawdź odległości osi koła do blotnika wg manuala. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 21 godzin temu, zimek napisał: prawy amortyzator wyminiany był w ASO Suzuki gdzie tam samochód był serwisowany 6 lat . Po 4 latach padł Lewy króry jest od nowości A jak to wytłumaczyli? Ja bym na piśmie złożył zapytanie do ASO ,czy producent dopuszcza wymianę jednego amora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 29 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2020 Godzinę temu, respect napisał: A jak to wytłumaczyli? Ja bym na piśmie złożył zapytanie do ASO ,czy producent dopuszcza wymianę jednego amora. Notatka do siebie, omijać ASO Suzuki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Mam SBD rocznik 2009, przebieg 175 tys km, po wymianie shortblocka w ASO w tym roku, wcześniej wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Dziś wymieniony alternator . Auto zaczęło niedawno lekko szarpać (takie miniszarpnięcia w trakcie jazdy). Okazało się, że w warsztacie nie są w stanie zdiagnozować komputerowo stanu wtryskiwaczy, "nie pozycjonują się", czy coś takiego mi powiedziano i stwierdzono, że do wymiany będą wtryskiwacze, ale w tzw. międzyczasie mam badać stan oleju oraz prawdopodobnie będzie mi się zapalał DPF. I teraz pytanie - czy te wtryskiwacze do czasu wymiany (podobno ok. 8 tys - kosmos!), mogą mi zniszczyć panewki w tym nowym shortblocku? Kurde- nie zarabiam tyle, żeby ciągle ładować dziesiątki tysięcy w 11 letni samochód. Inna sprawa - w warsztacie w Sopocie powiedziano mi, że powinni mi te wtryski zbadać jak wymieniali shortblocka, a nawet świec żarowych mi nie sprawdzili i musiałem wymieniać dwa tyg. temu za kolejne 1000 złotych. Ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 3 minuty temu, Michał Gdańsk napisał: Mam SBD rocznik 2009, przebieg 175 tys km, po wymianie shortblocka w ASO w tym roku, wcześniej wymiana sprzęgła i koła dwumasowego. Dziś wymieniony alternator . Auto zaczęło niedawno lekko szarpać (takie miniszarpnięcia w trakcie jazdy). Okazało się, że w warsztacie nie są w stanie zdiagnozować komputerowo stanu wtryskiwaczy, "nie pozycjonują się", czy coś takiego mi powiedziano i stwierdzono, że do wymiany będą wtryskiwacze, ale w tzw. międzyczasie mam badać stan oleju oraz prawdopodobnie będzie mi się zapalał DPF. I teraz pytanie - czy te wtryskiwacze do czasu wymiany (podobno ok. 8 tys - kosmos!), mogą mi zniszczyć panewki w tym nowym shortblocku? Kurde- nie zarabiam tyle, żeby ciągle ładować dziesiątki tysięcy w 11 letni samochód. Inna sprawa - w warsztacie w Sopocie powiedziano mi, że powinni mi te wtryski zbadać jak wymieniali shortblocka, a nawet świec żarowych mi nie sprawdzili i musiałem wymieniać dwa tyg. temu za kolejne 1000 złotych. Ręce opadają. Opisz te poszarpywania lepiej, to nie muszą być wtryski ale np upchany DPF lub uszkodzenie EGR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 DPF w ogóle się nie zapala. EGR wymieniony 3 lata temu przy przebiegu ok. 120 tys. Od czasu wymiany EGR nie byłem nawet na wypalaniu ani razu, a wcześniej co 3-4 miesiące. Jak jadę na 1- 2 biegu to lekko poszarpuje, tak jakby podawało za mało albo za dużo paliwa. W czasie jazdy natomiast, na 3-4 biegu jest uczucie takich wielokrotnych miniszarpnięć. Żadnego dodatkowego hałasu, ani spadku mocy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Podłączyli dziś do komputera w warsztacie i komputer nie był w stanie ocenić kondycji wtrysków - stąd podobno diagnoza, że nic już im nie pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 10 minut temu, Michał Gdańsk napisał: Podłączyli dziś do komputera w warsztacie i komputer nie był w stanie ocenić kondycji wtrysków - stąd podobno diagnoza, że nic już im nie pomoże. To raczej diagnoza pt zastanowić się nad zmianą warsztatu. Sugerował bym sprawdzić czujnik wychylenia EGR bo takie rzeczy jak opisujesz są typowe dla problemów z uszkodzonym grzybkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Dziękuję, z pewnością sprawdzę zanim wydam 8 tysięcy. Wielkie dzięki za pomoc. Pozdrawiam serdecznie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Czy ten wychylony grzybek to konieczność wymiany całego EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 49 minut temu, Michał Gdańsk napisał: Czy ten wychylony grzybek to konieczność wymiany całego EGR? Zależy, niektóre można banalnie regenerować. Raczej bym się martwił dlaczego się zepsuł, bo to podejrzane by było (główny podejrzany czujnik ciśnienia różnicowego DPF) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 a to,że po podpięciu pod komputer nie można orzec o stanie wtryskiwaczy nie oznacza, że właśnie one są na wykończeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 1 godzinę temu, Michał Gdańsk napisał: a to,że po podpięciu pod komputer nie można orzec o stanie wtryskiwaczy nie oznacza, że właśnie one są na wykończeniu? Oznacza że coś nie działa jak należy, np operator kabelka do wpięcia, problem elektryczny, elektroniczny, sterowania. Sam wtrysk na szarym końcu listy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Gdańsk Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 Czyli najpierw sprawdzić EGR, a potem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 30 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2020 43 minuty temu, Michał Gdańsk napisał: Czyli najpierw sprawdzić EGR, a potem? Pogadaj od macherem co rozkmini te wtryski jak należy, potem patrz co dalej, najpierw proste, potem trudne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJ Opublikowano 1 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2021 W dniu 29.12.2020 o 20:01, respect napisał: Tak ma być. Też bym tak chciał,. Jakie masz to radio , chyba nie fabryczne? ok, dzięki. Radio, to tani Chińczyk z aliexpress. 2GB ram i 32GB rom. Chyba najpopularniejsze radio w pl, bo pełno tego widzę u mnie pójdzie w miejsce fabrycznej nawigacji i głównie temu będzie służyć. Jako bajer chce tez wrzucić staty z obd. Czekam tylko na daszek US. Link do radia 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niezrównowaŻona Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 (edytowane) Czy ktoś z Was tankował do Forestera paliwo Shell V Power Racing 100? Ciekawi jesteśmy z @Panzerpferd jak zareaguje na nie silnik naszego Forka XT SG 2.5. Edytowane 3 Stycznia 2021 przez niezrównowaŻona 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Glodzio Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Witajcie. Pytanie pewnie milion razy zadawane, ale bez jednoznacznej odpowiedzi.... Przez noc w bliżej nie znany sposób zeszło mi powietrze z koła. Pytanie za 1200 punktów, czy żeby podjechać jutro do wulkanizatora mogę założyć na jedną oś "zapasowy komplet" czy może teraz wszystkie 4 przełożyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Załóż koło o tej samej średnicy co to przebite. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 2 godziny temu, niezrównowaŻona napisał: Czy ktoś z Was tankował do Forestera paliwo Shell V Power Racing 100? Ciekawi jesteśmy z @Panzerpferd jak zareaguje na nie silnik naszego Forka XT SG 2.5. Jak nie zrobicie pod nie mapy to nic nie da... 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Panzerpferd Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 (edytowane) 43 minuty temu, skwaro napisał: Jak nie zrobicie pod nie mapy to nic nie da... Krótko, zwięźle i na temat, dzięki :-) Edytowane 3 Stycznia 2021 przez Panzerpferd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się