Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 13.12.2020 o 21:11, dr.elich napisał:

Czy ktoś może wie gdzie można kupić bardzo dobrej jakości dywaniki do Forestera SG? Jakość jak OEM lub lepsza a cena niższa ?

jeżeli welur to zamawiaj pod wymiar z allegro, w wyższych jakościach są naprawdę fajne i bdb dopasowane

W dniu 14.12.2020 o 09:55, caleczka napisał:

A może to immo się zblokowało?

W dniu 14.12.2020 o 10:22, ewemarkam napisał:

Nie miałbyś isry albo paliwa jakby to było immo.

 

nie, bez immo odpalisz silnika na kilka sek i potem gaśnie.

Edytowane przez ozarek
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek wrócił od blacharza i wszystko super, tylko nie mogę otworzyć klapki wlewu paliwa. Linka wydaje się być dobrze podłączona, mam rozebrane całe wnętrze, wiec sięgam tam ręka. Słychac, jak ciągnę, ze coś się dzieje, ale klapka nie drgnie. Jest jakiś patent na otwarcie od zewnątrz ? Trochę bym zatankował Forek SG oczywiście


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Mike-m napisał:

Forek wrócił od blacharza i wszystko super, tylko nie mogę otworzyć klapki wlewu paliwa. Linka wydaje się być dobrze podłączona, mam rozebrane całe wnętrze, wiec sięgam tam ręka. Słychac, jak ciągnę, ze coś się dzieje, ale klapka nie drgnie. Jest jakiś patent na otwarcie od zewnątrz ? Trochę bym zatankował emoji846.png Forek SG oczywiście


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Źle złożona blaszka i nie odbija, jedna osoba ciągnie za cięgło w środku, druga podważa klapkę żeby otworzyć. A potem 10 kluczyk i zamontuj poprawnie blaszkę :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, ozarek napisał:

ja brałem z autodywaniki o gramaturze 750 są całkiem spoko, używam od późnej wiosny.

Też mam w każdym aucie z autodywaniki.pl, tylko polecam brać bez podkładki pod nogi kierowcy - jest mega sztywna i ciężko ułożyć dywanik

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.12.2020 o 09:18, ozarek napisał:

nie, bez immo odpalisz silnika na kilka sek i potem gaśnie.

Ale w takim przypadku nie chodziłby z autostartu,prawda?

Nie mam czasu do tego przysiąść..Ktoś z użytkowników posiada jakąś rozpiskę do sprawdzenia czujników temp,wału itp itd?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam stukający - chyba przegub - i teraz mechanicy powiedzieli mi że do SJ XT zalecają montaż tylko oryginalnego - który idzie razem z tym drążkiem do skrzyni (przegub zewnętrzny) on kosztuje jakieś kwadratowe pieniądze... 
Teraz czas na pytanie - czy ktoś montował zamiennik, jeśli tak jaki i jak się sprawdził

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz czy nie jest identyczny w innych wersjach silnikowych. w SH tez bida z zamiennikami, rozwiazaniem dla 2.0 wolnossaka okazala sie cala polos od diesela, ktora jest identyczna i mozna znalazc za 50zl w bdb stanie :)


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasuje jedynie od 2.5l wolnossącej z US :-) tego też mało jak diabli i technicznie używka kosztuje tyle co nowy zamiennik...więc pytanie czy ktoś kojarzy firmę BRV ?? bo takową znalazłem  na popularnym portalu aukcyjnym...a w tym samym momencie zastanawiam się czy nie kupić używki z XT/2,5NA -> na wymianę tylko z używkami jest tak że nigdy do końca nie wiadomo co i jak wygląda...

i Wszystkiego Najlepszego !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej

Forester SG SLS-y nie mogę nigdzie na necie znaleść  czy zostaje tylko serwis? I drugi pytanie odnośnie wymiany SLS czy muszę robić geometrię  po wymianie , sa tam jakieś mimośrody na amortyzatorach czy tylko zwykłe proste śruby?

 Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SLS albo oryginalne albo regenerowane (często siadają nawet po roku). Są zamienniki bez SLS i większość prędzej czy później z takimi kończy, chyba że kogoś stać na nówki ori.

Śruby w całym zestawie 2 na dole i 3 śrubki od góry w kielichu. Jak nic więcej nie poodkręcasz to powinno się obejść bez geometrii.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, rutra80 napisał:

SLS albo oryginalne albo regenerowane (często siadają nawet po roku). Są zamienniki bez SLS i większość prędzej czy później z takimi kończy, chyba że kogoś stać na nówki ori.

Śruby w całym zestawie 2 na dole i 3 śrubki od góry w kielichu. Jak nic więcej nie poodkręcasz to powinno się obejść bez geometrii.

Z prawej ktoś wymienił tylko jeden  jakieś 50 tyś temu  z lewej jest pewnie orginał  180 tyś  . zamienniki KYB jakoś do mnie nie przemawiają . Na razie zmienię ten lewy bo cuda się z samochodem dzieją :( . A potem zobaczymy . 

Dzięki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, zimek napisał:

Z prawej ktoś wymienił tylko jeden  jakieś 50 tyś temu  z lewej jest pewnie orginał  180 tyś  . zamienniki KYB jakoś do mnie nie przemawiają . Na razie zmienię ten lewy bo cuda się z samochodem dzieją :( . A potem zobaczymy . 

Dzięki. 

Nie dziaduj i wymień parami. KYB to dobre amoryzatory, nie ma co narzekać. Ludzie jeszcze wkładają jakieś zestawy chyba Pedersa. Cuda się dzieją bo lewy zużyty a prawy też nie jest nowy. Wymienisz lewy tylko i dalej może być cyrk bo ten z prawej może nie domagać. Wybierze się na SKP i sprawdź sobie ich sprawność. Wtedy możesz ocenić czy faktycznie jeden można wymienić czy lepiej oba. Ale to są amortyzatory i powinno się wymieniać obie strony. To one Ci utrzymują koło przy jezdni, odpowiadają za bezpieczeństwo. 

Edytowane przez ewemarkam
  • Super! 2
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym badaniem na SKP to trochę wróżenie z fusów. Miałem w Forku totalnie wylany amorek a komp pokazał sprawność 46%
Wszystko zależy jaki sprzęt ma stacja, jakie mamy sprężyny itd.

Trzeba wymienić oba. Ja zmieniłem na KYB i jestem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz zmienię  tylko jeden . Byłem za stacji i to ich badanie  to se można, acz kolwiek ten uszkodzony tylny lewy pokazał  Faktycznie (nie pamietam dokładnie ) 18% mniej jak prawy i przegląd by przeszedł bo miesciło sie w normie. A w rzeczywistosci  jeżeli jedziesz za tym samochodem  to na wybojach   lewe koło  skacze jak piłeczka tak jakby nie było żadnego amortyzatora a prawe jak przyklejone . Samochód w koło komina więc ten tego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...