Adi660r Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Na zdjęciach zawias jest zupełnie seryjny. Części do liftu leżą na półce i czekają na wolny czas;) Oktan, to tak na prawdę przewidywany finalny rezultat będziesz miał.podobny do mojego bo kolumny z SG=praktycznie to samo co zwykły.amor.z.sf.plus sprężyna ironmana. Jestem w takim razie mega ciekawy Twojego rozwiązania. I wierzę, że z moim tempem pracy przy forku (czyli prawie żadnym:/ ), zanim ją cokolwiek zrobie, to Ty już zmajstrujesz, przetestujesz, poprawisz i pochwalisz się efektami;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 9 minut temu, Adi660r napisał: Jestem w takim razie mega ciekawy Twojego rozwiązania. I wierzę, że z moim tempem pracy przy forku (czyli prawie żadnym:/ ), zanim ją cokolwiek zrobie, to Ty już zmajstrujesz, przetestujesz, poprawisz i pochwalisz się efektami;) Jeszcze muszę od Ciebie błotnik wpierw dostać i wstawić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 5 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2020 No a ja się właśnie zdziwiłem. Mechanik u którego stoję na wieszaku sprawdził mój "lift" i okazuje się że auto jest niższe niż na serii.... zajebiście.... amory wstawione to chyba impreza jakaś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniwww Opublikowano 9 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2020 Kocham je;) i nie zmienię na inne;) Btw. jeden komplet mogę mieć na sell;) A co to za felunek? Wyglądają jak Sparco Terra Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 Wyprawa ponad 60km po bezdrożach, lasach, polach, koleinach, błotnych i mokrych przeprawach na licie +50/60 obniżone tylne sanki o 27mm, opony Yokohama Geolandar A/T 215/65R16. Jednym słowem wypas Jedno jest pewne, że moje opony nie dają rady. BF TA ko2 w drugim forku zdecydowanie lepiej sobie radziły w błocie niż Yoko. Po takich wyprawach rodzą się nowe pomysły na mody video-1583625317.mp4 video-1583623344.mp4 video-1583623332.mp4 7 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi660r Opublikowano 10 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2020 23 godziny temu, miniwww napisał: A co to za felunek? Wyglądają jak Sparco Terra Te co mam na.moim forku to Braid Winrace TA 15" et15 Drugi komplet, jaki będę chciał komuś oddać to Braid Winrace T Acropolis 15" /Chciałem wrzucić foto.ale nie przechodzi/ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HopeUknow Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 W sobotem chciałem zabrać się za montaz ironmanow i pytanie czy dam rade to ogarnąć bez kanału ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oktan Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 12 minut temu, HopeUknow napisał: W sobotem chciałem zabrać się za montaz ironmanow i pytanie czy dam rade to ogarnąć bez kanału ? Na luzie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniwww Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 No to hop! 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areq Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Wszyscy mówią o forkach a podłubałem przy legasiu, najpierw poszły koła. Opona ta większa to 215/75r15 i to taka dziwna Hifly AT601. Nie chciałem zbyt agresywnej bo więcej jeździ po twardym. Ale miło zaskoczyły jak radzą w błotku. Później wymieniłem amortyzatory na foresterowe przód i tył. Metodą prób i błędów dodałem z przodu dystanse 2", ale później wyjąłem je bo było już przegięcie i geometria z przodu ciężka do ustawienia. Nie chciałem opuszczać silnika i został przód na samych amortyzatorach. Tył dostał dystans 2,5", a sanki i wahacze opuściłem o 4 cm. Na koła poszły dystanse i w sumie poszerzyło to rozstaw kół o 5 cm. Na zapasie identyczne koło ale niestety nie mieściło się w fabrycznej wnęce i poszło na otwierany stelaż z tyłu. Pod silnik i skrzynię dałem płytę aluminiową. Starsze modele subaru pozwalały na wzajemną wymianę elementów zawieszenia, w zależności od tego czy chciałeś opuścić czy podnieść, od imprezy po forestera. Jedynie górne mocowania amortyzatora się różnią ale nie ma problemu zmieniamy na takie potrzebujemy i gotowe. Na ostatnim świniopasie nieźle dawał sobie radę, nigdzie nie zaczepił dołem. Ci co byli mogą zaświadczyć jak dawał sobie radę. Tak było: A tak jest; I jak to określić dół i mechanika praktycznie od forestera a góra od legacy ? 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Misza. Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 48 minut temu, areq napisał: Na ostatnim świniopasie nieźle dawał sobie radę, nigdzie nie zaczepił dołem I na trasie chyba też było dobrze, bo nie zostawałeś z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 @areq Jak zamocowałeś koło na klapie/haku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 4 godziny temu, ewemarkam napisał: @areq Jak zamocowałeś koło na klapie/haku? nie wiem jak kolega to zrobił ale widziałem taki montaż w autoplejadach gdzie montaż był albo do ramy haku albo do ramy podwozia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Tyle to też wiem, tylko chciałbym znać szczegóły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 19 minut temu, ewemarkam napisał: Tyle to też wiem, tylko chciałbym znać szczegóły. Mogę ci podać numer do gościa który coś takiego robi i montuje to się dokładnie dowiesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Ciekawe czy poda szczegóły żeby sobie samemu zrobić. Zdjęcia itp. Denerwuje mnie koło w bagażniku, zawsze można je wywalić na bagażnik dachowy. Ale chciałem zobaczyć jak to wygląda z kołem przy klapie. Daj numer na PW. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falente Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 Ciekawe czy poda szczegóły żeby sobie samemu zrobić. Zdjęcia itp. Denerwuje mnie koło w bagażniku, zawsze można je wywalić na bagażnik dachowy. Ale chciałem zobaczyć jak to wygląda z kołem przy klapie. Daj numer na PW. Dzięki Tak samo poda szczegóły jak informacje o płycie pod silnik ograniczają się do: "napisałem cenę na PW" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areq Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 (edytowane) W legacy zapasówką jest niestety dojazdówka, w żaden sposób nie pasuje do AT-eków na pełnym profilu. Do forestera można znaleźć w internecie na stronach najczęściej zagranicznych ale jak się poszuka to i w Polsce. Widziałem cenę ok. 1900 zł trochę drogo jeżeli samochód kupiłem za 1000 zł. Oczywiście do legacy nie ma. Zebrałem trochę materiałów typu profil 50x50x2, kawałek rury fi50, blacha ok 5 mm, trzy szpilki plus nakrętki to wszystko miałem gdzieś tam u siebie a profil kupiłem na złomie za 10 zł. Zawias z kulką w jednym z miejscowych sklepów za 8 zł. Zawleczkę za 40 gr, kawałek pręta w Leroy Merlin, obejma do koła manewrowego przyczepy 13 zł , pokrowiec na koło w sklepie motoryzacyjnym w zależności od rozmiaru cena ok 40 zł. Trochę pomierzyłem, poprzycinałem i pospawałem no i na koniec pomalowałem. Zapomniałem o kawałku przewodu i wtyczce do gniazda przyczepy 7 zł plus oświetlenie akurat od tablicy motocykla jedno zużyłem w innym projekcie a drugie tutaj 2 szt jako komplet kosztowały 22 zł. Sumując wydatek rzędu 100 zł plus swoja praca jeżeli masz dostęp do spawarki i szlifierki kątowej. Mogłem kupić uchwyt do kanistra za 300 zł i kanister za kolejne 300 zł. Ale postanowiłem zrobić jeszcze uchwyt na kanister z wodą. Kupiłem płaskownik w Leroyu za ok 25 zł i kanisterza 45 zł. Czyli podliczając na wszystko wydałem około 200 zł i sprawdza się w działaniu. Poniżej krótki filmik poglądowy. https://youtu.be/wfd01NufsPk 20200313_143222[1].mp4 20200313_143222[1].mp4 Edytowane 13 Marca 2020 przez areq 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vercy Opublikowano 13 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2020 9 godzin temu, ewemarkam napisał: Ciekawe czy poda szczegóły żeby sobie samemu zrobić. Zdjęcia itp. Denerwuje mnie koło w bagażniku, zawsze można je wywalić na bagażnik dachowy. Ale chciałem zobaczyć jak to wygląda z kołem przy klapie. Daj numer na PW. Dzięki Wysłane, 3 godziny temu, areq napisał: W legacy zapasówką jest niestety dojazdówka, w żaden sposób nie pasuje do AT-eków na pełnym profilu. Do forestera można znaleźć w internecie na stronach najczęściej zagranicznych ale jak się poszuka to i w Polsce. Widziałem cenę ok. 1900 zł trochę drogo jeżeli samochód kupiłem za 1000 zł. Oczywiście do legacy nie ma. sam mam zapas w garażu (16 Geolandar) więc jak ktoś chce to opcham ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 W legacy zapasówką jest niestety dojazdówka, w żaden sposób nie pasuje do AT-eków na pełnym profilu. Do forestera można znaleźć w internecie na stronach najczęściej zagranicznych ale jak się poszuka to i w Polsce. Widziałem cenę ok. 1900 zł trochę drogo jeżeli samochód kupiłem za 1000 zł. Oczywiście do legacy nie ma. Zebrałem trochę materiałów typu profil 50x50x2, kawałek rury fi50, blacha ok 5 mm, trzy szpilki plus nakrętki to wszystko miałem gdzieś tam u siebie a profil kupiłem na złomie za 10 zł. Zawias z kulką w jednym z miejscowych sklepów za 8 zł. Zawleczkę za 40 gr, kawałek pręta w Leroy Merlin, obejma do koła manewrowego przyczepy 13 zł , pokrowiec na koło w sklepie motoryzacyjnym w zależności od rozmiaru cena ok 40 zł. Trochę pomierzyłem, poprzycinałem i pospawałem no i na koniec pomalowałem. Zapomniałem o kawałku przewodu i wtyczce do gniazda przyczepy 7 zł plus oświetlenie akurat od tablicy motocykla jedno zużyłem w innym projekcie a drugie tutaj 2 szt jako komplet kosztowały 22 zł. Sumując wydatek rzędu 100 zł plus swoja praca jeżeli masz dostęp do spawarki i szlifierki kątowej. Mogłem kupić uchwyt do kanistra za 300 zł i kanister za kolejne 300 zł. Ale postanowiłem zrobić jeszcze uchwyt na kanister z wodą. Kupiłem płaskownik w Leroyu za ok 25 zł i kanisterza 45 zł. Czyli podliczając na wszystko wydałem około 200 zł i sprawdza się w działaniu. Poniżej krótki filmik poglądowy. [/url] 20200313_143222[1].mp4 20200313_143222[1].mp4 Dzięki.Genialne w swojej prostocie. Plusem Forka jest to że rejestrację ma na zderzaku i od biedy koło nie będzie zasłaniało rejestracji. Jak to się wszystko skończy to uśmiechnę się do mechanika o pomoc w wykonaniu takiego patentu. Brawo Ty! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 A jak z przeglądem z takim patentem? Pewnie jedzie się bez tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
areq Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Nie wiem jeszcze nie robiłem. ale nie sądzę żeby były problemy coś ala bagażnik na rower z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 A kiedy masz? A bagażnik na rower musi mieć homologację, oświetlenie i miejsce na rejestrację. Żeby był ok i gliniarz się nie przyczepił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Ja to zawsze mówię ( jak sie przyczepi ) że to jest kupione w Stanach, na Wall Street za pięćset dolarów i gość odpuszcza Tak samo jak sie " przyczepił " do świecących obrysówek w Bugu - mowie - panie, to jest wersja us, wrx STI Spec C, to tak ma być - aaaachaaa 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Miałem teraz dopisać. Jak przeszukałem internety to głównie homologacja potrzebna jest na wszystko co zamontowane z przodu. Na boku i na tyle już nie potrzeba. Ale zapytam się diagnosty bo mam końcem marca przegląd. Dużo terenówek ma koło na klapie, ale też dużo pod samochodem. Montują wtedy na stelażu z tyłu i ponoć problemu nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się