Blixten Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 9 minut temu, owad napisał: Jak ktoś ma wymianę niedługo to znalazłem oem klocki do xv na tył po taniości. Jeden zestaw kupiłem i wczoraj założyłem, wszystko zapakowane oryginalnie i nieuszkodzone. https://allegro.pl/oferta/oryginalne-klocki-hamulcowe-legacy-26696ag010-7785346456 XV ma te same klocki co Legacy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Nie wiem. Sprawdzałem z tym http://e-subaru.pl/uklad-hamulcowy/3459-subaru-legacy-outback-impreza-forester-brz-xv-klocki-hamulcowe-tyl-26696ag031-oryginal.html I numer się zgadza 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malilu Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Wie ktoś może gdzie wymienię tarcze klocki w XV wokolicach Częstochowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 16 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2019 Godzinę temu, Malilu napisał: Wie ktoś może gdzie wymienię tarcze klocki w XV wokolicach Częstochowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ace_748 Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 W dniu 19.02.2016 o 09:01, Natan80 napisał: Cześć! Ja mam Power Stopy ceramiczne. Zrobiłem z nimi na razie jakieś 9.5k km i jest ok. Cześć, mam pytanie, gdzie zamówiłeś klocki Power Stop? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 Faktycznie te klocki w XV jakieś plastelinowe. Żona jest na przeglądzie po 30 000 i wymiana....Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 W moim XV fabryczne klocki hamulcowe wytrzymały do przeglądu 30K. Zostały wymienione w ASO na OEMowe i te prawie natychmiast zaczęły trzeszczeć jak stary tapczan. Wróciłem do ASO z reklamacją, tam całość przeczyszczono, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów skrzypienie wróciło. Mogę znowu podjechać do ASO, domagać się przeczyszczenia i badać ile razy zrobią to bezkosztowo, ale wiem, że takie leczenie objawów nie wystarczy znowu na długo... Doradźcie proszę jakie macie doświadczenia z zamiennikami i jeśli macie pozytywne, podeślijcie numery katalogowe klocków przednich do XV II ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 57 minut temu, Blixten napisał: Zostały wymienione w ASO na OEMowe i te prawie natychmiast zaczęły trzeszczeć jak stary tapczan. Wróciłem do ASO z reklamacją, tam całość przeczyszczono, ale po przejechaniu kilkuset kilometrów skrzypienie wróciło. Mogę znowu podjechać do ASO, domagać się przeczyszczenia i badać ile razy zrobią to bezkosztowo, ale wiem, że takie leczenie objawów nie wystarczy znowu na długo... Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka? 57 minut temu, Blixten napisał: Doradźcie proszę jakie macie doświadczenia z zamiennikami i jeśli macie pozytywne, podeślijcie numery katalogowe klocków przednich do XV II ? Nie mam zamienników, na oryginalnych zrobiłem prawie 56kkm. Teraz zaczynają powoli popiskiwać w niektórych zakrętach, zastanawiam się, czy dociągnę do przeglądu czy będę musiał szybciej pofatygować się na wymianę. Co ciekawe u mnie zjadło zarówno klocki jak i tarcze - pójdzie więc komplet do wymiany, na to co było fabrycznie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 7 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2020 4 godziny temu, aflinta napisał: Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka? Tego nie można wykluczyć, jednak ... nie raz wymieniałem same klocki, które jakoś szybko się dopasowywały do rantu tarcz bez efektów dźwiękowych jakie obserwuję obecnie w Subaru. Zastanawiam się czasami czy oryginalne klocki montowane w ASO mogą różnić się składem od tych fabrycznych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 8 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2020 W jakiej cenie sprzedają Wam klocki przód w Aso? Zerknąłem na fakturę 560 brutto. Nie mało...Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 12 godzin temu, Gazik napisał: W jakiej cenie sprzedają Wam klocki przód w Aso? Zerknąłem na fakturę 560 brutto. Nie mało... czy oem klocki to nadal jurid czy coś innego ? Może to cena z montażem? Do XV I przód oem kosztował kosztował w okolicach 300 pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 11 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2020 W dniu 7.09.2020 o 19:08, Blixten napisał: W dniu 7.09.2020 o 14:26, aflinta napisał: Może to kwestia rantu na tarczy, który trze o bok klocka? Tego nie można wykluczyć, jednak ... nie raz wymieniałem same klocki, które jakoś szybko się dopasowywały do rantu tarcz bez efektów dźwiękowych jakie obserwuję obecnie w Subaru. Na przeglądzie 15kkm coś mi mówiono o spiłowaniu rancika ale jak skrzypiało (przy delikatnym puszczaniu hamulców) tak skrzypi. Nadal mam podejrzenie, że moment jest podawany zanim hamulce całkiem puszczą i stąd to skrzypienie. Od miesięcy odgrażam się Wam, że to nagram i dam posłuchać "ale kiedyś się wezmę", jak to śpiewał Kuba Sienkiewicz. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gazik Opublikowano 15 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2020 czy oem klocki to nadal jurid czy coś innego ? Może to cena z montażem? Do XV I przód oem kosztował kosztował w okolicach 300 pln Następnym razem sprawdzę co w oemie siedzi - żona była na przeglądzie 300 zł to by była rozsądną cena za klocki na 30 tys. Za 500-600zl kupowałem DS2500 do Forka SGWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 TRW GDB3519 za 160PLN brutto kpl przód z blaszkami tłumiącymi w komplecie. Założone na tarcze zjedzone po -0.8 na stronę, bez szlifowania rantu, po oczyszczeniu i nasmarowaniu prowadnic, jarzma, etc. Po około 5kkm zero piszczenia czy trzeszczenia, hamowanie wg mnie identyczne jak na jurid ff. Jedynie blaszki sprężynujące są wykonane z kiepskiej stali ale mimo to działają bardzo dobrze. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mio1 Opublikowano 25 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2021 W dniu 9.09.2020 o 10:36, Karas napisał: czy oem klocki to nadal jurid czy coś innego ? Może to cena z montażem? Do XV I przód oem kosztował kosztował w okolicach 300 pln Nie wiem jak w XV ,ale w Foresterze na pierwszy monataż szły Juridy, po 48 tys km wymieniłem tez na Juridy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 W XV II też jest Jurid. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Dzisiaj byłem na przeglądzie po przebiegu 45 000 km i (wiem, że jeżdżę dynamicznie, ale ...) kolejne przednie klocki zjechane praktycznie do zera, tarcze też już dość cienkie i z takim rantem, że nadają się wymiany za parę tysięcy km ? Czy ktoś miał podobne doświadczenia ? Czy oprócz OEMowych tarcz i klocków są na rynku jakieś wytrzymalsze zamienniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Ja mam tarcze i klocki z tyłu TRW. Z przodu klocki TRW a tarcze przód jeszcze oryginał. Przebieg 120.000 km . Dziś byłem na przeglądzie technicznym i wszystko ok. Tuleje wachacza przedniego ( tylnie) za jakiś czas mam wymienić. Xv 1 gen manual. Może to w 2 gen.XV są słabsze hamulce?Ja polecam TRW do normalnej jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 10 godzin temu, Blixten napisał: Czy ktoś miał podobne doświadczenia ? Czy oprócz OEMowych tarcz i klocków są na rynku jakieś wytrzymalsze zamienniki ? U mojej żony skończyły się około 30 000km. Te fabryczne, to są jakieś „super ekologiczne” klocki od Jurida. Technologia chyba jeszcze z DDR. Tarcza po nich ma brunatny kolor. Jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałem. Jedyny zamiennik jaki był dostępny jak szukałem to Delphi. Mam, jest Ok. Tu jest wątek: LINK 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buc niskopienny Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 (edytowane) 16 godzin temu, Blixten napisał: Dzisiaj byłem na przeglądzie po przebiegu 45 000 km i (wiem, że jeżdżę dynamicznie, ale ...) kolejne przednie klocki zjechane praktycznie do zera, tarcze też już dość cienkie i z takim rantem, że nadają się wymiany za parę tysięcy km ? Czy ktoś miał podobne doświadczenia ? Czy oprócz OEMowych tarcz i klocków są na rynku jakieś wytrzymalsze zamienniki ? Z reguły (wyłączając paździerzowe wynalazki) wraz z wydłużeniem możliwego przebiegu klocka spada jego skuteczność. 45kkm to nie tak mało jeśli używasz hamulca normalnie. Jeżeli masz tarcze zjechane po mniej niż 1mm na stronę to załóż zwykłe klocki i zapomnij o temacie (mogą być te trw które poleciłem powyżej). Żadne pieniądze i hamowanie w normie. Jeżeli chcesz lepiej nie schodziłbym poniżej klocka klasy DS2500 (nie biorę tu pod uwagę trwałości tylko skuteczność). Aha tylko trzeba klocki poprawnie założyć, bez czyszczenia i smarowania wszystkiego może być słabo. Edytowane 30 Stycznia 2021 przez buc niskopienny 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 w xv w manualu przednie oem kloce wytrzymały coś 70kilka tysięcy km. Niestety razem z klockami również tarcze były do wymiany. Założyłem komplet oem ( około 1000 pln )bo różnica z dobrym zamiennikiem typu ate/trw była nie duża. Winowajcą małych przebiegów na klockach nie jest styl jazdy tylko skrzynia cvt. Ona po prostu słabo hamuje silnikiem i czego nie założycie będziecie zmieniali tak samo jak teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 17 minut temu, Karas napisał: Winowajcą małych przebiegów na klockach nie jest styl jazdy tylko skrzynia cvt. Ona po prostu słabo hamuje silnikiem i czego nie założycie będziecie zmieniali tak samo jak teraz Outbackiem z CVT przejechałem na fabrycznym zestawie ponad 80 kkm. Jak go sprzedawałem klocki miały jeszcze sporo „mięsa”. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 jak to zrobiłes? tylko autostrada? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 Normalnie, jak w każdym innym moim samochodzie. Codzienne miejsko podmiejskie jazdy + raz na jakiś czas trasa. Dlatego jestem mocno zdziwiony wynikiem XV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 30 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2021 24 minuty temu, Karas napisał: Winowajcą małych przebiegów na klockach nie jest styl jazdy tylko skrzynia cvt. Ona po prostu słabo hamuje silnikiem i czego nie założycie będziecie zmieniali tak samo jak teraz Na seryjnych klockach zrobiłem 60kkm, do wymiany poszły razem z tarczami. Nie miałem żadnego brunatnego nalotu, hamulce łapały dobrze. Hamuję głównie skrzynią (CVT) bo nie wyobrażam sobie innej jazdy w pagórkowatym i górzystym terenie. Być może jakiś wpływ na zużycie ma działanie ATV - ISR notorycznie pokazuje mi, że jeżdżę za szybko w zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się