meci Opublikowano 20 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2018 (edytowane) W dniu 18.05.2018 o 20:19, Garibaldi napisał: Meci - ile czasu Ci wytrzymały? Tak jak pisałem 64 tkm wymiana klocki tył (od nowości) i 84 tkm wymiana przód (od nowości ). Na razie tył TRW ok mają już 20.000 km przebiegu .Manualna skrzynia - obecnie rarytas. Edytowane 20 Maja 2018 przez meci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goashi Opublikowano 17 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Przy 101 kkm pojawiły się piski z tyłu- stwierdzono: okładzin brak - wymiana. Tak więc: na na 2 wymiany przodu wypadła 1 wymiana tyłu. Niniejszym potwierdzam dobrą trwałość i bardzo niskie zużycie hamulców tylnych w tym modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 (edytowane) Ja jeszcze w temacie klocków do XV przód. W wyszukiwarce jednej z firm wyskoczyły mi klocki JURID 572550J. Ale po odebraniu przesyłki okazało się, że akurat XV nie jest na opakowaniu wyszczególniony. Jest za to Forester, Impreza i Legacy. Hurtownia też nie jest pewna, proponują mi zwrot, bo chyba nie potrafią określić czy te klocki do mojego XV 2,0i 2016 się nadają. Na stronie innej hurtowni te właśnie klocki są oznaczone jako części do mojego modelu. https://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet-jurid-572550j,0-48-572550j-1406696.html Liczę na na pomoc szanownych Koleżanek i Kolegów. Edytowane 31 Sierpnia 2018 przez ajwar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Automat czy ręczna skrzynia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 To @Andrzej Koper wspominał, że 30k z CVT to normalny wynik. Sam wyrobię własną opinię za około rok jak dociągnę do 30kkm Co do samego modelu klocka nie pomogę, ale w Subaru często jeden klocek pasuje do kilku aut. Zrób zdjęcie tych co przyszły to może kto będzie potrafił porównać z tymi co ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 31 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2018 u mnie prawie 60k km i klocki jeszcze seryjny ale przebieg głównie autostradowy no i eco jazda hamowanie silnikiem i te sprawy kupiłem oemy do XV od forka /legacy i leżą od 1,5 roku w oczekiwaniu na wymianę. Wymiar klocka jest taki sam ( seryjne były już wyciągane i ogladane i porównywane) różnią się natomiast budową "blaszki akustycznej ". Z oem klockami dostałem również blaszki w których chodzą klocki, wystarczy je wymienić i wszystko ma pasować . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajwar Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 dzięki, klocki wymienione, wszystko pasuje Ale że 30kkm to normalka........ja jeżdżę OBK z cvt i wytrzymuje 50 co najmniej, no ale to głównie w trasy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 3 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2018 Można zrobić 1000km trasy i hamować 2-3 razy. Zrobienie 10km w mieście z taką ilością hamowań jest praktycznie niemożliwe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juan Rapru Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 17 godzin temu, aflinta napisał: Można zrobić 1000km trasy i hamować 2-3 razy. Zrobienie 10km w mieście z taką ilością hamowań jest praktycznie niemożliwe Hamowanie hamowaniu też nierówne. Jak się hamuje ostro, to klocki lecą szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 To już kwestia jak kto jeździ - ja ogólnie hamulca w trasie praktycznie nie używam i wystarczy mi hamownie biegami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juan Rapru Opublikowano 4 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2018 9 godzin temu, aflinta napisał: To już kwestia jak kto jeździ - ja ogólnie hamulca w trasie praktycznie nie używam i wystarczy mi hamownie biegami. Ja w poprzednim samochodzie (Polonez) to klocki wymieniałem tylko dlatego, że mi się tłoczki w zaciskach zapiekały (tak rzadko były używane) i klocki nierówno się wycierały. Liczę na to, że w moim Liberku nie zapieką się mimo takiego samego sposobu jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 1 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2019 Dziś zaliczyłem przegląd techniczny i dodatkowo wymieniłem klocki hamulcowe z tyłu (2 kpl od nowości ) ponieważ omyłkowo zamówiłem klocki na tył wymieniłem je "profilaktycznie ", stare miały jeszcze około 3-4 mm i dobrze hamowały ale diagnosta doradził je zmienić przy następnym przeglądzie , dodatkowo po demontażu okazało się że tarcza jest nierówno starta (lekko zardzewiała)- toczenie tarcz po 6 latach eksploatacji uznałem za pozorną oszczędność .....i wymieniłem obie tarcze z tyłu .Koszt w lokalnym serwisie akceptowalny. Dokładne czyszczenie zacisków.... i jestem bardzo zadowolony . Obecny przebieg 96 650 km (6 lat eksploatacji) . Po obecnej sytuacji rynkowej stwierdzam ,że kupienie Subaru XV z 2.0 i MT i klasycznym ręcznym , było bardzo dobra decyzją . 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 2 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2019 dziwne. U mnie okilce 65k km na blacie tylne klocki zużyte mniej niż w połowie . Niedługo Subaru ze skrzynią manualną będą białymi krukami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 3 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2019 (edytowane) Pamiętajcie, żeby czyścić (lub zlecać czyszczenie) klocków przy przeglądach. U mnie, z powodu brudnej prowadnicy, przedni klocek zablokował się na jednym końcu i ściął na drugim (bo tam jeszcze był ruchomy). Oczywiście trzeba teraz wymienić (przy przebiego 40kkm). A na pocieszczenie: tak wygląda jarzmo w BMW po 70kkm: Wg procedur serwisowych, prowadnice czyści się tylko przy okazji wymiany klocków. Jak widać niezawsze to wystarcza - u mnie nastąpił całkowity zanik działania hamulców! Na szczęście przy niewielkiej prędkości... ale i tak nie życzę nikomu takiego doświadczenia... Edytowane 3 Lutego 2019 przez Knurek1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 W ASO w Olsztynie czyszczenie jest na każdym przeglądzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 3 godziny temu, FanSub napisał: W ASO w Olsztynie czyszczenie jest na każdym przeglądzie. Kusisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanSub Opublikowano 5 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2019 3 minuty temu, Blixten napisał: Kusisz Przyjedź, poproś wcześniej, aby przegląd wykonał Pan Zbyszek, a będziesz na 100% zadowolony. Oprócz tego nikt Ci nie zabroni stać przy aucie podczas przeglądu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarchEwka Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Czytam te Wasze wartości od nowości i się zastanawiam co jest nie tak? Dzisiaj wymieniałam opony i dostałam info, że mam przednie klocki do wymiany (ok 2-3mm okładziny). Panowie zdębieli, jak im powiedziałam, że samochód ma poniżej 18 tys. przebiegu, wiek 2 lata, jazda głównie podmiejska i wiem jak się hamuje silnikiem Chyba jakiś rekord pobiłam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 18 minut temu, MarchEwka napisał: Czytam te Wasze wartości od nowości i się zastanawiam co jest nie tak? Dzisiaj wymieniałam opony i dostałam info, że mam przednie klocki do wymiany (ok 2-3mm okładziny). Panowie zdębieli, jak im powiedziałam, że samochód ma poniżej 18 tys. przebiegu, wiek 2 lata, jazda głównie podmiejska i wiem jak się hamuje silnikiem Chyba jakiś rekord pobiłam. najwidoczniej jesteś wyjątkowo dynamicznym kierowcą Ale fakt rekord chyba że Panowie z wulkanizacji coś źle popatrzyli Może z nadzieją że wymienisz u nich... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 35 minut temu, MarchEwka napisał: Chyba jakiś rekord pobiłam. Albo jeździsz bardzo dynamicznie i późno i mocno hamujesz albo masz coś nie tak z układem hamulcowym. Dziś zmieniałem opony w XV żony. Przebieg 19 000km. Zużycie klocków na oko niezauważalne. Niedawno sprzedawałem Outbacka z przebiegiem 90 000km. Wszystkie elementy układu hamulcowego miał jeszcze z fabryki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarchEwka Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Dzięki za odzew! Dynamiczna to ja byłam 10-15 lat temu W poprzednim samochodzie (Toyota Corolla) klocki wymieniałam średnio po 60 tys. Stąd moje dzisiaj zdziwienie. Jutro zadzwonię do ASO i poproszę o kontrolę. Wpadło mi nawet do głowy, że dostałam jakiś zestaw startowy Coś w stylu kupujesz litrowy płyn do mycia naczyń i dodają ci próbkę mydła (klocki) w gratisie Mam XV 2.0 z manualem, prosto z fabryki, połowa 2017. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 24 minuty temu, MarchEwka napisał: Mam XV 2.0 z manualem, prosto z fabryki, połowa 2017 jak mój tylko z 2014 roku. Na blacie okolice 65k km i klocki i tarcze nadal fabryczne Aż sam nie mogę w to uwierzyć. Natomiast ostatnio podczas naprawy przebitej opony dokładnie obejrzałem układ hamulcowy i przednie tarcze i mają całkiem spore ranty i z przodu i z tyłu... Coś czuje że podczas niebawem zbliżającej się wymiany klocków ( bo okładziny mają 0,5 cm grubosci) do wymiany będą również tarcze ( 24mm grubosci tarcza fabryczna minimalna grubsc to 22 mm ) . Nie chciałem wierzyć w opowiadania użytkowników innych XV czy forków o wymianie tarcz razem z 1 kompletem klocków ale jednak to prawda- Oem tarcze w Subaru są imo(żeby nie byc wulgarnym ) z kupolitu 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarchEwka Opublikowano 4 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2019 18 minut temu, Karas napisał: Nie chciałem wierzyć w opowiadania użytkowników innych XV czy forków o wymianie tarcz razem z 1 kompletem klocków ale jednak to prawda- Oem tarcze w Subaru są imo(żeby nie byc wulgarnym ) z kupolitu Z moich wyliczeń wynika, że wymiana tarcz nastąpi po trzeciej wymianie klocków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 3 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2019 Jak ktoś ma wymianę niedługo to znalazłem oem klocki do xv na tył po taniości. Jeden zestaw kupiłem i wczoraj założyłem, wszystko zapakowane oryginalnie i nieuszkodzone. https://allegro.pl/oferta/oryginalne-klocki-hamulcowe-legacy-26696ag010-7785346456 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się