Skocz do zawartości

Klocki hamulcowe


matid

Rekomendowane odpowiedzi

26 minut temu, aflinta napisał:

Jestem zaskoczony tymi informacjami o piszczących hamulcach. Zmieniłem prawie 10kkm temu (po 60kkm przebiegu) klocki razem z tarczami. Tak jak w nowym aucie nie było żadnych problemów tak i po wymianie.

U mnie problemy się zaczęły w pod koniec pierwszych klocków, po chwili zmiana na nowy komplet i tak jak pisałem wcześniej po kilku kkm nawrót słodkiego pisku. Przy zmianie tarcz (niecałe 60kkm) zmiana klocków (już trzeci komplet) i piszczenie wraca jak stary hit. Co smutniejsze chyba się przyzwyczaiłem :( dziwne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, Szürkebarát napisał:

No i powyższym postem zrobiłem się "Uzależnionym od Subaru". Chyba warte to cygara po kolacji czyli za jakichś 15 minut? :yahoo:

Dla nas wprowadzą nową kategorię "Uzależniony od piszczącego Subaru" :P

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, moominko napisał:

U mnie problemy się zaczęły w pod koniec pierwszych klocków, po chwili zmiana na nowy komplet i tak jak pisałem wcześniej po kilku kkm nawrót słodkiego pisku. Przy zmianie tarcz (niecałe 60kkm) zmiana klocków (już trzeci komplet) i piszczenie wraca jak stary hit. Co smutniejsze chyba się przyzwyczaiłem :( dziwne...

Witam.U mnie nie zaobserwowałem takich objawów jak piszczenie,też wymieniłem po60tyś.Poszły nowe klocki+tarcze.Teraz zrobione po wym.ok8 tyś i cisza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
W dniu 7.05.2021 o 18:00, moominko napisał:

Dla nas wprowadzą nową kategorię "Uzależniony od piszczącego Subaru" :P

Panowie - u mnie piszczenie zanikło po wymianie przewodów hamulcowych. Na akcję serwisową mój się nie łapał, ale wyszło na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym, że są już delikatnie spękane i powinno się je wymienić. Wymiana przewodów hamulcowych spowodowała iż piszczące do tej pory klocki i tarczy "zamilkły" :)

  • Zmieszany 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, rwyzga napisał:

Panowie - u mnie piszczenie zanikło po wymianie przewodów hamulcowych. Na akcję serwisową mój się nie łapał, ale wyszło na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym, że są już delikatnie spękane i powinno się je wymienić. Wymiana przewodów hamulcowych spowodowała iż piszczące do tej pory klocki i tarczy "zamilkły" :)

z czego oni robią te auta? wymiana przewodów hamulcowych w prawie nowym aucie? - to jakaś masakra. 

Pewnie coś nasmarowali i problem na chwile zamaskowali 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Karas napisał:

z czego oni robią te auta? wymiana przewodów hamulcowych w prawie nowym aucie? - to jakaś masakra. 

Pewnie coś nasmarowali i problem na chwile zamaskowali 

Wymiana była w czerwcu - odczekałem, aby potwierdzić iż nie jest to chwilowa poprawa - wygląda że nie. Auto 3-letnie już.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, rwyzga napisał:

 Auto 3-letnie już.

Toż to złom...:biglol: moje ma tyle samo, tarcze idą do wymiany, ale nie piszczą.

Nie mam pojęcia jakie są klocki, bo jeszcze norweskie. Mnie drażni takie "łupnięcie" hamulców przy ruszaniu... jakby coś się blokowało/klinowało...

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2021 o 23:24, rwyzga napisał:

Panowie - u mnie piszczenie zanikło po wymianie przewodów hamulcowych. Na akcję serwisową mój się nie łapał, ale wyszło na ostatnim przeglądzie gwarancyjnym, że są już delikatnie spękane i powinno się je wymienić. Wymiana przewodów hamulcowych spowodowała iż piszczące do tej pory klocki i tarczy "zamilkły" :)

Możesz napisać coś więcej - jakie przewody Ci wymienili - te stałe czy elastyczne ?  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.10.2021 o 23:05, sławek_ napisał:

Toż to złom...:biglol: moje ma tyle samo, tarcze idą do wymiany, ale nie piszczą.

Nie mam pojęcia jakie są klocki, bo jeszcze norweskie. Mnie drażni takie "łupnięcie" hamulców przy ruszaniu... jakby coś się blokowało/klinowało...

 

I takie odczucie mam ja, jakby moment obrotowy był podawany gdy klocki jeszcze ściskają tarcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, artaa napisał:

Jakby to było SG to bym powiedział że nieogarnięty mechanik nie wyregulował linki od autoholda / hill holdera..

Ale w XV to już chyba elektroniczny jest?

Raczej.

Po za tym żenującym skrzypieniem (w czasie ruszania, szczególnie tyłem i powolnego puszczania pedału hamulca) to właściwie nic się złego nie dzieje. Ani klocki ani tarcze nie zostały u mnie po przeglądzie 45kkm zakwalifikowane do wymiany, że o przewodach hamulcowych nie wspomnę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wygląd ana to, że za chwilę będę musiał wymienić przednie tarcze i klocki w moim XV mk 1 z 2017 r.

Co mam kupić? Takie będą OK? Tarcze Jurid 562677JC, klocki Jurid 572550J.

Czy szukać jakichś innych?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...