Andrzej Koper Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 w przypadku EJ25 widać, że ogromne słyszałem , że małą wyspę przeznaczyli na magazyn tych ej25... ps. jak się zamówi to niestety trzeba czekać aż wyprodukują......taki paradoks.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 w przypadku EJ25 widać, że ogromne słyszałem , że małą wyspę przeznaczyli na magazyn tych ej25... ps. jak się zamówi to niestety trzeba czekać aż wyprodukują......taki paradoks.. może ta wyspa tak daleko, że taniej wyprodukować niż przywozić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pyzo Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Brak zapasów w Toyocie w JP bierze się z systemu JIT (Just in Time). Jest to jednak wyjątek na świecie, gdyż prawie wszyscy poddostawcy znajdują się wokoło fabryki i mogą Sobie pozwolić na produkcję bez zapasów. Wszyscy produkuja w systemie JIT i JIS... Porsche czy AUDI badz VW maja stocku na 15 minut produkcji. I nie ma znaczenia czy poddostawcy sa 1 km czy 1000 km od fabryki Sent from my iPhone using Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 w JP na zapas nie produkują..... Aaaa, to by wyjaśniało, dlaczego na uszczelkę pod DV zamówioną w gdańskim ASO czekałem kwartał... Musieli po prostu wznowić cykl produkcyjny... to by również wyjaśniało dlaczego na wymienianą na gwarancji skrzynię biegów czekałem 6 miesięcy przyszła równo pół roku po wstawieniu auta do serwisu, można powiedzieć Just in Time:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ja sie zastanawiam na czym polega ten fenomen japońskiego odlewania rynku EU. Jak by tak policzyć tylko entuzjastów marki ze wszystkich krajów EU którzy płaczą po forach ze chcą 2.0 dit do STI i levorga z 1.6 i 2.0 dit je jestm pewnie ze w sumie poszło by pare tys zamówień od ręki na te auta i na pewno wiecej zwykłego Kowalskiego chcącego nowoczesne auto z AWD i silnikami z tej epoki.Chyba musza miedź za dobrze skoro europejski klient sie kompletnie nie liczy.przeciez nie moze to być kwestia emisji bo do każdego silnika da sie założyć odpowiedni kaganiec wyglada na to ze oni po prostu nie chcą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 polecam ten link http://www.autonews.com/article/20140825/OEM04/308259973/subaru-moves-to-1-platform-new-generation-of-engine-technology jest tam zdanie: Subaru is riding on the success of its strategy to redesign all of its vehicles primarily for the United States and equip them with competitive features. Czyli to ich świadomy wybór, liczy się tylko US, to czego oni chcą, reszta kupi, nie kupi, mniej ich to obchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Obecne haldexy mogą być wstępnie spięte, wykrywają możliwy poślizg zanim on nastąpi, To nie ma miejsca i nie jest możliwe. Faktem jest tylko, że w okreslonych warunkach, np. na starcie włażnie, zystem może być "spiety". Natomiast gdy np. podczas jazdy na prostej spotkamy czarny lód ....przewaga stalego systemu jest nie do przecenienia. Nie jest też prawdą, że różnicę pomiędzy takim systemem a stalym napędem ( tu: STI ) wyczuje tylko kierowca pokroju KK czy Siemanko. Daleko mi do ich umiejętności i wyczucia, ale miałem okazje testować cytowane powyzej AMG. Samochód istotnie jest bardzo szybki ( nie oceniam, czy na torze szybszy od STI, czy nie - jedyny do tej pory podany przyklad z prawie identycznej wersji wskazuje, że nie ), ale przysłowiowej "frajdy" z jazdy - brak. Auto jest, jak by to powiedzieć, syntetyczne. Kierowca, nawet jadąc bardzo agresywnie, jest "wieziony" - tak daleko, jak pozwalają systemy samochodu. Być może generacji wychowanej na Play Station to odpowiada, mnie - nie. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 To ja w ramach tego ze traktowany jestem drugorzędnie nie kupie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Czyli to ich świadomy wybór, liczy się tylko US, to czego oni chcą, reszta kupi, nie kupi, mniej ich to obchodzi. Oczywiście jest to bardzo subiektywna interpretacja. Przykład ? Proszę - w USA wogóle Levorga nie będzie, w EU ...... Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Czyli to ich świadomy wybór, liczy się tylko US, to czego oni chcą, reszta kupi, nie kupi, mniej ich to obchodzi. Oczywiście jest to bardzo subiektywna interpretacja. Przykład ? Proszę - w USA wogóle Levorga nie będzie, w EU ...... Pozdrowienia Okej, ale gdyby nie "walka" Dyrekcji oraz Subaru Europe to też by go nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 To nie ma miejsca i nie jest możliwe. Ale ze co nie jest mozliwe/nie ma miejsca - spięcie czy wykrycie poślizgu przed jego wystapieniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mac_Williams Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 (edytowane) Ale ze co nie jest mozliwe/nie ma miejsca - spięcie czy wykrycie poślizgu przed jego wystapieniem? Wykrycie poslizgu przed jego wystapieniem a co za tym idzie spiecie. Jedynie przy starcie (gdy komputer wie, ze auto stoi w miejscu) moze przewidywac, ze bedzie slisko badz ostry start i wstepnie zepnie naped, po czym w zaleznosci od pitrzeby (juz po ruszeniu) komp zdecyduje co dalej. Ja to tak rozumiem. Edytowane 14 Stycznia 2015 przez wiechu100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Turdzi doceń spory wysiłek Dyrekcji Trzymam kciuki aby Levorg sfinalizował się w dwóch wersjach 16 i 2.0 DIT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Turdzi doceń spory wysiłek Dyrekcji Trzymam kciuki aby Levorg sfinalizował się w dwóch wersjach 16 i 2.0 DIT. Myślę, że tego możemy być prawie pewni, bardziej chodzi o to aby moc była jak ta w Japonii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Turdzi doceń spory wysiłek Dyrekcji Trzymam kciuki aby Levorg sfinalizował się w dwóch wersjach 16 i 2.0 DIT. Trzymam trzymam bo na razie i tak nie mam co kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 wykrycie poślizgu przed jego wystapieniem? To może jak ten system dopracują, to będzie odkrywał numerki w totka przed losowaniem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ostatnio rozmawiałem z instruktorem ze szkoły AMG , zna doskonale subaru, evo , i inne , zszedł temat na A45 AMG , i powiedzial wprost , auto szybkie na prostej , bardzo nieprzewidywalne w zakrecie i nie naturalnie sie prowadzace , systemy tak dzialaja , ze trzeba przekrecac kierownica i płuzyc ( w subaru niedopuszczalne ) aby to jechało i zrobiło dobry czas, jednym słowem slabo . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Do kolegi fedex: ostatnio mój znajomy diler z Tadżykistanu mówił mi, ze sprzedał juz 220 nowych STI2015 i połowa z nich ma przebiegi powyżej 100.000, a druga połowa wozi w bagażniku konie i nie chłodzi turbiny. Ma dwóch klientów, którzy zawodowo latają STIami do stacji kosmicznej ISS i do tej pory ani jednego remontu silnika!! Ba, niektóre nawet produkują benzynę tak ze co tydzien właściciele musza spuszczać z baku! To jak to jest?? PS bardzo nie lubię VW i zawsze kiedy mnie ktos pyta to wyrażam sie na ich temat negatywnie, dla zasady. Ale nie przesiaduje na ich forach i nie przekonuje tam o tym nikogo na sile. No ale moze ja mam za mało wolnego czasu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 a tak serio, to naprawde nie wiem jak , nie wiem komu , ….. podoba sie w tej chwili kierunek mercedesa ….. a45 dla mnie wyglada ohydnie , jest jak mops , to samo z cla i innymi , moze e klasa fajna czy C , ale te małe , dla mne totalna tragedia i przewiduje ze ceny uzywanych beda za kilka lat beda w klasie fiata multipla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ostatnio rozmawiałem z instruktorem ze szkoły AMG , zna doskonale subaru, evo , i inne , zszedł temat na A45 AMG , i powiedzial wprost , auto szybkie na prostej , bardzo nieprzewidywalne w zakrecie i nie naturalnie sie prowadzace , systemy tak dzialaja , ze trzeba przekrecac kierownica i płuzyc ( w subaru niedopuszczalne ) aby to jechało i zrobiło dobry czas, jednym słowem slabo .A widziales kiedykolwiek jakiegokolwiek Mercedesa ktory bylby szybki z powodu prowadzenia a nie mocy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 Ostatnio rozmawiałem z instruktorem ze szkoły AMG , zna doskonale subaru, evo , i inne , zszedł temat na A45 AMG , i powiedzial wprost , auto szybkie na prostej , bardzo nieprzewidywalne w zakrecie i nie naturalnie sie prowadzace , systemy tak dzialaja , ze trzeba przekrecac kierownica i płuzyc ( w subaru niedopuszczalne ) aby to jechało i zrobiło dobry czas, jednym słowem slabo .A widziales kiedykolwiek jakiegokolwiek Mercedesa ktory bylby szybki z powodu prowadzenia a nie mocy? mozna na to inaczej spojrzec , czyli typowe rwd , jak C-AMG , czy E-AMG , jako konkurent BMW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 14 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2015 jest "wieziony" - tak daleko, jak pozwalają systemy samochodu. Być może generacji wychowanej na Play Station to odpowiada, mnie - nie. Pozdrowienia Generacja wychowana na PlayStation wyprasza sobie takie pomówienia! Na konsoli tez czuć różnice miedzy autem dającym frajdę a nudnym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TYLKOV8 Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 a tak serio, to naprawde nie wiem jak , nie wiem komu , ….. podoba sie w tej chwili kierunek mercedesa ….. a45 dla mnie wyglada ohydnie , jest jak mops , to samo z cla i innymi , moze e klasa fajna czy C , ale te małe , dla mne totalna tragedia i przewiduje ze ceny uzywanych beda za kilka lat beda w klasie fiata multipla Carfit pozwolisz że sie z tobą absolutnie nie zgodzę. I z góry proszę jak będę na wiosnę sprzedawał swoje A250 to do komentowania wątku zapraszam tylko jeśli diametralnie zmienisz zdanie :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 Do Than_Junior; Mój post opiera się na rzetelnej informacji z pierwszej ręki dilera, który sprzedaje rocznie kilkakrotnie więcej aut niż całe SIP razem wzięte ( dodatkowo, jakbyś miał wątpliwości to polecam lekturę NASIOC ).Twój nie dość że jest bez sensu i nic nie wnosi do dyskusji, to jeszcze trudno się domyślić " co artysta miał na myśli ". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 15 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2015 W jeden i drugi post inni moga miec tyle samo zaufania "bo moj znajomy to powiedzial..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się