Skocz do zawartości

Zakup WRX STI MY2015


Matross

Rekomendowane odpowiedzi

 

w przypadku EJ25 widać, że ogromne

 

słyszałem , że małą wyspę przeznaczyli na magazyn tych ej25... :yahoo:

 

ps. jak się zamówi to niestety trzeba czekać aż wyprodukują......taki paradoks.. :rolleyes:

 

może ta wyspa tak daleko, że taniej wyprodukować niż przywozić ? :ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Brak zapasów w Toyocie w JP bierze się z systemu JIT (Just in Time). Jest to jednak wyjątek na świecie, gdyż prawie wszyscy poddostawcy znajdują się wokoło fabryki i mogą Sobie pozwolić na produkcję bez zapasów.

 

Wszyscy produkuja w systemie JIT i JIS...

Porsche czy AUDI badz VW maja stocku na 15 minut produkcji.

I nie ma znaczenia czy poddostawcy sa 1 km czy 1000 km od fabryki

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

w JP na zapas nie produkują.....

Aaaa, to by wyjaśniało, dlaczego na uszczelkę pod DV zamówioną w gdańskim ASO czekałem kwartał... Musieli po prostu wznowić cykl produkcyjny...

 

to by również wyjaśniało dlaczego na wymienianą na gwarancji skrzynię biegów czekałem 6 miesięcy :) przyszła równo pół roku po wstawieniu auta do serwisu, można powiedzieć Just in Time:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie zastanawiam na czym polega ten fenomen japońskiego odlewania rynku EU.

Jak by tak policzyć tylko entuzjastów marki ze wszystkich krajów EU którzy płaczą po forach ze chcą 2.0 dit do STI i levorga z 1.6 i 2.0 dit je jestm pewnie ze w sumie poszło by pare tys zamówień od ręki na te auta i na pewno wiecej zwykłego Kowalskiego chcącego nowoczesne auto z AWD i silnikami z tej epoki.Chyba musza miedź za dobrze skoro europejski klient sie kompletnie nie liczy.przeciez nie moze to być kwestia emisji bo do każdego silnika da sie założyć odpowiedni kaganiec wyglada na to ze oni po prostu nie chcą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam ten link http://www.autonews.com/article/20140825/OEM04/308259973/subaru-moves-to-1-platform-new-generation-of-engine-technology

jest tam zdanie: Subaru is riding on the success of its strategy to redesign all of its vehicles primarily for the United States and equip them with competitive features.

Czyli to ich świadomy wybór, liczy się tylko US, to czego oni chcą, reszta kupi, nie kupi, mniej ich to obchodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Obecne haldexy mogą być wstępnie spięte, wykrywają możliwy poślizg zanim on nastąpi,

To nie ma miejsca i nie jest możliwe. Faktem jest tylko, że w okreslonych warunkach, np. na starcie włażnie, zystem może być "spiety". Natomiast gdy np. podczas jazdy na prostej spotkamy czarny lód ....przewaga stalego systemu jest nie do przecenienia.

Nie jest też prawdą, że różnicę pomiędzy takim systemem a stalym napędem ( tu: STI ) wyczuje tylko kierowca pokroju KK czy Siemanko. Daleko mi do ich umiejętności i wyczucia, ale miałem okazje testować cytowane powyzej AMG.

Samochód istotnie jest bardzo szybki ( nie oceniam, czy na torze szybszy od STI, czy nie - jedyny do tej pory podany przyklad z prawie identycznej wersji wskazuje, że nie ), ale przysłowiowej "frajdy" z jazdy - brak.

Auto jest, jak by to powiedzieć, syntetyczne. Kierowca, nawet jadąc bardzo agresywnie, jest "wieziony" - tak daleko, jak pozwalają systemy samochodu. Być może generacji wychowanej na Play Station to odpowiada, mnie - nie.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

 

 

Czyli to ich świadomy wybór, liczy się tylko US, to czego oni chcą, reszta kupi, nie kupi, mniej ich to obchodzi.

Oczywiście jest to bardzo subiektywna interpretacja. Przykład ? Proszę - w USA wogóle Levorga nie będzie, w EU ......

 

Pozdrowienia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Czyli to ich świadomy wybór, liczy się tylko US, to czego oni chcą, reszta kupi, nie kupi, mniej ich to obchodzi.

Oczywiście jest to bardzo subiektywna interpretacja. Przykład ? Proszę - w USA wogóle Levorga nie będzie, w EU ......

 

Pozdrowienia 

 

Okej, ale gdyby nie "walka" Dyrekcji oraz Subaru Europe to też by go nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ze co nie jest mozliwe/nie ma miejsca - spięcie czy wykrycie poślizgu przed jego wystapieniem?

Wykrycie poslizgu przed jego wystapieniem a co za tym idzie spiecie. Jedynie przy starcie (gdy komputer wie, ze auto stoi w miejscu) moze przewidywac, ze bedzie slisko badz ostry start i wstepnie zepnie naped, po czym w zaleznosci od pitrzeby (juz po ruszeniu) komp zdecyduje co dalej. Ja to tak rozumiem.

Edytowane przez wiechu100
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi doceń  spory wysiłek Dyrekcji :) Trzymam kciuki aby Levorg sfinalizował się w dwóch wersjach 16 i 2.0 DIT.

Myślę, że tego możemy być prawie pewni, bardziej chodzi o to aby moc była jak ta w Japonii  :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turdzi doceń  spory wysiłek Dyrekcji :) Trzymam kciuki aby Levorg sfinalizował się w dwóch wersjach 16 i 2.0 DIT.

Trzymam trzymam bo na razie i tak nie mam co kupić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem z instruktorem ze szkoły AMG , zna doskonale subaru, evo , i inne , zszedł temat na A45 AMG , i powiedzial wprost , auto szybkie na prostej , bardzo nieprzewidywalne w zakrecie i nie naturalnie sie prowadzace , systemy tak dzialaja , ze trzeba przekrecac kierownica i płuzyc ( w subaru niedopuszczalne ) aby to jechało i zrobiło dobry czas, jednym słowem slabo . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do kolegi fedex: ostatnio mój znajomy diler z Tadżykistanu mówił mi, ze sprzedał juz 220 nowych STI2015 i połowa z nich ma przebiegi powyżej 100.000, a druga połowa wozi w bagażniku konie i nie chłodzi turbiny. Ma dwóch klientów, którzy zawodowo latają STIami do stacji kosmicznej ISS i do tej pory ani jednego remontu silnika!! Ba, niektóre nawet produkują benzynę tak ze co tydzien właściciele musza spuszczać z baku!

 

To jak to jest??

 

 

PS bardzo nie lubię VW i zawsze kiedy mnie ktos pyta to wyrażam sie na ich temat negatywnie, dla zasady. Ale nie przesiaduje na ich forach i nie przekonuje tam o tym nikogo na sile. No ale moze ja mam za mało wolnego czasu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak serio, to naprawde nie wiem jak , nie wiem komu , ….. podoba sie w tej chwili kierunek mercedesa ….. a45 dla mnie wyglada ohydnie , jest jak mops , to samo z cla i innymi , moze e klasa fajna czy C , ale te małe , dla mne totalna tragedia i przewiduje ze ceny uzywanych beda za kilka lat beda  w klasie fiata multipla ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio rozmawiałem z instruktorem ze szkoły AMG , zna doskonale subaru, evo , i inne , zszedł temat na A45 AMG , i powiedzial wprost , auto szybkie na prostej , bardzo nieprzewidywalne w zakrecie i nie naturalnie sie prowadzace , systemy tak dzialaja , ze trzeba przekrecac kierownica i płuzyc ( w subaru niedopuszczalne ) aby to jechało i zrobiło dobry czas, jednym słowem slabo .

A widziales kiedykolwiek jakiegokolwiek Mercedesa ktory bylby szybki z powodu prowadzenia a nie mocy?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ostatnio rozmawiałem z instruktorem ze szkoły AMG , zna doskonale subaru, evo , i inne , zszedł temat na A45 AMG , i powiedzial wprost , auto szybkie na prostej , bardzo nieprzewidywalne w zakrecie i nie naturalnie sie prowadzace , systemy tak dzialaja , ze trzeba przekrecac kierownica i płuzyc ( w subaru niedopuszczalne ) aby to jechało i zrobiło dobry czas, jednym słowem slabo .

A widziales kiedykolwiek jakiegokolwiek Mercedesa ktory bylby szybki z powodu prowadzenia a nie mocy?

 

mozna na to inaczej spojrzec , czyli typowe rwd , jak C-AMG , czy E-AMG , jako konkurent BMW 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest "wieziony" - tak daleko, jak pozwalają systemy samochodu. Być może generacji wychowanej na Play Station to odpowiada, mnie - nie.

 

Pozdrowienia

Generacja wychowana na PlayStation wyprasza sobie takie pomówienia! Na konsoli tez czuć różnice miedzy autem dającym frajdę a nudnym ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a tak serio, to naprawde nie wiem jak , nie wiem komu , ….. podoba sie w tej chwili kierunek mercedesa ….. a45 dla mnie wyglada ohydnie , jest jak mops , to samo z cla i innymi , moze e klasa fajna czy C , ale te małe , dla mne totalna tragedia i przewiduje ze ceny uzywanych beda za kilka lat beda  w klasie fiata multipla ;)

 

Carfit pozwolisz że sie z tobą absolutnie nie zgodzę.

 

 

I z góry proszę jak będę na wiosnę sprzedawał swoje A250 to do komentowania wątku zapraszam tylko jeśli diametralnie zmienisz zdanie ;)

:) :). :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do Than_Junior; Mój post opiera się na rzetelnej informacji z pierwszej ręki dilera, który sprzedaje rocznie kilkakrotnie więcej aut niż całe SIP razem wzięte ( dodatkowo, jakbyś miał wątpliwości to polecam lekturę NASIOC ).Twój nie dość że jest bez sensu i nic nie wnosi do dyskusji, to jeszcze trudno się domyślić " co artysta miał na myśli ". :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...