Fiji Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Atrakcyjna cena STI to jest w US (+/- 35 tys.$ ) , płacąc tyle można przymknąć oko na upg.W PL cena chora z kapelusza-praktycznie we wszystkich państwach ościennych jest taniej. Cena samochodu to nie wszystko. Jest jeszcze registracja, podatek drogowy, ubezpieczenie itp. W Belgii STI jest tansze cennikowo, ale rejestracja kosztuje 5 tysiecy euro (w Walonii). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 jaka jest na rynku alternatywa do WRX STI jeśli chodzi o auta fabrycznie nowe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) jaka jest na rynku alternatywa do WRX STI jeśli chodzi o auta fabrycznie nowe ? w obecnej cenie raczej nie ma. Chyba, że ktoś zaakceptuje coś ze stajni VW. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedex Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) Fiji jakby w Belgii ludzie średnio zarabiali tyle co w Polsce, to nikt by nie kupił żadnego STI. Tam to zupełnie przeciętny samochód, tu to luksus dla sympatyków marki. Edytowane 16 Stycznia 2015 przez fedex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 (edytowane) jaka jest na rynku alternatywa do WRX STI jeśli chodzi o auta fabrycznie nowe np.: golf4 R, audi s3/s4, volvo v40 cc t5 awd( 254koni tylko), a45 amg, pewnie cos ze stajni BMW np 1,2,3 z x drive tez by sie znalazlo. Wszystko to haldexy 5 gen albo inne systemy elektroniczne Edytowane 16 Stycznia 2015 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragoon89 Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 wow... tydzień temu Matross zadał (jak mi się wydawało) proste pytanie czy kupować STI15, a ja tu widze że na 10tej stronie ten wątek się nie zakończy Matross liczę, że podjąłeś jakąś decyzję... bo robi się jak w wątku olejowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 Tworze liste - kto zgadnie wspolny mianownik? madox Jacky_Xfedex a zeby nie bylo calkiem offtopic: (jakby co, to od 15min podsumowuja wynik) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 kto zgadnie wspolny mianownik? Pewex ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2015 i jeszcze jeden baaaaardzo dokladny test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 np.: golf4 R, audi s3/s4, volvo v40 cc t5 awd( 254koni tylko), a45 amg, pewnie cos ze stajni BMW np 1,2,3 z x drive tez by sie znalazlo. Wszystko to haldexy 5 gen albo inne systemy elektroniczne żadne z nich nie kupisz za 180k pln.... No może golfa. Każde inne jest bliżej 250k pln.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 np.: golf4 R, audi s3/s4, volvo v40 cc t5 awd( 254koni tylko), a45 amg, pewnie cos ze stajni BMW np 1,2,3 z x drive tez by sie znalazlo. Wszystko to haldexy 5 gen albo inne systemy elektroniczne jednak każde z tych aut ma inny charakter jak STI czy EVO żadne z nich nie kupisz za 180k pln.... No może golfa. Każde inne jest bliżej 250k pln.... ale tez są inaczej wykonane, pod względem wykonania wnętrza to przepaść nawet Golf to inna klasa pod tym względem, taki urok Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 ale tez są inaczej wykonane, pod względem wykonania wnętrza to przepaść nawet Golf to inna klasa pod tym względem, taki urok Subaru Jak ktoś chce lepsze wnętrze to bierze S4, a jak zadowoli go kompromis albo chce auto niepowtarzalne, wybierze STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 jak chce lepsze wnętrze to nie zależy mu na Subaru STI STI czy schodzące z rynku EVO to oferta dla innego klienta jak wspomniane Golf, S3 itp. samochody choć być może nowe STI chce coraz mocniej z wspomnianymi autami konkurować, stając się w większym stopniu "codzienną wyścigówką" jak "rajdówką" było nie było pozostaje na "placu boju' samotnie - jako oferta aut nowych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 np.: golf4 R, audi s3/s4, volvo v40 cc t5 awd( 254koni tylko), a45 amg, pewnie cos ze stajni BMW np 1,2,3 z x drive tez by sie znalazlo. Wszystko to haldexy 5 gen albo inne systemy elektroniczne żadne z nich nie kupisz za 180k pln.... No może golfa. Każde inne jest bliżej 250k pln.... Golfa kupisz poniżej 150tyś realnie........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 żadne z nich nie kupisz za 180k pln.... No może golfa. Każde inne jest bliżej 250k pln.... kaze z tych aut oprcz amg w chwili obecnej kupisz za 180-190k pln a napewno golfa volvo i jakas s3 - magiczne wyprzedaze rocznika 2014, rabaty dla lekarzy ,prawnikow itp jednak każde z tych aut ma inny charakter jak STI pewnie tak i to chyba dobrze. Mowimy tu o konkurecnji czyli mocnych ( 300konnych lub zblizonych mocowo) turbo doladowanych benzyniakach z tego samego segmentu z awd . Panowie ja wiem ze wszyscy jestesmy fanami subaru , ale nie badzmy zaslepieni. Kazdy przed zakupem sti powinien sie kazdym z tych aut przejechac ze wzgledu na swoje preferencje , upodobania itp. Co prawda maja inaczej rozwiazane awd ale czy to zle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Golfa kupisz poniżej 150tyś realnie........ Golfa warto kupić , świetny środek , bardzo szybki i < 150 tyś..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Golfa warto kupić Najlepiej żółtego z wymalowanym wielbłądem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Golfa warto kupić , świetny środek , bardzo szybki i < 150 tyś..... Nie wiem czy traktować to jako wypowiedź z lekką nutką ironii czy innaczej, ale już w wrzesniu miałem oficjalna ofertę od Dealera w PL na wersję 5d z maualna skrzynią (tak chciałem) i z kilkoma dodatkami za 143 tyś zł. Dalej nie negocjowałem bo podjąłęm decyzje o zakupie raczej auta z silnikiem H6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) np.: golf4 R, audi s3/s4, volvo v40 cc t5 awd( 254koni tylko), a45 amg, pewnie cos ze stajni BMW np 1,2,3 z x drive tez by sie znalazlo. Wszystko to haldexy 5 gen albo inne systemy elektroniczne jednak każde z tych aut ma inny charakter jak STI czy EVO żadne z nich nie kupisz za 180k pln.... No może golfa. Każde inne jest bliżej 250k pln.... ale tez są inaczej wykonane, pod względem wykonania wnętrza to przepaść nawet Golf to inna klasa pod tym względem, taki urok Subaru Jaka znowu przepasc??? Sam ma Golfa (nie R ale zawsze Golfa i dokladnie go znam)... Wykonczenie fajne ale tylko jesli chodzi o górna czesc kokpitu,drzwi... Pietro niżej (np konsola środkowa, dolna połowa drzwi,dolna połowa kokpitu,progi itd to twardy plastik,który w miare łatwo sie rysuje. Audi A3(ten jest w segmencie STI wiec to audi oceniam) z przodu swietnie,zwłaszcza kokpit ale...tylna czesc kabiny boczki material gorszy niz z przodu(czyli osczedzali), i sprawdzcie wykonczenie A3 w miejscu łączenia słupka A z dachem...kiepsko zmontowane materiały tapicerskie i w dodatku na stale sie odksztalcją...prózne wiec wasze zachwyty nad audi... Nie porównujcie wykonczenia A6 czy 8 bo to inna półka cenowa... Ja też moge sie zachwycac wykonczeniem mojej ukochanej 911 (sztywno i swietnie spasowane choc twarde materiały w srodku ,obite skóra na życzenie) jakby odlane z jednego kawałka...tylko ze to Porsche kosztuje srednio 600-700 tys wiec bez sensu jest porownanie wykonczenia tego samochodu z STI .ktore kosztuje 185 tys. To co mnie zaskoczylo natomiast (na plus) to materialy wykonczeniowew nowym STI w porownaniu ze starym STI. Tego chcielismy głownie w EU(nie w USA !!!) i to dostalismy. Wymagac teraz trzeba ,zeby zaczeli montowac 308 konnego ej20 w europejskiej specyfikacji,no chyba ze szykują unowoczesnionego ej22 (byłoby rewelacyjnie) :yahoo: Edytowane 17 Stycznia 2015 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Golf R to w chwili obecnej mocne auto z AWD majace najlepszy stosunek cena/osiagi - taka prawda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Zastanawiam się czy Subaru mogłoby wypuścić limitowaną serię STi z silnikami EJ20 na Europę. Cena byłaby troszkę wyższa i ciekawe ile sztuk musiałoby się sprzedać aby wyszli na "+" z kosztami homologacji etc. Jeśli chodzi o spalanie to edycje specjalne/limitowane chyba inaczej się liczy do flotowej emisji CO2, bo tutaj zapewne jest główna przeszkoda. Taka limitowana wersja mogłaby też pokazać różnice (wady i zalety) obu silników EJ względem siebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wasz_hugo Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 (edytowane) jaka jest na rynku alternatywa do WRX STI jeśli chodzi o auta fabrycznie nowe np.: golf4 R, audi s3/s4, volvo v40 cc t5 awd( 254koni tylko), a45 amg, pewnie cos ze stajni BMW np 1,2,3 z x drive tez by sie znalazlo. Wszystko to haldexy 5 gen albo inne systemy elektroniczne to nie sa alternatywy pod wzgledem charakteru dla STI,co najwyzej podobne cenowo bo Sti jest (jak to czesto p.Kornacki nazywa) atawistyczne te wyzej wymienione sa bardzo skomputeryzowane( nie Ty decydujesz tylko komputer) jedyna ale poważna wątpliwoscią STi jest ...ej25 ps: DAJCIE Ej 20 na EUROPE !!!! Zastanawiam się czy Subaru mogłoby wypuścić limitowaną serię STi z silnikami EJ20 na Europę. Cena byłaby troszkę wyższa i ciekawe ile sztuk musiałoby się sprzedać aby wyszli na "+" z kosztami homologacji etc. Jeśli chodzi o spalanie to edycje specjalne/limitowane chyba inaczej się liczy do flotowej emisji CO2, bo tutaj zapewne jest główna przeszkoda. Taka limitowana wersja mogłaby też pokazać różnice (wady i zalety) obu silników EJ względem siebie. Z EJ20 pod maską jade w najblizszy dzien roboczy do salonu i zamawiam. Edytowane 17 Stycznia 2015 przez wasz_hugo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 Najlepiej żółtego z wymalowanym wielbłądem .....fajny był. .....ale po nim bezpośrednio miałem Legacy Turbo.... które zakręty pokonywało znacznie szybciej , lepiej przyspieszało i dawało większą frajdę z jazdy..... ps. ten Golf o którym piszecie to.....płuży przodem w zakrętach.... ..ale do normalnej jazdy..ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilgt Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 A STI nie płuży? tam gdzie STI ucieka przód, tam w brz mryga kontrolka od ESP bo ucieka tył po zrobieniu w BRZ 10tys km, WRX STI jest dla mnie za miękki, za wysoko się siedzi, za gładko wszystko chodzi, za bardzo płuży.. Jest trochę za bardzo ucywilizowany - spodziewałem się czegoś ostrzejszego.... Co nie zmienia faktu, że gdybym miał $$$ to bym się mocno zastanawiał nad zakupem, chociaż o wiele lepiej prowadzi się BRZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 17 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2015 po zrobieniu w BRZ 10tys km, WRX STI jest dla mnie za miękki, za wysoko się siedzi, za gładko wszystko chodzi, za bardzo płuży.. Jest trochę za bardzo ucywilizowany - spodziewałem się czegoś ostrzejszego.... i zdecydowanie więcej pali...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się