Skocz do zawartości

Zakup WRX STI MY2015


Matross

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie z innej beczki. Ktoś napisał, że ten silnik nie wytrzyma jazdy autostradą 200km z prędkością 240km/h. Jakie jest realne spalanie przy tej prędkości, bo może to nie kwestia silnika tylko zbyt małego zbiornika paliwa? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie z innej beczki. Ktoś napisał, że ten silnik nie wytrzyma jazdy autostradą 200km z prędkością 240km/h. Jakie jest realne spalanie przy tej prędkości, bo może to nie kwestia silnika tylko zbyt małego zbiornika paliwa? ;)

 

Nie narzekam na spalanie nawet przy szybkiej jeździe. Na torze owszem,swoje weźmie ale na drodze szybkiego ruchu nie ma dramatu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy 240 kmh bak wystarcza na ok 300 350 km A45 taniej niż 220k nie ma a za te plny jest wersja biead bez wydechu sport itp. Roznica pomiedzy sti a a45 to jakies min 30k

 

Ci do napędu to jest 4matic staly chyba 37/63 nie haldex

Edytowane przez herrkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe A45 jaki by bye był hiper super ma zdaje się napęd FWD ???

4Matic. Dołączany ale daje radę.

 

Z ciekawostek, trasa Niemcy-Kraków, prędkość autostradowa 150/160, czasami pod 200, spalanie z całej trasy 9,3. Auto nie męczy, wydeszek przyjemnie chodzi (wydech sport). Idealny kompromis miedzy autem do zapierdzielenia, zakręciki, hot hatchem a autem w trasy i do miasta.

Edytowane przez Zelazny
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

ALe A45 jaki by bye był hiper super ma zdaje się napęd FWD ???

4Matic. Dołączany ale daje radę.

 

Z ciekawostek, trasa Niemcy-Kraków, prędkość autostradowa 150/160, czasami pod 200, spalanie z całej trasy 9,3. Auto nie męczy, wydeszek przyjemnie chodzi (wydech sport). Idealny kompromis miedzy autem do zapierdzielenia, zakręciki, hot hatchem a autem w trasy i do miasta.

Ile daliscie z A45 jeżeli to nie tajemnica? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Prawda jest obiektywna ,ale w pańskim wypadku z racji reprezentowania firmy Subaru już nie.

 

nigdy nie wpadlem na pomysł żeby komuś obrzydzać np. VW czy inna markę a mógłbym więc zdziwiony jestem osobami które wszystko wiedzą i  uważają , że ich pogląd np. na silniki 2,5 T jest jedynym słusznym......życze więc Panu spełnienia marzeń :rolleyes:  i kupna tego A45 czy też innego wspaniałego auta....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie obrzydzam (sam też mam Subaru, tylko "naprawiony") tylko stwierdzam fakt ,że dumnie ogłaszany przełomowym nowy STI za +/-200 tys.nadal ma 10 letni ,przestarzały i awaryjny silnik ,który jest broniony do upadłego przez importera i ludzi biznesowo z nim związanych. To samo auto z silnikiem nowej generacji byłoby prawdopodobnie jednym z najlepszch na rynku i nawet ta cena z kosmosu nikogo by pewnie nie dziwiła.I trzeba mieć odwagę żeby się do tego przyznać i tylko tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to jak w koncu z tym napedem tam jest? Staly czy dolaczany?

 

Niemiecki magazyn Sport Auto sprawdził działanie napędu 4matic w A 45 AMG i E 63 AMG S.

 

Na wstępie należy wyjaśnić różnicę w działaniu napędów zastosowanych w obu autach. Napędzana dwulitrowym 360-konnym motorem czterocylindrowym A 45 AMG została skonstruowana w oparciu o platformę przenionapędową. Stąd też siedmiobiegowa skrzynia dwusprzęgłowa w standardowych warunkach jazdy przekazuje 100 proc. momentu obrotowego na przednią oś. W momencie gdy przednia oś traci przyczepność, do 50 proc. siły napędowej trafia na tylną oś za pośrednictwem sprzęgła lamelowego. Cała operacja odbywa się w czasie 300 ms. Za opracowanie tego napędu była odpowiedzialna austriacka firma Magna.

Dołączany. A45 AMG to modyfikacja auta FWD.

4Matic w pozostałych autach jest stały  z centralnym dyfrem.

Edytowane przez mechanik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To samo auto z silnikiem nowej generacji byłoby prawdopodobnie jednym z najlepszch na rynku i nawet ta cena z kosmosu nikogo by pewnie nie dziwiła.

 

"prawdopodobnie" w JP mieli jednak  wątpliwości i uznali , ze STI z 2.5 T jest najlepszym rozwiązaniem......ale "prawdopodobnie" nie czytają tego forum... :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale trochę rzadziej jak na upg,blok i tłoki. Niestety prawda jest taka,że silnikowo Subaru zatrzymało się w rozwoju i zostało daleko w tyle za konkurencją z Europy. Niszowa firma,czyżby brak kasy na rozwój i inwestycje ? :omg:


Matsil ,ta reklama to dobry żart ,podobnie było z boxer diesel,kolejny pancerny silnik made in Subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...