Skocz do zawartości

Matross

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna

Osiągnięcia Matross

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. Jeśli chodzi o jazdę na codzień - zgadzam się. Ale przecież mówimy tu o samochodach z założenia sportowych, czyli użytkowanych (przynajmniej weekendowo) na torze. A na torze to już każdy poczuje różnicę między haldexem a SAWD czy 4WD z Evo na własnej skórze i wyczuwa się to raczej bez problemu i po krótkim odcinku. Więc z tym ułamkiem promila to bym nie przesadzał. jak kupiłem pierwsze mocniejsze auto to też tak myślałem, będę użytkował weekendowo na torze. Ale po pierwsze w Polsce niema torów, to znaczy jest jeden w Poznaniu, tam mam daleko, a reszta to typowe kartingi mniejsze lub większe. W Kielcach po jednej imprezie zakatowałem seryjne opony, i stwierdziłem że mam fajne auto ale na tor go szkoda, a żeby jeździł jak powinien musiałbym wymienić połowę gratów czyniąc go niewygodnym na co dzień. Myślę że większość użytkowników sti my15 będzie tak miało. Pojadą na tor raz albo i wcale, najważniejsze że mam auto którym mogę pojechać na tor Myślę też że właściciele a45 czy rs3 mają dokładnie to samo, i przy tym nie mniejszą frajdę kiedy się na ten tor wybiorą. A tam i tak wszystkich do kupy zleje czasowo lekko zmodyfikowane evo9. Wiec sti gra raczej w jednej lidze z s3, a45 235 i tym podobne. Jest przy ty całkiem ciekawą propozycją, dla mnie największym "ale" jest ten niepewny silnik. Tak swoją drogą czy do 3 lat i 100tys KM subaru uznaje wszystkie awarie,czy zdarzają się nieuznane ze względu na sposób uytkowania samochodu? Krist, trafiasz dokładnie w sedno sprawy!. Tak jak napisałem STI zamierzam używać na codzień i weekendowo na torze. Trakcja w subaru jest miom zdaniem genialna i nie mozna porównywać a45amg do STI. Poza prostą spod świateł a45 nie ma szans....in my opinion. Poza tym a45 amg jest małym piździkiem w porównaniu do STI . Cięzko jest porównać hatchback'a z sedanem. Awaryjny silnik to jedyny powód dla którego cały czas się waham co do sti. Jak czyta się, że p.Mikiciuk zatarł silnik po paru godzinach upalania na torze, auta do tego stworzonego, to ręce opadają. Nie ważne co się stało brak oleju czu UPG...fakt jest faktem a auto przygotowane przez serwis do testu nie powinno się rozsypać. Nie potrafię zrozumieć dlaczego JP włożyła tak wadliwy i awaryjny silnik w tak piękne nadwozie. Jeśli chodzi o jazdę na codzień - zgadzam się. Ale przecież mówimy tu o samochodach z założenia sportowych, czyli użytkowanych (przynajmniej weekendowo) na torze. A na torze to już każdy poczuje różnicę między haldexem a SAWD czy 4WD z Evo na własnej skórze i wyczuwa się to raczej bez problemu i po krótkim odcinku. Więc z tym ułamkiem promila to bym nie przesadzał. jak kupiłem pierwsze mocniejsze auto to też tak myślałem, będę użytkował weekendowo na torze. Ale po pierwsze w Polsce niema torów, to znaczy jest jeden w Poznaniu, tam mam daleko, a reszta to typowe kartingi mniejsze lub większe. W Kielcach po jednej imprezie zakatowałem seryjne opony, i stwierdziłem że mam fajne auto ale na tor go szkoda, a żeby jeździł jak powinien musiałbym wymienić połowę gratów czyniąc go niewygodnym na co dzień. Myślę że większość użytkowników sti my15 będzie tak miało. Pojadą na tor raz albo i wcale, najważniejsze że mam auto którym mogę pojechać na tor Myślę też że właściciele a45 czy rs3 mają dokładnie to samo, i przy tym nie mniejszą frajdę kiedy się na ten tor wybiorą. A tam i tak wszystkich do kupy zleje czasowo lekko zmodyfikowane evo9. Wiec sti gra raczej w jednej lidze z s3, a45 235 i tym podobne. Jest przy ty całkiem ciekawą propozycją, dla mnie największym "ale" jest ten niepewny silnik. Tak swoją drogą czy do 3 lat i 100tys KM subaru uznaje wszystkie awarie,czy zdarzają się nieuznane ze względu na sposób uytkowania samochodu? Krist, trafiasz dokładnie w sedno sprawy!. Tak jak napisałem STI zamierzam używać na codzień i weekendowo na torze. Trakcja w subaru jest miom zdaniem genialna i nie mozna porównywać a45amg do STI. Poza prostą spod świateł a45 nie ma szans....in my opinion. Poza tym a45 amg jest małym piździkiem w porównaniu do STI . Cięzko jest porównać hatchback'a z sedanem. Awaryjny silnik to jedyny powód dla którego cały czas się waham co do sti. Jak czyta się, że p.Mikiciuk zatarł silnik po paru godzinach upalania na torze, auta do tego stworzonego, to ręce opadają. Nie ważne co się stało brak oleju czu UPG...fakt jest faktem a auto przygotowane przez serwis do testu nie powinno się rozsypać. Nie potrafię zrozumieć dlaczego JP włożyła tak wadliwy i awaryjny silnik w tak piękne nadwozie. Krist, trafiasz dokładnie w sedno sprawy!. Tak jak napisałem STI zamierzam używać na codzień i weekendowo na torze. Trakcja w subaru jest miom zdaniem genialna i nie mozna porównywać a45amg do STI. Poza prostą spod świateł a45 nie ma szans....in my opinion. Poza tym a45 amg jest małym piździkiem w porównaniu do STI . Cięzko jest porównać hatchback'a z sedanem. Awaryjny silnik to jedyny powód dla którego cały czas się waham co do sti. Jak czyta się, że p.Mikiciuk zatarł silnik po paru godzinach upalania na torze, auta do tego stworzonego, to ręce opadają. Nie ważne co się stało brak oleju czu UPG...fakt jest faktem a auto przygotowane przez serwis do testu nie powinno się rozsypać. Nie potrafię zrozumieć dlaczego JP włożyła tak wadliwy i awaryjny silnik w tak piękne nadwozie.
  2. Chciałbym się z Tobą nie zgodzić odnośnie awaryjności STI,ale reasumując opinie innych przyznaję ci rację. Totalna klapa jak autem za 200tys nie można grzac na autostradzie bo moze cos sie stać. Natomiast jeżeli chodzi o jakosc nowych Mietkow,to uwierz mi pozostawia wiele do życzenia.Jest to nie tylko moja opinia.
  3. Nadal nie wiemy czy silnik w WRX STI z 2015 to ta sama konstrukcja co poprzednio. Kiedyś czytałem jakiś artykuł na forum w Stanach(podany byl link),ze motor został zmodyfikowany i obecnie jest wolny od wad poprzednika. Ile w tym prawdy nie wiem,nie moge takze znalezc wspomnianej publikacji.Dziwi mnie,ze serwis tez nie jest w stanie jednoznacznie odpowiedzieć czy byly jakies modyfikacje czy nie.
  4. U mnie jest podobnie czyli żaden Mercedes czy VW. Miałem już kiedyś C-klase z 2012 (2.0 CGI) zakupiona w salonie w PL i to jest dopiero padaka. Psuło się wszystko...zawieszenie po 15.000km hałasowało jak w Żuku, potem zapociła się turbina a na koniec wymieniali mi kompa na gwarancji. Totalna porażka. Swoją drogą ciekaw jestem ile wytrzyma silnik w a45amg....z 2.0l pojemności aż 360KM. Podejrzewam, że jednorazówka. M3 tez nie kupie, bo to ohydne auto w porównaniu do STI
  5. Odnośnie silnika 2.5T w nowym STI możemy tylko gdybać wspomagając się nieco opiniami innych użytkowników, którzy auto zakupiuli. Myśle, że SIP nie zdaje sobie sprawy ilu potencjalnych klientów traci nie podając konkretów na temat nowego silnika, który rzekomo jest wolny od wszystkich wad poprzednika. Na dodatek ta cała sprawa z p.Mikiciukiem i zatarciem motoru. Najlepszym przykładem jestem ja sam, mój kolega który równiez się waha z powodu silnika 2.5T czy kolega krist. Czy tak trudno jest napisać maila do działu technicznego w Japonii, uzyskać listę "poprawek/modyfikacji" i załatwić sprawę raz na zawsze?. W moim przypadku jest to kluczowe przed podjęciem ostatecznej decyzji.
  6. Krist...dzieki za wskazówki. Tutaj juz lista usterek robi się dłuższa. Najbardziej obawiam się wizyt w serwisie i podobnego uzerania sie jak kolega z ASO w Rzeszowie. Obecnie jezdze Lexusem is i nie wiem jak ASO wyglada,totalnie nic sie nie dzieje. Jednak zachorowałem na STI i nie moge się wyleczyć ;-) Dokładnie,dobre pytanie!....co z tym blokiem?. Czy nadal jest ten sam montowany co w 2-litrowkach? To nie jest lista usterek,tylko lista wymienionych rzeczy podczas remontu silnika.Przy czym autor postu nie wspomina czy było to przy okazji robienia UPG,czy może dlatego,że właściciel sobie silniki "pomodził". Nie wiadomo do końca czy robił moda czy nie. Jednak powyższe mogą byc tez usterkami: pękające tłoki-wymiana na kute,wyrwane szpilki i wydmuchniete UPG-zmiana szpilek i upg na nie seryjne itd.
  7. Krist...dzieki za wskazówki. Tutaj juz lista usterek robi się dłuższa. Najbardziej obawiam się wizyt w serwisie i podobnego uzerania sie jak kolega z ASO w Rzeszowie. Obecnie jezdze Lexusem is i nie wiem jak ASO wyglada,totalnie nic sie nie dzieje. Jednak zachorowałem na STI i nie moge się wyleczyć ;-) Dokładnie,dobre pytanie!....co z tym blokiem?. Czy nadal jest ten sam montowany co w 2-litrowkach?
  8. jeszcze na twoim miejscu przetestowalbym nowego golfa RGolf ani żadna inna marka nie wchodzi w grę;-). Jezeli UPG to jedyna wada tego motoru,to nie ma się czym przejmować.Na gwarancji czy po jej upływie naprawi się i już.Podejrzewam,ze koszt jakiś kosmiczny tez nie będzie.Dla dobrego mechanika/serwisu nie powinno być problemu.
  9. Dzięki za wszystkie komentarze i opinie !!!. Zgadzam się z powyższymi wpisami, że nie warto się dołować. Podobną sytuację miałem kiedyś z mazdą RX-8, to znaczy też nie byłem pewien zakupu przez silnik Wankla. Obecnie żałuję tylko, że już jej nie produkują, bo przy rozsądnym traktowaniu nic się z tym autem nie działo. Przejechałem nią bezawaryjnie 130.000km. W przyszłym tyg. zasuwam do salonu dogrywać szczegóły.
  10. Witam wszystkich forumowiczów, Jestem nowym użytkownikem forum i od wielu lat fanem marki Subaru. Po wypuszczeniu na rynek najnowszego sti,obejrzeniu auta i jeździe próbnej zakochałem się w tym aucie.Byłem i nadal jestem bliski zakupu Subaru, jednak to co mnie "dręczy" to silnik 2.5T, który podobno jest bardzo awaryjny i nieudany. Zaznaczam, że auto bede użytkował na codzień, a w weekendy zamierzam trochę pośmigać po torze. Po przeczytaniu kilku watków na forum mam totalny mętlik w głowie. Z jednej strony design samochodu trafia do mnie w 100% a z drugiej nie chce jeżdzić czymś co po 40tys.km ma zatarty silnik.Czytałem wątki z p.Mikiciukiem w roli głównej i zatarciem silnika, potem p. Koper napisał, że silnik 2.5T w 2011 został poprawiony i od tego momentu jest montowany w sti bez zmian. Czy wtedy wyeliminowano jego błędy konstrukcyjne w postaci pękających tłoków, wydmuchiwania uszczelki spod głowicy itd...?. Dealer z kolei zapewnia mnie, że przy "normalnym" użytkowaniu auta silnik jest niezniszczalny i tylko źle serwisowane Subaraki (olej nie zmieniany na czas oraz mody silnika podnoszące moc) a potem upalne godzinami na torze zawodzą. Sam już nie wiem, w co mam wierzyć(...) Proszę o opinie osoby użytkujące nowe sti oraz wszystkich mających do czynienia z motorem 2.5T. Z góry dzieki za odpowiedzi!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...