Jump to content

PKocial

Użytkownik
  • Content Count

    1242
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

PKocial last won the day on April 13 2015

PKocial had the most liked content!

Community Reputation

17 Dobry

About PKocial

  • Rank
    ..:: Dealer Subaru ::..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Poznań
  • Auto
    Subaru MY13 Forek

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Warto dodać że ciśnienie oleju w silniku jest różne w zależności od miejsca, zwłaszcza w kanałach w głowicach. Maksymalne temperatury nie zawsze są widoczne jeśli mierzymy tylko w jednym punkcie.
  2. w mieście wolnossak 10.5-12 literatów...
  3. "Czemu"? wolnossak zużywa więcej paliwa:) , a psychologiczny aspekt "konióf" pod maską daje niektórym komfort i spokój ,który wielu uczestnikom drogowych zmagań by się przydał.
  4. Tylko pomiar luzów zaworowych daje obraz, no może jak już nierówno chodzi ,ale nadal bez pomairu ich nie ma 100% i trzeba sprawdzać inne elementy
  5. jak cieknie olej to tak:)
  6. Sprawdź proszę sprawność rozruchową akumulatora jak i pobór prądu na początek. Jak przejazdem przez Poznań zajmie to chwilkę.
  7. najlepsze warunki do nauki w trybie ekspress technik adaptacyjnych:)
  8. sporo czynników, ustawień, charakterystyk składa się na balans i zachowanie autka , ogólnie opona i odp. ciśnienie chyba najważniejsze w seryjnych egzemplarzach (to jedyne na co mamy wpływ i możliwość, oprócz dociążenia mniej lub bardziej). Sprawdzanie autko powinno się odbywać z wyłączonym ESP, co większość modeli niestety uniemożliwia szkoda bo XV em można by fajnie się bawić na śliskiej nawierzchni i odkryć je prawdziwy potencjał??
  9. PKocial

    Ceramizer

    archoil i ceramizer to dwa różne produkty.. temat rzeka , dobrze dobrany dodatek do odp oleju , w dobrym czasie , potrafi czynić nawet małe cuda ... ale jeśli jedna z tych rzeczy niespełniona ...efektu nie ma... Przecież te uszlachetniacze stosowane są przy bardzo wysilonych jednostkach i układach napędowych w sporcie 1 ligi;) i tylko w oparciu o metody i analizy laboratoryjne.
  10. czekamy jak coś pokryje lecimy , ma ktoś słupki aby probę ustawić?
  11. nie czyścić nowszych ....jedynie z ciepłym drutem starego typu MAF cleanerem
  12. zapraszam ... na realną diagnostykę sadzę 15 min i po problemie
  13. spytaj się w ASO i porównaj .... możesz się zdziwić
  14. ja po poznaniu się z działaniem CVT przekonałem się do subaru CVT i teraz dużo bardziej mi się podobają niż dwusprzęgłówki VAG , trakcja jest ok , mniej wspomagacze elektroniczne. Co do zużycia paliwa, układ DI oraz spokojna jazda na dobrej jakości paliwie robi ogromną różnicę... to samo jest w sporo większych jednostkach BMW , AUdi itd możliwość jest choć w Forku ciut ograniczoną pewnym szczegółem, i wymaga lekkiej nogi
  15. Ketivv zawsze można zatrudnić się w dziale badawczo rozwojowym i podsunąć parę pomysłów z trakcją i prowadzeniem ja nie widzę problemu , choć w Forku problem dla mnie jest ichnie VDC, powinien być przycisk OFF 100%
×
×
  • Create New...