kordynator Opublikowano 14 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Dziekuje za odpowiedź. Jak dla mnie 240KM w zupełności OK Jeszcze tylko czekajmy na ceny i można zamawiać :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riplej Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) Jeszcze niech tylko Dyrekcja potwierdzi, że sprzęgło zostało nareszcie dopracowane i już można na półsprzegle przy 2,5 k/min śmigać na wstecznym po parkingu Weź Pan nie żartuj :mad: Ale to pewnie jeszcze nie w tym modelu Dla pewnej grupy użytkowników FHI przygotowała modele ze skrzynią automatyczną. Też fajnie. :grin: Edytowane 14 Listopada 2012 przez Riplej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Ale to i tak chyba będzie najmocniejsza wersja Forka jak do tej pory,pomijając Forka STi. ale gabaryty i masą ciągle rosną, więc pewnie z osiągami - w porównaniu do starych XT - szału nie będzie co nie zmienia faktu, że wreszcie doczekaliśmy się powrotu turbobenzyny obawiam się natomiast, że jeżeli to wejdzie tylko w maksymalnej wersji wyposażenia (z CVT, szklanymi dachami i resztą niepotrzebnych dodatków), ceny będą faktycznie wyśrubowane. pozostaje poczekać, zobaczymy co wiosna przyniesie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 Wyglada na to ze w USA beda dostepne 2 wersje silnikowe 2.5i z 6 biegowym manualem lub CVT, oraz 2.0 turbo z CVT jako jedyna dostepna skrzynia w tej wersji silnikowej. Jalopnik i Autoweek testowali auta przed produkcyjne - wiec trudno stwierdzic na ile wersja produkcyjna bedzie podobnie sie zachowywala na drodze. Na zdjeciach podoba mi sie wersja z turbo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 14 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2012 (edytowane) Cenowo ma szansę być droższy od X3. Czy to nie przesada aby? W wersji EU ilość koni wydaje się rekompensować koszmarny wygląd. i pytanie: Szanowna Dyrekcjo. Co to jest, ten groźnie wyglądający przycisk X MODE ? Edytowane 15 Listopada 2012 przez wyrod Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ireq Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 jesli bedziemy mieli te cirka 270 Jesteś pewien, że potrafisz eksploatacyjnie odróżnić pojazdy różniące się mocą o 30 KM? Zapewne masz racje, ze wykorzystanie takiej mocy (nie wypowiadam sie tutaj o momencie obrotowym bo nie znam tej wartosci) jest dyskusyjne, ale tak normalnie po ludzku w Japoni dostaniesz ten silnik z moca wlasnie w okolicach 270 i za cene wiadomo calkiem inna, a u nas to bedzie juz "tylko" 240 :???: Po prostu zaluje, ze u nas zawsze musi byc inaczej i najczesciej gorzej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Jesteś pewien, że potrafisz eksploatacyjnie odróżnić pojazdy różniące się mocą o 30 KM? Sądzę, że czasami potrafi...Cinquecento 700 (30KM) vs. Fiat Panda 1.2 (60KM) . Znamy już trzy warianty silnika 2.0 DIT: a] 300KM / 400Nm (Legacy, Japonia) b] 280KM / 350Nm (Forester, Japonia/Australia) c] 240KM / miejmy nadzieję, że także 350 Nm (Forester, Europa) Europejska wersja pewno osiągami będzie podobna do silnika BMW X3 28i. Dawniej, Subaru oferując Forestera 2.5XT było unikalne na rynku, szkoda, że teraz nie powrócono do starych dobrych tradycji i nie wprowadzono wariantu silnika. P.S Dlaczego automatycznie zamieniany jest mój tekst [ b ) oraz ( b ) ] na jakiś emotikon ? Edytowane 15 Listopada 2012 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lisek Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Cenowo ma szansę być droższy od X3. Czy to nie przesada aby? W wersji EU ilość koni wydaje się rekompensować koszmarny wygląd. i pytanie: Szanowna Dyrekcjo. Co to jest, ten groźnie wyglądający przycisk X MODE ? Tak pisza na stronie amerykanskiej: After our laps we also had an opportunity to sample Subaru's new low-speed traction system, dubbed X-Mode (maybe the X-Men had a hand its development?), which reduces wheelspin dramatically to whatever wheel needs it most when the going gets slippery. The system can be activated at speeds below 13 mph and disengages after 25 mph. X-Mode's hill-climbing control demonstration centered on a Forester getting its two left-side wheels stopped on a set of rollers on an incline. In X-Mode it easily moved off the rollers with little effort. Let's just say the Hyundai Tucson and Toyota Rav4 all-wheel-drive models also on hand for the demo did not fare nearly as well. Hill decent control is also part of the X-Mode package, which takes Subaru's all-wheel drive prowess to the next level of sophistication. Ta sama strona podaje dane co do przyspieszenia: 0-60 mph 6.2-9.3 sec (mfr est) 6,2s do 100 km/h 2,0 DIT i 9,3s do 100kmh dla 2,5 170KM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 (edytowane) Ta sama strona podaje dane co do przyspieszenia: 0-60 mph 6.2-9.3 sec (mfr est) 6,2s do 100 km/h 2,0 DIT i 9,3s do 100kmh dla 2,5 170KM. 60 mph to 96,5 km/h 62 mph to 100 km/h Czyli przyspieszenie do 100 będzie nieco gorsze, tym bardziej, że w USA mają mieć 250km a my 240km. Oczywiście pytanie o metodę pomiaru, czy to testy, czy dane fabryczne. Edytowane 15 Listopada 2012 przez maarek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 15 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Powyższa wypowiedź na temat X-Mode jest zgodna ze stanem faktycznym. Istotnie jest znacznie łatwiej podjeżdżać pod górę w warunkach ograniczonej przyczepności ( sprawdzone ). Moment obrotowy dla naszej wersji DiT to 350 Nm. Należy pamietać, że w wersjach na JP moc maksymalna mierzona jest w/g nieco innej normy ( JIS ) oraz, że nastwy elktroniki sa na normalnie dostępną beznynę 101 oktan. Dodatkowo, ze względu na ( przestrzegane ! ) ograniczenie prędkości nie ma potrzeby testowania aut przy długotrwałym utrzymywaniu prędkości maksymalnej ( to jest tylko dla EU za przyczynkiem naszych zachodnich sąsiadów ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 6,2 jest dla wersji Kanadyjskiej (250KM) więc będzie dobrze:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 15 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 sz. Dyrekcjo, czy wiadomo juz jaki jest deklarowany podzial inicjalny momentu w przypadku nowego Forka z CVT? (chodzi mi i o 2.0i, i o 2.0 DiT) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 15 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2012 Ja tak sobie oglądam tego nowego Forka i coraz bardziej mi sie podoba Jeśli cena nie będzie z "kosmosu" to te 240KM może się fajnie sprzedawać :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2012 (edytowane) sz. Dyrekcjo, czy wiadomo juz jaki jest deklarowany podzial inicjalny momentu w przypadku nowego Forka z CVT? (chodzi mi i o 2.0i, i o 2.0 DiT) W przypadku Legacy z 2.0 DIT, CVT zostalo polaczone z VTD wiec spodziewalbym sie, ze tu bedzie podobnie. Podejrzewam wiec, ze rozdzial P/T bedzie w normalnych warunkach ok 40/60...? :roll: Ale to i tak chyba będzie najmocniejsza wersja Forka jak do tej pory,pomijając Forka STi. ale gabaryty i masą ciągle rosną, [...] Ja jeszcze nigdzie nie widzialem danych odnosnie masy wlasnej.... ale nie sadze, aby sie wiele zmienilo w porownaniu do MY12... btw, JUZ WIEM co mi ten nowy Forys przypomina Edytowane 16 Listopada 2012 przez Than_Junior Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 JUZ WIEM co mi ten nowy Forys przypomina Bulgota z wyszczerzonymi zębalami :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Szkoda tego kurnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Amstaff23 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Ja bym powiedział, ze od czasów Forka MY 06, to wielu rzeczy szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszK Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Bardzo fajna stronka - dużo zdjęć nowego Forka (nietylko "photoshopowych") i inne ciekawe tematy - m.in. statystyki sprzedaży http://subarublog.wordpress.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 18 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 Kurcze ten "czarnuch" dobrze wygląda Zobaczymy jak na żywca będzie sie prezentował Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 18 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2012 sz. Dyrekcjo, czy wiadomo juz jaki jest deklarowany podzial inicjalny momentu w przypadku nowego Forka z CVT? (chodzi mi i o 2.0i, i o 2.0 DiT) W przypadku Legacy z 2.0 DIT, CVT zostalo polaczone z VTD wiec spodziewalbym sie, ze tu bedzie podobnie. Podejrzewam wiec, ze rozdzial P/T bedzie w normalnych warunkach ok 40/60...? :roll: miejmy nadzieje... bo o ile wiem, to obecnie produkowany Forek Turbo z A/T (poza S-Edition) ma "active torque split" (t. 90/10) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 sz. Dyrekcjo, czy wiadomo juz jaki jest deklarowany podzial inicjalny momentu w przypadku nowego Forka z CVT? (chodzi mi i o 2.0i, i o 2.0 DiT) Info prosto z Japonii ( wczoraj wróciłem) dla High Torque CVT : 60:40. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 sz. Dyrekcjo, czy wiadomo juz jaki jest deklarowany podzial inicjalny momentu w przypadku nowego Forka z CVT? (chodzi mi i o 2.0i, i o 2.0 DiT) Info prosto z Japonii ( wczoraj wróciłem) dla High Torque CVT : 60:40. Pozdrowienia dziekuje, jest dobrze! :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 sz. Dyrekcjo, czy wiadomo juz jaki jest deklarowany podzial inicjalny momentu w przypadku nowego Forka z CVT? (chodzi mi i o 2.0i, i o 2.0 DiT) Info prosto z Japonii ( wczoraj wróciłem) dla High Torque CVT : 60:40. Pozdrowienia dziekuje, jest dobrze! :grin: Skoro mamy 240km i 60:40 to naturalne kolejne pytanie brzmi: czy będzie można całkowicie wyłączyć kontrolę trakcji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 czy będzie można całkowicie wyłączyć kontrolę trakcji? Włączyć można; czy całkiem - nie wiem ( nie sprawdzałem ). Przypuszczam jednak, że tak, jak do tej pory. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 19 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 (edytowane) No to kolejne "naturalne" pytanie do Dyrekcji: Jak wrażenia z jazdy? Oczywiście bez szczegółów, wystarczy czy jest dobrze czy bardzo dobrze :grin: No i trzymam kciuki za tą cenę Edytowane 19 Listopada 2012 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się