Jump to content

Ireq

Użytkownik
  • Content Count

    226
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About Ireq

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    nie powiem :-P
  • Skąd
    Gdańsk
  • Auto
    FXT MY14
  1. Są też te same żarówki dostępne z barwa 8000K czy będą lepsze niż 6000K, czy tez już lekką przesadą?
  2. Sens w tym co napisales jest, za drugim razem znowu 50-60% objetosci sie wymienia, mozna i po dluzszej chwili trzeci raz to zrobic, no ale bez jaj wole za kolejne 2-3 latka zrobic dynamiczna i bedzie git. Tylko faktycznie pozostaje pytanie co z tym filtrem w srodku, ruszac go czy nie?
  3. Niestety u "Zdanowicza" nie maja sprzętu do dynamicznej wymiany, więc przy przebiegu ~72 tysi zrobiłem statyczną, różnicy żadnej po tej wymianie nie czuje, ale liczę po prostu na bezawaryjne działanie sprzętu w dłuższej perspektywie.
  4. Dla porzadku maly update, udalo sie, uszczelka wymieniona uznaniowo przez SIP. Oczywiscie dziekuje. Najgorsze to to, ze ta po drugiej stronie tez zaczyna miec luz i pewnie juz na gwarancje sie nie zalapie. Coz zycie...
  5. Tak to wygląda, udało mi się poznać cenę. Jedna ta gumką kosztuje prawie 200 PLN, więc nie mało wcale. Zobaczymy czy uda się pod gwarancje to podciągnąć.
  6. Witam Kolegow, Uszczelka jak w temacie, odeszla i nie chce sie trzymac swego miejsca na blotniku na skutek czego miedzy blotnikiem, a drzwiami pozostaje okolo jednocentymetrowa szpara, w ktora w tej chwili dostaje sie woda i wszystko inne co sie na drogach znajdzie. W samej uszczelce widac bylo cala mase piachu, a pod nim rdzy, wydaje mi sie, ze nazwyczajniej spuchlo metalowe wzmocnienie/mocowanie wewnatrz gumy, rozszerzylo tym samym calosc i dlatego nie chce sie cala uszczelka trzymac na miejscu. Oczywiscie wizyta w ASO, gdzie po konsultacjach (nawet z blacharzem) stwierdzono, ze element (uszczelka) wymaga wymiany. Oczywiscie takich rzeczy to na miejscu nie ma, wiec trzeba zamowic, ceny tez nie moglem poznac bo trzeba bylo sie skonsultowac z dzialem czesci zamiennych... W kazdym razie zastanawiam sie czy sa szanse, zeby to pod gwarancje podciagnac, nie patrzac nawet ile to bedzie kosztowalo. Tym bardziej, ze na tylnych siedzeniach nikt zazwyczaj nie jezdzi, bo to mi zasugerowano, iz ktos wsiadajac zrzucil te uszczelke i tyle. Wydaje mi sie, ze ciezko stwierdzic, iz jest to element elsploatacyjny, ktory sie zuzywa i nie podlega gwarancji auta. Co myslicie o tym, powinienem zawalczyc o wymiane w ramach gwarancji, czy odpuscic temat? Pozdrawiam Wszystkich.
  7. było zdzwoń do nie aso w pn-u bez problemów zrobisz moc ,,japońską" za niewielkie pieniążki i .....podobno bajka Ale czy ta "bajka" nie przysporzy problemow w przypadku potrzeby skorzystania z gwarancji auta???
  8. stuka i skrzypi czyli ma dusze w q7 mojego prezesa jest cisza jak w grobowcu mozna sie przestraszyc Wytaptane Nie chce byc "specjalnie" marudny, ale wole jak dusza auta w inny sposob sie daje rozpoznac... Ale jako, ze pracuje w roznych znaczaco glosnych srodowiskach to chcialbym byc dopieszczany akustycznie w odpowiedni spsob przez moj pojazd. Tylko prosze nie mowic, ze trzeba bylo sobie cos innego kupic bo moge nie zdzierzyc. Niepotrzebnie się zniechęciłeś. U mnie w poprzednim Forku MY13 słychać było stuki przy otwartym dachu na nierównościach - w ASO Gdańsk poprawiono i jak reka odjął, ręczę, że dużo jeździmy po kipskich drogach i poza afaltem. @@Ireq, zgłoś w ASO, poprawią, nawet długo to nie trwało. Byc moze faktycznie gdy znajde wolny przedzial czasowy pozwalajacy na spedzenie kilku godzin u "chlopakow" od Zdanowicza to zdecyduje sie na to, a jednoczesnie moze te "halasujace" hamulce tez zrobia.
  9. a możesz skrobnąć co tam się u Ciebie działo? Poza tym ze wszystko trzeszczy i skrzypi (np. przerazliwego skrzypienia klapy bagaznika od 2 lat nie potrafi Zdanowicz naprawic) to byl wymieniony na nowy kompresor (tez wiele miesiecy probowali wszystkiego - w cieple dni klima po prostu nie dzialala), a takze alternator (znaczace wahania napiecia, migotanie swiatelek itp - po wymianie problem zredukowany), zegarek wewnatrz (spoznial sie pare minut na miesiac - w fazie testow). A w oczekiwaniu jeszcze te cholerne stukajace hamulce - serwis Zdanowicza mowi ze to normalne i tak ma byc. Dziwne ze w innych autach tego nie slysze. Od dwoch tygodni czekam na odpowiedz z SIP, ale wyglada na to ze chyba pozostanie mi napisac prosto do Japonii. DRAMAT. Przejechane 35 tys Niestety stukanie, skrzypienie i trzeszczenie roznych rzeczy i miejsc w srodku to chyba taka norma, no przynajmniej dla kilku z nas, bo jak widac po forum niektorzy po prostu tego nie slysza. Chyba mozemy Im tylko pozazdroscic. Niestety mnie tez do piany to doprowadza, ale jak sam wiesz niewiele da sie z tym zrobic. Bylem w czoraj w serwisie zwrocic uwage na stukajaco-pukajacy podczas jazdy na nierownosciach miejskich szyberdach i owszem cos tam sie da zrobic, ale nie jest to trwale rozwiazanie, bo taka jest konstrukcja tego dachu i nic sie nie da poradzic. Odpuscilem bo chyba wole miec pukajacy od czasu do czasu sprzet niz nie dzialajacy po jakichs czynnosciach mechanikow. A hamulce faktycznie irytuja mnie tez coraz bardziej, ale nie widze sensu w marnowaniu czasu na jakies tam czyszczenie zaciskow, skoro tez nic wiecej nie sa w stanie poradzic. Mam tylko nadzieje, ze nie zawioda kiedys gdy bedzie potrzeba ich uzycia. Auto nie ma jeszcze dwoch lat, przebieg tez w okolicach 35 tysi... w poprzednim forku po 6 latach i okolo 100 tysiacach przebiegu bylo w srodku ciszej, a hamulce i dach nie pukaly, nic dodac, nic ujac.
  10. Tez slyszalem "Daily Ride Lights" :-)
  11. Bardzo mozliwe, ze sama syrena padla w jakis sposob, zwlaszcza biorac pod uwage co napisales "syrena stopniowo cichła aż zamilkła". Przy wlaczajacym sie samoistnie alarmie przyczyna moze byc zasniedzialy, lub uszkodziny czujnik krancowy, najczesciej pod maska.
  12. Moze ktos jeszcze nie widzial, pozostaje tylko na snieg czekac...
  13. U Amerykancow zmian wiekszych wciaz nie widac w my16, czyli te nowe swiatla itp to dopiero w my17 byc moze sie pojawia.
  14. Serio można to zrobić bez obaw, że coś będzie nie tak ? Orientowałem się ostatnio w zakładach, które serwisują auta z nowym chłodziwem i niewiele ich jest na mapie choćy Wawy ( wiem o PerfectClima.pl ), więc pewnie i ceny serwisowania będą wysokie... Ktoś się orientował już w temacie? Slyszalem juz kilka opini na temat, ze mozna zamienic czynnik na "zwykly", nawet od ludzi z ASO, ale zaraz padlo zastrzezenie, ze oni tego nie zrobia bo jakby cos padlo to gwarant nie uzna, bo system pracowal na "nieodpowiednim" czynniku. Czyli, ze mozna, ale dopoki na gwarancji to nie warte to ryzyka, bo kompresor zapewne drozszy niz serwis z uzyciem 1234yf.
  15. Speca nie ma, ale jest duzo "rzeczy" lepszych od Subaru na rynku...
×
×
  • Create New...