dzioba Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 na Plejady jak znalazł pozabieraj wszystkie dzbanki i chodu z piaskownicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 byłem pod wrazeniem , zawieszenia , nie wiem czy EU ma takie samo , ale wersja US prowadzi sie fenomenalnie Dyrekcja chwaliła poprawione zawieszenie w Forkach MY12 EU, czyli możliwe, że jest takie samo, albo przynajmniej równie dobre. Wygląda więc na to, że i ja powinienem o nim pomyśleć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) no jak 240 to ja sie w to bawie. Znajac subaru to i pojedzie z 250 moj niby 206 a 215 na prostej z dlugim rozbiegiem daje rade. Takia fajna szpileczka dla ego panow w X5 40 d Edytowane 29 Listopada 2012 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) 240 Ale chodziło o KM, a nie km/h Edytowane 29 Listopada 2012 przez Urabus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 no znowu mi sie nie chcialo calosci czytac :-P to jak z tym spalaniem 7,8 L na 100 km i 240 km/h to sie nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 A swoją drogą to ciekawe jaka będzie max. speed? 240KM to już trochę może rozpędzić Forka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Dyrekcja chwaliła poprawione zawieszenie w Forkach MY12 EU, czyli możliwe, że jest takie samo, albo przynajmniej równie dobre. Wygląda więc na to, że i ja powinienem o nim pomyśleć Od MY10 http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/34289-zuzyte-amortyzatory-po-48-tkm-w-forester-my08/#entry998126 Forester MY 08 miał stosunkowo miękkie zawieszenie. W modelu 10 wprowadzono pewne zmiany - samochód stał się bardziej "sztywny".O ile dobrze pamiętam zmieniono właśnie charakterystykę amortyzatorów oraz stabilizator ( stabilizatory ? ). chyba, że chodzi o coś innego. P.S. Ostatnio trochę jexdziłem Forkiem MY12 z silnikiem FB2,5 US świeżo po remoncie , aby zrobi trochę km , byłem pod wrazeniem , zawieszenia , nie wiem czy EU ma takie samo , ale wersja US prowadzi sie fenomenalnie o wiele lepiej jak stary forester Na cars101.com nie ma informacji o zmianach w stabilizatorach i amortyzatorach w wersji US, więc względem EU one mogą być nadal bardziej komfortowe/pływające. W porównaniu do starego Forestera SG, nowy ma inne tylne zawieszenie, z tyłu wielowahacz, chyba identycznie jak w poprzednim Legacy (tak przypuszczam, bo płyta podłogowa jest identyczna). W starym był MacPherson z tyłu (?) jeśli dobrze pamiętam, no ale to pewnie wiesz. Edytowane 29 Listopada 2012 przez JJacek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urabus Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 (edytowane) Od MY10 Tak w MY10 wprowadzono pewne zmiany, ale prawdopodobnie dopiero w MY12 jest naprawdę dobrze Mam Forestera MY10, i jak dla mnie zawieszenie (szczególnie tył) jest za miękkie, dlatego ciekawią mnie zmiany jakie wprowadzono w MY12 Edytowane 29 Listopada 2012 przez Urabus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Listopada 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Tak w MY10 wprowadzono pewne zmiany, ale prawdopodobnie dopiero w MY12 jest naprawdę dobrze Dla MY 10 zmieniona była chrakterystyka amoryzatorów przód i tył, a także sprążyn ( tył ). W MY 11 zminiona konstrukcja zaworów wewnętrznych w amortyzatorach tył oraz utwardzone poduszki zawieszenia ( rama pomocnicza ) tył. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 29 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 A czy już można podać datę oficjalnej prezentacji w Polsce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aigle Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 @Dyrekcja czy można zmiany z MY11 "poprawić" w ASO posiadają MY10 . Jak bardzo to jest odczuwalne ...na plus ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) A tak zawieszenie wygląda w testach NCAP: Dla porównania X3: http://www.youtube.com/watch?v=3TUQ1d0AylI Edytowane 30 Listopada 2012 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 panowie, wystarczy juz o starych Forkach :-P mam pytanie, ktore chyba jeszcze nie padlo: czy nowy Forek 2.0D z przodu bedzie wygladal tak samo jak XT, czy jak 2.0i? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 A tak zawieszenie wygląda w testach NCAP: Dla porównania X3: http://www.youtube.com/watch?v=3TUQ1d0AylI no niestety ale miałem racje. Na tym porównaniu wyrażnie widać przepaść między nowym Forkiem a X3(a ktoś tu próbował równać te samochody pod względem prowadzenia-bujania ) Szczerze powiedziawszy to ja bałbym się brać ostrzej zakręty tym samochodem a z DIT to już niestety Mogiła. I to tylne koło w powietrzu :shock: BMW niestety inna klasa.Ciekawe jak z X1,stawiam że podobnie albo lepiej od X3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 X3: Yaw rate ratio (1.00s) 1,70 % Yaw rate ratio (1.75s) 2,30 % Lateral displacement (1.07s) 3,04 m Forester: Yaw rate ratio (1.00s) 14,10 % Yaw rate ratio (1.75s) 0,90 % Lateral displacement (1.07s) 2,84 m Mam wątpliwości, co porównywalności tych testów. Patrząc na powyższe wyniki, wydaje się, że ESC w X3 jest zestrojone bardzo zachowawczo w przeciwieństwie do Forestera. Czy ktoś może podać interpretację dla wartości wyrażonych w %, to odchylenie jest wyznaczone względem czego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 kurcze,nie zauważyłem wcześniej ale Forek nawet nie utrzymuje kierunku na wprost po manewrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 30 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 jak dla mnie to X3 ma Adaptive Drive. Jeśli tak jest, to co to za test Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) Jeszcze dla porównania Hyundai iX35, który także wypada lepiej od Forestera: Edytowane 30 Listopada 2012 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Szczerze powiedziawszy to ja bałbym się brać ostrzej zakręty tym samochodem a z DIT to już niestety Mogiła. I to tylne koło w powietrzu :shock: trzeba uważać..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 jak dla mnie to X3 ma Adaptive Drive. Jeśli tak jest, to co to za test Jak zwał tak zwał. Ważne że po zakończeniu manewru jedzie błyskawicznie na wprost. Bo co z tego ,że jeśli jakimś cudem unikniemy śmierci to za moment dostaniemy zawału ze stresu Jeszcze dla porównania Hyundai iX35, który także wypada lepiej od Forestera: Z włączonym ESP chyba jednak troche lepiej niż Forek :neutral: Z wyłączonym-PADACZKA. Aż się boję zobaczyć Forka z ESP OFF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Aż się boję zobaczyć Forka z ESP OFF Z wyłączonym, przy takiej prędkości najazdowej (80km/h) to trzeba sporo ćwiczyć, żeby w miarę prosto wyjechać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Aż się boję zobaczyć Forka z ESP OFF Z wyłączonym, przy takiej prędkości najazdowej (80km/h) to trzeba sporo ćwiczyć, żeby w miarę prosto wyjechać. No a ten i-35 na filmie bez ESP to przy jakiej prędkości,chyba też 80? Wszystkie samochody testowane są chyba tak samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hamakarol Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 A tak zawieszenie wygląda w testach NCAP: Dla porównania X3: http://www.youtube.com/watch?v=3TUQ1d0AylI na tle focusa wcale nie jest tak źle, cos ten focus nieudany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 (edytowane) A tak zawieszenie wygląda w testach NCAP: Dla porównania X3: http://www.youtube.com/watch?v=3TUQ1d0AylI na tle focusa wcale nie jest tak źle, cos ten focus nieudany i pomyśleć że focus do niedawna a szczególnie pierwszy model był wzorem trakcji. tak to jest jak sie nieumiejętnie wprowadza za dużo elektroniki do ukł. kierowniczego-tak myśle,chociaż powodów jest pewnie więcej. Przypadek Focusa jest mało pocieszający :???: Edytowane 30 Listopada 2012 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotruś Opublikowano 30 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2012 Eeeej, a który z Was umie tak szybko obracać kierownicą, jak na tych filmikach, hę :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się