Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel
ale my rozmawiamy o jedynej słysznej wersji 2.0DIT +/- 300KM

W Foresterze takiej wersji nie ma.

W JP moc to 280, moment taki sam jak w EU - 350 Nm.

może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....?

Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych :P

nieoficjalnie z dobrze poinformowanych zrodel

Z bardzo dobrze poinformowanych źródeł - ceny będą ustalone pod koniec miesiąca ( czyli roku ).

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale my rozmawiamy o jedynej słysznej wersji 2.0DIT +/- 300KM

W Foresterze takiej wersji nie ma.

W JP moc to 280, moment taki sam jak w EU - 350 Nm.

może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....?

Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych :P

nieoficjalnie z dobrze poinformowanych zrodel

Z bardzo dobrze poinformowanych źródeł - ceny będą ustalone pod koniec miesiąca ( czyli roku ).

 

Pozdrowienia

 

no to zweryfikujemy zrodla :) sam jestem bardzo ciekawy

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby kogos zainteresowalo. Moim zdaniem DIT nie powala troche za bardzo wykastrowany i przyciezki.

 

http://imageshack.us...rmy2013dk6.jpg/

 

Ciekawe w którym trybie SI Drive liczone jest przyspieszenie/spalanie.

odpowiedz chyba jest oczywista: przyspieszenie - sport sharp, spalanie - inteligent

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale my rozmawiamy o jedynej słysznej wersji 2.0DIT +/- 300KM

W Foresterze takiej wersji nie ma.

W JP moc to 280, moment taki sam jak w EU - 350 Nm.

może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....?

Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych :P

nieoficjalnie z dobrze poinformowanych zrodel

Z bardzo dobrze poinformowanych źródeł - ceny będą ustalone pod koniec miesiąca ( czyli roku ).

 

Pozdrowienia

 

Podwójne "nie" i uśmiech na końcu. Znając poczucie humoru Dyrekcji; czyżby to oznaczało, że ceny będą niższe od obecnych cen wyprzedażowych??? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no coz, 7,5s do setki nie powala na kolana (w szczegolnosci w porownaniu do 2.5XT MY'05-08)

waga auta robi swoje... pewnie tez CVT nie sprzyja szybkim sprintom

 

7.5s do setki jest jak najbardziej porównywalne do 2.5XT MY05-08 ale AT.

W 2.0 n/a CVT przyspiesza 1,2 sekundy wolniej niż MT w sprincie 0-100. DIT MT byłoby poniżej 7s.

No i pamiętajmy, że Subaru często zaniża przyspieszenie w folderach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby kogos zainteresowalo. Moim zdaniem DIT nie powala troche za bardzo wykastrowany i przyciezki.

 

http://imageshack.us...rmy2013dk6.jpg/

 

Ciekawe w którym trybie SI Drive liczone jest przyspieszenie/spalanie.

odpowiedz chyba jest oczywista: przyspieszenie - sport sharp, spalanie - inteligent

 

 

 

 

 

 

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

No właśnie zastanawiam się czy nie ma jakiegoś wymogu stosowania tych samych ustawień.

W teście kanadyjskich dziennikarzy pisali że 0-60mph to 6,2s

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, 45k EUR to zdecydowanie za dużo,

 

wg. katalogu Japońskiego wersja XT jest ok. 17% droższa od wersji 2.0 benzynowej... i mówimy

o XT - 280 KM

 

Wg. obecnych oficjalnych cen to (wersja max - AT) z tego powinno wyjść: 40 950 EUR ... lub jakaś inna ładna końcówka.

 

Akcyza jest taka sama (2.0 i 2.0 XT) - więc to co innego niż 2.5 czy 3.6 w Outbacku

 

Przy 45k EUR - zwłaszcza przy obecnym kursie Euro to XT wcale nie jest taki atrakcyjny.

 

Audi Q5 czy BMW X3 benzynowe - z podobnymi lub niewiele gorszymi osiagami i wyposażeniem

można dostać za niewiele więcej (10-15%), a tam dodatki można łączyć dowolnie i jest dostępne

dużo rzeczy, których w Foresterze nie można dokupić za żadne pieniądze - z drobiazgów

(ale istotnych) - np. fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czy reflektory adaptacyjne.

 

Poza tym w Audi czy BMW finansowanie lub ubezpieczenie też ma szanse być niższe (procentowo) - wiec

(pomijając kwestie "prestiżowe" - Audi, BMW, lub sentymentalne Subaru) żeby XT był atrakcyjny na tle

konkurencji to 41.000 EUR - 41.500 EUR wydaje mi się maksymalną sensowna ceną.

 

No ale zobaczymy... ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, 45k EUR to zdecydowanie za dużo,

 

wg. katalogu Japońskiego wersja XT jest ok. 17% droższa od wersji 2.0 benzynowej... i mówimy

o XT - 280 KM

 

Wg. obecnych oficjalnych cen to (wersja max - AT) z tego powinno wyjść: 40 950 EUR ... lub jakaś inna ładna końcówka.

 

Akcyza jest taka sama (2.0 i 2.0 XT) - więc to co innego niż 2.5 czy 3.6 w Outbacku

 

Przy 45k EUR - zwłaszcza przy obecnym kursie Euro to XT wcale nie jest taki atrakcyjny.

 

Audi Q5 czy BMW X3 benzynowe - z podobnymi lub niewiele gorszymi osiagami i wyposażeniem

można dostać za niewiele więcej (10-15%), a tam dodatki można łączyć dowolnie i jest dostępne

dużo rzeczy, których w Foresterze nie można dokupić za żadne pieniądze - z drobiazgów

(ale istotnych) - np. fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czy reflektory adaptacyjne.

 

Poza tym w Audi czy BMW finansowanie lub ubezpieczenie też ma szanse być niższe (procentowo) - wiec

(pomijając kwestie "prestiżowe" - Audi, BMW, lub sentymentalne Subaru) żeby XT był atrakcyjny na tle

konkurencji to 41.000 EUR - 41.500 EUR wydaje mi się maksymalną sensowna ceną.

 

No ale zobaczymy... ;-)

 

 

Zgadzam sie z Toba w 100%. Q5 jest drozsze, ale allroad startuje dokladnie z tego poziomu. I to ze skrzynia dwusprzeglowa a nie bezstopniowka.

Co do akcyzy, to na az taka obnizke bym nie liczyl jak roznica miedzy akcyzami 2.0-2.5. Logiczne jest, ze importer czesciowo bedzie chcial podwyzszyc sobie rentownosc i zachowa

czesc zysku dla siebie.

Pomimo calego premium jakie stara sie w Polsce zrobic SIP z Subaru ( a mnie ta badziewna konsolka od irs dynda nad glowa i sie odkleja juz w trzecim subaru - w legacy diselu, w outbacku, w STI... gdzie jest ten slawny KAIZEN ja sie pytam?) - miejmy nadzieje, ze nikogo fantazja za mocno nie poniesie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Audi Q5 czy BMW X3 benzynowe - z podobnymi lub niewiele gorszymi osiagami i wyposażeniem

można dostać za niewiele więcej (10-15%), a tam dodatki można łączyć dowolnie i jest dostępne

dużo rzeczy, których w Foresterze nie można dokupić za żadne pieniądze - z drobiazgów

(ale istotnych) - np. fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czy reflektory adaptacyjne.

Akurat pamięć fotela kierowcy to już Subaru ładnych parę lat stosuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat pamięć fotela kierowcy to już Subaru ładnych parę lat stosuje.

 

No tak, ale chyba tylko w Outbacku/Legacy.

 

W Foresterze (nawet nowym) chyba nie ma czegoś takiego ???

 

Zgadzam sie z Toba w 100%. Q5 jest drozsze, ale allroad startuje dokladnie z tego poziomu. I to ze skrzynia dwusprzeglowa a nie bezstopniowka.

Co do akcyzy, to na az taka obnizke bym nie liczyl jak roznica miedzy akcyzami 2.0-2.5. Logiczne jest, ze importer czesciowo bedzie chcial podwyzszyc sobie rentownosc i zachowa

czesc zysku dla siebie.

Pomimo calego premium jakie stara sie w Polsce zrobic SIP z Subaru ( a mnie ta badziewna konsolka od irs dynda nad glowa i sie odkleja juz w trzecim subaru - w legacy diselu, w outbacku, w STI... gdzie jest ten slawny KAIZEN ja sie pytam?) - miejmy nadzieje, ze nikogo fantazja za mocno nie poniesie.

 

No właśnie - dla mnie Subaru zawsze było bardziej Performance niż Premium... to XT w cenie ok. 41K EUR

by idealnie pasowało do tego wizerunku marki - bez ambicji (cenowych) do bycia Premium,

za to z fajnymi osiągami za rozsądną (jak na tę moc) cenę.

 

Jeszcze apropos Q5 - na niemieckiej stronie (żeby sie też poruszać w EUR)

Q5 - 225 KM - Manual - 0-100km/h - 7.4 s = ok. 42 k EUR

Q5 - 225 KM - Automat - 0-100km/h - 7.1 s = ok. 44k EUR

 

Osiągi (w obu wersjach) trochę lepsze niż XT - oczywiscie trzeba jeszcze dopłacić za nawigację, czy inne tego typu

bajery, które w XT już są ... ale jest w czym wybierać - no i jakość tych dodatków też raczej nie gorsza niż w Subaru.

Edytowane przez Mike2012
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

( a mnie ta badziewna konsolka od irs dynda nad glowa i sie odkleja juz w trzecim subaru - w legacy diselu, w outbacku, w STI..

strasznie mnie to wkurzało,aż wreszcie serwis znalazł patent i przerobili mi na rzepa i jest spokój.

 

Apropos Irs dzisiaj troche ślizgaliśmy się dla zabawy po lodzie i zaraz zadzwonili z centrali czy samochód nie był przenoszony na lawete czy coś w tym stylu,że niby utracił kontakt z podłożem???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej poczekajmy te 2 tygodnie i będziemy wiedzieć dokladnie jaka specyfikacja i jaka cena :) No ale i tak patrząc na ceny Audi I BMW to modele z podobnymi osiagami + navi itd. to jest wydatek powyżej 200tys.PLN, więc pomijając fakt że konkurencja jest "nudna" i budzi skojarzenia "dresowe" to i tak się ceni znacznie drożej.

Edytowane przez bukmacerek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...