Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Grudnia 2012 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 ale my rozmawiamy o jedynej słysznej wersji 2.0DIT +/- 300KM W Foresterze takiej wersji nie ma. W JP moc to 280, moment taki sam jak w EU - 350 Nm. może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....? Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych nieoficjalnie z dobrze poinformowanych zrodel Z bardzo dobrze poinformowanych źródeł - ceny będą ustalone pod koniec miesiąca ( czyli roku ). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 ależ ja żartowałem....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrYzLy Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....? Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych Pozdrowienia ;( mocno smutna wiadomosc... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 ale my rozmawiamy o jedynej słysznej wersji 2.0DIT +/- 300KM W Foresterze takiej wersji nie ma. W JP moc to 280, moment taki sam jak w EU - 350 Nm. może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....? Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych nieoficjalnie z dobrze poinformowanych zrodel Z bardzo dobrze poinformowanych źródeł - ceny będą ustalone pod koniec miesiąca ( czyli roku ). Pozdrowienia no to zweryfikujemy zrodla sam jestem bardzo ciekawy Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych wyprzedażowe istotnie są bardzo atrakcyjne.. .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 jakby kogos zainteresowalo. Moim zdaniem DIT nie powala troche za bardzo wykastrowany i przyciezki. http://imageshack.us...rmy2013dk6.jpg/ Ciekawe w którym trybie SI Drive liczone jest przyspieszenie/spalanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 jakby kogos zainteresowalo. Moim zdaniem DIT nie powala troche za bardzo wykastrowany i przyciezki. http://imageshack.us...rmy2013dk6.jpg/ Ciekawe w którym trybie SI Drive liczone jest przyspieszenie/spalanie. odpowiedz chyba jest oczywista: przyspieszenie - sport sharp, spalanie - inteligent :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemanki Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 ale my rozmawiamy o jedynej słysznej wersji 2.0DIT +/- 300KM W Foresterze takiej wersji nie ma. W JP moc to 280, moment taki sam jak w EU - 350 Nm. może te bardziej chodliwe wersje tzn. 2.0 i 2.0 D będa na poziomie poprzedniego modelu....? Nie. Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych nieoficjalnie z dobrze poinformowanych zrodel Z bardzo dobrze poinformowanych źródeł - ceny będą ustalone pod koniec miesiąca ( czyli roku ). Pozdrowienia Podwójne "nie" i uśmiech na końcu. Znając poczucie humoru Dyrekcji; czyżby to oznaczało, że ceny będą niższe od obecnych cen wyprzedażowych??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 no coz, 7,5s do setki nie powala na kolana (w szczegolnosci w porownaniu do 2.5XT MY'05-08) waga auta robi swoje... pewnie tez CVT nie sprzyja szybkim sprintom 7.5s do setki jest jak najbardziej porównywalne do 2.5XT MY05-08 ale AT. W 2.0 n/a CVT przyspiesza 1,2 sekundy wolniej niż MT w sprincie 0-100. DIT MT byłoby poniżej 7s. No i pamiętajmy, że Subaru często zaniża przyspieszenie w folderach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 jakby kogos zainteresowalo. Moim zdaniem DIT nie powala troche za bardzo wykastrowany i przyciezki. http://imageshack.us...rmy2013dk6.jpg/ Ciekawe w którym trybie SI Drive liczone jest przyspieszenie/spalanie. odpowiedz chyba jest oczywista: przyspieszenie - sport sharp, spalanie - inteligent :mrgreen: No właśnie zastanawiam się czy nie ma jakiegoś wymogu stosowania tych samych ustawień. W teście kanadyjskich dziennikarzy pisali że 0-60mph to 6,2s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) No ja z ciekawością w styczniu zobacze ceny tego Forka Edytowane 19 Grudnia 2012 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 45Keuro za full wypas to całkiem niezła cena:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 19 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Też tak sądzę, ale zobaczymy cenę tej słabiej wypasionej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Hmm, 45k EUR to zdecydowanie za dużo, wg. katalogu Japońskiego wersja XT jest ok. 17% droższa od wersji 2.0 benzynowej... i mówimy o XT - 280 KM Wg. obecnych oficjalnych cen to (wersja max - AT) z tego powinno wyjść: 40 950 EUR ... lub jakaś inna ładna końcówka. Akcyza jest taka sama (2.0 i 2.0 XT) - więc to co innego niż 2.5 czy 3.6 w Outbacku Przy 45k EUR - zwłaszcza przy obecnym kursie Euro to XT wcale nie jest taki atrakcyjny. Audi Q5 czy BMW X3 benzynowe - z podobnymi lub niewiele gorszymi osiagami i wyposażeniem można dostać za niewiele więcej (10-15%), a tam dodatki można łączyć dowolnie i jest dostępne dużo rzeczy, których w Foresterze nie można dokupić za żadne pieniądze - z drobiazgów (ale istotnych) - np. fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czy reflektory adaptacyjne. Poza tym w Audi czy BMW finansowanie lub ubezpieczenie też ma szanse być niższe (procentowo) - wiec (pomijając kwestie "prestiżowe" - Audi, BMW, lub sentymentalne Subaru) żeby XT był atrakcyjny na tle konkurencji to 41.000 EUR - 41.500 EUR wydaje mi się maksymalną sensowna ceną. No ale zobaczymy... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Hmm, 45k EUR to zdecydowanie za dużo, wg. katalogu Japońskiego wersja XT jest ok. 17% droższa od wersji 2.0 benzynowej... i mówimy o XT - 280 KM Wg. obecnych oficjalnych cen to (wersja max - AT) z tego powinno wyjść: 40 950 EUR ... lub jakaś inna ładna końcówka. Akcyza jest taka sama (2.0 i 2.0 XT) - więc to co innego niż 2.5 czy 3.6 w Outbacku Przy 45k EUR - zwłaszcza przy obecnym kursie Euro to XT wcale nie jest taki atrakcyjny. Audi Q5 czy BMW X3 benzynowe - z podobnymi lub niewiele gorszymi osiagami i wyposażeniem można dostać za niewiele więcej (10-15%), a tam dodatki można łączyć dowolnie i jest dostępne dużo rzeczy, których w Foresterze nie można dokupić za żadne pieniądze - z drobiazgów (ale istotnych) - np. fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czy reflektory adaptacyjne. Poza tym w Audi czy BMW finansowanie lub ubezpieczenie też ma szanse być niższe (procentowo) - wiec (pomijając kwestie "prestiżowe" - Audi, BMW, lub sentymentalne Subaru) żeby XT był atrakcyjny na tle konkurencji to 41.000 EUR - 41.500 EUR wydaje mi się maksymalną sensowna ceną. No ale zobaczymy... ;-) Zgadzam sie z Toba w 100%. Q5 jest drozsze, ale allroad startuje dokladnie z tego poziomu. I to ze skrzynia dwusprzeglowa a nie bezstopniowka. Co do akcyzy, to na az taka obnizke bym nie liczyl jak roznica miedzy akcyzami 2.0-2.5. Logiczne jest, ze importer czesciowo bedzie chcial podwyzszyc sobie rentownosc i zachowa czesc zysku dla siebie. Pomimo calego premium jakie stara sie w Polsce zrobic SIP z Subaru ( a mnie ta badziewna konsolka od irs dynda nad glowa i sie odkleja juz w trzecim subaru - w legacy diselu, w outbacku, w STI... gdzie jest ten slawny KAIZEN ja sie pytam?) - miejmy nadzieje, ze nikogo fantazja za mocno nie poniesie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Audi Q5 czy BMW X3 benzynowe - z podobnymi lub niewiele gorszymi osiagami i wyposażeniem można dostać za niewiele więcej (10-15%), a tam dodatki można łączyć dowolnie i jest dostępne dużo rzeczy, których w Foresterze nie można dokupić za żadne pieniądze - z drobiazgów (ale istotnych) - np. fotel kierowcy z pamięcią ustawień, czy reflektory adaptacyjne. Akurat pamięć fotela kierowcy to już Subaru ładnych parę lat stosuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike2012 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 (edytowane) Akurat pamięć fotela kierowcy to już Subaru ładnych parę lat stosuje. No tak, ale chyba tylko w Outbacku/Legacy. W Foresterze (nawet nowym) chyba nie ma czegoś takiego ??? Zgadzam sie z Toba w 100%. Q5 jest drozsze, ale allroad startuje dokladnie z tego poziomu. I to ze skrzynia dwusprzeglowa a nie bezstopniowka. Co do akcyzy, to na az taka obnizke bym nie liczyl jak roznica miedzy akcyzami 2.0-2.5. Logiczne jest, ze importer czesciowo bedzie chcial podwyzszyc sobie rentownosc i zachowa czesc zysku dla siebie. Pomimo calego premium jakie stara sie w Polsce zrobic SIP z Subaru ( a mnie ta badziewna konsolka od irs dynda nad glowa i sie odkleja juz w trzecim subaru - w legacy diselu, w outbacku, w STI... gdzie jest ten slawny KAIZEN ja sie pytam?) - miejmy nadzieje, ze nikogo fantazja za mocno nie poniesie. No właśnie - dla mnie Subaru zawsze było bardziej Performance niż Premium... to XT w cenie ok. 41K EUR by idealnie pasowało do tego wizerunku marki - bez ambicji (cenowych) do bycia Premium, za to z fajnymi osiągami za rozsądną (jak na tę moc) cenę. Jeszcze apropos Q5 - na niemieckiej stronie (żeby sie też poruszać w EUR) Q5 - 225 KM - Manual - 0-100km/h - 7.4 s = ok. 42 k EUR Q5 - 225 KM - Automat - 0-100km/h - 7.1 s = ok. 44k EUR Osiągi (w obu wersjach) trochę lepsze niż XT - oczywiscie trzeba jeszcze dopłacić za nawigację, czy inne tego typu bajery, które w XT już są ... ale jest w czym wybierać - no i jakość tych dodatków też raczej nie gorsza niż w Subaru. Edytowane 19 Grudnia 2012 przez Mike2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 Tym bardziej nie wobec aktualnych cen wyprzedażowych wyprzedażowe istotnie są bardzo atrakcyjne.. .. A czy zaplanowano już ceny wyprzedażowe nowego modelu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 ( a mnie ta badziewna konsolka od irs dynda nad glowa i sie odkleja juz w trzecim subaru - w legacy diselu, w outbacku, w STI.. strasznie mnie to wkurzało,aż wreszcie serwis znalazł patent i przerobili mi na rzepa i jest spokój. Apropos Irs dzisiaj troche ślizgaliśmy się dla zabawy po lodzie i zaraz zadzwonili z centrali czy samochód nie był przenoszony na lawete czy coś w tym stylu,że niby utracił kontakt z podłożem??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 (edytowane) Lepiej poczekajmy te 2 tygodnie i będziemy wiedzieć dokladnie jaka specyfikacja i jaka cena No ale i tak patrząc na ceny Audi I BMW to modele z podobnymi osiagami + navi itd. to jest wydatek powyżej 200tys.PLN, więc pomijając fakt że konkurencja jest "nudna" i budzi skojarzenia "dresowe" to i tak się ceni znacznie drożej. Edytowane 20 Grudnia 2012 przez bukmacerek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 jezeli chodzi o cene to jest opcja zakupu np na Litwie - kolega ostatnio Legaca 2.5 NA CVT wyrwał w fajnej cenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 Nie ma na co czekać. Przecież Szanowna Dyrekcja jasno określiła poziom cenowy dla F 2.0DIT na poziomie 2.5XT + dopłaty za róznice kursowe jen/pln + dopłaty za duperele typu kamera, CVT itd. itp....Było o tym kilka stron wcześniej..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 20 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 No ale całkowitej specyfikacji wyposażenia jeszcze nie znamy , a jeszcze pozostaje tańsza wersja i ciekawe ile ona będzie kosztowac i co za wyposażenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy_b Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 A ktoś wie co to jest, to obok lusterka? http://imageshack.us...rester1345.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 20 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2012 problem w tym, że według tej informacji będzie tylko jedna pełna wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się