Skocz do zawartości

Subaru Forester [SJ] (MY13=>MY19)


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

@@andrzej, napisałem Ci wierszyk, byś się uśmiechnął, wyluzował oraz przypomniał sobie, że rejestrując się na forum zobowiązałeś się do przestrzegania regulaminu i dbania o panującą tu atmosferę :pstryk:

nie dba ani o klientów

Jakbyś choć raz był na Zlocie Plejad to wiedziałbyś, że kto jak kto, ale Dyrekcja dba o swoich klientów jak mało kto B)

Ja w każdym razie, czuję się zadbany ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja jakoś mniej:( Zrobienie imprezy raz do roku to troszkę mało. Myślę że chociaż specyfikację Dyrekcja mogłaby podać. Ja coś wnioskuje że wychodzą z założenia że ludzie tak czy siak kupią Forka więc nie muszą się spinać. Dobra zabawa na imprezie to jedno, a zadowolony klient to drugie i moim zdaniem to drugie jest zdecydowanie ważniejsze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Przyznam, że ton niektórych wypowiedzi w tym wątku ... nieco mnie zaskoczył.

 

Tym najbardziej niecierpliwym mogę tylko polecić uważne przeczytanie wątku "tematy pytań, czas odpowiedzi ".

Za określenie "kiepski handlarz" ... dziękuję :)

Forum traktuję jako okazję do wymiany informacji, nie do handlowania. Cytowane określenie przyjmuję jako komplement i wyraz zrozumienia dla charakteru Forum :rolleyes:

 

Ale ad rem.

Istotnie nie było możliwe podanie cen w przewidywanym terminie. Przykro mi i za opóźnienie przepraszam :facepalm:

Przyczyna jest prosta - o ile w przypadku wersji turbo "dogadaliśmy" się relatywnie dobrze, to wersje N/A i diesel ... wymagają jeszcze udania się do klauzury.

Gdybyśmy tego nie uczynili, to np. wersja 2.0 XA podrożałaby o prawie 15% w porównaniu do aktualnego modelu ( bez uwzględnienia zniżek na rocznik - w tym porównaniu nawet ok. 25% ).

 

Tak więc na ceny N/A i diesla trzeba jeszcze będzie poczekać ( 3-majcie Panstwo kciuki na rzecz sukcesu negocjacji :excl: )

Natomiast w przypadku turbo będziemy oferowali 2 wersje. Ta droższa będzie ponad ( wysoki ) standard wyposażona w m.in. tapicerkę skórzaną, okno dachowe czy nawigację.

Ceny to odpowiednio :

XT - 39.000 Euro

XT Platinum - 41.000 Euro.

Czyli, przy aktualnym kursie, Turbo zacznie się od ok. 160.000 zł.

 

Specyfikacja ( wyposażenia, dane techniczne) jest aktualnie przygotowywana.

Pełną listę będziemy jednak mogli publikować dopiero na początku lutego, gdyż dopiero pod koniec stycznia przewidziana jest europejska prezentacja prasowa.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bardzo dziękuję za tą informację :) Myślę że większości właśnie o to chodziło(ceny wersji Turbo). Mnie osobiście interesowała czy to będzie ~180tys.PLN czy niżej. W tej sytuacji żegnam rozważania o X3 i spokojnie czekam na prezentację. Jeszcze raz dzięki za info

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozpoczal sie salon w Brukseli, a ponieważ tam byłem i miałem aparat zorka 5, więc zrobiłem kilka zdjęć:

http://tiny.pl/h2mvs

Ciekawostka: do konca kwietnia można kupić STI w wersji "ciężarowej" (użytkowej), tj. dwuosobowej, ze stałą podłogą o długości 50% rozstawu osi. Dzięki temu obniżony jest koszt rejestracji samochodu - pierwsza rejestracja jest w Belgii droga, np. rejestracja nowego forestera XT kosztujacego jak widać na zdjęciach 42 tysiące (maksymalny pakiet) to wydatek rzędu 3.5 tysiąca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozpoczal sie salon w Brukseli, a ponieważ tam byłem i miałem aparat zorka 5, więc zrobiłem kilka zdjęć:

http://tiny.pl/h2mvs

Ciekawostka: do konca kwietnia można kupić STI w wersji "ciężarowej" (użytkowej), tj. dwuosobowej, ze stałą podłogą o długości 50% rozstawu osi. Dzięki temu obniżony jest koszt rejestracji samochodu - pierwsza rejestracja jest w Belgii droga, np. rejestracja nowego forestera XT kosztujacego jak widać na zdjęciach 42 tysiące (maksymalny pakiet) to wydatek rzędu 3.5 tysiąca.

 

i jak wrażenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozpoczal sie salon w Brukseli, a ponieważ tam byłem i miałem aparat zorka 5, więc zrobiłem kilka zdjęć:

http://tiny.pl/h2mvs

Ciekawostka: do konca kwietnia można kupić STI w wersji "ciężarowej" (użytkowej), tj. dwuosobowej, ze stałą podłogą o długości 50% rozstawu osi. Dzięki temu obniżony jest koszt rejestracji samochodu - pierwsza rejestracja jest w Belgii droga, np. rejestracja nowego forestera XT kosztujacego jak widać na zdjęciach 42 tysiące (maksymalny pakiet) to wydatek rzędu 3.5 tysiąca.

 

Czy nasza Dyrekcja myślała o wprowadzeniu takiej wersji Forka na polski rynek ?

Myślę że forek i legaś lub jedno z tych aut w wersji 2 osobowej mogłoby zwiększyć sprzedaż Subaru w Polsce.

Ja szukając auta z odliczeniem VAT od paliwa przejrzałem rynek i jedyne w miarę wygodne dwuosobowe wozidło jakie znalazłem to Skoda Octavia......no i tłukłem się klekotem przez 4 lata.

Teraz za kwotę 40000 kupiłem używanego Legasia i mogąc kupić takie auto lub forka jako nowe z "kratką" byłbym zainteresowany.

Pytanie tylko czy koszty uzyskania homologacji rozłożą się na wystarczającą ilość egzemplarzy aby wyszłą w miarę sensowna cena za taką opcję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzis rozpoczal sie salon w Brukseli, a ponieważ tam byłem i miałem aparat zorka 5, więc zrobiłem kilka zdjęć:

http://tiny.pl/h2mvs

Ciekawostka: do konca kwietnia można kupić STI w wersji "ciężarowej" (użytkowej), tj. dwuosobowej, ze stałą podłogą o długości 50% rozstawu osi. Dzięki temu obniżony jest koszt rejestracji samochodu - pierwsza rejestracja jest w Belgii droga, np. rejestracja nowego forestera XT kosztujacego jak widać na zdjęciach 42 tysiące (maksymalny pakiet) to wydatek rzędu 3.5 tysiąca.

 

na żywo też sprawia wrażenie znacznie dłuższego do poprzednika ? Nie wiem czy to perspektywa ujęcia ale bardziej do OBK jest podobny w kwestii bryły.

Konsola środkowa to dramat. Jak można takie "szkaradztwo" zaprojektować. No ale to tylko kwestia gustu.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak wrażenia?

 

Forester jest chyba nieco wiekszy od poprzednika, srodek wydaje sie obszerniejszy. Wiadomo ze co innego dane na papierze a co innego odczucie na takiej hali albo w salonie/budynku gdzie ciasno. W kazdym badz razie zainteresowanie zwiedzajacych skupilo sie w zasadzie tylko na foresterze (moze dlatego ze brz i sti byly zamkniete, sti otworzyl dopiero na prosbe. Jak tlumaczyl zwiazane jest to ze zbyt duzym zainteresowaniem mlodych zwiedzajacych ;) pozniej na stoisku toyoty w pomaranczowym gt86 widzielismy trzech harcujacych chlopcow w wieku okolo 5-6 lat, skaczacych po fotelach)

Jesli chodzi o jakosc materialow srodka, to na pewno sa nieco inne niz w poprzedniej wersji, prawie identyczne do xv. Srodek jak to w subaru, lexus to to nie jest :) Ale nie przesadzajmy, nie jest zle.

Oba modele mialy skorzana tapicerke, ale tego chyba nie mozna oceniac bo sa szyte lokalnie. XT byl w najwyzszej wersji (audio harman kardon itp). Ciekawe jak by wygladal w tak popularnej bialej perle (stojaca niedaleko xv wygladala swietnie).

Nie wiem jak bedzie ze sprzedaza, ciekawe czym beda chcieli powalczyc np z bmw x3. Tak jak mowilem w Belgii pierwsza rejestracja to spory wydatek, jej wielkosc zwiazana jest z moca, wiec te 240 koni bedzie troche kosztowalo - ale to tez jest skomlikowana sprawa, bo np rejestracja lexusa rx450h kosztujacego 80tys euro to 5 tys euro dla Brukseli i rejonu Walonii, a niecale 200euro dla czesci flamandzkiej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...